• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

"Seriefinalen" mot Stabæk

Started by Brannmus, July 07, 2007, 13:05:46 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nesten

Quote from: "dudo"http://fotball.bt.no/eliteserien/article85938.ece

HÃ¥kon Opdal
Cato Guntveit, Olafur Bjarnason, Kristjan Sigurdsson, Erlend Hanstveit
Jan Gunnar Solli, Martin Andresen, Tijan Jaiteh, Petter Vaagan Moen
Thorstein Helstad, Robbie Winters.

Benken: Johan Thorbjørnsen - Bjørn Dahl, Knut Walde, Ramiro Corrales, Erik Huseklepp, Ardian Gashi, Armann Björnsson.

Det er verdt å merke seg at Sjöhage ikke en gang er på benken. Ei heller Bakke grunnet skade (no shit! ;-p) Ellers er jeg godt fornøyd med laget, og spesielt med at Erlend starter på venstrebacken. Han virket å være veldig god i UEFA-cupen i flg kamprapportene.

---
Jaja Mjelde du slår til igjen.
Bjarnason er ute av klubben rent mentalt tror jeg, og hvis han er 1% mindre innstilt på å gjøre en jobb en før ville han aldri vært i troppen hadde jeg vært sjef. Huseklepp har blitt enig med motstanderen og en spiller som har avtalt å spille for en annen klubb har ingenting å gjøre i en Branntropp i seriekamp.
Jaiteh har kke den kløkt som skal til i en seriefinale, gjør alt for mange feilvalg. Nå har vi ingen hurtigtog på benken da, hvis man glemmer Stabæk-klare Huskelapp, en gåte hvorfor. Dersom svensken allerede har skadet seg eller ikke er klar er det ok, ingen andre årsaker er jeg villig til å akseptere.
Er mye mer pessimistisk nå enn i morges, bare influensaspredning i troppen mangler vel nå. Skal levere inn en signle på 2,65 etterpå.
Jeg liker ikke den sentrale midtbanen i det hele tatt, la oss se på fasit :
Hvirdan har det gått de andre gangene MA og Jaiteh har spilt sentralt ?? 1 poeng, stemmer det folkens.?
eg er HELT sikker pÃ¥ at Brann taper de 2 neste seriekampene.  OgsÃ¥ ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke Ã¥ gjøre.-

Nixon

Quote from: "Nesten"Hvirdan har det gått de andre gangene MA og Jaiteh har spilt sentralt ?? 1 poeng, stemmer det folkens.?


Nei.
Rød makt på Hansa

Erlend

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Nesten"Hvirdan har det gått de andre gangene MA og Jaiteh har spilt sentralt ?? 1 poeng, stemmer det folkens.?


Nei.

er det sandefjord kamppen du tenker på??

Erlend

Quote from: "dudo"http://fotball.bt.no/eliteserien/article85938.ece

HÃ¥kon Opdal
Cato Guntveit, Olafur Bjarnason, Kristjan Sigurdsson, Erlend Hanstveit
Jan Gunnar Solli, Martin Andresen, Tijan Jaiteh, Petter Vaagan Moen
Thorstein Helstad, Robbie Winters.

Benken: Johan Thorbjørnsen - Bjørn Dahl, Knut Walde, Ramiro Corrales, Erik Huseklepp, Ardian Gashi, Armann Björnsson.

Det er verdt å merke seg at Sjöhage ikke en gang er på benken. Ei heller Bakke grunnet skade (no shit! ;-p) Ellers er jeg godt fornøyd med laget, og spesielt med at Erlend starter på venstrebacken. Han virket å være veldig god i UEFA-cupen i flg kamprapportene.

Ja veldig fornøyd med det jeg også =D

dudo

7 av 9 mulige poeng. 10 av 12 om man tar med SF-kampen han var med på å snu.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Texas

blir spennende å se hvordan tijan gjør det i morgen. jeg forsto det sånn at han var litt sliten etter alle kampene i canada og reisingen, men det kan godt være han har restituert seg. han spilte vel også borte i wales også vel.

Gashi er litt mer krigertype enn tijan i mine øyne, men tijan bidrar til større hodestyrke på midtbanen.

Erlend

Quote from: "Texas"blir spennende å se hvordan tijan gjør det i morgen. jeg forsto det sånn at han var litt sliten etter alle kampene i canada og reisingen, men det kan godt være han har restituert seg. han spilte vel også borte i wales også vel.

Gashi er litt mer krigertype enn tijan i mine øyne, men tijan bidrar til større hodestyrke på midtbanen.

var vel bare en hvileetappe i noen minutter, sÃ¥ han overlever nok.  Hvis ikke, har vi da en spillesugen Gashi pÃ¥ benken

kabelmann

Quote from: "Nesten"Jaiteh har kke den kløkt som skal til i en seriefinale, gjør alt for mange feilvalg.

Det er på tide å legge vekk dette seriefinalepratet. Det er 12 kamper igjen etter denne og ingenting vil være avgjort den ene eller andre veien, uansett hva resultatet måtte bli.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Nesten

Quote from: "kabelmann"
Quote from: "Nesten"Jaiteh har kke den kløkt som skal til i en seriefinale, gjør alt for mange feilvalg.

Det er på tide å legge vekk dette seriefinalepratet. Det er 12 kamper igjen etter denne og ingenting vil være avgjort den ene eller andre veien, uansett hva resultatet måtte bli.

--------
Javel, ikke enig. Taper Brann har jeg en følelse av at de er ferdig som seriøs toppkandidat. Tror Brann har godt av å ligge veldig nær toppen, om det ikke er mer enn 2 poeng vil suget være der, og håpet leve ihvertfall. Effektive LSK tar kanskje poeng i Fredrikstad, og de får snart tilbake både Muller og Marius Johnsen. Når også Kippe er tilbake er de svært solide. RBK må vi regne med kan vinne de 3 neste og da kan Brann være nede på 3 plass,ikke umulig ihvertfall.. ... og kanskje går Gashi innen vinduet lukker. Ufattelig, men ryktene sier så. Jeg tror morgendagen er DEN STORE SKJEBNEDAGEN for Brann i år. Tap=grå høst, trolig exit i NM og spenningen vil muligens dreie seg om Brann kan knipe bronse.
Brann er avhengig av "heng" på teten, vi så hvordan de gav opp i fjor høst og måtte mobilisere voldsomt for å knipe sølvet.
Kun fiasko for både LSK, RBK og Viking kan hindre at tap i morgen=farvel til håpet. Tror jeg.
eg er HELT sikker pÃ¥ at Brann taper de 2 neste seriekampene.  OgsÃ¥ ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke Ã¥ gjøre.-

Jay Tee

er jaited riktig mann i denne kampen?? skulle gjerne sett Gashi i stedet...
eia brann

dudo

Mobilisere voldsomt? Vi tok tre poeng på de fire siste... Hadde vi mobilisert voldsomt hadde vi tatt gullet.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nesten

Quote from: "Jay Tee"er jaited riktig mann i denne kampen?? skulle gjerne sett Gashi i stedet...

----
Kanskje Gashi kommer inn relativt tidlig, håper at han slipper å vente helt til 20 minutter gjenstår ihvertfall. Kunne han kommet inn etter pause hadde han og Jaited kunnet brukt alle sine krefter på hver sin omgang.
eg er HELT sikker pÃ¥ at Brann taper de 2 neste seriekampene.  OgsÃ¥ ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke Ã¥ gjøre.-

Super Hasund

ImÃ¥ren gjelder det. Eg etterlyser heksegryte. Vi mÃ¥ skremme livdriten  ut av bannebÃ¥nd fc. Pipe konstant nÃ¥r de har ballen. Hyle som galninger  og synge te stemmebÃ¥ndene ryker nÃ¥r brann har ballen.

På tide å være bergensere.
La Folket Synge

*Feltz*


Nightfox

En middelmådighet vinner 6-0 mot serielederen og en favoritt til å ta gullet.
Den samme middelmådigheten taper 3-1 mot det laget som ligger desidert sist og er regnet som en dumpekandidat.

Vi har sett det før, men om det var noen tvil; Alt kan skje i norsk fotball. Faen rett før jeg ikke tør å avskrive VIF fra Royal League-kampen. Men siden alt kan skje, regner jeg selvfølgelig med at de fortsetter trenden og vi får se de på Krohnsminde neste år.

Xminator

Tror heller VIF skal være litt bekymret over at ett av bunnlagene virker å ha fått fart på sysakene i ferien. Det gir ikke mye rom for feilsteg fra deres side.

Er utrolig nervøs nå. Nesten like gale som før LSK-kampen. Dette blir på mange måter eksamen for Jaiteh. Viser han seg som Eliteseriespiller nå så tror jeg vi får en god høst.

RC

Er alle klare for å pippe fra første Stabæk touch nå da?
La de høre hvor de spiller og aldri glemme hvor de spilte 22. juli. 2007.

Hehe..

Jeg vil høre alle pippe!

Xminator

- Brann farligere uten Sæternes

Stabæks Tidene fortsetter sin fetisj rundt årets idol-lag.
http://fotball.bt.no/eliteserien/article85963.ece

tr0Ndemann

" Kampene i Bergen er alltid veldig spennende. Der møter vi en fullsatt stadion med landets beste fans. Derfor er det nesten litt stort for oss å komme til Bergen fra lille Nadderud, sier Olsen. "

Bra han har skjønt det.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Erlend

Quote from: "RC"Er alle klare for å pippe fra første Stabæk touch nå da?
La de høre hvor de spiller og aldri glemme hvor de spilte 22. juli. 2007.

Hehe..

Jeg vil høre alle pippe!

kan ikke pipe. Kan ikke plystre engang

denote

Quote from: "tr0Ndemann"" Kampene i Bergen er alltid veldig spennende. Der møter vi en fullsatt stadion med landets beste fans. Derfor er det nesten litt stort for oss å komme til Bergen fra lille Nadderud, sier Olsen. "

Bra han har skjønt det.




"Spiller for spiller er Stabæk bedre enn Brann."

vel...

Erlend

Quote from: "denote"
Quote from: "tr0Ndemann"" Kampene i Bergen er alltid veldig spennende. Der møter vi en fullsatt stadion med landets beste fans. Derfor er det nesten litt stort for oss å komme til Bergen fra lille Nadderud, sier Olsen. "

Bra han har skjønt det.




"Spiller for spiller er Stabæk bedre enn Brann."

vel...

kanskje vi bare skal konkludere med at hele Bærum er idioter? kanskje unntatt IAO?

denote

Quote from: "Erlend"
Quote from: "denote"
Quote from: "tr0Ndemann"" Kampene i Bergen er alltid veldig spennende. Der møter vi en fullsatt stadion med landets beste fans. Derfor er det nesten litt stort for oss å komme til Bergen fra lille Nadderud, sier Olsen. "

Bra han har skjønt det.




"Spiller for spiller er Stabæk bedre enn Brann."

vel...

kanskje vi bare skal konkludere med at hele Bærum er idioter? kanskje unntatt IAO?


Bortsett frÃ¥ at det er IAO sine ord sÃ¥ kan vi godt det  8)

Janki

IAO sier og:
Kampene i Begen er alltid veldig spennende. Der møter vi en fullsatt stadion med landets beste fans....

Luke Skywalker

Quote from: "Texas"
Quote from: "Baunebob"


Ja, BT var full av beundring av stabæk. Gleder meg til å se overskriftene i morgen etter brann har slått stabæk. "brann vant en heldig 5-0 seier. Nannskog raser over straffespark som avgjorde kampen".

Håper på å unngå en pipekonsert i morgen, og støtte laget hundre prosent istedenfor. gullet skal hem skal gjalle innenfor stadionportene....



Bare en måte å vise BT at vi ikke liker deres sportssider. Ikke kjøp den, og ikke gå inn på bt.no
Kjøp no heller en annen avis.
et skjedde!! Gull 07
Brann ville det, og fikk det til.

Baunebob

Håper på enorm stemnig og seier idag. Blir tøft. Men det skal ikke stå på publikum. Tror og håper spillerene er tente på og ta seireledelsen idag.

Nesten

Quote from: "Baunebob"Håper på enorm stemnig og seier idag. Blir tøft. Men det skal ikke stå på publikum. Tror og håper spillerene er tente på og ta seireledelsen idag.

---
Blir spennende å se om spillerne gir respons da, eller om Mjelde har gitt dem en dose sovepiller i garderoben denne gangen også.
Nei altså, hadde vært utrolig om stadion viste sin aller mest fryktinngydende side i kveld. Det kan hjelpe, hvis Månsamjelde-pengebunke-på-pengebunke tenner spillerne så kan publikum tenne stadion. Allt ligger til rette for at publikum kan ta i, få skal på jobben i morgen, man har fri til å lege slitte stemmebånd.
eg er HELT sikker pÃ¥ at Brann taper de 2 neste seriekampene.  OgsÃ¥ ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke Ã¥ gjøre.-

eivhelle

IAO sier at Tchoy spiser Andresen til lunsj. La oss håpe at denne uttalelsen kan få Andresen til å tenne til litt ekstra, han spiller tross alt best når han blir litt forbannet. Jeg har i grunnen en ok følelse forran dagens kamp. Brann har fått en fin gjennomkjøring i europa cupen mens Stabæk kommer rett fra ferie og kanskje trenger litt mer tid på å komme igang.

Jeg synest dessuten at det er rart at Stabæk spillerene bruker så mye energi på å fortelle hvor gode de er. I fotball slår sånne uttalelser fort tilbake.

tormi

Quote from: "eivhelle"IAO sier at Tchoy spiser Andresen til lunsj. La oss håpe at denne uttalelsen kan få Andresen til å tenne til litt ekstra, han spiller tross alt best når han blir litt forbannet. Jeg har i grunnen en ok følelse forran dagens kamp. Brann har fått en fin gjennomkjøring i europa cupen mens Stabæk kommer rett fra ferie og kanskje trenger litt mer tid på å komme igang.

Jeg synest dessuten at det er rart at Stabæk spillerene bruker så mye energi på å fortelle hvor gode de er. I fotball slår sånne uttalelser fort tilbake.


Ja det er mye her som taler til Brann sin fordel. Imidlertid har jeg selv en god følelse og det pleier sjelden å slå bra ut. Måtte forbannelsen min ryke og Pannebåndene brenne...

helvette kor digg det hadde vært med seier idag.. Har faen meg vondt i magen... hjelpe meg.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Super Hasund

Eg sier det igjen...pip som faen når stabæk har ballen. Og juble å skrike å synge når brann har ballen.
La Folket Synge

*Feltz*

Alastor

Ser her at kampen går 18:00.

Også ser jeg at Tv2 Zebra IKKE sender den?? SKANDALE! Fredrikstad - Lillestrøm derimot, den sender de...

Så, ber på mine knær om at dersom det finnes en direktelink til kampen i kveld at noen vil poste den eller sende meg en pm....tv2sportdekoderen min ligger på posten og hentes i morgen, selvfølgelig..at det er mulig.

Baunebob

Er vel mulig og kjøpe kampen for 99,- på tv2 sumo ?

Xminator

Det er alternativene for de som ikke har TV2 Sport ja. 99 for kampbillett er ikke så hakkende galt om man blir forhindret og har en noenlunde grei internettlinje.

Det andre alternativet er jo å ta seg en tur på puben. I Bergen er det nok rimelig god plass der i dag.


fortune

Anbefaler Three Lions, Trondheims desidert beste fotballpub. Viser alle kamper, og med tre etasjer og 5 seperate rom + diverse spredte TV'er vises alle kamper i tippeligaen.
First is first, second is nothing

ElskerBrann

GÃ¥ til Three Lions! Konge pub. Engelsk pub, kommer endel brannsupportere
www.threelions.no
-:En, to, tre på det fjerde skal det skje, Bergen By skal brenne på ny:-

Red Rabitt

Quote from: "Luke Skywalker"
Quote from: "Texas"
Quote from: "Baunebob"


Ja, BT var full av beundring av stabæk. Gleder meg til å se overskriftene i morgen etter brann har slått stabæk. "brann vant en heldig 5-0 seier. Nannskog raser over straffespark som avgjorde kampen".

Håper på å unngå en pipekonsert i morgen, og støtte laget hundre prosent istedenfor. gullet skal hem skal gjalle innenfor stadionportene....



Bare en måte å vise BT at vi ikke liker deres sportssider. Ikke kjøp den, og ikke gå inn på bt.no
Kjøp no heller en annen avis.

Ja, de hadde vel tapt en god del klikk,viss alle på bataljonen.no hadde boikottet de!
Jeg er med,kan jo bare gå inn på sportssidene til 100% via andre aviser.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Alastor

Quote from: "fortune"Anbefaler Three Lions, Trondheims desidert beste fotballpub. Viser alle kamper, og med tre etasjer og 5 seperate rom + diverse spredte TV'er vises alle kamper i tippeligaen.

Quote from: "ElskerBrann"GÃ¥ til Three Lions! Konge pub. Engelsk pub, kommer endel brannsupportere
www.threelions.no


Så der kan jeg dra med brannflagg uten å bli lynsjet av en trøndergjeng? :P. Hmm, kanskje jeg skal gjøre nettopp det!

Erlend

Quote from: "denote"
Quote from: "Erlend"
Quote from: "denote"
Quote from: "tr0Ndemann"" Kampene i Bergen er alltid veldig spennende. Der møter vi en fullsatt stadion med landets beste fans. Derfor er det nesten litt stort for oss å komme til Bergen fra lille Nadderud, sier Olsen. "

Bra han har skjønt det.




"Spiller for spiller er Stabæk bedre enn Brann."

vel...

kanskje vi bare skal konkludere med at hele Bærum er idioter? kanskje unntatt IAO?


Bortsett frÃ¥ at det er IAO sine ord sÃ¥ kan vi godt det  8)

ja men han har sagt noe fornuftig også og det har ingen av de andre

tr0Ndemann

Quote from: "Erlend"
Quote from: "denote"
Quote from: "Erlend"
Quote from: "denote"
Quote from: "tr0Ndemann"" Kampene i Bergen er alltid veldig spennende. Der møter vi en fullsatt stadion med landets beste fans. Derfor er det nesten litt stort for oss å komme til Bergen fra lille Nadderud, sier Olsen. "

Bra han har skjønt det.




"Spiller for spiller er Stabæk bedre enn Brann."

vel...

kanskje vi bare skal konkludere med at hele Bærum er idioter? kanskje unntatt IAO?


Bortsett frÃ¥ at det er IAO sine ord sÃ¥ kan vi godt det  8)

ja men han har sagt noe fornuftig også og det har ingen av de andre


Sant. Får en sånn spesiell følelse inni meg når jeg ser det selvsikre trynet til Daniel Nannskog, der han står og syter og klager over stadion publikumetom piper på spillerne til pause, skylder på at de ikke er så "bortskjemte" som oss når det gjelder tilskuere og trøkk (noe som definitivt er sant, men uansett).

Nei, a oss gi alt vi har i dag, og la spillerne banke pakket - så kan vi få de ned på jorden igjen..
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Tom C

Quote from: "Alastor"
Quote from: "fortune"Anbefaler Three Lions, Trondheims desidert beste fotballpub. Viser alle kamper, og med tre etasjer og 5 seperate rom + diverse spredte TV'er vises alle kamper i tippeligaen.

Quote from: "ElskerBrann"GÃ¥ til Three Lions! Konge pub. Engelsk pub, kommer endel brannsupportere
www.threelions.no


Så der kan jeg dra med brannflagg uten å bli lynsjet av en trøndergjeng? :P. Hmm, kanskje jeg skal gjøre nettopp det!


Tror eg du trygt kan gjøre... Kongepub, om man kan si det om noe som ligger i den landsdelen... ;)
Aldri mer Obos....

Erlend

synd Bakke ikke er med i troppen, da kunne han fÃ¥tt noen minutter, sÃ¥ kanskje han hadde tatt Nannskog eller Gunnarsson skikkelig.  Da skulle de fÃ¥tt høre jubel

ElskerBrann

Quote from: "Alastor"
Quote from: "ElskerBrann"GÃ¥ til Three Lions! Konge pub. Engelsk pub, kommer endel brannsupportere
www.threelions.no


Så der kan jeg dra med brannflagg uten å bli lynsjet av en trøndergjeng? :P. Hmm, kanskje jeg skal gjøre nettopp det!


Ja, definitivt! Tror tilogmed eieren har satt opp buss, for brannsupporterne til bortemøte med LSK 30.sept. Så du og andre brannsupp. er absolutt velkommne!
-:En, to, tre på det fjerde skal det skje, Bergen By skal brenne på ny:-

gazi

noen som har direktelink til kampen?

pleb


SKBMiller

jeg hadde også vært evig taknemlig

Stalin

Sier ikke neitakk jeg heller.

sydnes76

Leser det pipes mot Huseklepp når han er borti ballen. Liker ikke at han stikker og liker ikke at han spiller i dag. Men det er unødvenidg likevel....For jævli å sitte i København nå uten tilstrekkelig båndbredde til å se kampen...Nervøøøøøs...

sydnes76

Ikke så nervøs no lenger! Takk Tosse takk!

SKBMiller

Vi har Torstein Helstad! Bra Huseklepp og Andresen ga målgivende =)

Go Up