• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

UEFA CUP 2007/08

Started by Espen73, June 26, 2007, 16:05:33 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Shine

Her i Brann har vi det veldig kjekt, og det må han forholde seg til.

Klaus_Brann

Quote from: "CROATIAN POWER"WE WILL KILL U TONIGHT??????????????????????
:twisted:


Er ikke helt sikker på om han håper, tror eller mener dette..Anybody?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

tommyf


thesevs

Iflg en på FFK forumet så ska det visstnok skje noe etter ca 80minutter....
Kan jo bli spennende å se...


Ellers....
Pakke for Stadion:
- 1 stk regnjakke (grønn), 1 armybukse
- 1 stk skimaske, sort
- 1 stk slåsshanske (typen "ultras")
- 1 stk bajonett (typen "schtooor")
- 3 molotov coctails
- god humør

bør bli en bra kamp....
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

krøvel vellevold

Quote from: "thesevs"Iflg en på FFK forumet så ska det visstnok skje noe etter ca 80minutter....
Kan jo bli spennende å se...

.


Ja. At Brann legger på til 3-0.
Legg ned hele klubben!

thesevs

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "CROATIAN POWER"WE WILL KILL U TONIGHT??????????????????????
:twisted:


Er ikke helt sikker på om han håper, tror eller mener dette..Anybody?


Er vel strengt tatt bare mennesker fra den regionen som kan kødde med dette og komme unna med det! :-D
De sier det på en spøkefull måte - sånn at du ikke vet helt om de har tenkt å kverke deg, eller om de bare tøyser.

Hadde du sagt det til en nordmann så hadde du nok blitt hanket inn pga trusler... er du fra Balkan, så vises det forståelse :)
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Super Hasund

Quote from: "CROATIAN POWER"WE WILL KILL U TONIGHT??????????????????????
:twisted:


Hehe. good luck
La Folket Synge

*Feltz*

BBB-Zg

Quote from: "Super Hasund"
Quote from: "CROATIAN POWER"WE WILL KILL U TONIGHT??????????????????????
:twisted:


Hehe. good luck


he is styupid,no one of are guys will fight withouth rison you can be shur abaoth thath. ps my english is bad  :wink:
__________________________
 Bahat,Bezosjećajan,Brutalan

Xminator

Det eneste som skjedde var at de fikk vann i trommen, bluss i kroppens hulrom var tydelig ikke altfor fristende i griseværet og de var stort sett enda en variasjon over tema med trommer og alezalez-ellernoe.

Bar overkropp? Joda, men det stilte da en del i bare undikken i en snøkamp i RL for ett par år siden ;)

Alexåsane

åå! Fyfan eg fikk avsmak for uefa cup i dag altså! Tar ikke spillerene dette seriøst gidder ikke jeg heller!

jada vi vant, men fyfan!!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

tommyf

Man kunne lett se att laget manglet kamp i kroppen. Ukonsentrerte og lite oppfinnsomme. Men det har vel vært lite vits med treningskamper også da mangen har vært opptatt med det talentløse landslaget

enavgutta

Godt vi e kvitt maset om det forbanna landslaget.

The Boss

herregud bad blue boys e oppskrytt... klappe i takt og slå i tromme i 90 min? skandale...

krøvel vellevold

Quote from: "The Boss"herregud bad blue boys e oppskrytt... klappe i takt og slå i tromme i 90 min? skandale...
Legg ned hele klubben!

tommyf

De 4-5-6 hundre som ogsÃ¥ skulle være til stede var vel spredd litt rundt om i byn tenker eg.  Noen stod vel utenfor disse 2 butikkene som stengte dørene tidlig pÃ¥ dagen og ventet pÃ¥ att de skulle Ã¥pne sÃ¥ de kunne rappe noen klær Ã¥ ha pÃ¥ seg.  Noen stod vel fortsatt og grillet ved Musikkpavljongen for det var såå koselig. Resten stod vel pÃ¥ Politihuset og søkte asyl.
Når det kommer til det kjempespennende som skulle skje i 80. min så fikk eg det faktisk med meg.Han ene Zagrebsuppen fyrte faktisk opp en røyk INNE på staddaen!!! Og helvete ble det. For han hadde bare en røyk igjen og han som stod ved siden av fikk ikke.Så dermed begynte han å grine. Og når unger griner og sutrer er det som regel ett reint helvete

Nixon

Nå fulgte jeg som vanlig mest med på kampen og ikke så mye, som Krøvel, med på bortelaget sine motstandere. Men jeg også lurte på hvor alle ble av. Men trommen deres passet uansett veldig godt til kampen. Like søvndyssende begge to...
Rød makt på Hansa

nummer9

Leste vel i en av mange artikler i dag at mange av de tilreisende ikke hadde råd til inngangsbilletten.

Hele budsjettet sprakk vel for de fleste når de måtte betale seg inn på dass i byn...

krøvel vellevold

Quote from: "Nixon"NÃ¥ fulgte jeg som vanlig mest med pÃ¥ kampen og ikke sÃ¥ mye, som Krøvel, med pÃ¥ bortelaget sine motstandere.  ...


Noen har godt sidesyn og klarer å få med seg både det ene og det andre.
Legg ned hele klubben!

Superjack

De verdensberømte BBB hørtes mer ut som en underavdeling av Kanarifansen på tur.

tromme, tromme, tromme, tromme.

Så til alle som har skrytt så f av den gjengen. Hold kjeft!
Brannsupporter.

Nixon

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Nixon"NÃ¥ fulgte jeg som vanlig mest med pÃ¥ kampen og ikke sÃ¥ mye, som Krøvel, med pÃ¥ bortelaget sine motstandere.  ...


Noen har godt sidesyn og klarer å få med seg både det ene og det andre.


Selvsagt!:)
Rød makt på Hansa

ostraume

Quote from: "Superjack"De verdensberømte BBB hørtes mer ut som en underavdeling av Kanarifansen på tur.

tromme, tromme, tromme, tromme.

Så til alle som har skrytt så f av den gjengen. Hold kjeft!


Helt enig. Mye mer liv og trøkk fra HSV-fansen enn disse pusete blå guttene.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Nixon

Det er mulig at det står noe om det i denne tråden. Men hvordan spilles de neste kampene hvis vi går videre? Mer gruppespill eller blir det cup med vinn eller forsvinn?
Rød makt på Hansa

vebo

Tror det er snakk om cup ja.
Tiocfaidh ár lá

Falkman

Quote from: "Nixon"Det er mulig at det står noe om det i denne tråden. Men hvordan spilles de neste kampene hvis vi går videre? Mer gruppespill eller blir det cup med vinn eller forsvinn?


det blir cup-spill. (16-delsfinaler) 24 lag fra uefa-cupen, pluss treerne fra gruppene i CL.

JanBanan

Quote from: "Superjack"De verdensberømte BBB hørtes mer ut som en underavdeling av Kanarifansen på tur.

tromme, tromme, tromme, tromme.

Så til alle som har skrytt så f av den gjengen. Hold kjeft!


Eg mener trommer og instrumenter generelt er lavmålet av alle lavmål innenfor supporteutstyr, eg kunne slengt nok drit om det til å fylle en egen tråd


Strandlien

Quote from: "Xminator"http://fotball.bt.no/kommentar/article95637.ece

Langeland er sur...


For en gangs skyld er jeg enig med Langeland!

Det kommer til å ta tid for å få publikum på plass til europa-cupen, men så krever det litt innsats også. Mest fra Brann. De må ta tak i media i byen og ellers i Norge, og ikke minst må de undervise Bergens befolkning om hva dette som kalles UEFA-cupen er for noe.

Det var ikke mange flere enn de som var på stadion i går som visste noe om denne kampen og ikke minst denne turneringen.

På sporten på TV2 i går før kampen, så handlet det fortsatt mest om den pinlige affæren i Trondheim dagen før. En eller annen stjerne stod og lirte av seg noen høflighetsfraser som norske journalister sluker rått og tar for god fisk. OI! Essien sier at Tettey kan bli en god spiller! Dette må vi dekke... Det var ett innslag om kampen her i Bergen, og den handlet utelukkende om at BBB var i byen og hadde grillfest i paviljongen.

Alexåsane

Har jo hørt mindre om denne kampen enn 1 runde i cupen! Brann må bli mye flinkere til å reklamere, billett prisene må vel litt ned også!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!


Strandlien

Quote from: "Ricky"


Og ditt poeng er?

grei

Quote from: "Strandlien"
Quote from: "Ricky"


Og ditt poeng er?


At veldig mange av dem som sitter på sin høye hest og later som de er så mye bedre supportere enn andre (fordi de var på kampene mot Zagreb og Hamburg) kanskje ikke har så mye de skulle sagt når det kommer til stykket.

Strandlien

Quote from: "grei"
Quote from: "Strandlien"
Quote from: "Ricky"


Og ditt poeng er?


At veldig mange av dem som sitter på sin høye hest og later som de er så mye bedre supportere enn andre (fordi de var på kampene mot Zagreb og Hamburg) kanskje ikke har så mye de skulle sagt når det kommer til stykket.


Er det noen som tror at de er bedre supportere enn andre da???

Helt topp at de som kom mot Hamburg og Zagreb kom! Poenget er bare at man også er avhengige av den ellers så gemene hop som fyller stadion i serien. De må undervises og læres opp til at UEFA-cupen er like spennende som serien. De må i det hele tatt vite at Brann spiller i UEFA-cupen! Tro meg, det er masse folk som ikke vet dette en gang. Og mange av de igjen gikk helt bananas når Brann skulle kjempe om gullet. Da snakket Friele om gullfesten, avisene skrev ikke om annet, TV hadde masse innslag om dette. Dette må faktisk til om man skal vekke dette publikummet.

De som har vært på halvparten av de kampene som ble nevnt her, er det ingen fare med. De stiller opp mer eller mindre uansett. De er basen for Brann, men de er ikke mange nok til å fylle stadion. Skal Brann fylle stadion og legitimere utvidelsen av kapasiteten, så må man ut til resten av befolkningen. Lik det eller ei. Man må ha på plass barnefamiliene, bedriftene, og hvem det nå skal være.

Personlig så tror jeg ikke at billigere billetter betyr all verden. Det kan bety noe for enkeltpersoner, men det hjelper ikke selge kampen til 50/100 kr når fortsatt ingen av det potensielle publikum som skal fylle stadion vet om kampen...

Dette er enkel markedsføring. Hva hjelper det at du selger Rolls Royce til 1.000,- kr når ingen vet hverken hvor butikken ligger eller at du selger den til den prisen?

tommyf

Quote from: grei
Quote from: Strandlien
Quote from: Ricky


Og ditt poeng er?


At veldig mange av dem som sitter på sin høye hest og later som de er så mye bedre supportere enn andre (fordi de var på kampene mot Zagreb og Hamburg) kanskje ikke har så mye de skulle sagt når det kommer til stykket.



Dummeste eg har sett på forumet på lenge. Kan bare legge til att eg har ihvertfall vært på alle de kampene. Har du ?

Baunebob

Er det konkurranse om hvem som har vært på flest kamper ? Det spiller da faen ingen rolle.

Stalin

Spyr av folk som tror de er bedre supportere enn andre.


Chrisstah

Quote from: "Baunebob"Er det konkurranse om hvem som har vært på flest kamper ? Det spiller da faen ingen rolle.


da vinner krøvel =) han har vel vært på 400 på rad eller noe?
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Ricky

Quote from: "tommyf"
Quote from: "grei"
Quote from: "Strandlien"
Quote from: "Ricky"


Og ditt poeng er?


At veldig mange av dem som sitter på sin høye hest og later som de er så mye bedre supportere enn andre (fordi de var på kampene mot Zagreb og Hamburg) kanskje ikke har så mye de skulle sagt når det kommer til stykket.



Dummeste eg har sett på forumet på lenge. Kan bare legge til att eg har ihvertfall vært på alle de kampene. Har du ?



Nei, var vel bare på fem av dem. Poenget er, som noen andre heldigvis har skjønt, at de aller, aller fleste av disse "ekte" supporterne som møtte opp mot Dinamo Zagreb, selv har valgt å prioritere bort turneringskamper med Brann i nær fortid. Tilskuertallet mot Zagreb var høyere enn i alle de tre Royal League-hjemmekampene våre til sammen. Hvor var Knut Langeland, Doddo og gjengen da?

Xminator

Doddo hoppet vel også over en av E-cupkampene om jeg ikke husker feil, så der singler det (som vanlig) i glasshuset. At Langeland får betalt for å utsette seg for gjentatt lidelse på Brann Stadion fritar ham fra enhver rett til å kaste stein. Kanskje noen kan gi ham drømmejobben i adressa?

krøvel vellevold

De to siste lagene vi har slått i årets UEFA-cup:

Club Brugge har spilt 14 seriekamper, 1 cupkamp og 2 e-cupkamper denne sesongen. På disse 17 kampene har det blitt 2 tap: 1-2 borte vs tabelltoer St. Liége - og 1-2 hjemme mot Brann. Brann er altså det eneste laget som har slått dem hjemme denne sesongen.

---

Dinamo Zagreb har spilt 18 seriekamper, 2 cupkamper og 10 e-cupkamper denne sesongen. På disse 30 kampene har det blitt 5 tap: To ettmålstap mot Werder Bremen i CL-kvalik, ettmålstap hjemme mot Ajax i uefa-cup, ettmålstap borte mot Varteks i ligaen - og borte mot Brann.

I perioden 5.november 2006 -3. desember 2007 har Dinamo ogsÃ¥ bare disse 5 tapene pÃ¥ 56 obligatoriske kamper.  

I perioden 15.april 2006 - 3. desember 2007 har Dinamo tapt 10 av 82 obligatoriske kamper: 2 i serien (Hajduk og Varteks), 8 i e-cup (Auxerre x2, Arsenal x2, Werder x2, Ajax og Brann).
Legg ned hele klubben!

nummer9

Bj;rn Dahl lanserer mulighet for billigere UEFA/billetter i fremtiden:
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article3162551.ece

Superjack

Om Brann går videre håper jeg på enklest mulig motstander. I februar er IKKE Brann i toppform, men jeg håper virkelig på avansement så langt som mulig i turneringen. :)
Brannsupporter.

Strandlien

Quote from: "Superjack"Om Brann går videre håper jeg på enklest mulig motstander. I februar er IKKE Brann i toppform, men jeg håper virkelig på avansement så langt som mulig i turneringen. :)


Enig! Drit i økonomien. Inntektene kommer av seg selv, og europainntektene er en ren bonus uansett. Brann bør vinne så mange kamper som mulig mht fremtidig ranking og komme lengst mulig i turneringen.

Red Rabitt

Blir sinnsykt spennende dette! Er jo en utrolig stor gullerot som venter om vi kommer videre!:)
Med henhold til at vi vil bli nummer 3 om alt går veien i Frankrike vil vi kun ha mulighet for å møte de beste lagene fra gruppespillet i UEFA, vi kan altså ikke møte nummer 3 i noen av gruppene, samme med nr 2 og lagene som kommer som nummer 3 fra champions league gruppene.
Vi kan heller ikke møte Hamburg/Basel fra vår egen gruppe.
Fordel å slippe Hamburg, ulempe at vi ikke kan møte Rosenborg!

De lagene vi kan møte er uansett:


* Everton.                                   Vinner Gruppe A

* Phanathinaikos/Atletico Madrid.  Vinner Gruppe B

* Fiorentina/Villareal.                   Vinner Gruppe C

* Zurich/S.Moskva/Leverkusen     Vinner Gruppe E

* Bayern Munchen/Aris                Vinner Gruppe  F

* Tottenham/Anderlecht/Getafe    Vinner Gruppe  G

* Helsingborg/Bordeaux               Vinner Gruppe  H

Er altså fortsatt en del usikkerhet rundt eventuelle motstandere, men jeg har troen på at det blir disse syv:

* Everton
* Atletico Madrid
* Fiorentina
* Zurich
* Bayern Munchen
* Tottenham
* Bordeaux

Om vi skulle komme oss videre blir det altså med stor sannsynlighet en skikkelig storkamp i 16 dels finalen for vår del !
Håper selvfølgelig inderlig på at vi kommer videre da det fra neste steg ikke vil være noe seeding og vi kan få en noe heldig trekning.
Drømmen i neste knock out runde må vel være zurich som er på nivå med Basel som vi bør ha muligheten mot med toppet lag.
Men mye skal fortsatt stemme om vi er i potten i Nyon 21.Desember, mye skal og gå galt om vi ikke er det;)
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

dudo

Drømmen er selvsagt Helsinborg.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Gubrask

Håper på helsingborg, eller Zurich her om vi går videre da selvsagt;)

Klaus_Brann

Quote from: "Red Rabitt"

* Helsingborg/Bordeaux               Vinner Gruppe  H



Jeg har troa på at Helsingborg fort kan bli gruppevinner.
Så oppsummering av kampen deres mot Austria Wien, hvor de til slutt vant 3-0, og til tider lekte seg med de, så de har ikke noe dårlig lag, men samtidig et vi fint kan måle oss med.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gubrask

Er det noen som vet om de gule kortene Brann har fått i gruppespillet, blir tellende i sluttspillet om vi går videre? eller begynner alt på 0 igjen?

Hausberg

Quote from: "Red Rabitt"

De lagene vi kan møte er uansett:


* Everton.                                   Vinner Gruppe A

* Phanathinaikos/Atletico Madrid.  Vinner Gruppe B

* Fiorentina/Villareal.                   Vinner Gruppe C

* Zurich/S.Moskva/Leverkusen     Vinner Gruppe E

* Bayern Munchen/Aris                Vinner Gruppe  F

* Tottenham/Anderlecht/Getafe    Vinner Gruppe  G

* Helsingborg/Bordeaux               Vinner Gruppe  H

Er altså fortsatt en del usikkerhet rundt eventuelle motstandere, men jeg har troen på at det blir disse syv:

* Everton
* Atletico Madrid
* Fiorentina
* Zurich
* Bayern Munchen
* Tottenham
* Bordeaux



Håper virkelig på tottenham, fullt hus på stadda og en kanonfet tur til london:) sjekka på gøy flypriser og rimeligste alternativ til london var 800 t/r ene uken og 900 t/r andre uken og det er vel til england vi kan få flest med på lasset, og det som trekker mest på stadda, selvsagt, bayern hadde vært digg og:)
itt hjerte står i Brann......

Go Up