• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Andresen og Sæternes forsvinner

Started by Petter Puddefjord, June 29, 2007, 09:12:22 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Klaus_Brann

Quote from: "javsnes"Kommer Brann til å ta GULL?
Rykker de ned?
Får MIM-kritikerne rett?
Blir det hylekor dersom Brann ikke tar Gull?
Slutter MIM-kritikerne seg til de som hyller Mjelde dersom Brann vinner serien?

Følg med på seosongavslutningen 2007 for å få svar på alle disse spørsmålene.  

Dette blir spennende!


Hehe, nå må du ikke ta helt av enda.
Klart det blir hylekor hvis det ikke blir gull i år, men jeg satser heller på at MIN-kritikerne tar grundig feil, noe de fleste av de også håper på selv.
Jeg tror at en del av de vil være store nok til å hylle Mjelde, og laget, mens de mest ekstreme her inne fortsatt vil holde på sitt å si at dette ikke hadde noe med Mjelde å gjøre.

ALLE andre trenere hadde fått en god porsjon kred for å holde det han lovet og endelig ta gullet hem, men det er jo noen som mener at han ikke skal ha noe ære for Brann sine seiere.
Håper ting roer seg litt ned hvis vi tar Stabæk, men du kan vedde mye penger på at det er noen som kommer til å klage på måten vi vinner på i så fall.

Det skjedde selv etter 4-1 seieren mot RBK.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

tauraren1

Er det sånn at de har lagt opp til at formtoppen skal komme til høst sesongen?
Siden de bommet litt i fjor med formen kun på vårparten.
Ps Rbk kan vel umulig ha sånn flaks med stang inn igjen i år vel?
ordan har "vi" det i dag da?

javsnes

Quote from: "Klaus_Brann"
Hehe, nå må du ikke ta helt av enda.
Klart det blir hylekor hvis det ikke blir gull i år, men jeg satser heller på at MIN-kritikerne tar grundig feil, noe de fleste av de også håper på selv.
Jeg tror at en del av de vil være store nok til å hylle Mjelde, og laget, mens de mest ekstreme her inne fortsatt vil holde på sitt å si at dette ikke hadde noe med Mjelde å gjøre.

ALLE andre trenere hadde fått en god porsjon kred for å holde det han lovet og endelig ta gullet hem, men det er jo noen som mener at han ikke skal ha noe ære for Brann sine seiere.
Håper ting roer seg litt ned hvis vi tar Stabæk, men du kan vedde mye penger på at det er noen som kommer til å klage på måten vi vinner på i så fall.

Det skjedde selv etter 4-1 seieren mot RBK.


Selvfølgelig, I Bergen by er man aldri fornøyd. Jeg stiller meg litt mellom, Mjelde fortjener kred dersom det blir gull, rakner det mene jeg sikkert at han må gå. Poenget mitt er at det er noe JEG i hvetfall tar stilling til etter sesongen!

Stoffi

Quote from: "Xminator"
QuoteSæternes gidder ikke krangle med udugelige trenere, han stikker i stedet.


Etter først å ha furtet som en 6-åring, lekt skadet og oppført seg på en måte som i spillergruppen (kilde nettavisen) ble betraktet som uventet og uprofesjonell. Det overrasker med stort at Mjelde er stor nok til å faktisk ville overse slikt. Han er vel vant med drittunger og oppførselen fra læreryrket.

Er du sikker på at det ikke er på tide å ta en liten pause fra tastaturet Stoffi? Du har rotet deg godt inn i en diskusjon, faktisk såpass at du håper det går til helvete med Brann sportslig så du kan få litt personlig prestisje. Det du driver med er i beste fall barnslig.




Du prøver deg på litt manipuleringsteknikker, Xminator?  "rotet meg inn i en diskusjon"?

Jeg ser ikke deg komme med noen argumenter, så kanskje du skal holde deg unna denne tråden? For du kommer jo kun inn her for å drive personangrep mot meg, og tillegge meg meninger jeg ikke har.
Jeg håper Moderator får en slutt på personangrep her og nå, og gir Xminator en advarsel.

Hold deg unna denne tråden hvis du bare skal forsøple debatten med personangrep!
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

monzilla

Jeg er meget kritisk til Mjelde, og hvor kompetent han er, men en ting er jeg klinkende klar på. Ingen spillere går over laget. Spillere har å forholde seg til sin trener. Om ikke kan de pelle seg til helvete vekk.

Red Rabitt

Faen for et stort rævhål bengt er då!
Nektet å komme inn mot tromsø når Brann trengte utligning.
Kan selvfølgelig være journalistisk pisspreik nok en gang, men tror uansett det var bra for brann å få vekk denne tunge boss sekken.
(Kilde:fxt-ibergen)
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Red Rabitt

Quote from: "naitsirk"det er vel og kun dei feige som forlater lag i motgang.

Det er ihvertfall det sæternes gjør, med uttalelsen om at han tror det blir vanskelig for brann å vinne seriegull, hadde vært digg med seriegull feiring og sendt bilder til bengt i posten.
Det triste med det er vel at han kommer til å få sendt en gull medalje og.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Stoffi

Quote"Er ikke ofte enig med Stoffi, men jeg er ogsaa blitt grundig lei dette tullet om spillere som bare kommer til Bergen for Mjelde. Foelger man denne logikken, saa kan man jo si at Grindheim, Oedegaard og Helstad ikke kom til Bergen p.g.a. Mjelde. Det er ogsaa en tendens til aa gi Mjelde aeren for gode kjoep, mens man skylder paa POL for de daarlige.



Dette skrev RunarNormann for ca 2 år siden i denne tråden.

http://www.bataljonen.no/forum/viewtopic.php?t=5343&highlight=mjelde+grunnen+attraktiv+spillere



Mange her var veldig ivrig på at spillere kom til Brann pga Mjelde.

Kan ikke de samme da innse at spillere drar fra Brann pga Mjelde? Krøvel, ringer det noen bjeller her?
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

tauraren1

Quote from: "Stoffi"Kan ikke de samme da innse at spillere drar fra Brann pga Mjelde?

Korfor skal man holde på spillere som ikke er god nok for laget?
Sæternes uttalte for "3"uker siden at det
IKKE hadde noe med Mjelde å gjøre at han foreløpig ikke ville signere!
Forandret han syn på Mjelde når han ble satt på benken mot Tromsø?
ordan har "vi" det i dag da?

Ricky

Quote from: "Stoffi"Mange her var veldig ivrig på at spillere kom til Brann pga Mjelde.

Kan ikke de samme da innse at spillere drar fra Brann pga Mjelde? Krøvel, ringer det noen bjeller her?



Joda, man kan fint si at spillerne drar fra Brann pga Mjelde. Men koblingen blir i hovedsak så indirekte at det er liten vits i å dvele ved det. Som trener blir Mjelde et slags minste felles multiplum for de fleste normale årsaker til å bytte klubb.

Ricky

Quote from: "Stoffi"Hvordan forklarer du Sæternes, Krøvel? Du har en tendens til å glemme ham. Sæternes har spilt FAST, hatt klippekort i 2 sesonger nå, og har intet ego. Hvordan i ALLE dager skal du forklare det? Er Sæternes en kranglefant, kanskje?
Sæternes gidder ikke krangle med udugelige trenere, han stikker i stedet.



Det er bare du og Knut Langeland som tolker Sæternes dithen at han dro til Odense fordi han synes Mjelde er en udugelig trener.
ALLE andre skjønner at dette handler om de signalene (eller mangelen på sådanne) Sæternes har fått fra Brann. Allerede i fjor reagerte han på at kontraktsforhandlingene lot vente på seg. Før sesongen var han direkte forbannet over at han ikke hadde hørt noe. Og etter å ha trenert saken i syv måneder valgte Brann å åpenlyst sondere spissmarkedet før de da altså til slutt endelig tilbød Sæternes en (kort) kontraktsforlengelse.

Samtidig kom en dansk toppklubb med flere bud, og viste generelt stor interesse i å sikre seg Sæternes' tjenester.
Da ble det temmelig enkelt; han valgte den eneste klubben hvor han følte seg ønsket. Han hadde fått Brann helt opp i vrangstrupen, kanskje med rette.

Stoffi

Quote from: "Ricky"
Quote from: "Stoffi"Hvordan forklarer du Sæternes, Krøvel? Du har en tendens til å glemme ham. Sæternes har spilt FAST, hatt klippekort i 2 sesonger nå, og har intet ego. Hvordan i ALLE dager skal du forklare det? Er Sæternes en kranglefant, kanskje?
Sæternes gidder ikke krangle med udugelige trenere, han stikker i stedet.



Det er bare du og Knut Langeland som tolker Sæternes dithen at han dro til Odense fordi han synes Mjelde er en udugelig trener.
ALLE andre skjønner at dette handler om de signalene (eller mangelen på sådanne) Sæternes har fått fra Brann. Allerede i fjor reagerte han på at kontraktsforhandlingene lot vente på seg. Før sesongen var han direkte forbannet over at han ikke hadde hørt noe. Og etter å ha trenert saken i syv måneder valgte Brann å åpenlyst sondere spissmarkedet før de da altså til slutt endelig tilbød Sæternes en (kort) kontraktsforlengelse.

Samtidig kom en dansk toppklubb med flere bud, og viste generelt stor interesse i å sikre seg Sæternes' tjenester.
Da ble det temmelig enkelt; han valgte den eneste klubben hvor han følte seg ønsket. Han hadde fått Brann helt opp i vrangstrupen, kanskje med rette.



Det er lov å være naiv, men dette går over stokk og stein. Leser du aviser? Følger du med?
"Alle" er nok heller "ingen".
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Xminator

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Xminator"
QuoteSæternes gidder ikke krangle med udugelige trenere, han stikker i stedet.


Etter først å ha furtet som en 6-åring, lekt skadet og oppført seg på en måte som i spillergruppen (kilde nettavisen) ble betraktet som uventet og uprofesjonell. Det overrasker med stort at Mjelde er stor nok til å faktisk ville overse slikt. Han er vel vant med drittunger og oppførselen fra læreryrket.

Er du sikker på at det ikke er på tide å ta en liten pause fra tastaturet Stoffi? Du har rotet deg godt inn i en diskusjon, faktisk såpass at du håper det går til helvete med Brann sportslig så du kan få litt personlig prestisje. Det du driver med er i beste fall barnslig.




Du prøver deg på litt manipuleringsteknikker, Xminator?  "rotet meg inn i en diskusjon"?

Jeg ser ikke deg komme med noen argumenter, så kanskje du skal holde deg unna denne tråden? For du kommer jo kun inn her for å drive personangrep mot meg, og tillegge meg meninger jeg ikke har.
Jeg håper Moderator får en slutt på personangrep her og nå, og gir Xminator en advarsel.

Hold deg unna denne tråden hvis du bare skal forsøple debatten med personangrep!


Synest du det? Jeg stiller ett spørsmål ved hvor din personlige prestisje ligger her nå. Det er faktisk ganske aktuelt så lenge du går såpass hardt ut som du gjør. For ett par dager siden skrev du at du håpet Brann gjorde det dårlig noen kamper nå, så du fikk Mjelde sparket. Du har fortsatt ikke beklaget ett av de barnsligste innleggene i den andre tråden. Og ikke minst, du drar Mjelde-må-gå inn i hver forbannet tråd du poster i nå. Du står for en ukultur Stoffi. Fullt på høyde med det som fikk den gamle Mjelde-må-gå tråden stengt for ett par år siden.

Ricky

Eneste som er naiv her er deg, som velger å tro blindt på det når BA/BT "erfarer" noe. I Bergen lærer man seg raskt å lese selve sitatene, og ikke hva journalisten selv fyller ut mellom dem.

Sæternes har aldri kritisert Mjelde, verken før eller etter overgangen til OB. Selv når BA og Tormod Bergersen forsøkte å legge opp til en kraftsalve, så greide de ikke å få noe negativt om Mjelde ut av ham. Det måtte BA fylle ut selv. Som vanlig.

krøvel vellevold

Quote from: "Stoffi"[
Krøvel du Krøvel. Knip igjen øynene enda hardere, så gjør kanskje Mjelde heller ingen taktiske tabber.

Andresen har ALDRI vært på kant med noen trenere, og er en L A G S P I L L E R med store bokstaver, det er derfor han er kaptein på landslaget. Sæternes er verdens mest beskjedne og ydmyke kar, og har defintivt INTET ego. Allikevel kom han på kant med treneren og stikker pga Mjelde's manglende evner.

Hvordan forklarer du Sæternes, Krøvel? Du har en tendens til å glemme ham. Sæternes har spilt FAST, hatt klippekort i 2 sesonger nå, og har intet ego. Hvordan i ALLE dager skal du forklare det? Er Sæternes en kranglefant, kanskje?
Sæternes gidder ikke krangle med udugelige trenere, han stikker i stedet.
Legg ned hele klubben!

jako

quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

tag7

Quote from: "Stoffi"Sæternes er verdens mest beskjedne og ydmyke kar, og har defintivt INTET ego.


Du og bengt er bestekompiser?
nu deg, dette vil ikke du seeee! POOOF


tauraren1

Quote from: "jako"Sæternes sin sak viser jo bare hvor tilspisset konflikten har blitt og hvorfor Brann plutselig ble desperat på å selge en så sentral spiller. .

Desperat de avslo jo Odenses første bud!!!!!
Hadde en vilken som helst spiller i andre klubber gjort det samme som Bengt mot Tromsø.. hadde spilleren blitt erklert uønsket pronto!
ordan har "vi" det i dag da?

Kjell249

Nekter du å spille kamper eller komme innpå, så kan du dra så langt til HELVETE som du bare kommer. Så enkel er den saken. Får vi 2,5 mill i tillegg så har RBH gjort en sinnsykt bra jobb. Hvem vil ha en spiller som til de grader pisser på laget og den rød trøyen?

Sæternes begynner å gi enda verre smak i munnen enn Flo, og det er synd for han har utad virket som en beskjeden og sympatisk kar.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

KEO

Nu kør vi!

krøvel vellevold

Quote from: "jako"


Så du mener altså at det at Andresen er dårlig likt i deler av spillergruppen, er et tegn på at han er en lagspiller? Andresen er opptatt av seg og sitt, og bryr seg neppe om lagets beste. Han skal ha alt på sin måte. Derfor går han ikke i spann med treneren.

Så hva tror du Sæternes sin misnøye bunner i da? At han setter seg selv foran laget ved å fake en skade og nekte å komme innpå, forteller det meste om hvilket ego denne mannen har!

Treneren bestemmer. Spillere som ikke liker trenerens disposisjoner, har et problem. Alle spillere kan ikke få viljen sin til enhver tid, og det er jo soleklart at de samme problemene med misfornøyde spillere ville dukket opp uansett hvem vi hadde hatt som trener. Noen trenere vi har hatt som alle spillerne (og alle supporterne) har vært fornøyde med under hele perioden?
Legg ned hele klubben!

KEO

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "jako"


Så du mener altså at det at Andresen er dårlig likt i deler av spillergruppen, er et tegn på at han er en lagspiller? Andresen er opptatt av seg og sitt, og bryr seg neppe om lagets beste. Han skal ha alt på sin måte. Derfor går han ikke i spann med treneren.

Så hva tror du Sæternes sin misnøye bunner i da? At han setter seg selv foran laget ved å fake en skade og nekte å komme innpå, forteller det meste om hvilket ego denne mannen har!

Treneren bestemmer. Spillere som ikke liker trenerens disposisjoner, har et problem. Alle spillere kan ikke få viljen sin til enhver tid, og det er jo soleklart at de samme problemene med misfornøyde spillere ville dukket opp uansett hvem vi hadde hatt som trener. Noen trenere vi har hatt som alle spillerne (og alle supporterne) har vært fornøyde med under hele perioden?


IVAR HOFF
Nu kør vi!

Manx

Sakset fra IBergen.no

-Tror du de vinner serien?

- Det blir vel vanskelig, sier Bengt Sæternes.

Sæternes har ikke tro på at gullet kommer til bergen..
n by, ett lag, ett mål: Gull!!

naitsirk

den samme holdninga har andresen.

kapteinen

Quote from: "Manx"Sakset fra IBergen.no

-Tror du de vinner serien?

- Det blir vel vanskelig, sier Bengt Sæternes.

Sæternes har ikke tro på at gullet kommer til bergen..


Hva trodde du han skulle si?At det kom til å bli lett?
Z

Manx

Quote from: "kapteinen"
Quote from: "Manx"Sakset fra IBergen.no

-Tror du de vinner serien?

- Det blir vel vanskelig, sier Bengt Sæternes.

Sæternes har ikke tro på at gullet kommer til bergen..


Hva trodde du han skulle si?At det kom til å bli lett?


Han kunne sagt, ja, det både tror og håper jeg. Det kan ikke være så vanskelig.
n by, ett lag, ett mål: Gull!!

jako

Quote from: "krøvel vellevold"Så du mener altså at det at Andresen er dårlig likt i deler av spillergruppen, er et tegn på at han er en lagspiller? Andresen er opptatt av seg og sitt, og bryr seg neppe om lagets beste. Han skal ha alt på sin måte. Derfor går han ikke i spann med treneren.

Så hva tror du Sæternes sin misnøye bunner i da? At han setter seg selv foran laget ved å fake en skade og nekte å komme innpå, forteller det meste om hvilket ego denne mannen har!

Treneren bestemmer. Spillere som ikke liker trenerens disposisjoner, har et problem. Alle spillere kan ikke få viljen sin til enhver tid, og det er jo soleklart at de samme problemene med misfornøyde spillere ville dukket opp uansett hvem vi hadde hatt som trener. Noen trenere vi har hatt som alle spillerne (og alle supporterne) har vært fornøyde med under hele perioden?


Andresen sin misnøye stammer fra langt tilbake i tid. Sæternes sin også. Hva det eksakt dreier seg om vet jeg ikke bare at de ikke lenger hadde tillit til Mjelde.

Problemet er vel heller at dette skal være Mjeldes viktigste støttespillere. De var i all fall det for en tid tilbake da mange skrek på hans avgang. Hvorfor det har surnet slik kan man jo bare spekulere i. Men det må jo være rimelig ille hvis Sæternes nekter å komme innpå i en viktig kamp.

Jeg synes ikke vi kan ha det slik i Brann at vi til stadighet har konflikter mellom spiler og trener. Listen til Mjelde begynner å bli lang. Litt for lang etter min smak.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Ikognoti

Hvem blir tildelt trøye nummer 10 nå som Sæternes er borte vekk?

Xminator

Slovaken som blir kjøpt for 15 millioner og utropt som Andresens erstatter. Med trøye nummer 10 og pannebånd får han selvsagt ikke debutert før første forumpost kommer med "Mjelde må inndra klippekortet til Nr. 10!".

laxn

Quote from: "Ikognoti"Hvem blir tildelt trøye nummer 10 nå som Sæternes er borte vekk?


Walde skal vist nok spille med den

Stoffi

Quote from: "Xminator"
Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Xminator"
QuoteSæternes gidder ikke krangle med udugelige trenere, han stikker i stedet.


Etter først å ha furtet som en 6-åring, lekt skadet og oppført seg på en måte som i spillergruppen (kilde nettavisen) ble betraktet som uventet og uprofesjonell. Det overrasker med stort at Mjelde er stor nok til å faktisk ville overse slikt. Han er vel vant med drittunger og oppførselen fra læreryrket.

Er du sikker på at det ikke er på tide å ta en liten pause fra tastaturet Stoffi? Du har rotet deg godt inn i en diskusjon, faktisk såpass at du håper det går til helvete med Brann sportslig så du kan få litt personlig prestisje. Det du driver med er i beste fall barnslig.




Du prøver deg på litt manipuleringsteknikker, Xminator?  "rotet meg inn i en diskusjon"?

Jeg ser ikke deg komme med noen argumenter, så kanskje du skal holde deg unna denne tråden? For du kommer jo kun inn her for å drive personangrep mot meg, og tillegge meg meninger jeg ikke har.
Jeg håper Moderator får en slutt på personangrep her og nå, og gir Xminator en advarsel.

Hold deg unna denne tråden hvis du bare skal forsøple debatten med personangrep!


Synest du det? Jeg stiller ett spørsmål ved hvor din personlige prestisje ligger her nå. Det er faktisk ganske aktuelt så lenge du går såpass hardt ut som du gjør. For ett par dager siden skrev du at du håpet Brann gjorde det dårlig noen kamper nå, så du fikk Mjelde sparket. Du har fortsatt ikke beklaget ett av de barnsligste innleggene i den andre tråden. Og ikke minst, du drar Mjelde-må-gå inn i hver forbannet tråd du poster i nå. Du står for en ukultur Stoffi. Fullt på høyde med det som fikk den gamle Mjelde-må-gå tråden stengt for ett par år siden.
'


Xminator, hvis du skal spy opp kvalme oppstøt, kan du la vær å poste her. Jeg har aldri ønsket at Brann skal gjøre det dårlig, jeg har ønsket at Brann skal tape et par kamper, slik at Mjelde blir sparket og at vi kan ta seriegull. Hvis jeg ikke tar feil, ønsker jeg her hell og lykke til Brann, ikke nederlag og avgrunn.
Du får lære deg å IKKE diskutere person, noe du forsetter med her. Ta ballen, ikke mannen!


Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Stoffi"[
Krøvel du Krøvel. Knip igjen øynene enda hardere, så gjør kanskje Mjelde heller ingen taktiske tabber.

Andresen har ALDRI vært på kant med noen trenere, og er en L A G S P I L L E R med store bokstaver, det er derfor han er kaptein på landslaget. Sæternes er verdens mest beskjedne og ydmyke kar, og har defintivt INTET ego. Allikevel kom han på kant med treneren og stikker pga Mjelde's manglende evner.

Hvordan forklarer du Sæternes, Krøvel? Du har en tendens til å glemme ham. Sæternes har spilt FAST, hatt klippekort i 2 sesonger nå, og har intet ego. Hvordan i ALLE dager skal du forklare det? Er Sæternes en kranglefant, kanskje?
Sæternes gidder ikke krangle med udugelige trenere, han stikker i stedet.



Du har virkelig en bra fantasi. Sæternes forsvinner pga M J E L D E. Andresen forsvinner pga M J E L D E.
At Andresen har et stort ego, er kun sant i ditt eget hode. Hvorfor er han kaptein på landslaget hvis han er slik en stor egosentriker og kranglefant som du vil ha han til å være? Hans motpart, Mjelde, har en lang historie i å legge seg ut med dyktige spillere, Andresen har ingen historie.
Beklager, faktaene stiller bedre enn din fantastiske fantasi, som "dessverre" kun lever i ditt eget hode.

Det blir artig å se hvem som har rett, jeg holder 15 knapper på at det ikke blir deg.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Fotballjent'n=)

Quote from: "laxn"
Quote from: "Ikognoti"Hvem blir tildelt trøye nummer 10 nå som Sæternes er borte vekk?


Walde skal vist nok spille med den


Nei, han låner Sæternes' treningsdress til hans egen er klar. Walde skal ha nr. 26 som han har hatt i Løv- Ham og sist han spilte i Brann.. Stod i dagens BT
ølv betyr ikke en skitt!:)

runarnormann

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Xminator"
Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Xminator"
QuoteSæternes gidder ikke krangle med udugelige trenere, han stikker i stedet.


Etter først å ha furtet som en 6-åring, lekt skadet og oppført seg på en måte som i spillergruppen (kilde nettavisen) ble betraktet som uventet og uprofesjonell. Det overrasker med stort at Mjelde er stor nok til å faktisk ville overse slikt. Han er vel vant med drittunger og oppførselen fra læreryrket.

Er du sikker på at det ikke er på tide å ta en liten pause fra tastaturet Stoffi? Du har rotet deg godt inn i en diskusjon, faktisk såpass at du håper det går til helvete med Brann sportslig så du kan få litt personlig prestisje. Det du driver med er i beste fall barnslig.




Du prøver deg på litt manipuleringsteknikker, Xminator?  "rotet meg inn i en diskusjon"?

Jeg ser ikke deg komme med noen argumenter, så kanskje du skal holde deg unna denne tråden? For du kommer jo kun inn her for å drive personangrep mot meg, og tillegge meg meninger jeg ikke har.
Jeg håper Moderator får en slutt på personangrep her og nå, og gir Xminator en advarsel.

Hold deg unna denne tråden hvis du bare skal forsøple debatten med personangrep!


Synest du det? Jeg stiller ett spørsmål ved hvor din personlige prestisje ligger her nå. Det er faktisk ganske aktuelt så lenge du går såpass hardt ut som du gjør. For ett par dager siden skrev du at du håpet Brann gjorde det dårlig noen kamper nå, så du fikk Mjelde sparket. Du har fortsatt ikke beklaget ett av de barnsligste innleggene i den andre tråden. Og ikke minst, du drar Mjelde-må-gå inn i hver forbannet tråd du poster i nå. Du står for en ukultur Stoffi. Fullt på høyde med det som fikk den gamle Mjelde-må-gå tråden stengt for ett par år siden.
'


Xminator, hvis du skal spy opp kvalme oppstøt, kan du la vær å poste her. Jeg har aldri ønsket at Brann skal gjøre det dårlig, jeg har ønsket at Brann skal tape et par kamper, slik at Mjelde blir sparket og at vi kan ta seriegull. Hvis jeg ikke tar feil, ønsker jeg her hell og lykke til Brann, ikke nederlag og avgrunn.
Du får lære deg å IKKE diskutere person, noe du forsetter med her. Ta ballen, ikke mannen!


Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Stoffi"[
Krøvel du Krøvel. Knip igjen øynene enda hardere, så gjør kanskje Mjelde heller ingen taktiske tabber.

Andresen har ALDRI vært på kant med noen trenere, og er en L A G S P I L L E R med store bokstaver, det er derfor han er kaptein på landslaget. Sæternes er verdens mest beskjedne og ydmyke kar, og har defintivt INTET ego. Allikevel kom han på kant med treneren og stikker pga Mjelde's manglende evner.

Hvordan forklarer du Sæternes, Krøvel? Du har en tendens til å glemme ham. Sæternes har spilt FAST, hatt klippekort i 2 sesonger nå, og har intet ego. Hvordan i ALLE dager skal du forklare det? Er Sæternes en kranglefant, kanskje?
Sæternes gidder ikke krangle med udugelige trenere, han stikker i stedet.



Du har virkelig en bra fantasi. Sæternes forsvinner pga M J E L D E. Andresen forsvinner pga M J E L D E.
At Andresen har et stort ego, er kun sant i ditt eget hode. Hvorfor er han kaptein på landslaget hvis han er slik en stor egosentriker og kranglefant som du vil ha han til å være? Hans motpart, Mjelde, har en lang historie i å legge seg ut med dyktige spillere, Andresen har ingen historie.
Beklager, faktaene stiller bedre enn din fantastiske fantasi, som "dessverre" kun lever i ditt eget hode.

Det blir artig å se hvem som har rett, jeg holder 15 knapper på at det ikke blir deg.


Gi opp Stoffi.  Du og jeg og de fleste andre har gaatt i oss selv et par ganger og innroemmet hvis vi tar feil.  Dessverre kan Brann tydeligvis rykke ned paa Aatvidaberg nivaa og X ville ikke gaa med paa at Mjelde hadde svakheter.

Det jeg er mest bekymret over er at RBH og MIM sier at alle spillere kan erstattes, men hvilke spillere vil til Brann naar sentrale spillere ikke klarer aa spille under treneren?

Brann har aldri hatt bedre utgangspunkt for aa gjoere det bra, og selvsagt har Mjelde en del av aeren for dette.  Men naar den ene etter den andre spilleren som visstnok 'kom til Brann pga Mjelde', saa er det klart han ikke kan fortsette.
egenden Alf Dahl

naitsirk

stoffi skreiv:
QuoteDu får lære deg å IKKE diskutere person, noe du forsetter med her. Ta ballen, ikke mannen!


årets sitat!

krøvel vellevold

Quote from: "Stoffi"[
Du har virkelig en bra fantasi. Sæternes forsvinner pga M J E L D E. Andresen forsvinner pga M J E L D E.
At Andresen har et stort ego, er kun sant i ditt eget hode. Hvorfor er han kaptein på landslaget hvis han er slik en stor egosentriker og kranglefant som du vil ha han til å være? Hans motpart, Mjelde, har en lang historie i å legge seg ut med dyktige spillere, Andresen har ingen historie.
Beklager, faktaene stiller bedre enn din fantastiske fantasi, som "dessverre" kun lever i ditt eget hode.

Det blir artig å se hvem som har rett, jeg holder 15 knapper på at det ikke blir deg.


Han er kaptein på landslaget fordi han er en ledertype. Han liker å være høyrøstet, sjefete og kjefte på spillerne. Det betyr ikke nødvendigvis at han er en GOD ledertype. Og man kan fint være kaptein uten å være en lagspiller. Er det ikke et paradoks at mange i spillerstallen er/var negative til hvordan Andresen og Sæternes styrer/styrte på og sjefet i vei?

Godt mulig de forsvinner pga Mjelde, men det betyr jo ikke med en gang at Mjelde er en dårlig trener! Bare at disse to ikke får det akkurat slik som DE vil!
Legg ned hele klubben!

Ricky

Quote from: "Stoffi"Du har virkelig en bra fantasi. Sæternes forsvinner pga M J E L D E. Andresen forsvinner pga M J E L D E.



Er dette den 100.gangen du har sagt dette nå?
Da bare det jo være sant.

jako

De e jo faktisk sant. I all fall indirekte;)
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Kararay

Faen eg er lei no... Kan dere ikkje konse om saken og ikkje hverandre... kanskje denne tråden hadde vært 5 sider kortere...
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

OmOssSjølOgHansaøl

Kanskje vi bare skulle laget en egen tråd kalt "NN og NN og ... gjentar seg selv og hetser hverandres Mjelde-syn"!? :)

(Eg utelater navnene for å skåne de impliserte parter; kremt ...)
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Klaus_Brann

Quote from: "OmOssSjølOgHansaøl"Kanskje vi bare skulle laget en egen tråd kalt "NN og NN og ... gjentar seg selv og hetser hverandres Mjelde-syn"!? :)

(Eg utelater navnene for å skåne de impliserte parter; kremt ...)


Hehe, den var fin..Foreslår at du starter den tråden, og kaller den AKKURAT det. Begge parter vet vel godt hvem det gjelder, og vi andre kan holde oss unna..
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

javsnes

Quote from: "Kararay"Faen eg er lei no... Kan dere ikkje konse om saken og ikkje hverandre... kanskje denne tråden hadde vært 5 sider kortere...


TAKK!

Xminator

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "OmOssSjølOgHansaøl"Kanskje vi bare skulle laget en egen tråd kalt "NN og NN og ... gjentar seg selv og hetser hverandres Mjelde-syn"!? :)

(Eg utelater navnene for å skåne de impliserte parter; kremt ...)


Hehe, den var fin..Foreslår at du starter den tråden, og kaller den AKKURAT det. Begge parter vet vel godt hvem det gjelder, og vi andre kan holde oss unna..

Kararay

Quote from: "Xminator"Umulig. Det er ikke klare skillelinjer mellom debatantene fra sak til sak. Men jeg registrerer at Stoffi ikke klarer å argumentere objektivt, men er nødt til å ty til diverse hersketeknikker og personangrep for å få frem sitt syn for gang nummer 100.


Han er da ikkje den eneste som holder på slik. og ikkje minst, så mange usaklige kommentarer som kommer fra folk her inne gjør meg flau som supporter. Folk ler av oss på andre nettsteder vil eg tro... Eg hadde hvertfall ledd godt av Klanen om de hadde holdt på slik...

"Se hva som skjer rundt Brann da. Spillere og trenere krangler. Og  det gjør supporterene og!"

Brann- klubben kor ALLE krangler...

Vinner vi gull i år skal vel enkelte krangle på om det var riktig måte å vinne på....???
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Xminator

QuoteVinner vi gull i år skal vel enkelte krangle på om det var riktig måte å vinne på....???


Ser du ikke at den kommer da? Tror du Langeland eller Pamer vil legge seg i nesegrus beundring over at Mjelde og Brann klarte målet for første gang på 44 år? Eller en del av dem som har invistert mest prestisje i ett vist synspunkt her inne? Det vil komme bekymringsmeldinger i avisene innen en uke etter gullet. Skulle vi klare å rote oss til en finale i cupen vil man garantert få se Mjelde må gå om den tapes - til tross for at man tok gullet i serien en uke i forveien...

Krøvel hadde en glimrende satire på dette for noen dager siden. Gidder ikke lete den frem igjen. Det er jo bare å søke på navnet hans :)

Kararay

Quote from: "Xminator"
QuoteVinner vi gull i år skal vel enkelte krangle på om det var riktig måte å vinne på....???


Ser du ikke at den kommer da? Tror du Langeland eller Pamer vil legge seg i nesegrus beundring over at Mjelde og Brann klarte målet for første gang på 44 år? Eller en del av dem som har invistert mest prestisje i ett vist synspunkt her inne? Det vil komme bekymringsmeldinger i avisene innen en uke etter gullet. Skulle vi klare å rote oss til en finale i cupen vil man garantert få se Mjelde må gå om den tapes - til tross for at man tok gullet i serien en uke i forveien...

Krøvel hadde en glimrende satire på dette for noen dager siden. Gidder ikke lete den frem igjen. Det er jo bare å søke på navnet hans :)


I mjelde-saken skal vel ikkje du uttale deg så mye... skal du vel? Og eg tenkte mest om folk på forumet her som begynte å klage seg.. Langeland og Pamer driter eg en lang marsj i...
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Xminator

QuoteI mjelde-saken skal vel ikkje du uttale deg så mye... skal du vel?


Forklar Kararay.

Kararay

på en 13 sider lang diskusjon kor du har vært aktiv så kan eg neppe tro at du har holdt deg saklig hele veien?
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

tauraren1

Quote from: "Ricky"
Quote from: "Stoffi"Du har virkelig en bra fantasi. Sæternes forsvinner pga M J E L D E. Andresen forsvinner pga M J E L D E.



Er dette den 100.gangen du har sagt dette nå?

Ja skulle pina meg tro han fikk betaling for det!
ordan har "vi" det i dag da?

blubbin

Quote from: "Stoffi"Du har virkelig en bra fantasi. Sæternes forsvinner pga M J E L D E. Andresen forsvinner pga M J E L D E.



I så fall en hyllest til Mjelde for at han har greid å kvitte seg med disse to elendige spillerne. (Dog merkelig at Mjelde har gitt dem klippekort i vår.)

Go Up