• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sjøhage!

Started by tormi, July 06, 2007, 13:04:11 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

ostraume

Quote from: "Hanscen"Jeg synes det er litt skummelt å la ham gå. Mener Brann nå kun har en skikkelig bakromsspiss, nemlig Helstad. De burde hatt 2 rene bakromsspisser som var uhyre raske, en er litt for få.

Hanscen


Ikke glem at vi fortsatt har TFL.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

olebrann3

friga vi ikke han fra kontrakten i desember

Roald

Han fikk vel beskjed om å finne seg en ny klubb. Dette har tydeligvis vært vanskelig, og derfor er han fortsatt i troppen.
Det ligner ingen bergensgutt å være mutt!

Hanscen

TFL kan være backup, men jeg frykter at han også neglisjeres av Mjelde og da er kun eneste virkelig raske spiss.

Kanskje Haugsdal eller Møvik har kjappe føtter, noen som vet ?

dudo

Demba er da hurtig, så vi har to raske spisser i startelleveren.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Roald

Sjöhage fortsetter benketiværelsen:

http://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen/article1791313.ece

Noe sier meg at Elfsborg ikke vil benytte seg av opsjonen...
Det ligner ingen bergensgutt å være mutt!

tsf

Så Sjøhage spilt i sluttminutter for Elfsborg og var nær på å scoret mot IFK Gøteborg for noen dager side.
Hater NøFF -Bergen ut av Norge -Bergen = Egen stat og Republikk vært godt

nummer9

Hvor lenge er han lånt ut?
Hvor lang kontrakt har fyren?

Er vel usikkert om hvor stor sjanse det er for at fyren noen kommer til å prestere...

Xminator

Han er vel på utlån til den svenske serien slutter og har kontrakt med Brann ut 2009. Neste års Trond Fredrik Ludvigsen.

Klaus_Brann

Det er det vel lite tvil om at han blir, HVIS han i det hele tatt blir hentet tilbake kun for å spille på 2. laget. I stedet for å lønne han burde man enten gitt/lånt han ut til Løv-Ham, eller latt han gå gratis til Sverige.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Xminator

Her kommer vi igjen tilbake til grunnen til at Trond Fredrik Ludvigsen fortsatt er Brannspiller eller for den del Winters... Ingen matcher lønnen han får i Brann... Hvorfor skal Brann betale en spiller for å forlate klubben når de for samme prisen har en 2. lagsspiller og backup om det skulle knipe skikkelig med skader? Det er jo ikke Runar Normann vi snakker om her... Hvorfor skulle Sjøhage ønske å tape flere hundre tusen på å gå fra Brann?

Du skal ha en forbannet god grunn til å fristille en spiller uten å gi ham pengene for det siste kontraktsåret. Du skal ha en minst like god grunn for å fryse ham ut av klubben, ref sakene i LSK før sesongen. Det mest ryddige om ikke svenskene forlenger og ingen gir Sjøhage ett lønnstilbud som gjør det intresant å avslutte med Brann er selvsagt å gi ham det treningstilbudet han har krav på i kontrakten.

Kai-Olai

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=7699

Sjøhage solgt til Trelleborg!

Satser på at vi fikk en del millioner for han! ;D

Yes!wehavenobananas

Var ikke kjøpssummen 2mill? Jeg mener å ha lest at Brann ikke får tilbake alt de la ut. Tipper rundt 1 million.


Xminator

Kanskje dette er en at de utrolig mange spillerene som nå blir ledig pga hardere økonomisk hverdag i klubbene rundt om i Europa?

AndreasNV

Jeg tror at han kunne bidratt. Men jeg vet ikke om Brann har råd til å ha han i stallen. Igjen.
Fotball er vårt medium. Vi representerer Bergen! VI E' BRANN!

Nixon

Quote from: AndreasNV on October 31, 2010, 11:56:02 AMJeg tror at han kunne bidratt.


Neppe. Sammenlignet med Sjøhage blir selv Cato Hansen en spiller med potensiale...
Rød makt på Hansa

FeltZ4ever

Quote from: Nixon on October 31, 2010, 12:31:54 PM
Neppe. Sammenlignet med Sjøhage blir selv Cato Hansen en spiller med potensiale...


Jeg er sikker på at Hansen har potensiale,men om han har potensiale til å bli fortrolig med Stadion-Trollet er jeg mer tvilende til.
Mannen ser jo rett og slett bæsje-nervøs ut hver gang han entrer matten.
Den e' Bruun...

AndreasNV

Det er forskjell på Allsvenskan og Tippeligaen, men det var større forskjell på Sjøhages prestasjoner i Brann og Trelleborg. Se på han som en Erik Mjelde.
Fotball er vårt medium. Vi representerer Bergen! VI E' BRANN!

Nixon

Quote from: AndreasNV on October 31, 2010, 13:45:27 PM
Det er forskjell på Allsvenskan og Tippeligaen, men det var større forskjell på Sjøhages prestasjoner i Brann og Trelleborg. Se på han som en Erik Mjelde.


Javel? Mjelde var en nøkkelspiller på sitt lag da vi hentet han. Sjøhage er...?
Rød makt på Hansa

AndreasNV

... en liten svensk Mjelde, ikke fordi han er uerstattelig for Trelleborg, men fordi han har blitt bedre siden han var i Brann og skåret en del mål for en middels svensk klubb.
Fotball er vårt medium. Vi representerer Bergen! VI E' BRANN!

krakra

Var ikke Sjøhage et ganske stort talent? Spilte fast for Elfborg som 20-åring sesongen de tok seriegull. Mener å huske at han var veldig rask og bra teknisk, men ryktene var jo at han hadde store holdningsproblemer og til tider fremstod som direkte lat på trening.

Kai-Olai

Quote from: AndreasNV on October 31, 2010, 16:19:06 PM
... en liten svensk Mjelde, ikke fordi han er uerstattelig for Trelleborg, men fordi han har blitt bedre siden han var i Brann og skåret en del mål for en middels svensk klubb.


Han har puttet 7 mål... På 2 - TO - år... I min bok er ikke det imponerende..

Go Up