• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

UEFA CUP 2007/08

Started by Espen73, June 26, 2007, 16:05:33 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Mico

Ser Hansen er ute og snakker om at Bayern hadde vært det beste. Fordi det ville være så bra for "publikum".
Syntes han har kommet med veldig mye tåpelig siden han tok over.

Kombinert med Mjelde sitt "læregutt"-utgangspunkt er det ikke rart at rbk er så mye bedre i europa også i år.

Bolsen

Få høre det andre tåpelige han har kommet med da.

Han sa bare at dette va den kampen som ville glede publikum mest i februar måned

sydnes76

Han sier ufattelig mye dumt. Husker han en gang sa at han ville ha juleferie. For en tosk. Og ikke minst Mjelde, læregutter vi liksom. Vi som har så mange CL titler og har herjet i uefa cupen de siste tiårene.
Nei til helvete med hele røkle der oppe....

krøvel vellevold

Quote from: "Red Rabitt"
Quote from: "Xminator"Jeg tror DZ redder oss fra potensielle skandalesifre i februar ...
Legg ned hele klubben!

eivhelle

Rennes - Zagreb

35 minutter uten store sjanser til noen lag. Ser lovende ut så langt.

Xminator

Har ingenting mot en kamp i februar, selv om begge oppgjørene blir sett på TV i 30 varmegrader ;)

Baunebob

Nå blir det 16-dels !

The Boss

Når er det trekning? Går den på tv2port? Dette blir bra :)

fortune

Quote from: "The Boss"Når er det trekning? Går den på tv2port? Dette blir bra :)


Iallefall Eurosport.. Trekning av både CL og UEFA i morgen..
First is first, second is nothing

Gubrask

Noen som har den endelige oversikten over gruppevinnerne vi kan trekke?
Herlig med avansement!;D

sydnes76

Skal vi ha en liten sjanse i februar så er det kun Getafe som er aktuelt tror jeg. Dermed står det mellom 1.Getafe (kjenner ikke til laget noe særlig, men ligger et stykke fra toppen i allefall), 2. Bayern Munchen (null sjanse, men gøy med tur og fett lag) og 3. Everton (Kan ha en mikroskopisk mulighet her og det klinger bra).
13.00 får vi svaret!
Dette var kanongøy!

Brann_ruler

Slik jeg skjønner artikkelen på 100% fotball

http://fotball.bt.no/uefa/article96826.ece

Så er det 7 mulige motstandere. Everton, Atletico, Villareal, Leverkusen, Bayern, Getafe eller Bordeux.

Håper de klarer å være i god form til februar...

Brann&Bergen<3

liker ikke motstanderene vi kan få med tanke på å gå videre. men cup er cup.. :)

Fabregas

Det er ekstremt bra gjort å ta seg videre ut av denne puljen. Dett ble gjort p tross av masse skader, frafall og en enorm utladning etter seriegull. Vi gjorde det ikke med glans men vi gjorde det, å være noe annet enn veldig fornøyd av dette resultatet er tullete. Ser man på det på samme måte som RBK har vi kommet foran Kroatias desidert beste lag samt klubb rett bak de aller ypperste i en så bra liga som den franske. Angående Dinamo vil det ikke være å overdrive noe særlig.

Den avgjørende seieren kom i en periode uten kamper for oss i det hele tatt. Store og meget sentrale deler av laget har vært uaktuell for spill.  

Lagene vi kan møte:
Everton
Atletico Madrid
Villareal
Bayern Munchen
Getafe
Bordeaux
Leverkusen

For meg som er godt over gjennomsnittet interessert i fotball vil alle lag utenom de tre nederste være veldig kjekt. Men det viktigste er at vi kan ha en sjanse til å gp videre, det får vi med Getafe og kanskje Bordeaux(Vet ikke helt).

Dette er en stor og veldig hyggelig dag for Brann. Jeg gleder meg voldsomt til viktige intense kamper i Februar framfor treningskamper på La Manga med to lag som ikke jobber i det hele tatt.
Sinnsykt digg rett og slett :D

Bombefar

Quote from: "Brann&Bergen<3"liker ikke motstanderene vi kan få med tanke på å gå videre. men cup er cup.. :)


Liker motstanderne med tanke på god underholdning hvertfall

The Boss

Nå blir det bortetur :) Herlig :)

revert

Quote from: "Fabregas"

Lagene vi kan møte:
Everton
Atletico Madrid
Villareal
Bayern Munchen
Getafe
Bordeaux
Leverkusen

For meg som er godt over gjennomsnittet interessert i fotball vil alle lag utenom de tre nederste være veldig kjekt. Men det viktigste er at vi kan ha en sjanse til å gp videre, det får vi med Getafe og kanskje Bordeaux(Vet ikke helt).



Må si meg enig med Fabregas her. Men en liten ting. Hvor interessert må man være i fotball for å regnes som godt over gjennomsnittet?


The Boss

Et sp, hvor tar man fly for å komme nærmest villereal, everton, leverkusen og bordoux? Fra oslo, gjerne med norwegian..

gunnar

Quote from: "sydnes76"Han sier ufattelig mye dumt. Husker han en gang sa at han ville ha juleferie. For en tosk. Og ikke minst Mjelde, læregutter vi liksom. Vi som har så mange CL titler og har herjet i uefa cupen de siste tiårene.
Nei til helvete med hele røkle der oppe....

Det er akkurat du som ikke er "riktige" supportere . Bare når vi gjør det overmåtelig godt". Du er ikke bare tulling. Du er medgangstulling.
"Vi går fremover for Bergen og fremover for Brann".

The Boss

Foreløpig reiseinfo:
Har forøvrig lagt inn "noen dager" hver plass, så lenge det lar seg gjøre med fly. merk altså at everton kampen har eg tenkt å reise til london, for så tog til Liverpool. Skal visstnok ta 3-4 timer.

Madrid: (Atletico, Getafe)1248,-1013,-1181,-
Tot. 2429,- / 2194,-

Munchen (Bayern)813,-1360,-
Tot. 2173

London (Everton) 298,-491,-
Tot. 789,- (+ togreise)

Brannmann10

Everton: Manchester
Villarreal: Barcelona eller Valencia (midt i mellom) Mulig Tarragona, men usikker på flyforbindelser. Tog fra Barcelona eller Valencia. Tar neppe mer enn halvannen time. Ellers er det jo to Madrid-lag i Atlético og Getafe. Der er det enkelt å komme seg.

Leverkusen og Bordaux har jeg ikke nok kunnskap om.

Straffe!!!

Noen som har sjekket ut hva som skjer med våre vanvittige mengder gule kort?

Om vi tar de med oss videre - klarer vi å stille 11 mann?

Men morro blir det lell!

Alzheimer/Silverspurs

Quote from: "The Boss"Et sp, hvor tar man fly for å komme nærmest villereal, everton, leverkusen og bordoux? Fra oslo, gjerne med norwegian..


Everton = Liverpool/Manchester alt mulig i England i grunn. Landet er som ein by i forhold til avstandene i Norge :) Er vel berre eit par-tre timar med tog frå London.

The Boss

Quote from: "Brannmann10"Everton: Manchester
Villarreal: Barcelona eller Valencia (midt i mellom) Mulig Tarragona, men usikker på flyforbindelser. Tog fra Barcelona eller Valencia. Tar neppe mer enn halvannen time. Ellers er det jo to Madrid-lag i Atlético og Getafe. Der er det enkelt å komme seg.

Leverkusen og Bordaux har jeg ikke nok kunnskap om.
773,-1274,-1015,-1142,-1680,-1003,-968,-1122,-945,-729,-
Tot. 1724,-[/b]
Edit, ca 900 med norwegian

BBB-Tony

Quote from: "gunnar"
Quote from: "sydnes76"Han sier ufattelig mye dumt. Husker han en gang sa at han ville ha juleferie. For en tosk. Og ikke minst Mjelde, læregutter vi liksom. Vi som har så mange CL titler og har herjet i uefa cupen de siste tiårene.
Nei til helvete med hele røkle der oppe....

Det er akkurat du som ikke er "riktige" supportere . Bare når vi gjør det overmåtelig godt". Du er ikke bare tulling. Du er medgangstulling.


Forsiktig nå Gunnar...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Ricky

For de mest optimistiske iblant oss, så blir også 8.delsfinalene trukket i morgen, slik at det går an å planlegge reise ;)

Brannmus



krøvel vellevold

Fant helt tilfeldig dette på nettet:

http://brannbloggen.origo.no/-/bulletin/show/30274_merci-rennes

Mye interessant info, masse linker og bilder av stadionene. Utrolig bra artikkel azz!
Legg ned hele klubben!

Red Rabitt

Quote from: "Xminator"Har ingenting mot en kamp i februar, selv om begge oppgjørene blir sett på TV i 30 varmegrader ;)


Tror nok at temperaturen på stadion vil være på noelunde det samme i februar om vi skulle få besøk fra Bayern Munchen eller Everton.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

vebo

Quote from: "krøvel vellevold"Fant helt tilfeldig dette på nettet:

http://brannbloggen.origo.no/-/bulletin/show/30274_merci-rennes

Mye interessant info, masse linker og bilder av stadionene. Utrolig bra artikkel azz!


Helt tilfeldig ja:P
Tiocfaidh ár lá

Red Rabitt

Ser at trekningen for 8 dels finalene også vil bli gjort i morgen. Her vil vi se hvilke to lag Brann kan møte om vi skulle gå videre. Dette er en helt useedet trekning ifølge uefa.com. Her vil 16 grønne baller med kampnummer i 16 dels finalene bli trekt opp. Et eksempel blir vinner kamp 3 - vinner kamp 12. Vi får altså to trekninger med Brann å se frem til imorgen.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Pilsen19

tror vi skal satse på bordoux, getafe eller everton i denne rekkefølgen. Dette er lag vi kan gå ut og virkelig vite at vi har en sjanse. Er redd for at vist klose, toni, ribery står på andre banehalvdelen vil spillerne kjempe med nebb og klør men likevel er det noe som kommer til å si at de ikke har sjanse. samme med atletico og villareal. Veldig vanskelige kamper med tanke på videre spill, men virkelig lag som er av stor interesse. Krysser fingrene for lettest mulig motstand og mulighet til videre spill fra denne runden, tar gjerne i mot storlag ved seinere anledning. og til tross for vanskelige kamper er intet umulig. cup er cup og brann er fortsatt brann.
 år var det VM og Brann kom skje med, pø VM ka er no det.

Xminator

Bayern Munchen og penger på bok til spillerkjøp. Ren lotto om vi går videre uansett, så da satser jeg på den motstanderen med størst navn og som gir mest penger i kassen med tanke på TV-avtale.

kapteinen

Quote from: "Xminator"Bayern Munchen og penger på bok til spillerkjøp. Ren lotto om vi går videre uansett, så da satser jeg på den motstanderen med størst navn og som gir mest penger i kassen med tanke på TV-avtale.


Enig.Vi ryker nok mest sannsynlig uansett så like greit å få to kjempekamper.Egentlig jævlig irreterende at vi spiller ulike sesongperioder.Er vanskelig å hevde seg i eliten når man er midt i oppkjøringen.
Z

Xminator

Samtidig er det sikreste vei til CL-gruppespillet og stort sett vårt eneste fortrinn der. Vi er fra en mindre nasjon, med dårligere økonomi og lavere anseelse enn de aller fleste konkurrentene i CL-kvalikken.

naitsirk

er det kome nokon uttalelse rundt reise til 20 februar?

mimmim

Er det noen som vet om dagens trekning kan føges via weben?

Baunebob

Nå har vi gjort 2 meget sterke prestasjoner med kvalifisering og videre fra gruppespill. At ferden stopper er sannsynlig og da kan vi like godt ryke med stil ; )

Storstemning i februar med Bayern på stadion hadde vært helt enormt.

Falkman

regner med at de sender trekningenn på uefa.com.

Nixon

Quote from: "mimmim"Er det noen som vet om dagens trekning kan føges via weben?


Som alltid kan den følges på uefa.com.
Rød makt på Hansa

thesevs

Quote from: "Nixon"
Quote from: "mimmim"Er det noen som vet om dagens trekning kan føges via weben?


Som alltid kan den følges på uefa.com.


Snakker vi eurosport og ?
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

naitsirk

bt,vg,nettavisen,uefa,eurosport etc

Nixon

Quote from: "naitsirk"er det kome nokon uttalelse rundt reise til 20 februar?


Hvem tenker du på?
Bataljonen?
Jeg ville ikke holdt pusten for å si det slik...;)
Rød makt på Hansa

Brannmus

Eurosport skal sende fra kl 13 i følge VG sin TV-guide..

naitsirk

QuoteHvem tenker du på?
Bataljonen?
Jeg ville ikke holdt pusten for å si det slik...;)


om det blir som mot feks basel.
har tenkt å bestille fly med ein gong lagene er klare, men gidder ikkje om det kjem ein god deal frå bataljonen.

fortune

Quote from: "Brannmus"Eurosport skal sende fra kl 13 i følge VG sin TV-guide..


For de som er på jobb eller ikke har Eurosport:

http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=3664&part=sports
First is first, second is nothing

Nixon

Quote from: "naitsirk"
QuoteHvem tenker du på?
Bataljonen?
Jeg ville ikke holdt pusten for å si det slik...;)


om det blir som mot feks basel.
har tenkt å bestille fly med ein gong lagene er klare, men gidder ikkje om det kjem ein god deal frå bataljonen.
Rød makt på Hansa

naitsirk

enig.
det var derfor eg lurte.
trur det er ein god del som skal reisa uansett, så 1 fly eller 2 skal me klare å fylle opp.

Go Up