• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

"Seriefinalen" mot Stabæk

Started by Brannmus, July 07, 2007, 13:05:46 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

tag7

Quote from: "Tore Larsen"Vær så snill mine medsupportere, la oss nå stå sammen om å hjelpe laget frem til seier, ikke bare mot Stabæk, men også i de kommende høstkampene.


Vi har en stor høst foran oss.
nu deg, dette vil ikke du seeee! POOOF

tj00m

fysøren vi må synge sånn at stabæk blir helt sjokkert! vi SKA vinne den kampen, eg syns faen meg det e flaut, tenk at gullet kan ende på nadderud. Den stadionen, den stemningen.. det e jo ingenting i forhold te bergen..

bærum for faen...
Brann Bergens Stolthet!

Nesten

Vi må gjøre ALLT, synge men også brøle i enhver situasjon MOT Stabæksnusk, mot dommertull og for Brann. Hatefull innstilling mot kaksegutter fra Bærum bør være enkelt. Heng opp en plakat av Bohinen og et bilde av fjorårsoverfallet på Bakke på Nadderud.' i Branngarderoben.
Veldig vanskelig jobb, men ikke umulig.
eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

krøvel vellevold

Quote from: "tj00m"fysøren vi må synge sånn at stabæk blir helt sjokkert! vi SKA vinne den kampen, eg syns faen meg det e flaut, tenk at gullet kan ende på nadderud. Den stadionen, den stemningen.. det e jo ingenting i forhold te bergen..

bærum for faen...


neida... du kan ta deg faen på at det blir en gjeng som kommer til å rope på Mjeldes avgang, og dermed lager en skikkelig sur stemning som smitter over på spillerne.
Legg ned hele klubben!

Xminator

Ispedd med noen "Sæternes scorer mål" etterhvert som Helstad brenner sjanser, rop på Huseklepp når Vaagan Moen legger ett perfekt innlegg med Winters fint luntende på feil plass. Det blir nok også plass til ett lite Helge Haugen banner idet Andresen skal score på straffe og man peprer Solli med egg om han skulle finne på å gi ledelsen til Brann. Da kan jo ikke Mjelde gå og en større del av felt-z har fått ødelagt dagen totalt. Slikt fortjener kanskje til og med ett ulovlig bluss eller to?

Renger også med taktfaste rop på Migen Memelli idet Sjøhage skal gjøre sin debut.

kapteinen

Z

grei



jako

Er det ikke alltid sånn da? Det er positivt å spille mye kamper, det er positivt å spile få kamper. Det er positivt å ha stor stall, det er positivt å ha liten stall. Det er positivt å være med i RL. Det er positivt å ha normal vinteroppkjøring.

Bare tomprat fra svensken. Håper han får kraftig pipekonsert på Stadion. Han mister ofte litt hodet nå han blir sint.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Xminator

Spørsmålet er om ikke pipekonsert er positivt for ham det også. Egentlig burde hele bergenspressen gått på kurs og lært om de samme positive vinklingene på saker og ting.

Nesten

Quote from: "Xminator"

--
Det er nå på søndag Brann har den største ulempen med å være med i flere turneringer.
Kun ynkelige 70 timer etter at de har lagt ned mye arbeid i Wales skal de opp mot serieleder Stabæk i den hittil viktigste kampen iår.
Det fortvilende er jo alt selv om de taper der får neppe det den ønskede revansjeuttelling i Stavanger for trolig taper de knepent der også. Da er en ev "gevinst" av et tap mot Stabæk borte for mot Godset må det uansett vinnes skal man ha medaljehåp.
Derfor er det etter mitt syn best med mer motgang i Wales i form av et svakt resultat ( men ingen skader ) for at raseriet skal kunne bidra til U hjemme mot Stabæk. Forskjellen på uavgjort og tap mot Stabæk er enorm, og ryker man ut av NM vil man trolig være eneste "medaljekandidat" som slipper å tenke på NM mer iår.

Drømmen er å tape 2-3 i Wales uten skader, at revansjelysten bidrar til et heldig uavgjortresultat  22.7 og at tapet i Stavanger igjen bidrar til poeng i Drammen. Da holdes det liv i medaljehåpet ut august ihvertfall.
Alternativet må være samenbrudd både i UEFA-cupen og serien mot at vi når finalen i NM, ( og berger kontrakten ).
Bedre med NM-finale og 11. plass en 4. plass og exit i 4. runde...
eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

Xminator

QuoteKun ynkelige 70 timer etter at de har lagt ned mye arbeid i Wales skal de opp mot serieleder Stabæk i den hittil viktigste kampen iår.


Det kommer viktigere kamper senere i sesongen. Etter denne har vi 12 kamper å rette opp feil.  Vil gå så langt som å si at kampen mot Stabæk er en ren bonuskamp.

Nesten

Quote from: "Xminator"
QuoteKun ynkelige 70 timer etter at de har lagt ned mye arbeid i Wales skal de opp mot serieleder Stabæk i den hittil viktigste kampen iår.


Det kommer viktigere kamper senere i sesongen. Etter denne har vi 12 kamper å rette opp feil.  Vil gå så langt som å si at kampen mot Stabæk er en ren bonuskamp.

-
Ja, det er riktig. For at seriekamper senere i år skal bli virkelig VIKTIGE må de absolutt unngå tap mot Stabæk, helst vinne. Klarer ikke å se for meg at Brann vil bli involvert i viktige kamper i høst hvis de taper på søndag for da ser jeg for meg bare middels poengfangst dels pga turbulensen, oppgitthetstemning og at LSK får alle sine på beina, at Viking tar masse poeng extra pga Myhre, at RBK får marginer med, og at Stabæks fempoengsforsprang holder seg i forhold til rødtrøyene. I et marerittscenario blir det der faktisk 4 lag foran Brann.
Hvis frykten for ettmålstap i NM slår til står vi da kanskje kun igjen med UEFA-kvalik, tja la oss si 1. runde. Everton kan nok trekke 16000 til stadda men inntektene fra UEFA-cupen er moderate eller små så summa sumarum må de enten avansere i NM eller minimum knipe 1 poeng mot velspillende Stabæk, få ny tro på seriegull og vokse på at alle mobber dem daglig i mediene. ( Forutsetter samhold innad )
eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

Nixon

Quote from: "Nesten"Det er nå på søndag Brann har den største ulempen med å være med i flere turneringer.
Kun ynkelige 70 timer etter at de har lagt ned mye arbeid i Wales skal de opp mot serieleder Stabæk i den hittil viktigste kampen iår.


Brann har hatt ferie og jeg tror laget kan ha godt av en gjennomkjøring før kampen mot Stabæk. Spillerne får inn kamptempo i beina, og man kan justere hvis noe ikke fungerer. Jeg tror heller at cupkampen mot Viking kommer til å ødelegge mer for serien.
Rød makt på Hansa

Nixon

Quote from: "Nesten"Drømmen er å tape 2-3 i Wales uten skader.


Du drømte også om tap mot Aalesund fordi det ville gi oss et bedre utgangspunkt mot Stabæk. Fikk ønsket ditt oppfylt, men rablet likevel gal og messet som vanlig om innsats, duellstyrke og at vi aldri i verden kom blandt de fire beste. For når tapet er et faktum er det vanskelig å se at dette skal føre noe godt med seg. Ikke sant?
Rød makt på Hansa

Nesten

Det er et historisk faktum at Brann har problemer med å følge opp seire i neste kamp, dette er jo nettopp en årsak til mange skuffende sesonger. Problemet må tas på alvor ihvertfall, etter min mening.
Fotballen ER rar av og til, seirende lag går ofte på et tap etterpå faktisk.
eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

Baunebob

Er redd for at Mons vil prøve samme ellever mot Stabæk som han gjorde i UEFA. Dette går ikke. Huseklepp på høyrekant og Alanzinho på venstre? Tenk rommene Huseklepp vil gi han. På høyrekant må vi ha en hardtarbeidene Solli. Ellers frykter jeg Brasseshow på Stadion.

Xminator

Quote from: "Baunebob"Er redd for at Mons vil prøve samme ellever mot Stabæk som han gjorde i UEFA. Dette går ikke. Huseklepp på høyrekant og Alanzinho på venstre? Tenk rommene Huseklepp vil gi han. På høyrekant må vi ha en hardtarbeidene Solli. Ellers frykter jeg Brasseshow på Stadion.


Tenk på rommene Alanzinho vil gi Huseklepp :) Rett skal være rett, alanzinho setter vel sjansene sine i motsetning til han hin :)

C@Bøe_79

Quote from: "Xminator"
Quote from: "Baunebob"Er redd for at Mons vil prøve samme ellever mot Stabæk som han gjorde i UEFA. Dette går ikke. Huseklepp på høyrekant og Alanzinho på venstre? Tenk rommene Huseklepp vil gi han. På høyrekant må vi ha en hardtarbeidene Solli. Ellers frykter jeg Brasseshow på Stadion.


Tenk på rommene Alanzinho vil gi Huseklepp :) Rett skal være rett, alanzinho setter vel sjansene sine i motsetning til han hin :)


Det blir vel samme som i kampen på Nadderud det, og da husker jeg knapt om Alanzinho spilte.. Og da hentet/løpte vel Huseklepp opp ballen, før han spilte gjennom Helstad
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Nesten

Kanskje spiller Alansinho mer sentralt mens Stenersen er på venstre ?
Jeg frykter Stabæks offensive spill, deres Alansinho, Stenersens presise pasninger om han er med, Palls stikkballer, lobber og skudd, Nannskogs avslutningsegenskaper.
Derfor må Brann kjøre kampen, styre, score flere mål. Være 100% konsentrert i forsvar, ved balltap og brutte pasninger MEN spille eget spill.
Og for siste gang, innsats og vilje.
eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

C@Bøe_79

Quote from: "Nesten"Kanskje spiller Alansinho mer sentralt mens Stenersen er på venstre ?
Jeg frykter Stabæks offensive spill, deres Alansinho, Stenersens presise pasninger om han er med, Palls stikkballer, lobber og skudd, Nannskogs avslutningsegenskaper.
Derfor må Brann kjøre kampen, styre, score flere mål. Være 100% konsentrert i forsvar, ved balltap og brutte pasninger MEN spille eget spill.
Og for siste gang, innsats og vilje.
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

dudo

Quote from: "C@Bøe_79"
Quote from: "Xminator"
Quote from: "Baunebob"Er redd for at Mons vil prøve samme ellever mot Stabæk som han gjorde i UEFA. Dette går ikke. Huseklepp på høyrekant og Alanzinho på venstre? Tenk rommene Huseklepp vil gi han. På høyrekant må vi ha en hardtarbeidene Solli. Ellers frykter jeg Brasseshow på Stadion.


Tenk på rommene Alanzinho vil gi Huseklepp :) Rett skal være rett, alanzinho setter vel sjansene sine i motsetning til han hin :)


Det blir vel samme som i kampen på Nadderud det, og da husker jeg knapt om Alanzinho spilte.. Og da hentet/løpte vel Huseklepp opp ballen, før han spilte gjennom Helstad


Nettopp, da spilte Solli på høyre, Huseklepp på venstre...
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

C@Bøe_79

Quote from: "dudo"
Quote from: "C@Bøe_79"
Quote from: "Xminator"
Quote from: "Baunebob"Er redd for at Mons vil prøve samme ellever mot Stabæk som han gjorde i UEFA. Dette går ikke. Huseklepp på høyrekant og Alanzinho på venstre? Tenk rommene Huseklepp vil gi han. På høyrekant må vi ha en hardtarbeidene Solli. Ellers frykter jeg Brasseshow på Stadion.


Tenk på rommene Alanzinho vil gi Huseklepp :) Rett skal være rett, alanzinho setter vel sjansene sine i motsetning til han hin :)


Det blir vel samme som i kampen på Nadderud det, og da husker jeg knapt om Alanzinho spilte.. Og da hentet/løpte vel Huseklepp opp ballen, før han spilte gjennom Helstad


Nettopp, da spilte Solli på høyre, Huseklepp på venstre...


Tror ikke jeg har fått ut den siste Bailey`s og kaffien enda, skjønner ikke hva jeg tenkte på:-)
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

tobias

Sjekk kamptråden fra stebæk-forumet:
http://www.stabaek.net/forum/index.php?showtopic=4228
fra side 5 og utover.
De planlegger tydeligvis en kortesje (!!) inn til Bergen, for så å gå i tog gjennom byen med banner, flagg og bluss....

Dette kan bli morsomt....lurer på hvor lenge de får gå i fred. Fredrikstad-supporterne forsøkte vel å henge opp noen flagg på Drammensbroen, men ble ganske raskt kjeppjaget.

Jeg tror kanskje iveren har tatt litt overhånd der borte.
vh
tobias

Northside

De skal visst gå fra "danskebåtkaia" kl 15:00...
http://www.stabaek.no/content/view/266/22/

Kan bli liv det :lol:

Baunebob

Enten tipser vi purken, ellers møter vi opp fulltallig og tar opp kampen.

Nightfox

De har tydelig valgt sine forbilder, ja.... Det blir et cupfinaletog i miniformat. Ingen tvil om at et bergensbesøk er stort for dem. Og så 300 da. Steike... Her må vi kjenne våres besøkelsestid.

stig

"Vi minner også om at $$-bussene til Bergen går fra Bekkestua kl 0800 på søndag, og ikke 0700, som tidligere oppgitt."

Merker meg at de klarer å arrangere morgentur til en 18-kamp i bergen,mens vi knapt nok klarer det til 20-kamper i oslo området. Finnes det en ènveis kjørt tunnel mot Bergen eller?
Nettsideansvarlig

Brannfrelst

Over 300? Ingen tvil om hvem som vil vinne tribunekampen.
Tog fra Skolten? Noe å tipse Casual gjengen om?;)
Noen som vet om det er båtavganger rundt den tiden? Da kan de jo ha problemer med å møtes der.
2.10.07-Gullet kom hem!

Brannfrelst

Quote from: "stig""Vi minner også om at $$-bussene til Bergen går fra Bekkestua kl 0800 på søndag, og ikke 0700, som tidligere oppgitt."

Merker meg at de klarer å arrangere morgentur til en 18-kamp i bergen,mens vi knapt nok klarer det til 20-kamper i oslo området. Finnes det en ènveis kjørt tunnel mot Bergen eller?


Sikkert det at det er flere øl tørste Bergensere enn Bærumsoss. Da får de maks 1-2 t å ta en kald brun en på.
2.10.07-Gullet kom hem!

Rune felt F

Quote from: "Brannfrelst"
Quote from: "stig""Vi minner også om at $$-bussene til Bergen går fra Bekkestua kl 0800 på søndag, og ikke 0700, som tidligere oppgitt."

Merker meg at de klarer å arrangere morgentur til en 18-kamp i bergen,mens vi knapt nok klarer det til 20-kamper i oslo området. Finnes det en ènveis kjørt tunnel mot Bergen eller?


Sikkert det at det er flere øl tørste Bergensere enn Bærumsoss. Da får de maks 1-2 t å ta en kald brun en på.


Cosmopolitan og champagne er vel ikke brunt??

KenFeltZ

Quote from: "Baunebob"Er redd for at Mons vil prøve samme ellever mot Stabæk som han gjorde i UEFA. Dette går ikke. Huseklepp på høyrekant og Alanzinho på venstre? Tenk rommene Huseklepp vil gi han. På høyrekant må vi ha en hardtarbeidene Solli. Ellers frykter jeg Brasseshow på Stadion.


Brasseshow blir det uansett. Alanzinho er for tiden kanskje Tippeligaens beste spiller og nesten umulig å stoppe når han er i storform noe han har vært i omtrent alle kampene iår. Når Alanzinho har ballen så er det bare å håpe på det beste...for Branns del.

Nesten

Quote from: "KenFeltZ"
Quote from: "Baunebob"Er redd for at Mons vil prøve samme ellever mot Stabæk som han gjorde i UEFA. Dette går ikke. Huseklepp på høyrekant og Alanzinho på venstre? Tenk rommene Huseklepp vil gi han. På høyrekant må vi ha en hardtarbeidene Solli. Ellers frykter jeg Brasseshow på Stadion.


Brasseshow blir det uansett. Alanzinho er for tiden kanskje Tippeligaens beste spiller og nesten umulig å stoppe når han er i storform noe han har vært i omtrent alle kampene iår. Når Alanzinho har ballen så er det bare å håpe på det beste...for Branns del.

-
Da må de sørge for at han ikke får ballen da.
Mistenker Mjelde for å legge en tulletaktikk til imorgen.
Idiotisk bakpåstrategi Bran ALDRI har behersket og aldri har lyktes med. De få gangene de likevel har knepet poeng på slikt har lykken vært mye bedre enn forstanden.
Max innsats, først på ballen og styr kampen, men vær våken på bruddene.
For at Brann skal trekke fordel av hjemmebane må de angripe for å få med seg tribunene. BRANN SKAL ALLTID ANGRIPE OG BESTEMME HJEMME uansett motstander. Kontringer må håndteres på aennet vis, f eks ved å ta ut dybde vell balltap, holde max konsentrasjon hele tiden. Det nytter ikke å se på damene eller tenke på andre ting i forsvaret.
eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

Texas

Quote from: "KenFeltZ"
Quote from: "Baunebob"Er redd for at Mons vil prøve samme ellever mot Stabæk som han gjorde i UEFA. Dette går ikke. Huseklepp på høyrekant og Alanzinho på venstre? Tenk rommene Huseklepp vil gi han. På høyrekant må vi ha en hardtarbeidene Solli. Ellers frykter jeg Brasseshow på Stadion.


Brasseshow blir det uansett. Alanzinho er for tiden kanskje Tippeligaens beste spiller og nesten umulig å stoppe når han er i storform noe han har vært i omtrent alle kampene iår. Når Alanzinho har ballen så er det bare å håpe på det beste...for Branns del.


tror brann bør gjøre noe mer enn å håpe. takle for eksempel. Alanzinho er god, men ikke så utrolig god at det er umulig å stoppe ham. Men det krever full skjerpings i 90 minutter for å vinne over stabækpakket.

noen som har en ide om sannsynlig lagoppstilling?

Nesten

Quote from: "Texas"
Quote from: "KenFeltZ"
Quote from: "Baunebob"Er redd for at Mons vil prøve samme ellever mot Stabæk som han gjorde i UEFA. Dette går ikke. Huseklepp på høyrekant og Alanzinho på venstre? Tenk rommene Huseklepp vil gi han. På høyrekant må vi ha en hardtarbeidene Solli. Ellers frykter jeg Brasseshow på Stadion.


Brasseshow blir det uansett. Alanzinho er for tiden kanskje Tippeligaens beste spiller og nesten umulig å stoppe når han er i storform noe han har vært i omtrent alle kampene iår. Når Alanzinho har ballen så er det bare å håpe på det beste...for Branns del.
eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

Tore Larsen

http://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen/article1236542.ece

Klapp igjen Nannskog, håper de nevnte 17 000 buer på Stabæk i 90 minutter!!!!
Mvh

Tore

jako

Støttes!

Nannskog er bare misunnelig og bitter fordi han ikke spiller i en like stor klubb selv.

Håper vi gruser dette drittlaget så jævlig, sånn at vi får se det det herlige sure trynet til Nannskog etter kampen.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

naitsirk

men likevel så tapte me ikkje:)

TheRock

Nannskog gir nok engang prov på sin fantastiske intelligens...begynner å bli gammel, kan fort glemme ting som at de "påvirkede" Brannspillerene scorte 2 ganger før kampen var over...


naitsirk

QuoteNannskog gir nok engang prov på sin fantastiske intelligens...begynner å bli gammel, kan fort glemme ting som at de "påvirkede" Brannspillerene scorte 2 ganger før kampen var over...


det er ikkje for ingenting at han vart kalla ein apekatt i fjor.
dette var ikkje pga hudfargen, men han likner faktisk veldig på ein ape.

Texas

Quote from: "Baunebob"


Ja, BT var full av beundring av stabæk. Gleder meg til å se overskriftene i morgen etter brann har slått stabæk. "brann vant en heldig 5-0 seier. Nannskog raser over straffespark som avgjorde kampen".

Håper på å unngå en pipekonsert i morgen, og støtte laget hundre prosent istedenfor. gullet skal hem skal gjalle innenfor stadionportene....

laxn

Tydelig at Stabæk gjør det de kan for å "fyre" opp under i morgen, de har stort sett brukt hele sommer pausen på medie utspill mot Brann. Tror neppe det er tilfeldig at man kommer med nytt utspill om Puslekleppen dagen før de møter oss, samtidig med masse andre rare utspill. Men andre har prøvd dette før, blant annet Odd for noen år siden. Men de feilberegner mye med sånne utspill for det virker bare mot sin mening, publikun kommer garantert til å støtte ekstra opp under i morgen på lik linje med det man gjorde når Sandstø kom med et lignende utspill om publikum for noen år tilbake.

Men det er jo bra at Stabæk bruker energien sin på dette mens Brann konsentrer seg om kampen. Det virker jo som de ikke har tenkt på annet i tre uker.

Kararay

Han angrer vel på at han ikkje stakk til Brann da han hadde sjansen for et par år siden...
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Nesten

Håper dette TENNER både rødtrøyene og publikum i morgen.
Publikum må også gi max, selv om det er feriemodus.
De kan ta den helt ut for de fleste skal jo ikke på jobb på mandag.
eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

dudo

http://fotball.bt.no/eliteserien/article85938.ece

Håkon Opdal
Cato Guntveit, Olafur Bjarnason, Kristjan Sigurdsson, Erlend Hanstveit
Jan Gunnar Solli, Martin Andresen, Tijan Jaiteh, Petter Vaagan Moen
Thorstein Helstad, Robbie Winters.

Benken: Johan Thorbjørnsen - Bjørn Dahl, Knut Walde, Ramiro Corrales, Erik Huseklepp, Ardian Gashi, Armann Björnsson.

Det er verdt å merke seg at Sjöhage ikke en gang er på benken. Ei heller Bakke grunnet skade (no shit! ;-p) Ellers er jeg godt fornøyd med laget, og spesielt med at Erlend starter på venstrebacken. Han virket å være veldig god i UEFA-cupen i flg kamprapportene.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nixon

Og interessant at Jaiteh går rett inn igjen på midtbanen på bekostning av Gashi. Det vil nok ikke dempe spekulasjonene rundt Gashi sin fremtid i Brann.
Rød makt på Hansa

dudo

Håper han får en kanonkamp, men jeg frykter at vi blir litt lett sentralt. Ellers ryktes det på VGD at Gunnarson og Alanzinho kanskje må stå over grunnet skade. Så heldige er vi neppe.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Baunebob

Mjelde sier han vil ha løpskraft og duellkraft inn på midten. Er det ikke dette gashi står for ? Kunne tenkt meg en irriterende Gashi oppi Tchoy konstant.

Mobben

Quote from: "Baunebob"Mjelde sier han vil ha løpskraft og duellkraft inn på midten. Er det ikke dette gashi står for ? Kunne tenkt meg en irriterende Gashi oppi Tchoy konstant.


Eg mener no det at Jaiteh dekker mer bane enn Gashi, bedre duellspiller tror eg og han er. Eg er fullstendig enig i laguttaket!

Men er Sjöhage vraket fra troppen, eller er han ikkje spilleberetiget endå? Noen som vet?

Go Up