• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Storspiller på vei til Brann!!:D

Started by TheWiseMan, June 28, 2007, 19:59:06 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ricky

Quote from: "Brems"
Quote from: "Knasen"Gashi har et ganske godt skudd.


Du må se utrolig mye fotball! Større sjanse for å vinne i Lotto enn at Gashi scorer mål! Gliser...

Midt tips i denne saken er Jon-Inge Høiland. Har vært på prøvespill i Bergen for noen år tilbake, og ikke fremmed for Brann...

Brems




Gashi scoret greit med mål som offensiv midtbanespiller i VIF, og hadde jo flere flotte langskudd. Synes det er helt greit at han (og andre) kliner til når man er på rundt 20 meters hold. Skyyyyyyyt! :p

0 - 1 GASHI. Ardian Gashi smeller til fra drøyt 20 meter. Ballen går i stolpen, i Lund Hansen og inn bak en kavende FFK-keeper.

1 - 1 GASHI. Et flott VIF-angrep ender med at Ardian Gashi tråkler seg gjennom Glimt-forsvaret og smeller til fra 16 meter. Ballen suser i mål.

2 - 0 GASHI. VIFs midtbanejuvel lager det som godt kan være årets mål i eliteserien fra drøye 25 meter. Ballen går via begge stengene, før den faller til ro i nettmaskene bak en sjanseløs Rune Jarstein. Stjernetreff!

naitsirk

3 mål på 3-4 sesonger er vel ikkje noko å skryte av?
gashi er ingen langdistanseskytter, ei heller ein målscorer av rang.
haugen har jo samme antall.

Kruxleiven

Gashi smelte ballen i mål fra 40 meter eller hva det var i en RL kamp i år. Mener det var mot Helsingborg. Han har vel flere mål i den turneringen. Synd han prikket inn formen til feil tidspunkt da. Han kommer nok til å score på distanse i serien, men egentlig spiller det ingen rolle hvem som scorer bare vi scorer nok til å vinne gullet.

C@Bøe_79

Quote from: "Brems"
Quote from: "Knasen"Gashi har et ganske godt skudd.


Du må se utrolig mye fotball! Større sjanse for å vinne i Lotto enn at Gashi scorer mål! Gliser...

Midt tips i denne saken er Jon-Inge Høiland. Har vært på prøvespill i Bergen for noen år tilbake, og ikke fremmed for Brann...


Brems


Mjelde sliter med å finne ut hvem av Cato og Bjørn som skal spille på høyreback, og løser det med å kjøpe en ny?
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

C@Bøe_79

Quote from: "Belfort"Du har rett Stalin. Brann er utrolig ufarlig fra distansehold. Vi er en av de få klubbene i serien som virkelig mangler en storslegge. Ikke har vi en som kan lirke den over muren og ikke har vi en med et knallhardt langskudd.

Det morsomme er jo at vi har hatt verdensrekord i sentrale midtbanespillere,men ingen av dem har hatt et fryktet skudd.


Eirik Bakke har et bra skudd,Bjarnasson også..
Om de kommer til sjanser er en annen ting;-)
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Knasen

Quote from: "Brems"
Quote from: "Knasen"Gashi har et ganske godt skudd.


Du må se utrolig mye fotball! Større sjanse for å vinne i Lotto enn at Gashi scorer mål! Gliser...

Midt tips i denne saken er Jon-Inge Høiland. Har vært på prøvespill i Bergen for noen år tilbake, og ikke fremmed for Brann...


Brems


Ja, jeg ser mye fotball. Kanskje ikke så mye som deg, men jeg har ivertfall fått med meg at Gashi har skåret og det med langskudd. Nei, la mannen fortsette å prøve, han får den nok styrt den inn, og det er bedre å avlsutte enn å ikke gjøre det.

vebo

Quote from: "dex1974"Siste jeg har hørt er at Brann håper å hente tilbake Hassan og Azar.
Begge er "hjemme" i Bergen i sommer og ligger i hardtrening.
Etter hva jer er blitt fortalt ser Azar ut til å ha bli kvitt ME-problemene og er på full fart tilbake i form.

Men frykter eneste overgang denne sommeren er Helge til Løv Ham og Knut tilbake til Brann for (fjerde?) gang:(


Claus er også i byen!
Tiocfaidh ár lá

Jay Tee

Når vi snakker om skudd. En ting som irrietere meg noe grenseløst er at når vi har frispark fra kanten av 16 så prøver folk og lompe inn et innleg som stort sett går til side for mål. Når det er frispark fra sanne situasjoner er det jo bare til og fyre ballen det du er god for mot mål, oddsen for at ballen vil skifte retning er stor, og er det ingen som er borti den blir det meget vanskelig fo keeper.. Eksempel er jo 4-3 målet mot sandefjord i fjor.
eia brann

Brems

Quote from: "Knasen"
Quote from: "Brems"
Quote from: "Knasen"Gashi har et ganske godt skudd.


Du må se utrolig mye fotball! Større sjanse for å vinne i Lotto enn at Gashi scorer mål! Gliser...

Midt tips i denne saken er Jon-Inge Høiland. Har vært på prøvespill i Bergen for noen år tilbake, og ikke fremmed for Brann...


Brems


Ja, jeg ser mye fotball. Kanskje ikke så mye som deg, men jeg har ivertfall fått med meg at Gashi har skåret og det med langskudd. Nei, la mannen fortsette å prøve, han får den nok styrt den inn, og det er bedre å avlsutte enn å ikke gjøre det.

gunkar

Jon-Inge Høiland spilte på høyre midtbane i denne ukens kamp for Malmø FF. Så litt av kampen og han var vel midt på treet prestasjonsmessig.
rann, Brann og bare Brann

Ricky

Quote from: "naitsirk"3 mål på 3-4 sesonger er vel ikkje noko å skryte av?
gashi er ingen langdistanseskytter, ei heller ein målscorer av rang.
haugen har jo samme antall.



Det var tre mål den høsten VIF ble seriemestere, når han spilte off.midtbane

Brems

Quote from: "gunkar"Jon-Inge Høiland spilte på høyre midtbane i denne ukens kamp for Malmø FF. Så litt av kampen og han var vel midt på treet prestasjonsmessig.


Han har vært skadet en stund nå, og har akkurat kommet tilbake til Sverige. Tror endel av grunnen ligger der.

Brems
som forøvrig tror temastarter prater skit og ikke egentlig har noe å fare med...

Alexåsane

Tror vi signere Hassan, Azar og Claus:)
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Belfort

Gashi er helt klart ingen skytter eller målfarlig nok. Dette dreier seg like mye om statistikk. Skyter han lenge nok vil han før eller siden treffe. Min gamle grandtante på Toten ville jo også før eller siden truffet han hun forsøkt lenge nok.

Poenget er at vi har ingen tradisjonell skytter i laget som har en respektabel uttelling på forsøkene sine.

Lurkin

Quote from: "Alexåsane"Tror vi signere Hassan, Azar og Claus:)


Jippi. To skadete spillere og en benkesliter ute av form. Vi trenger ikke en midtstopper, vi trenger forsterkninger i legeteamet med all jobben de får. Vi kan like godt sparke sølvpusserene i stedet.

Nei, seriøst. PVM burde jo være mannen som scorer fra distanse, men han skyter for sjeldent.
Berømte Brann fra Bergen

kek

Kan det være Torres?
Eller er det en stor/lang spiller det menes ,da vil jeg tippe på Tor Hogne Aarøy....

Lurkin

Quote from: "Lurkin"PVM burde jo være mannen som scorer fra distanse, men han skyter for sjeldent.


Og jammen skøyt han!
Berømte Brann fra Bergen

Brannmus

Quote from: "TheWiseMan"Har i dag hørt SIKRE rykter om at det er en skandinavisk storspiller på vei til Brann!! Fikk ikke vite noe mer...

Noen som vet om noen det kan være???

Fikk delvis bekreftet de samme ryktene i dag.. Eller rettere sagt, det som i det minste kan være de samme ryktene.

En skandinavisk spiller, med stort potensiale (=ung) er på vei til klubben. Ville ikke betegne han som en "storspiller", så får nesten håpe vi ikke mener samme person, men samtidig er det nok et solid tilskudd til stallen om de opplysningene jeg har klarte å sanke om han er korrekt.

Kan dessverre ikke si så mye mer, så folk får ta dette litt som de vil.

EDIT: Kan i hvert fall si at det er ingen av spillerne som så langt er nevnt i denne tråden..

BRANN - FOR ALLTID

Quote from: "Brannmus"
Quote from: "TheWiseMan"Har i dag hørt SIKRE rykter om at det er en skandinavisk storspiller på vei til Brann!! Fikk ikke vite noe mer...

Noen som vet om noen det kan være???

Fikk delvis bekreftet de samme ryktene i dag.. Eller rettere sagt, det som i det minste kan være de samme ryktene.

En skandinavisk spiller, med stort potensiale (=ung) er på vei til klubben. Ville ikke betegne han som en "storspiller", så får nesten håpe vi ikke mener samme person, men samtidig er det nok et solid tilskudd til stallen om de opplysningene jeg har klarte å sanke om han er korrekt.

Kan dessverre ikke si så mye mer, så folk får ta dette litt som de vil.

EDIT: Kan i hvert fall si at det er ingen av spillerne som så langt er nevnt i denne tråden..


Helt utrolig! Det er en spiller på vei til BRANN. Etter det de sier skal han være ung (bombe)...og det er noen som mener han er god òg. Det må være dritflaks at de får tak i en sånn spiller.....men no kan eg ikkje si mer...
RANN - FOR ALLTID

Tom C

Han har rødt hår og bruker briller... men no kan eg ikkje si mer...
Aldri mer Obos....

Gepard

En kar som Joakim Sjøhage kunne jo være spennede, sliter benken i Elfsborg og vil vekk derfra. Er vel egentlig en ganske så lik spiller som TFL, bare enda raskere.

Et stort talent er han hvertfall.

Brannmus


Snublefot

Quote from: "Gepard"En kar som Joakim Sjøhage kunne jo være spennede, sliter benken i Elfsborg og vil vekk derfra. Er vel egentlig en ganske så lik spiller som TFL, bare enda raskere.

Et stort talent er han hvertfall.


blir jo et problem dette.. hva i all verden skal vi synge for karen?

Sjøhage er vel ikke akkurat et etternavn med futt i=)

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Snublefot

Quote from: "dudo"Sjokke-Jokke, gjør nokke?


sjokke-jokke og såkke-laila,

Mick

Jeg har faktisk foreslått Joakim Sjøhage som en spiller Brann burde ta en titt på. Men det virker ikke som Brann har veldig lite fokus på det svenske markedet for tiden. Han ender nok opp i Stabæk hvis han går noen steder.
He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man. Dr.Samuel Johnson

KarlPilkington

Når det gjelder Sjøhage, så stemmer det at Brann jobber med ham. Er mye som skal på plass før en avtale er i orden, men det er absolutt et "rykte" som kan tas på alvor.

Jeg vet ikke mer om denne spilleren enn det som til nå er nevnt her, noen som vet mer? Er han en god erstatter for Winters, f.eks?

dudo

Jasså? Han var linket til FFK i vinter, det var snakk om rundt 10 mill. Var veldig god for to år siden, i fjor gikk det vesentlig dårligere, og i år har han 5 kamper og 0 mål. Kjapp og uortodoks spiss som bør komme seg bort fra Elfsborg, men prisen er jævlig stiv om den stemmer.

Edit; tør jeg spørre hvor du har disse ryktene fra? Lenge leve kildekritikk! ;-p
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Gepard

Er nok i samme situasjon som Huskyen, ung spiller som ikke vil sitte på benken. Tror absolutt han er en fin erstatter for Winters, men stiller nok bak Helstad i køen, så i de kamper en ønsker å spille med en hodesterk spiss i paret på topp ville nok Sjøhage vært andrevalget. Uansett en spiller som dersom han får tid kan utvikle seg til en vanvittig bra spiller.

Kanskje Winters er på vei vekk nå i sommer. Da må vi ha ny spiss, og denne svensken hadde det vært veldig spennende å satse på.

KarlPilkington

For å ikke nevne navn, så sier jeg at "kilden" min er en av de tre mest sentrale personene i Brann. Hasund ikke inkludert her:)

Grunnen til "kilde" er at det overhodet ikke noe ekslusivt eller personlig kjennskap som gjør det, han svarer bare veldig bekreftende (eller åpent, gjerne) på e - mail. Noe han sikkert gjør med alle som spør om disse tingene:)

dudo

Vi må vel ha en ny spiss uansett all den tid TFL er borte.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

blubbin

Helt enig, for TFL var virkelig konge.  Erstatter man ikke ham fÃ¥r man store problemer.  
Nei, tror nok Mjelde vil satse pÃ¥ 4-2-3-1 dersom man skulle komme i en situasjon hvor man bare har én av spissene tilgjengelig.  Men han kan sikkert hente inn en ny spiller til Ã¥ varme benken utover høsten ogsÃ¥, hvis det vil blidgjøre fansen.

dudo

Poenget er at vi må ha en fjerdemann. Det er ikke helt utenkelig at én av våre tre spisser kan bli skadet i høst, er det? Og om vedkommende som kommer er en 20-årig skandinav med stort potensiale blir jeg ikke akkurat grinete.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

kek

Ung og lovende, ikke nødvendigvis lang, kan det være Tarik Elyounoussi?

FeltZ4ever

Quote from: "Brannmus"

En skandinavisk spiller, med stort potensiale (=ung) er på vei til klubben.



Tommy Svindal Larsen blir vel fremdeles regnet som ung og lovende????
Den e' Bruun...

Brannmus

Quote from: "FeltZ4ever"
Quote from: "Brannmus"

En skandinavisk spiller, med stort potensiale (=ung) er på vei til klubben.

Tommy Svindal Larsen blir vel fremdeles regnet som ung og lovende????

Tja, muligens, men vil heller ha han her..
http://svt.se/content/1/c6/41/02/68/2005-0621-SJOHAGE.asx

Brann Patriot

Eidur Gudjohnsen lei Spania og Barcelona ;:



krøvel vellevold

Quote from: "TheRock"Sjøhage


Ka slags folk e det som har hage i sjøen? Dette virker totalt useriøst!
Legg ned hele klubben!

TheRock

Finnes jo sjøgress og planter? Ikke helt naturlig med sjøhager da vel?

Når det gjelder topic, og ikke minst de siste nyhetene om en lovende spiller, så prøver jeg å ikke tenke så mye på hvem som kan være på vei, selv om det er vanskelig å la være. Mange lovende spillere i skandinavia. En spiller jeg kunne tenkt meg å se er Dennis Boskalio: http://www.dif.se/sidor/match/truppresentation.asp?action=player&id=79

Nixon

Rød makt på Hansa

Chris*

Vet ingenting om han, men utifra det som står isvensk presse er han benkesliter for elfsborg, og står med 10mål på 50kamper.

Høres ikke ut som en frelser, for å si det mildt.

EDIT: Ser jeg har vært for kjapt ute her, gutten er bare 20 år, og har blit betegnet som et stort talent.

Er visstnok en spiller med stor hurtighet i kroppen.
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

erik1

i e fra bergen-og vi e stolt over det!!!!! :D

Nightfox

Säsong   Matcher   MÃ¥l   Pass   Varn/Utv
2007   5   0   0   0/0
2006   18   4   0   1/0
2005   17   5   1   1/0


Landskamper:
1 U21, 1 J, 5 pojk
Seriematcher A-laget: 50
Seriemål: 10 mål

Ikke veldig imponerende, men for å si det sånn... Men han er 21 år, har nok ikke nådd toppen enda. Sikkert noe ála Winters, og vil sikkert bli mye, mye bedre enn han med tiden. Og husk at av alle de kampene, så er det sikkert maaange kamper der han bare har fått fire-fem minutter, osv. Sikkert mange kamper som innbytter.

Belfort

Likte denne. Har sans for spillere som har helt ekstraordinære kvaliteter.
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,797749,00.html

TheRock

Quote from: "Brannmus"
Fikk delvis bekreftet de samme ryktene i dag.. Eller rettere sagt, det som i det minste kan være de samme ryktene.

En skandinavisk spiller, med stort potensiale (=ung) er på vei til klubben. Ville ikke betegne han som en "storspiller", så får nesten håpe vi ikke mener samme person, men samtidig er det nok et solid tilskudd til stallen om de opplysningene jeg har klarte å sanke om han er korrekt.

Kan dessverre ikke si så mye mer, så folk får ta dette litt som de vil.

EDIT: Kan i hvert fall si at det er ingen av spillerne som så langt er nevnt i denne tråden..

Er det Sjøhage da?

Falkman

Quote from: "Belfort"Likte denne. Har sans for spillere som har helt ekstraordinære kvaliteter.
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,797749,00.html


ingen grunn tilÃ¥ betvile  at  mannen e rask..sjøl om den 30-meterstiden det blir  henvist til e umenneskelig.

Brannfrelst

Og storspilleren viste seg å være en av Jesus` disipler,Knut Walderama,til stor glede for ARG;)
2.10.07-Gullet kom hem!

Erlend

Quote from: "Falkman"
Quote from: "Belfort"Likte denne. Har sans for spillere som har helt ekstraordinære kvaliteter.
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,797749,00.html


ingen grunn tilÃ¥ betvile  at  mannen e rask..sjøl om den 30-meterstiden det blir  henvist til e umenneskelig.

Umenneskelig nei.  Folk løper hundre meter pÃ¥ under 10 sekunder som vil si over 10 meter i skundet.  Hvis han løper litt over 10 meter i sekundet blir det 2,87 pÃ¥ 30 meter

Go Up