• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Eirik Bakke

Started by lekestuee, July 02, 2007, 03:38:32 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

aso008

Quote from: Langhår on October 07, 2008, 18:01:29 PM
Jeg finner det rimelig kvalmende og se bilder av Bakke sittende (!) på trening å sutre til en tilsynelatende lydhør BruunH. Hvis Bakke lurer på hvorfor de tapte igår og for den saks skyld i Spania ja så kan han starte med å se seg selv i speilet. Litt av en hærfører vi har i kapteinen vår!

Og nå ønsker spillerne fokus vekk fra sin egen begredelige innsats og gjør de eneste som de vet fungerer. De peker på treneren. Mjeldes dager er nok talte, men det burde faen meg Bakkes også være.


Kunne ikke vært mer enig! Ut med rotta Bakke. Tør faen meg ikke si ting til direkte til Mjelde, må gå bak ryggen på han

Kai-Olai

Quote from: Langhår on October 07, 2008, 18:01:29 PM
Jeg finner det rimelig kvalmende og se bilder av Bakke sittende (!) på trening å sutre til en tilsynelatende lydhør BruunH. Hvis Bakke lurer på hvorfor de tapte igår og for den saks skyld i Spania ja så kan han starte med å se seg selv i speilet. Litt av en hærfører vi har i kapteinen vår!

Og nå ønsker spillerne fokus vekk fra sin egen begredelige innsats og gjør de eneste som de vet fungerer. De peker på treneren. Mjeldes dager er nok talte, men det burde faen meg Bakkes også være.


Støttes 100%

Kai-Olai


kabelmann

Hvor mye av dagen bruker spillerne på trening? Hvorfor bruker de det som helt tydelig er veldig nødvendig treningstid til å prate? Bakke måtte vel skynde seg hjem for å rekke Home & Away.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Spelaren

Pokker og... skulle aldri ha hengt opp den siste taklista.
GÃ¥ av.

Xminator

Send ham over fjellet til Andresen. Det var jo der han egentlig ville i fjor.

Herr Smed

Quote from: Kai-Olai on October 07, 2008, 18:17:20 PM


�åååå Eirik Bakke, no må du pakke, ditt late dyr!
Kom deg hem til sogndal, for du hakkje mer å gi
Om du blir ut sesongen blir vi faen nummer ti!
Alle må gå.

Ferguson

Quote from: kabelmann on October 07, 2008, 18:25:04 PM
Hvor mye av dagen bruker spillerne på trening? Hvorfor bruker de det som helt tydelig er veldig nødvendig treningstid til å prate? Bakke måtte vel skynde seg hjem for å rekke Home & Away.


Niks seventh heaven er mye bedre!

Skjønner ikkje helt at folk hakker på Bakke. Han snakker nok bare på vegne av spillergruppen. Dog kunne de tatt det utenfor treningsfeltet.
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Spelaren

GÃ¥ av.

Xminator

Quote from: Ferguson on October 07, 2008, 18:34:37 PM
Quote from: kabelmann on October 07, 2008, 18:25:04 PM
Hvor mye av dagen bruker spillerne på trening? Hvorfor bruker de det som helt tydelig er veldig nødvendig treningstid til å prate? Bakke måtte vel skynde seg hjem for å rekke Home & Away.


Niks seventh heaven er mye bedre!

Skjønner ikkje helt at folk hakker på Bakke. Han snakker nok bare på vegne av spillergruppen. Dog kunne de tatt det utenfor treningsfeltet.


Bakke har i etterpåklokskapens lys hvert en av POLs mer mislykkede signeringer.

BBB-Tony

Hvorfor kunne ikke Hanstveit, som i følge media har vært den av spillerene som har vært delaktig i møtevirksomheten i dag stille opp å representere spillerene i steden for saftkoke-trynet? Få ut pakket! Har totalt mistet sansen for Bakke.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

abe78

.og husk!

Henrik8

Det hadde etter min mening ikke vært dumt om Mjelde tok med seg både mannen til høyre for seg, og mannen til venstre for seg ut av døren på Stadion når de kommer hjem fra VIF-kampen.
Kjør over pakket 09`

Henrik8

Rettelse, ser at det er Revheim som sitter på Mjeldes høyre hånd. Da kan han ta med seg mannen enda en plass til høyre også. Var primært Bruun Hansen jeg tenkte på.
Kjør over pakket 09`

steinbygger

Er dere helt idiot. Bakke er kaptein og snakker med ledelsen på vegne av spillerene.

BBB-Tony

October 07, 2008, 20:01:44 PM #415 Last Edit: October 07, 2008, 20:03:19 PM by tonynord
Quote from: steinbygger on October 07, 2008, 19:56:23 PM
Er dere helt idiot. Bakke er kaptein og snakker med ledelsen på vegne av spillerene.

Men hvorfor er det da spillerenes tillitsvalgte Erlend Hanstveit som har sittet i møte i kveld da? Om det er tilfelle, så er det han som burde sittet der akkurat nå.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Ferguson

Quote from: tonynord on October 07, 2008, 20:01:44 PM
Quote from: steinbygger on October 07, 2008, 19:56:23 PM
Er dere helt idiot. Bakke er kaptein og snakker med ledelsen på vegne av spillerene.

Men hvorfor er det da spillerenes representat Erlend Hanstveit som har sittet i møte i kveld da? Om det er tilfelle, så er det han som burde sittet der akkurat nå.


Det må du nok spørre Erlend om. Kapteinen er trenerens valg. Det sier seg selv at spillerne må velge sin egen representant. Hvorfor Bakke snakker på vegne av spillerne aner eg ikkje men han er der nok fordi han er kaptein.
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

HansaInferno

Stao nao pao, Bakke. Udugelige mann
Breiflabben, baby!

tolind

October 07, 2008, 20:59:16 PM #418 Last Edit: October 07, 2008, 21:03:29 PM by tolind
Quote from: Kai-Olai on October 07, 2008, 18:17:20 PM


E faen så enig! Trykk den opp i 5000 eksemplarer så får vi herlig allsang fra Hansa i de neste kampene! Må gjerne mekke et banner til Mr "feig i tryne" alias Bruun Hansen i samme slengen!!!

Mens spillerne anført av Ove Thue fremførte en gledesstrålende versjon av lagets sang «Heia Brann!», kom også Friele ut på scenen og hoppet, danset og headbanget sammen med laget - iført ordførerkjede og brannskjerf i en salig kombinasjon.

Bent

Faen meg se til Ã¥ fÃ¥ fjernet denne skrotnissen av en neandertaler. pakketilbud til sogndal  - Bakke og RBH
Ut med RBH

Doffen85


Willy Wonka

Eirik Bakke har vært direkte sørpesvak i hele år og en stakkarslig kaptein. Han har overhodet ikke vært i stand til å takle det ansvaret Mjelde gav ham.

Ricky

Quote from: Ferguson on October 07, 2008, 20:04:12 PM
Hvorfor Bakke snakker på vegne av spillerne aner eg ikkje men han er der nok fordi han er kaptein.


Kan vel muligens være fordi Erlend forlater klubben som bosmanspiller om én måned, og sikkert bryr seg døyten om Mjelde fortsetter som hovedtrener i 2009. Da er det vel mer hensiktsmessig for den sportslige ledelsen å diskutere situasjonen med Bakke.

Markmus

Eirik Bakke kan pakke sakene sine og dra seg utenfor bygrensen. Slikt pakk skjemmer den røde trøyen!
Ka du ve?

gunnar

UT MED PAKKET. FERDIG SOM TOPPSPILLER.
"Vi går fremover for Bergen og fremover for Brann".

Endre

Det var voldsomt som lynsjemobben kom ut i kveld. Ikke lenge siden Bakke ble unisont hyllet her på forumet og på stadion for sin innsatsvilje og giv på banen.

PelleB

Er det sirkus Brann som har pusset støv av gamle kunster? Kansje tiden er moden for selvransakelse. Dette begynner og ligne finans krisen, Oslo børs og andre utenomsportslige hendelser som Brann resultatmessig har gått hånd i hånd med. Ut med pakket! Hva i alle dager suser i toppen?
«Verdensmesterskapet er en ordentlig internasjonal begivenhet».
"Gazza"  priceless :)

Bent

Quote from: Endre on October 07, 2008, 22:15:35 PM
Det var voldsomt som lynsjemobben kom ut i kveld. Ikke lenge siden Bakke ble unisont hyllet her på forumet og på stadion for sin innsatsvilje og giv på banen.


Siden den tid har innsatsvilje og giv på banen forduftet. Passer absolutt ikke som kaptein
Ut med RBH

Ferguson

Quote from: Ricky on October 07, 2008, 21:38:55 PM
Quote from: Ferguson on October 07, 2008, 20:04:12 PM
Hvorfor Bakke snakker på vegne av spillerne aner eg ikkje men han er der nok fordi han er kaptein.


Kan vel muligens være fordi Erlend forlater klubben som bosmanspiller om én måned, og sikkert bryr seg døyten om Mjelde fortsetter som hovedtrener i 2009. Da er det vel mer hensiktsmessig for den sportslige ledelsen å diskutere situasjonen med Bakke.


Aha, det e ganske logisk!
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Janko

Blir både flau og forbannet over alle de usaklige angrepene på Bakke. Skal sies at han har underprestert i år og ikke vært den lederen vi forventer, men folk må ikke glemme at de høye forventningene til Bakke som leder nettopp kommer av hans innsats og krigerske evner. Voks opp, se ting i perspektiv og ikke glem at det er mer til en sak eller en situasjon enn det øyet opplever....

krøvel vellevold

Uansett komisk med dem som forgudet Bakke her i sommer, og absolutt skulle synge om fyren om og om igjen i det uendelige. Ting snur fort!
Legg ned hele klubben!

Henrik8

Quote from: steinbygger on October 07, 2008, 19:56:23 PM
Er dere helt idiot. Bakke er kaptein og snakker med ledelsen på vegne av spillerene.


Mitt innlegg står rett over ditt, så jeg regner med at jeg er en av dem du mener. Jeg velger derfor å svare deg på innlegget. 1. Jeg er ikke helt idiot. 2. Jeg stilte ikke spørsmål ved hvorfor Bakke satt på podiet under pressekonferansen, men ga uttrykk for at jeg håper en ny trener velger å selge Bakke. Dette med bakgrunn i en fotballfaglig vurdering av Bakkes prestasjoner i år, både som del av en prestasjonsgruppe, basert på indiduelle prestasjoner som spiller, og basert på hans individuelle prestasjoner som kaptein.

Jeg er heller ikke blant dem som har kalt ham pakk, og krever at han "må gå". Jeg ser likevel at du heller ikke anklager meg for dette.
Kjør over pakket 09`

OmOssSjølOgHansaøl

Bakke har aldri fremstått som særlig sympatisk. Han har mislyktes som kaptein. Og han har verken blitt kvitt skadeproblematikken eller grisespillet. Innhoppet mot Deportivo, der han bare brukte sekunder på å skaffe seg gult kort, er dessvere symptomatisk.

Bomkjøp; få ham ut!


.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Klaus_Brann

Det var fælt som folk skulle få ut frustrasjonen sin her da. Er det fordi Mjelde "endelig" har gått, og at dere må ha noen nye å slenge drit om?

Det er maaaange spillere som har vært vel så dårlige og slappe som Bakke i år.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Torvanger

Bakke har for første gang på lenge gjennomført en sesong uten for lange avbrekk. Han har likefullt hatt skadeproblemer, og jeg lurer bare på om kroppen til sogndølen tåler særlig mer av toppfotball. Virker totalt energifattig. Får håpe at en lang vinterpause kan få ham opp og stå igjen. Helt til slutt: Bakke har mer å fare med som libero, forsøk ham der! Yaw - Bakke? Hvorfor ikke?

BBB-Tony

Min kritikk rettet mot Bakke går på de siste 2 dagers oppførsel av Bakke. Jeg syns ikke han oppfører seg som en kaptein skal gjøre. Og han har heller ikke utført kapteinsrollen tilfredstillende. Det siste er dog ikke noe jeg nylig har kommentert, men har sagt en stund.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

posemedsnopi

Quote from: Klaus_Brann on October 07, 2008, 22:59:37 PM
Det var fælt som folk skulle få ut frustrasjonen sin her da. Er det fordi Mjelde "endelig" har gått, og at dere må ha noen nye å slenge drit om?

Det er maaaange spillere som har vært vel så dårlige og slappe som Bakke i år.



Enig..
Folk har fått blod på tann. Lenge siden det ble sparket en hovedtrener i Brann, og nå smis det mens liket er varmt...
Bør være tebrød på tilbud i morgen, mange som trenger det.

Kai-Olai

Quote from: tonynord on October 07, 2008, 23:03:27 PM
Min kritikk rettet mot Bakke går på de siste 2 dagers oppførsel av Bakke. Jeg syns ikke han oppfører seg som en kaptein skal gjøre. Og han har heller ikke utført kapteinsrollen tilfredstillende. Det siste er dog ikke noe jeg nylig har kommentert, men har sagt en stund.


Veldig enig i dette! Han har fremstått som alt annet enn lojal! Og som noen nevnte tidligere, hvorfor i alle dager bruke treningstiden til å sitte å snakke? Så lite som han løp mot Molde, så burde han heller trent intervaller hele treningen!
Greit nok at han har hatt sine stunder, men han har ikke det som skal til for å være kaptein!
Godt mulig han kan bli god å ha neste år, i enkelte kamper, men for all del, få kapteinsbindet av den mannen!

pissepåengen

Eirik Bakke er en stor spiller som sier det han mener, og det bør han få lov til.
Bergen ut av norge!

BBB-Tony

Quote from: pissepåengen on October 07, 2008, 23:24:56 PM
Eirik Bakke er en stor spiller som sier det han mener, og det bør han få lov til.



Som kaptein for Brann er det ikke alltid så enkelt...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Lurkin

Bakke, Solli og Opdal (pga kneet) har vært nøkkelspillere som har spilt elendig i hele år. Spesielt de to første.
Berømte Brann fra Bergen

Bent

Quote from: Janko on October 07, 2008, 22:33:47 PM
Blir både flau og forbannet over alle de usaklige angrepene på Bakke. Skal sies at han har underprestert i år og ikke vært den lederen vi forventer, men folk må ikke glemme at de høye forventningene til Bakke som leder nettopp kommer av hans innsats og krigerske evner. Voks opp, se ting i perspektiv og ikke glem at det er mer til en sak eller en situasjon enn det øyet opplever....

Ut med RBH

Markmus

Bakke nøkkelspiller? Kanskje han har vært det i prinsippet, men slik han har oppført seg ute på banen tyder pokker ikke på at han er en nøkkelspiller. Slike som Bakke kan erstattes med mye bedre (og yngre).

Bakke har elendig holdning på banen og utenfor banen. Fyren eier ikke fornuft. Illojale spillere som Bakke kan bare pakke sakene.
Ka du ve?

enavgutta

Bakke har vært elendig på prestasjoner og innsats. Enkelt og greit.

Xminator

Quote from: Janko on October 07, 2008, 22:33:47 PM
Blir både flau og forbannet over alle de usaklige angrepene på Bakke. Skal sies at han har underprestert i år og ikke vært den lederen vi forventer, men folk må ikke glemme at de høye forventningene til Bakke som leder nettopp kommer av hans innsats og krigerske evner. Voks opp, se ting i perspektiv og ikke glem at det er mer til en sak eller en situasjon enn det øyet opplever....



Bakke er ingen nøkkelspiller. Til det er han for mye skadet. Alle håpet selvsagt at en lavere norsk kampfrekvens skulle få orden på ham, men de drøye 2 årene vi har hatt ham tyder ikke på det. Nå leverte vel ikke Andresen noe før etter 2 år heller, så vi får gi ham det siste året av kontrakten også. Jeg tviler på at han får samme rollen, enkelt og greit fordi en haug bortekamper går på kunstgress neste år. Da blir han en luksusspiller, og ett naturlig bytte som både kaptein og førstelagsspiller.

steinbygger

Er ikke det greit å ha noen å hakke på. Nå har MIM trukket seg og Armann har gjort en ok jobb, så da må man finne en ny hakkekylling

Xminator

Bakke er ikke en hakkekylling. Han er en hakkende kylling. Vesentlig forskjell.

Markmus

Xminator, det kunne vel neppe vært sagt på en bedre måte.
Ka du ve?

28966mustang

Quote from: pissepåengen on October 07, 2008, 23:24:56 PM
Eirik Bakke er en stor spiller som sier det han mener, og det bør han få lov til.



Kanskje han burde snakke litt til seg selv også?
Hvil i fred- 1963!

gunnar

"Vi går fremover for Bergen og fremover for Brann".

Go Up