• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

"Seriefinalen" mot Stabæk

Started by Brannmus, July 07, 2007, 13:05:46 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brannmus

Vår nye, svenske venn brukte begrepet Seriefinale om oppgjøret mot Stabæk. Kanskje han trekker det litt langt, men det er absolutt en kamp Brann bør og nesten må vinne.

To poeng bak er ingenting, men skulle det bli tap, så er det plutselig fem poeng opp med 12 kamper igjen. Joda, det er mer enn nok tid, men selv om Brann da skulle plukke ytterligere 26 poeng som målet er denne høsten, så vil vi etter all sannsynlighet havne bak Statbæk om de plukker 21 poeng. Syv poeng mindre enn de samlet denne våren..

Kan det være en fordel for Brann at vi får muligheten til å lade opp med en "skikkelig" kamp i UEFA-cupen, før oppgjøret mot Stabæk?

Klaus_Brann

Quote from: "Brannmus"Vår nye, svenske venn brukte begrepet Seriefinale om oppgjøret mot Stabæk. Kanskje han trekker det litt langt, men det er absolutt en kamp Brann bør og nesten må vinne.

To poeng bak er ingenting, men skulle det bli tap, så er det plutselig fem poeng opp med 12 kamper igjen. Joda, det er mer enn nok tid, men selv om Brann da skulle plukke ytterligere 26 poeng som målet er denne høsten, så vil vi etter all sannsynlighet havne bak Statbæk om de plukker 21 poeng. Syv poeng mindre enn de samlet denne våren..

Kan det være en fordel for Brann at vi får muligheten til å lade opp med en "skikkelig" kamp i UEFA-cupen, før oppgjøret mot Stabæk?


Nja, på en måte er det rett, selv om det er veldig tidlig og mye kan skje på høsten, som vi alle vet.
Men hvis Stabæk vinner denne så tror jeg de er en av de som absolutt heteste gullkandidatene, med forebehold at ingen av "de fire" stikker.
Tar de også 3 poeng hjemme i neste kamp, noe som ikke er usannsynlig, så er de på god vei.

Hvis vi stiller med vårt tilnærmet beste lag i UEFA cupen og får en positiv opplevelse der, så tror jeg absolutt at det kan bli en fin oppladning. Kamptrening er sjelden dumt.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Erlend

Quote from: "Klaus_Brann"Hvis vi stiller med vårt tilnærmet beste lag i UEFA cupen og får en positiv opplevelse der, så tror jeg absolutt at det kan bli en fin oppladning. Kamptrening er sjelden dumt.

Positiv opplevelse i UEFA-cupen? Dream on...

Klaus_Brann

Hvis vi "satser" like hardt på den som ifjor så er jeg ikke i tvil om at vi fort kan ryke på en smell, men selv om ikke UEFA cupen er 1.pri, så må det gå an å stille med et respektabelt lag som skal rompekjøre disse smålagene.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nesten

Brann bør "drite i" UEFA-cupen. Sats på serien OG NM for det der dumt at allt skal henge på serien. Med MAX innsats og flaks i Stavanger kan det bli straffesparkkonkurranse og kvartfinale. I UEFA-cupen er det utrolig mange kamper man skal gjennom og en pulje med f. eks Tottenham, et tysk, et spansk og et russisk lag frister ikke. Dessuten genererer det lite penger. Nei, MAKSIMAL konsentrasjon om "seriefinalen" mot Stabæk er viktig. Alansino, Islendingen og Nannskog må markeres tett, max innsats av både publikum, ballgutter, speaker og spillere må til her. Ja, selv vaktene og politiet bør heie på Brann. Dette er nøkkelkampen for høsten.
Innsatsen mot Lyn vil vi ALDRI ha igjen, det betyr uker med hets i avisene. Brann kan da umulig undervurdere serielederen.?
eg er HELT sikker pÃ¥ at Brann taper de 2 neste seriekampene.  OgsÃ¥ ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke Ã¥ gjøre.-

tintin

brann bør fint klare å prioritere alle 3 turneringene, og heller komme til gruppespillet i uefa, enn å slå viking i nm.

HeiaBrann!

Quote from: "tintin"brann bør fint klare å prioritere alle 3 turneringene, og heller komme til gruppespillet i uefa, enn å slå viking i nm.

Enig! Bedre å spille mot f.eks som tidligere nevnt Spurs en å møte TIL i cuppfinalen

Klaus_Brann

Quote from: "Nesten"Brann bør "drite i" UEFA-cupen. Sats på serien OG NM for det der dumt at allt skal henge på serien. Med MAX innsats og flaks i Stavanger kan det bli straffesparkkonkurranse og kvartfinale. I UEFA-cupen er det utrolig mange kamper man skal gjennom og en pulje med f. eks Tottenham, et tysk, et spansk og et russisk lag frister ikke. Brann kan da umulig undervurdere serielederen.?


Max innsats og flaks?Våkn opp litt da. Selv om Viking er gode så er de langt fra uslåelige. Klart vi bør og må ha innsats mot de, men ikke pokker om vi trenger flaks for å kunne slå de.
Kan ikke forstå hvorfor det ikke skulle friste?Det er morsomt, og det blir matching mot gode lag. Det kan bli litt tett, og vi bør definitivt prioritere serien, men UEFA cupen synes jeg burde gå før NM i rekken...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Brannmus

UEFA-cupen bør prioriteres over NM. Her ligger det muligheten for store penger, og mer prestisjé.

Det er selvfølgelig lettere å slå Viking og kjempe seg til en cupfinale enn det er å spille seg inn i gruppespillet i UEFA-cupen, men er vi heldig med trekningene kan vi enten møte et publikums- og TV-vennelig lag, eller overkommelig motstand.

Personlig, så syntes jeg det hadde vært artig med en kamp mot f.eks Tottenham. En tur til White Hart Lane for å se Brann slåss for æren i UEFA-cupen frister mer enn semi i NM på Lerkendal.

Den første kampen mot Carmarthen bør brukes til å drille forsvaret. Keeper, Sentral midtbane og en av spissplassene tror jeg kommer til å variere fra laget vi sender til kampen mot Stabæk.

Viktigste er å tette igjen forsvaret. Klarer vi det mot Carmarthen, så får vi en god følelse med oss inn i kampen mot Stabæk. Det er ikke det offensive det har stått på denne sesongen, så om vi ikke terper på dette, så tror jeg fortsatt vi skal ha en god sjanse.

Red Rabitt

Quote from: "Nesten"Brann bør "drite i" UEFA-cupen. Sats på serien OG NM for det der dumt at allt skal henge på serien. Med MAX innsats og flaks i Stavanger kan det bli straffesparkkonkurranse og kvartfinale. I UEFA-cupen er det utrolig mange kamper man skal gjennom og en pulje med f. eks Tottenham, et tysk, et spansk og et russisk lag frister ikke. Dessuten genererer det lite penger. Nei, MAKSIMAL konsentrasjon om "seriefinalen" mot Stabæk er viktig. Alansino, Islendingen og Nannskog må markeres tett, max innsats av både publikum, ballgutter, speaker og spillere må til her. Ja, selv vaktene og politiet bør heie på Brann. Dette er nøkkelkampen for høsten.
Innsatsen mot Lyn vil vi ALDRI ha igjen, det betyr uker med hets i avisene. Brann kan da umulig undervurdere serielederen.?


Det er når du leser sånt, en begynner å lure på iq nivået her inne!
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Xminator

De fleste har vel etterhvert innebygget Stråmyhr-filter...


Nesten

Alle de som skal løpe mye bør spares i Wales.
Vil ikke se Solli, Moen, Gashi eller Andresen fra start ihvertfall.
Tipper Sæternes ska sloss i seriefinalen og han kan få hvile 90 minutter.
Helstad, vel max 45 på¨ham.
Selv tap i Wales kan vi leve med hvis vi scorer.
All konsentrasjon og allt fokus bør være mot seriefinalen, den viktigste kampen i juli.
Forsvaret kan god kjøres inn i Wales, de andre bør slippe 90 minutter ihvertfall.
eg er HELT sikker pÃ¥ at Brann taper de 2 neste seriekampene.  OgsÃ¥ ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke Ã¥ gjøre.-

The Boss

Blir liv når Huseklepp finter seg forbi 4,5 brann spillere og avgjør kampen med sin 3-2 scoring for Stabæk i det 92. minutt og jubler provoserende foran Hansa...

lekestuee

Bakke!
KNEKK begge beina til truseklepp!!

Superjack

Quote from: "Brannmus"UEFA-cupen bør prioriteres over NM. Her ligger det muligheten for store penger, og mer prestisjé.



Cuptriumf er vel for pokker EN MILLION GANGER gøyere og mer prestisje enn 3 gruppekamper i UEFA cupen?

Har du aldri vært på Ullevål??

Cupfinale er brannsupporteres CL-finale.  :)
Brannsupporter.

littaventype

hvordan kan en NM finale være en CL finale? jeg har vært på ullevaal mange ganger deriblandt 6cupfinaler(2 omkamper medregnet) og så har jeg sett to CL finaler live, og en NM finale når det ikke til anklene engang, europa pisser på cupfinale. ferdig arbeid. den er grei du.

Corran

Litt av en type du ja
Skal være enig med at en CL finale hadde vært artigere en en cupfinale mellom to norske lag.
Men INGENTING kommer vel opp mot det å være på cupfinale hvor Brann vinner.
Og når eg sier ingenting så er jo seier i serien og eventuelle europacup finaler med Brann ikke medregnet
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Superjack

Quote from: "littaventype"hvordan kan en NM finale være en CL finale? jeg har vært på ullevaal mange ganger deriblandt 6cupfinaler(2 omkamper medregnet) og så har jeg sett to CL finaler live, og en NM finale når det ikke til anklene engang, europa pisser på cupfinale. ferdig arbeid. den er grei du.


For Brann, som ALDRI kommer til noen annen finale enn Cupfinale så er det det nærmeste. At en gruppekamp i UEFA-cupen slår en Cupfinale skjønner jeg ikke helt. :)
Brannsupporter.

Nesten

Sjansen for Ã¥ fÃ¥ en lang reise  ( lang opplevelse med mange kamper og Ã¥ være med til jul er vrient ) i UEFA-cupen er minimal. Kanskje ender det i 1 ordinære runde i Russland eller pÃ¥ Balkan. Med 7000 i hjemmekampen, lang, dyr reise og underskudd.
NM er derimot prestisje og viktig mentalt.
Som tidligere sagt er muligheten der selv om Viking i Stavanger kanskje er det vanskeligste man kan få i norsk fotball nå.
Men, seriefinalen mot Stabæk er årets kamp i Bergen, so far.
Den betyr ALLT slik situasjonen er nå. Det bør mobiliseres ekstra før den dysten.
eg er HELT sikker pÃ¥ at Brann taper de 2 neste seriekampene.  OgsÃ¥ ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke Ã¥ gjøre.-

Kai-Olai

Quote from: "Nesten"Alle de som skal løpe mye bør spares i Wales.
Vil ikke se Solli, Moen, Gashi eller Andresen fra start ihvertfall.
Tipper Sæternes ska sloss i seriefinalen og han kan få hvile 90 minutter.
Helstad, vel max 45 på¨ham.
Selv tap i Wales kan vi leve med hvis vi scorer.
All konsentrasjon og allt fokus bør være mot seriefinalen, den viktigste kampen i juli.
Forsvaret kan god kjøres inn i Wales, de andre bør slippe 90 minutter ihvertfall.


Tviler på at Sæternes skal sloss så mye mot Stabæk... =P

Men jeg håper Bakke eller noen andre setter inn en sviende takling på Homseklepp om han spiller for Stabæk den kampen!

Nesten

Faren er at allt virvaret og turbulensen svekker konsentrasjonen mot det altoverskyggende mål ; 3 poeng mot serielederen og offensivtspillende Stabæk. Hver trening, hvert spark på ballen bør dreie seg om hvordan slå Stabæk. Tankene bør ikke gå til Wales før de sitter på flyet til UK.
Bjarnason, Huseklepp og Bakke bør starte der. Bedre at Huseklepp og Bjarnason skades enn folk vi vet vi skal bruke i mange år ennå.
Ingen ønsker skader på noen men det værste som kan skje er vel en skadet Solli eller Andresen i dagens situasjon. Solli-skade er vel megakrise med en gang for Huseklepp gir neppe mer enn sånn passe innsats resten av høsten. Har aldri hørt om at Bosmenn gir allt i hver duell etter at de har signert for andre. Og i den sammenheng er det mye grusommere å ha 50%-folk på banen mot sterke Stabæk enn det svake laget fra Wales.
eg er HELT sikker pÃ¥ at Brann taper de 2 neste seriekampene.  OgsÃ¥ ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke Ã¥ gjøre.-

Klaus_Brann

Quote from: "Nesten"Men, seriefinalen mot Stabæk er årets kamp i Bergen, so far.
Den betyr ALLT slik situasjonen er nå. Det bør mobiliseres ekstra før den dysten.


Slapp av, det blir nok mobilisert godt, skal se det blir utsolgt..
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Brannfrelst

800 billetter igjen nå. ca 750 ståplasser. Disse ryker nok.
2.10.07-Gullet kom hem!

Nesten

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Nesten"Men, seriefinalen mot Stabæk er årets kamp i Bergen, so far.
Den betyr ALLT slik situasjonen er nå. Det bør mobiliseres ekstra før den dysten.


Slapp av, det blir nok mobilisert godt, skal se det blir utsolgt..


-
Ja sånt sett mobilisere det, men får man publikum med seg i tilstrekkelig grad midt i fellesferien eller vil kampen være preget av turister fra Horten, Grimstad og Brønnøysund. Hatsk, patriotisk hjemmepublikum er nødvandig i denne avgjørende seriefinalen.
eg er HELT sikker pÃ¥ at Brann taper de 2 neste seriekampene.  OgsÃ¥ ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke Ã¥ gjøre.-

kapteinen

Quote from: "Nesten"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Nesten"Men, seriefinalen mot Stabæk er årets kamp i Bergen, so far.
Den betyr ALLT slik situasjonen er nå. Det bør mobiliseres ekstra før den dysten.


Slapp av, det blir nok mobilisert godt, skal se det blir utsolgt..


-
Ja sånt sett mobilisere det, men får man publikum med seg i tilstrekkelig grad midt i fellesferien eller vil kampen være preget av turister fra Horten, Grimstad og Brønnøysund. Hatsk, patriotisk hjemmepublikum er nødvandig i denne avgjørende seriefinalen.


Hmm, var ikke klar over at det var et problem.
"Hansa infiltrert av turister"
Nei, ser man en med Grimstad t skjorte under skjorten er det bare å tilkalle vaktene
Z

Nesten

Jeg innbiller meg at hatsk, erkepatriotisk hjemmepublikum er noe Brann trenger mer enn noensinne nå. Blærete bæringer på besøk bør bety megapatriotisk støtte til hjemmelaget og ditto anti-Stabækholdning fra trollet. Dette er ønskelig og sårt tiltrengt i disse tider hvor vi ikke kan stole på at spillerne er tente fra avspark. Kjempes det ikke fra start av på banen bør spillerne få høre det, gjerne med en sang som mobber og hetser dårlig innsats. Den man elsker tukter man.
eg er HELT sikker pÃ¥ at Brann taper de 2 neste seriekampene.  OgsÃ¥ ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke Ã¥ gjøre.-

tobias

Hva tror folket, blir det utsolgt og fullt hus mot stabekk?
vh
tobias

jako

Vi kommer til å bli ydmyket. Et Brannlag i oppløsning kommer til å bli rent i senk av et aggresivt Stabæk-lag.

Her er det bare å sette sin lit til høyere makter, for her finnes ikke annet enn håpet.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Nesten

Hvorfor kan ikke Brann av og til vinne på ren vilje og innsats som andre lag av og til gjør. Savner enkelte ettmålsseire der de KJEMPER inn poengene og vinner på "møkkamål" f eks etter dødball. Uten slike evner er det vrient å vinne nok kamper, man kan ikke bare basere seg på at man skal SPILLE seg til seire.
Max fandenivoldskhet ønskes.
eg er HELT sikker pÃ¥ at Brann taper de 2 neste seriekampene.  OgsÃ¥ ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke Ã¥ gjøre.-

ostraume

Quote from: "Nesten"Savner enkelte ettmålsseire der de KJEMPER inn poengene og vinner på "møkkamål" f eks etter dødball.


Du fikk tydeligvis ikke med deg seieren mot Sandefjord?
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Klaus_Brann

Quote from: "Nesten"Hvorfor kan ikke Brann av og til vinne på ren vilje og innsats som andre lag av og til gjør. Savner enkelte ettmålsseire der de KJEMPER inn poengene og vinner på "møkkamål" f eks etter dødball. Uten slike evner er det vrient å vinne nok kamper, man kan ikke bare basere seg på at man skal SPILLE seg til seire.
Max fandenivoldskhet ønskes.


Den var en, og mot Stabæk og. Selv om det ikke kom på dødball, og ikke var et møkkamål, så spilte vi oss ikke akkurat til 3 poeng der.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Xminator

Quote from: "Nesten"Hvorfor kan ikke Brann av og til vinne på ren vilje og innsats som andre lag av og til gjør. Savner enkelte ettmålsseire der de KJEMPER inn poengene og vinner på "møkkamål" f eks etter dødball. Uten slike evner er det vrient å vinne nok kamper, man kan ikke bare basere seg på at man skal SPILLE seg til seire.
Max fandenivoldskhet ønskes.


Det er jo stort sett slik vi har vunnet. Mot Stabæk, og Sandefjord som noen nevner, men hva med straffen mot Tromsø? Glir rett inn i kategorien "møkkamål".

KenFeltZ

Dette blir en fryktelig vrien kamp for oss der jeg dessverre tror Stabæk tar minst 1 poeng. Spissparet og kantspillerene til Stabæk kommer til rive oss fra hverandre. Brann kommer til å bli strekt ut og vi vil oppleve at stabæk kommer mange ganger til å utfordre forsvaret vårt en mot en. Hjertet mitt sier ALLTID Brann men hodet mitt sier Stabæk poeng og der går pengene mine også denne gangen.

2-2, 1-2 eller 1-3 er min spådom....

Sogningen

Tror motgang kan vries til medgang. Andresen biter tennene sammen, utligner til 1-1 resten ordner Robbie seg av slik at vi vinner 3-1. Viss da ikke teite bannere med diverse dritt på og hånlige tilrop fra tribunen får overtaktet da...

Manx

Spillerene kommer til å gå ut i hundre etter alle media dritt de siste ukene, de kommer til å feie over stabæk og vinne 4-1.. Nydelig!
n by, ett lag, ett mål: Gull!!

Klaus_Brann

Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal forvente i kampen mot Stabæk. MEN jeg håper for all del at vi leder 1-0, eller mer, til pause.
Hvis ikke kan det fort hende at det kommer piping ganske fort fra en del bergensere og jeg tør ikke tenke på hvordan det kommer til å bli til pause hvis vi ligger under, selv om det er mot serielederen.

Får håpe Sjøhage får noen minutter, og kanskje kan få seg et mål. Sjøhage finter av 3 spillere på stillingen 2-2, og kliner ballen i vinkelen etter 94 minutter, og stadion går berserk!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nesten

Stabæk er sterke, de banket Moss 3-0 i kveld.
Moss er et godt lag, jeg har sett laget i år. Antar Moss er på nivå omtrent med Aalesund så dette var sterkt av Stabæk.
Moss spiller offensiv, til tider hurtig teknisk fotball og er en god målestokk for serielederen.
Det er et fjell som skal bestiges på søndag, alle gode krefter må samle seg om denne oppgaven, denne vanskelige og viktige kampen.
Som så ofte før, innsats og konsentrasjon fra avspark er noe av det som er viktig å fokusere på. Ingen skader er heller å melde fra Nadderud, tvert om, Olsen er tilbake.
eg er HELT sikker pÃ¥ at Brann taper de 2 neste seriekampene.  OgsÃ¥ ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke Ã¥ gjøre.-

hdaniels

Henning Hauger pådro seg en strekk, blir undersøkt i morgen. Om Espen Nystuen blir kastet innpå istedenfor vil Stabæk være vesentlig svekket på sentral midtbane..

KenFeltZ

Quote from: "hdaniels"Henning Hauger pådro seg en strekk, blir undersøkt i morgen. Om Espen Nystuen blir kastet innpå istedenfor vil Stabæk være vesentlig svekket på sentral midtbane..


Svekkelse ja men ikke vesentlig...

krøvel vellevold

Tipper vi tar poeng så sant vi unngår tap. Dessuten føler jeg meg rimelig trygg på at vi ikke klarer å vinne hvis vi ikke scorer mål. Såpass kan jeg si allerede nå!
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Quote from: "krøvel vellevold"Tipper vi tar poeng så sant vi unngår tap. Dessuten føler jeg meg rimelig trygg på at vi ikke klarer å vinne hvis vi ikke scorer mål. Såpass kan jeg si allerede nå!


Pøh!Du skal alltid være så pessimistisk...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Brannfrelst

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "krøvel vellevold"Tipper vi tar poeng så sant vi unngår tap. Dessuten føler jeg meg rimelig trygg på at vi ikke klarer å vinne hvis vi ikke scorer mål. Såpass kan jeg si allerede nå!


Pøh!Du skal alltid være så pessimistisk...


Alt er jo rimelig sant,så hvorfor er han pessimistisk? Dette er realisme.
2.10.07-Gullet kom hem!

Falkman

Quote from: "Brannfrelst"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "krøvel vellevold"Tipper vi tar poeng så sant vi unngår tap. Dessuten føler jeg meg rimelig trygg på at vi ikke klarer å vinne hvis vi ikke scorer mål. Såpass kan jeg si allerede nå!


Pøh!Du skal alltid være så pessimistisk...


Alt er jo rimelig sant,så hvorfor er han pessimistisk? Dette er realisme.


.. eller ironi..

tauraren1

Quote from: "Brannfrelst"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "krøvel vellevold"Tipper vi tar poeng så sant vi unngår tap. Dessuten føler jeg meg rimelig trygg på at vi ikke klarer å vinne hvis vi ikke scorer mål. Såpass kan jeg si allerede nå!


Pøh!Du skal alltid være så pessimistisk...


Alt er jo rimelig sant,så hvorfor er han pessimistisk? Dette er realisme.

Nei det er det vel ikke!
Realisme er at det eneste som er sikkert er at ingen ting er sikkert!
For eksempel kan det hende at Stabekk scorer i sitt eget mål?
ordan har "vi" det i dag da?

Brannfrelst

Quote from: "Falkman"
Quote from: "Brannfrelst"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "krøvel vellevold"Tipper vi tar poeng så sant vi unngår tap. Dessuten føler jeg meg rimelig trygg på at vi ikke klarer å vinne hvis vi ikke scorer mål. Såpass kan jeg si allerede nå!


Pøh!Du skal alltid være så pessimistisk...


Alt er jo rimelig sant,så hvorfor er han pessimistisk? Dette er realisme.


.. eller ironi..

:o Tror du det altså?
2.10.07-Gullet kom hem!

Klaus_Brann

Quote from: "Falkman"
Quote from: "Brannfrelst"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "krøvel vellevold"Tipper vi tar poeng så sant vi unngår tap. Dessuten føler jeg meg rimelig trygg på at vi ikke klarer å vinne hvis vi ikke scorer mål. Såpass kan jeg si allerede nå!


Pøh!Du skal alltid være så pessimistisk...


Alt er jo rimelig sant,så hvorfor er han pessimistisk? Dette er realisme.


.. eller ironi..


Takk..
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nesten

eg er HELT sikker pÃ¥ at Brann taper de 2 neste seriekampene.  OgsÃ¥ ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke Ã¥ gjøre.-

Tore Larsen

Mvh

Tore


Go Up