• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

UEFA CUP 2007/08

Started by Espen73, June 26, 2007, 16:05:33 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Erlend

Ser ihvertfall ikke ut som DZ-fansen har hengt seg helt pÃ¥ ole allez-bølgen.  Bruker faktisk noen av de samme melodiene som oss

Red Rabitt

Azar ber nå supporterene om å fylle stadion til den siste kampen i år hjemme mot zagreb, håper inderlig at folk våkner til denne kampen og ser at med seier her vil vi mest sannsynlig gå til sluttspillet.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Fabregas

Etter kveldens resultater er status i gruppen nå:
Basel            2k 1-1-0 +1 4p
Hamburg       1k 1-0-0 +1 3p
Din. Zagreb   1k 0-1-0   0  1p
Brann            2k 0-1-1 -1  1p
Rennes          2k 0-1-1 -1  1p

Et moment jeg ikke har tenk pÃ¥ før er at vi ikke skal spille og med stor sannsynlighet se andre lag bestemme om vi gÃ¥r videre eller ikke under matchday 5. Da møter Sagreb Rennes og Hamburg Basel. Optimalt sett hadde vi heller hatt pause pÃ¥ en av de andre Matchdayene, helst nr.1 da ligaballen fortsatt rullet.  Bør kanskje ikke stresse at vi mÃ¥ videre sÃ¥ jævlig, det er uansett en god erfaring Ã¥ bygge videre pÃ¥ og at vi i det hele tatt kom hit var en prestasjon. Dessuten er det CL som gjelder. Men vi er nÃ¥ her, og et dobeltmøte med Villareal, Tottenham, Liverpool(Ryker høyst sannsynlig) eller Bayern ville vel ikke akkurat vært dumt?

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Xminator

Går vi videre må vi spille kamper i februar. Det hadde strengt tatt vert best om spillerene fikk ett par månder grunntrening før det braker løs i slutten av mars.

Nixon

Quote from: "Xminator"Går vi videre må vi spille kamper i februar. Det hadde strengt tatt vert best om spillerene fikk ett par månder grunntrening før det braker løs i slutten av mars.


Brann sin serieinnsats i 2088 hadde nok tjent på at vi ikke kom med i gruppespillet i vinter eller for den saks skyld EM til sommeren. Men det er noe med at Brann som klubb må ha slike utfordringer for å komme seg videre. Skal vi noen gang komme opp ditt Rosenborg er nå internasjonalt må vi spille flere kamper ute i Europa. Jeg tror f.eks. neppe trønderne helst vil slippe å gå videre fra gruppespillet i CL.
Rød makt på Hansa

Xminator

Og det kan vi gjøre når det er gravd for 20 millioner i myren. Frem til da er det like greit at ikke Stadion må brukes i februar.

Brannesen

Quote from: "Fabregas"Etter kveldens resultater er status i gruppen nå:
Basel            2k 1-1-0 +1 4p
Hamburg       1k 1-0-0 +1 3p
Din. Zagreb   1k 0-1-0   0  1p
Brann            2k 0-1-1 -1  1p
Rennes          2k 0-1-1 -1  1p

Et moment jeg ikke har tenk pÃ¥ før er at vi ikke skal spille og med stor sannsynlighet se andre lag bestemme om vi gÃ¥r videre eller ikke under matchday 5. Da møter Sagreb Rennes og Hamburg Basel. Optimalt sett hadde vi heller hatt pause pÃ¥ en av de andre Matchdayene, helst nr.1 da ligaballen fortsatt rullet.  Bør kanskje ikke stresse at vi mÃ¥ videre sÃ¥ jævlig, det er uansett en god erfaring Ã¥ bygge videre pÃ¥ og at vi i det hele tatt kom hit var en prestasjon. Dessuten er det CL som gjelder. Men vi er nÃ¥ her, og et dobeltmøte med Villareal, Tottenham, Liverpool(Ryker høyst sannsynlig) eller Bayern ville vel ikke akkurat vært dumt?


Er den tabellen riktig? Har sett den selv i avisen altså, men bare lurer. Går det ikke på flest scorede etter innbyrdes? Zagreb har ikke scoret mål så derfor skal vel vi ligge foran de. Eller?
Bjørn Dahl...respektløst! Se på dette! Nydelig til Huseklepp...Brann har mye folk inne foran måååål åååhåhåå...ja det er 2-1. Det er 2-1...det er Eirik Bakke! Alsaker kommenterer Brann mot Zagreb

fortune

Innbyrdes teller ikke, da det ikke spilles hjemme og bortekamper. Hvorvidt tabellen er riktig er et åpent spørsmål, for hvordan skal man rangere en ekstra kamp? Som fordel eller bakdel?
First is first, second is nothing

dudo

Det må da være en ulempe?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Superjack

Quote from: "fortune"Innbyrdes teller ikke, da det ikke spilles hjemme og bortekamper. Hvorvidt tabellen er riktig er et åpent spørsmål, for hvordan skal man rangere en ekstra kamp? Som fordel eller bakdel?


Ved poenglikhet avgør i følgende rekkefølge målforskjell, så antall scorede mål, så antall scorede bortemål, antall seire og til slutt klubbens rangering på UEFA sin rankingliste. :)
Brannsupporter.

Northside

Så Bad Blue Boys protesterte første 15 minuttene mot Basel etter at 45 nye medlemmer ble utestengt denne uken (fight mot Torcida), de er nå oppe i 300+- utestengte supportere.
Er vi heldig så kan problemer mellom fansen og klubben være positiv for vår del om noen få uker, konflikten kan kanskje forverre seg i de neste seriekampene til Dinamo.

Første 15minuttene hadde de alle bannerne opp ned (som viser at man protesterer) og det var ingen synging. Men etter det tok de frem det store BBB banneret, fyrte av en del pyro og laget en helvetes stemning:
http://img62.imageshack.us/img62/8883/dsc0299jm2.jpg

Basel derimot var veldig får personer på bortefeltet, de har heller ikke vært så mangen tilskuere på hjemmekampene i UEFA, så muligens dette er en klubb som ikke tar UEFA så veldig seriøst?

KEO

Quote from: "Brannesen"
Quote from: "Fabregas"Etter kveldens resultater er status i gruppen nå:
Basel            2k 1-1-0 +1 4p
Hamburg       1k 1-0-0 +1 3p
Din. Zagreb   1k 0-1-0   0  1p
Brann            2k 0-1-1 -1  1p
Rennes          2k 0-1-1 -1  1p

Et moment jeg ikke har tenk pÃ¥ før er at vi ikke skal spille og med stor sannsynlighet se andre lag bestemme om vi gÃ¥r videre eller ikke under matchday 5. Da møter Sagreb Rennes og Hamburg Basel. Optimalt sett hadde vi heller hatt pause pÃ¥ en av de andre Matchdayene, helst nr.1 da ligaballen fortsatt rullet.  Bør kanskje ikke stresse at vi mÃ¥ videre sÃ¥ jævlig, det er uansett en god erfaring Ã¥ bygge videre pÃ¥ og at vi i det hele tatt kom hit var en prestasjon. Dessuten er det CL som gjelder. Men vi er nÃ¥ her, og et dobeltmøte med Villareal, Tottenham, Liverpool(Ryker høyst sannsynlig) eller Bayern ville vel ikke akkurat vært dumt?


Er den tabellen riktig? Har sett den selv i avisen altså, men bare lurer. Går det ikke på flest scorede etter innbyrdes? Zagreb har ikke scoret mål så derfor skal vel vi ligge foran de. Eller?
''


Brann har -1 i målscore
Zagreb har 0 ,derfor ligger Zagreb over oss.
Nu kør vi!

Clausthaler

Quote from: "Northside"
Basel derimot var veldig får personer på bortefeltet, de har heller ikke vært så mangen tilskuere på hjemmekampene i UEFA, så muligens dette er en klubb som ikke tar UEFA så veldig seriøst?


De ser ihvertfall ikke på Brann som noen seriøs utfrodrer http://www.fcbforum.ch/showthread.php?t=26221&page=2 håper Mjelde kan sjokkere de litt!

Men ting tyder på at de ikke er totalt ukjent med Brannspillerne, ihvertfall glade over El Fakiris røde kort http://www.fcbforum.ch/showthread.php?t=26575&page=2 men gjelder utestengelsen to kamper? Jeg trodde det kun var mot Zagreb han er ute?

Ricky

Quote from: "Fabregas"Etter kveldens resultater er status i gruppen nå:
Basel            2k 1-1-0 +1 4p
Hamburg       1k 1-0-0 +1 3p
Din. Zagreb   1k 0-1-0   0  1p
Brann            2k 0-1-1 -1  1p
Rennes          2k 0-1-1 -1  1p

Et moment jeg ikke har tenk på før er at vi ikke skal spille og med stor sannsynlighet se andre lag bestemme om vi går videre eller ikke under matchday 5. Da møter Sagreb Rennes og Hamburg Basel.



Dette er egentlig en veldig fin tabell. De to antatt verste kampene er unnagjort, og vi står på "delt tredje" med ett poeng og 1-2 i målforskjell.

Drømmen neste runde hadde vært to hjemmeseire...

Da blir tabellen.. (med 1-0 som resultat i begge, men jo større seire jo bedre):
Hamburg       2k 2-0-0 +2 6p
Basel            2k 1-1-0 +1 4p
Brann           3k 1-1-1 +0 4p
Din. Zagreb   2k 0-1-1 -1  1p
Rennes          3k 0-1-2 -2  1p

Da sitter plutselig vi med fordelen av uavgjort i kampen Basel-Brann, ettersom sveitserne i så fall vil måtte ta poeng borte mot Hamburg i siste runde for å ende foran oss.

Endre123

Quote from: "Northside"Så har Bad Blue Boys protesterte første 15 minuttene mot Basel etter at 45 nye medlemmer ble utestengt denne uken (fight mot Torcida), de er nå oppe i 300+- utestengte supportere.
Er vi heldig så kan problemer mellom fansen og klubben være positiv for vår del om noen få uker, konflikten kan kanskje forverre seg i de neste seriekampene til Dinamo.

Første 15minuttene hadde de alle bannerne opp ned (som viser at man protesterer) og det var ingen synging. Men etter det tok de frem det store BBB banneret, fyrte av en del pyro og laget en helvetes stemning:
http://img62.imageshack.us/img62/8883/dsc0299jm2.jpg

Basel derimot var veldig får personer på bortefeltet, de har heller ikke vært så mangen tilskuere på hjemmekampene i UEFA, så muligens dette er en klubb som ikke tar UEFA så veldig seriøst?


Bilder fra kampen http://www.badblueboys.hr/forumv2/index.php?topic=815.0

Alzheimer/Silverspurs

Sær tribune, men det må vel kanskje til.

grei

Nitrist og lite intim stadion. Da er dette noe annet ja...


Klaus_Brann

Quote from: "grei"Nitrist og lite intim stadion. Da er dette noe annet ja...



Vakkert syn. En stadion vi virkelig kan være stolt over!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Endre123

Quote from: "grei"Nitrist og lite intim stadion. Da er dette noe annet ja...



Du vet  :D   trenger ikke mye intim sÃ¥ lenge alle skaper trykket da...

Her er det vieoklipp fra kampen Dinamo - Basel. Kun det sportslige da.
http://youtube.com/watch?v=W0eb28StBZA

Endre123

Og så litt det utenomsportslige da. Da skjønner dere sikkert hva jeg mener med det spørsmål tegnet ved intim da?
Forigge helg ble yterilggere 50 mann fra BBB utestengt. BBB protesterte mot dette i kampen mot Basel med Ã¥ vare stille i første 15 minutter. Her er det klipp som ble tatt caa... 14.59 ut i kampen.  ???? intimt nok?


Alzheimer/Silverspurs

Stemninga er jo sikkert fantastisk, men det tar ikkje vekk det faktum at ein stadion med seter 2 meter frå bana truleg er meir intim enn ein stadion med seter 15-20 meter frå bana, og som samtidig er 5 meter over bakkenivå :)

Håpar forresten Brann ledar 2-0 og blussa begynner å ramle frå bortetribuna og inn på bana slik at tida går :)

Endre123

SDtadion er jo kjempegammel. Tribunen ser slikt ut p.g.a. nye byggeplaner og kommer til å se slikt ut da... med plass for 65.000 tilskuere


FredrikstadFK

Litt unødvendig med 65.000 tilskuerplasser skal nevnes. Det er nesten bare BBB på kamp i Zagreb.
rigade RødHvit Fredrikstad

peppes

Mere nok med BBB,kommer nok til å lage syyyk stemning de som kommer. Så er det store spørsmålet om de klarer å holde seg på matten i før/etter kampen og da

HansaInferno

Syyyyk steming?Sikkert ikke noe mer enn vi har opplevd før, men det blir en viktig kamp, og jeg oppfordrer alle bergensere til å kaste seg over billettene.. jah..
Breiflabben, baby!


tommyf

En liten stemningsrapport fra hjemmekampen til Zagreb mot Partizan:

http://www.badblueboys.hr/audio-video/video/zagreb-partizan_2005.wmv

krøvel vellevold

Ja de er sikkert noen overmennesker som har dobbelt så høyt stemmevolum som noen andre mennesker i hele verden. Og så er de sikkert sinnssykt gode til å hoppe. Hopper sikkert to meter rett opp og ned i 90 minutter i strekk. Selv om de kommer noen hundre, kommer de helt sikkert til å høres ut som om de er 50 000.
Legg ned hele klubben!

thesevs

Quote from: "krøvel vellevold"Ja de er sikkert noen overmennesker som har dobbelt så høyt stemmevolum som noen andre mennesker i hele verden. Og så er de sikkert sinnssykt gode til å hoppe. Hopper sikkert to meter rett opp og ned i 90 minutter i strekk. Selv om de kommer noen hundre, kommer de helt sikkert til å høres ut som om de er 50 000.


TAKK!!
Kan vel ikke sies bedre....
Som sagt: de er bare mennesker...(!)
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Brannmann rob

Tviler på at de har noe særlig høyere stemmevolum enn oss andre.
Men at de lager mer liv er det vel ingen tvil om, selv om vi av og til drar an litt langt og synger om at vi skal storme banen.. Så vi er jo rimelig vulgære og blir sikkert kjent rundt om i Europa for vår enorme stemning etter at vi har regelrett skremt bbb vekk fra stadion, med å stadfeste i sang at vi alle er kriminelle og har vært hos purken hele gjengen.

krøvel vellevold

Jeg er bare sÃ¥ lei av alt maset om hvor fantastiske disse Bad Blue Boys er, hvor sinnsykt mange de vil komme, hvor sinnssykt høyt de kommer til Ã¥ synge, og hvor sinnsykt mye brÃ¥k de kommer til Ã¥ lage. Folk stÃ¥r jo med luen i hÃ¥nden og kommer sikkert til Ã¥ følge bedre med pÃ¥ hva som skjer pÃ¥ Felt R og S, enn hva som skjer  pÃ¥ banen. "Oi, nÃ¥ synger de høyt! Oi, nÃ¥ blusser de! Oi, nÃ¥ kommer purken! Oi, nÃ¥ trommer de! Oi, nÃ¥ stÃ¥r de i bar overkropp!". Folk kommer vel til Ã¥ gÃ¥ bort til dem for Ã¥ ta bilde av dem ogsÃ¥. Vi burde vel rett og slett bare gÃ¥tt ut pÃ¥ gresset etter kampen og lagt oss ned pÃ¥ knærne med en sÃ¥nn "we're not worthy"-bow, for Ã¥ vise hvor mye vi beundrer dem.
Legg ned hele klubben!

tommyf

Hehe  :D  Bra sagt Krøvel

Shine

Jeg ser på meg selv som 100x mer hardcore en Bad Blue Boys, vil du ta bilde av meg?
Her i Brann har vi det veldig kjekt, og det må han forholde seg til.

farcajg

Quote from: "Shine"Jeg ser på meg selv som 100x mer hardcore en Bad Blue Boys, vil du ta bilde av meg?





DINAMO ZAGREB

Alzheimer/Silverspurs

Quote from: "farcajg"
Quote from: "Shine"Jeg ser på meg selv som 100x mer hardcore en Bad Blue Boys, vil du ta bilde av meg?





DINAMO ZAGREB


Primorac Biograd Na Moru! Zadarska Zadarska! Darko EÅ¡kinja!

Tenkte eg skulle vere litt konstruktiv eg og.

krøvel vellevold

Quote from: "Alzheimer/Silverspurs"
Quote from: "farcajg"
Quote from: "Shine"Jeg ser på meg selv som 100x mer hardcore en Bad Blue Boys, vil du ta bilde av meg?





DINAMO ZAGREB


Primorac Biograd Na Moru! Zadarska Zadarska! Darko EÅ¡kinja!

Tenkte eg skulle vere litt konstruktiv eg og.



Pass deg! Som du ser av navnet, så er han med i Farc-geriljaen i Colombia.
Legg ned hele klubben!

Alzheimer/Silverspurs

Shit, ja dei er jo viden kjent for Ã¥ henge sammen med Dinamo Zagreb, og Zagreb-fans grillar atpÃ¥til.  :shock:

dudo

http://fotball.bt.no/tv/article95580.ece

Jeg blir flau. Hva slags nisseby er det BT prøver å fremstille oss som her? Halvannet minutt med avstandsfilming av noen kroater i en paviljong, uten kommentarer eller noe.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Henki

"Dinamo Zagrebs beryktede tilhengere Bad Blue Boys samlet seg i formiddag i musikkpaviljongen hvor de holdt seg tørre og varme."

Skumle saker. Jeg vil nesten si urovekkende...
Ballen skal fremover!

Shine

hører rykter om at de røyker og.


Mens vi har Zombie Huseklapp!

http://multimedia.api.no/www.ba.no/dynamic/01451/huse-510_1451522m.jpg
(Bilde var for merkelig til å ikke vise fram)
Her i Brann har vi det veldig kjekt, og det må han forholde seg til.

BBB-Zg

__________________________
 Bahat,Bezosjećajan,Brutalan

Shine

Quote from: "BBB-Zg"we are good boys,dont be scared!  8)

http://www.youtube.com/watch?v=oP8xE3SIsCw&feature=related  :P


we like fireworks too! You should come new years eve :)
Her i Brann har vi det veldig kjekt, og det må han forholde seg til.

Mihalj

are you afraid of Bad Blue Boys?

dont be scared

sure they can be a little violent
but when they in form they're the best supporters in the world.

if they will be like that today you wont be heard in your own stadium, be sure  of that 8)

Klaus_Brann

Quote from: "Mihalj"are you afraid of Bad Blue Boys?

dont be scared

sure they can be a little violent
but when they in form they're the best supporters in the world.

if they will be like that today you wont be heard in your own stadium, be sure  of that 8)


Yeah, right..We`ll crush `em like worms..
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Mihalj

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Mihalj"are you afraid of Bad Blue Boys?

dont be scared

sure they can be a little violent
but when they in form they're the best supporters in the world.

if they will be like that today you wont be heard in your own stadium, be sure  of that 8)


Yeah, right..We`ll crush `em like worms..



hahaha
thats really funny

much bigger groups than yours didnt crush them.

SKBMiller


benny

Quote from: "krøvel vellevold"Jeg er bare så lei av alt maset om hvor fantastiske disse Bad Blue Boys er


Jeg også.
Personlig gir jeg en lang faen i denne gjengen. Hadde ikke hørt om disse folkene før vi nå skal møte dem.

Mot Hamburg var stemningen tragisk i forhold til hva den har vært i serien i år. Håper vi klarer å heve oss mange hakk fra den kampen hvertfall.

SKBMiller

Jeg er også lei dette pakket. Hvorfor skal alle se opp til denne gjengen med kriminelle? Om de er så fantastiske supportere burde de holdt seg til det, og droppet alt bråket.

CROATIAN POWER

WE WILL KILL U TONIGHT??????????????????????
:twisted:
OF

Go Up