• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

UEFA CUP 2007/08

Started by Espen73, June 26, 2007, 16:05:33 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Ultra - forever

Quote from: "paf"
Quote from: "Ultra - forever"Zoran bor jo i Norge(!!!) Så det blir nok noen fra BBB.
i tillegg kommer det garantert folk fra ufc, brh, un. You name it

Er det han i Fredrikstad med den noe aparte skikken at han ser alle kamper med ryggen til banen? Litt av en gjeng som sagt...

Han er utestengt fra plankehaugen. Men tror som sagt han drar med seg en stor gjeng ned hit. Det er bare å regne med at hele Norge kommer nedover når vi møter dem!
LTRAS LIBERI

Nixon

Vi trodde vel også at Brugge skulle komme med en god gjeng. Så jeg vil nå se det!
Rød makt på Hansa

Kruxleiven

Klokan fra FFK-forumet er jo å finne på bad blue boys sitt forum. Gir dem nok en del info om oss. Ikke noe videre lett å forstå kroatisk. Håper dem stiller med mange mot oss og skaper liv på tribunen. Har sett på stallen ders og det er flere kjente navn som Aston Villa flopen Bosko Balaban o den tidligere Benfica-spissen Tomislav Sokota. Luka Modric burde også være kjent for de som har sett landslaget til Kroatia. Tror dette laget er meget bra. Rennes og Hamburg blir nok heller ikke enkle mens jeg tror vi har størst sjanse mot Basel.

Ultra - forever

Quote from: "Nixon"Vi trodde vel også at Brugge skulle komme med en god gjeng. Så jeg vil nå se det!

200-300 fra BBB, bare. Sier ryktet ihvertfall. Da norwegian har stengt alle linjer mellom Norge - Kroatia i october. I tilegg skulle de fleste til wembley og se Kroatia spille mot England noen dager/uker før. (usikker på når den kampen spilles)
LTRAS LIBERI

grei


krøvel vellevold

Virker som enkelte går på kamp for å se på motstanderens supportergjeng! "Håper de kommer mange", "håper de lager bra stemning",osv. Hva faen er dette for noe piss? Håper de kommer 0 mann og at det blir BRANN-STEMNING på kampen, for faen! Ikke at vi skal bli sunget på ræv på vår egen hjemmebane!
Legg ned hele klubben!

Superjack

Quote from: "krøvel vellevold"Virker som enkelte går på kamp for å se på motstanderens supportergjeng! "Håper de kommer mange", "håper de lager bra stemning",osv. Hva faen er dette for noe piss? Håper de kommer 0 mann og at det blir BRANN-STEMNING på kampen, for faen! Ikke at vi skal bli sunget på ræv på vår egen hjemmebane!


Helt enig

Driter i andre lags supportere.
Brannsupporter.

Brannmann rob

Er jo gøyt hvis bad blue boys stiller med en del folk... Men hovudfokuset burde jo selvfølgelig være at vi fyller opp stadion selv og lager et helvetes liv!

Nixon

Quote from: "Brannmann rob"Er jo gøyt hvis bad blue boys stiller med en del folk...


Det kan vel også bli litt for gøyt...
Men hvis ingen er så dum at de byr opp til dans burde det vel gå bra? For de lager vel ikke bråk kun for å lage bråk?

http://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen/article1379194.ece
Rød makt på Hansa

Luke Skywalker

http://www.youtube.com/watch?v=oP8xE3SIsCw

Ganske tøft egentlig, kansje vi skulle prøvd det samme.
et skjedde!! Gull 07
Brann ville det, og fikk det til.

bulldog

billige biletter til paris på norwegian.no lagt ut idag.
bulldog

Red Rabitt

Edit. Bort med skremsel:)
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Ultra - forever

Brann leier vel inn Gisle Oseberg for anledningen, så blir det nok skikk på  sakane!  :lol:
LTRAS LIBERI

tj00m

noen som vet om det er mulig vis vi kommer langt nok, å bli seedet til neste års champions league kvallik eller noe i den dur?
Brann Bergens Stolthet!

fortune

Eh.. ja det er mulig. I teorien kan man ta ca 31.200 poeng i løpet av en uefacup (det antall Sevilla plukket i fjor) Vi vil med det være oppe i ca 34.000 poeng, det vil si akkurat mer enn Levski Sofia som så vidt ble seedet i tredje kvalikkrund i år.. Sp hva gjelder tredje kvalikkrunde er det ikke umulig, men heller ikke særlig sannsynlig.

HVa gjelder 2. kvalikrunde har vi takket være årets innsats nok poeng til at vi ville blitt seedet som siste lag. Det er imidlertid noen tusen poeng opp til lagene foran, så med ok innsats i gruppespillet bør vi få overkommelig motstand og komme oss til tredje kvalikrunde. Her går taperlaget til UEFA-cupens 1. runde, så med bra innsats i årets gruppespill bør vi iallefall komme til første runde i en av europacupene neste år (gitt at vi vinner TL selvsagt)
First is first, second is nothing

BBBMostar

Eg kjem ihvertfall :D . Bør bli ein del av oss ellers frå rundt omkring i Norge som kjem vil eg tru.

Nixon

Quote from: "BBBMostar"Eg kjem ihvertfall :D . Bør bli ein del av oss ellers frå rundt omkring i Norge som kjem vil eg tru.


http://www.youtube.com/watch?v=XpmfSnOsdwc&mode=related&search=

Du er vel den eneste av disse som skriver nynorsk!;)
Rød makt på Hansa

hansagutt1

Quote from: "Red Rabitt"At folk håper at bad blue boys kommer med mange er jo helt utrolig!
Her er det snak om de verste hooligansene som finnest. Halvparten av supportergjengen deres er sikkert mordere! Vet at det hørest sinnsykt ut, men se discovery sin dokumentar om hooligans og se hva de sier om bad blue boys der! Norge-Bosnia kan bli barnemat i forhold til hva vi kan få oppleve her. Dette er folk som bruker klubblogoen som krigsmerke. Nei takk, minst mulig av de gutta der, skyter etter folk med bluss og gjør alt de kan for å bråke. Brann stadion kan virkelig bli brann stadion under den kampen, det er ikke uten grunn at zagreb sine supportere er nesten alene på alle kampene i kroatia. Her må det gigantiske sikkerhetstiltak til.


BBB vs BBB duket for gateslag her...

dudo

Quote from: "Red Rabitt"Halvparten av supportergjengen deres er sikkert mordere!


MINST!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Strandlien

Quote from: "dudo"
Quote from: "Red Rabitt"Halvparten av supportergjengen deres er sikkert mordere!


MINST!


Er vel en påstand i drøyeste laget, men som Red Rabitt skriver, så burde de som lurer litt på hva disse guttene er i stand til, se dokumentaren som gikk på Discovery. Den heter Balkan Hooligans. Hvis de verste guttene derfra kommer, så unner jeg ingen å møte de i noen gater. Opplyst eller mørk. Dokumentaren krisemaksimerer nok endel, men de er nok ikke de snilleste guttene klassen. De invaderte en trening en gang og kledde av alle spillere klubb-treningstøyet fordi de mente at de ikke fortjente å ikle seg klubbens farger. En gang knuste de bilene til spillerene for å gi de et "gult kort"...

Red Rabitt

Quote from: "dudo"
Quote from: "Red Rabitt"Halvparten av supportergjengen deres er sikkert mordere!


MINST!


Ta en research du! Du kan jo bl.a se youtube snutten Red star vs The Bad Blue Boys. Der får du se både kirken og gravplassen til firmet bbb.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Northside

Nå bør medias dokumentarer og nyheter taes med en klype salt.
BBB og grupper ellers fra østen har vært borti mye faen ja, men det vil ikke si at de angriper alt og alle samtidig som de er rendyrkede hooligans.

media skrev som "full slosskamp" når Mjelde og Hanstveit kranglet litt, det sier i grunn en hel del om media...


Regner med de lager bra med liv på tribunen, kanskje fyrer av noen bluss og koser seg, ikke noe mer, med mindre casuals-gutta tar seg en dans...

dudo

Quote from: "Red Rabitt"
Quote from: "dudo"
Quote from: "Red Rabitt"Halvparten av supportergjengen deres er sikkert mordere!


MINST!


Ta en research du! Du kan jo bl.a se youtube snutten Red star vs The Bad Blue Boys. Der får du se både kirken og gravplassen til firmet bbb.


Etter krigen ja. Jeg vil fortsatt hevde at det er i overkant drøyt å kalle halvparten av BBB mordere. At det nok er flere drapsmenn der enn andre steder er sikkert rett, men det er da ikke rart mtp at det raste en ti-årig borgerkrig der nede...
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Red Rabitt

Stemningsmessig er jo de helt fantastiske! Der har vi mye å lære. Når det gjelder det andre får vi håpe at sikkerheten er høyere en i norges kamp mot bosnia. Greit at de jubler med våpen og skudd der nede, så     lenge de ikke gjør det her.;)
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

thesevs

Føler det er på sin plass og lære seg fremmede banneord.
Kanskje vi skal vi skal lage stort banner hvor vi kaller dem skitne hunder eller pappapulere.. nedsettende slagord burde i hvertfall være et minstekrav.
Kan tenke meg at det hadde blitt litt som å røre med en pinne i en maurtue.. :-D

Men fra spøk til alvor - her er listen:
ebo ti pas mater! - May a dog fuck your mother!
Crko dabogda stoko seljačka! - May you drop dead,you redneck ox
Popušiš mi kurac! - Suck my dick!
Pičko smrdljiva - You smelly pussy.
Govno jedno - You piece of shit.
Pička - pussy.
Sranje! - shit!
Some! - you stupid ass.
Govedo! - Jerk.


Idiot - idiot
Kreten - idiot
Budala - idiot
Moron - moron
Debil - retard
Kučka - bitch
Marš u pičku materinu - Crawl back into your mother's womb (a very picturesque translation done ages ago by Justin, and I remembered it, more like into your mother's cunt)
Jebi se - fuck you


Kilde: Offspring.com
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

pissepåengen

ingen fare, Geir Ellefsen tar vel turen fra oslo og fikser dette her.
Bergen ut av norge!

Red Rabitt

Quote from: "dudo"
Quote from: "Red Rabitt"
Quote from: "dudo"
Quote from: "Red Rabitt"Halvparten av supportergjengen deres er sikkert mordere!


MINST!


Ta en research du! Du kan jo bl.a se youtube snutten Red star vs The Bad Blue Boys. Der får du se både kirken og gravplassen til firmet bbb.


Etter krigen ja. Jeg vil fortsatt hevde at det er i overkant drøyt å kalle halvparten av BBB mordere. At det nok er flere drapsmenn der enn andre steder er sikkert rett, men det er da ikke rart mtp at det raste en ti-årig borgerkrig der nede...


Hvordan og i hvilke sammenhenger de har drept er nok forskjellig, men samtidig ikke poenget. Hvor mange som er det er selvfølgelig umulig å si, men det er jo litt skremmende at de står på Brann Stadion med null hemninger. Når det gjaldt borgerkrigen var det flere av soldatene som bar klubblogoen på militærdressen.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

BBBMostar

Quote from: "Nixon"
Du er vel den eneste av disse som skriver nynorsk!;)


Ein del år her i Norge setter sine spor :wink: .

BBBMostar

Quote from: "thesevs"
Men fra spøk til alvor - her er listen:
ebo ti pas mater! - May a dog fuck your mother!
Crko dabogda stoko seljačka! - May you drop dead,you redneck ox
Popušiš mi kurac! - Suck my dick!
Pičko smrdljiva - You smelly pussy.
Govno jedno - You piece of shit.
Pička - pussy.
Sranje! - shit!
Some! - you stupid ass.
Govedo! - Jerk.

Idiot - idiot
Kreten - idiot
Budala - idiot
Moron - moron
Debil - retard
Kučka - bitch
Marš u pičku materinu - Crawl back into your mother's womb (a very picturesque translation done ages ago by Justin, and I remembered it, more like into your mother's cunt)
Jebi se - fuck you

Kilde: Offspring.com


Pusi kurac majku ti prcim u usta, ein til å legge til listen :).

Xminator

Quote from: "Strandlien"
Quote from: "dudo"
Quote from: "Red Rabitt"Halvparten av supportergjengen deres er sikkert mordere!


MINST!


Er vel en påstand i drøyeste laget, men som Red Rabitt skriver, så burde de som lurer litt på hva disse guttene er i stand til, se dokumentaren som gikk på Discovery. Den heter Balkan Hooligans. Hvis de verste guttene derfra kommer, så unner jeg ingen å møte de i noen gater. Opplyst eller mørk. Dokumentaren krisemaksimerer nok endel, men de er nok ikke de snilleste guttene klassen. De invaderte en trening en gang og kledde av alle spillere klubb-treningstøyet fordi de mente at de ikke fortjente å ikle seg klubbens farger. En gang knuste de bilene til spillerene for å gi de et "gult kort"...


Dokumentaren på discovery er --- underholdning. Og som det meste av underholdning er det ikke akkurat --- nyansert. Tror ikke det blir for mange av dem som gidder å ta turen til Bergen for å fryse ræven av seg. Tror ærlig talt Hamburg har ett miljø som er mer tilbøyelig til å ta turen for å lage bråk.

vebo

Quote from: "Red Rabitt"Stemningsmessig er jo de helt fantastiske! Der har vi mye å lære. Når det gjelder det andre får vi håpe at sikkerheten er høyere en i norges kamp mot bosnia. Greit at de jubler med våpen og skudd der nede, så     lenge de ikke gjør det her.;)


Ja, det holder kanskje ikke med et hvitt laken over to seterader og meterhøye plastgjerer her:P
Tiocfaidh ár lá

Nixon

Rød makt på Hansa

monzilla

Skal ikke se bort i fra at en god del i BBB har faktisk tatt liv. Tenker da på grusomhetene på nittitallet.

Anbefaler forøvrig styret i BBB å korke igjen toaren før kampen.

Red Rabitt

Quote from: "Xminator"
Quote from: "Strandlien"
Quote from: "dudo"
Quote from: "Red Rabitt"Halvparten av supportergjengen deres er sikkert mordere!


MINST!


Er vel en påstand i drøyeste laget, men som Red Rabitt skriver, så burde de som lurer litt på hva disse guttene er i stand til, se dokumentaren som gikk på Discovery. Den heter Balkan Hooligans. Hvis de verste guttene derfra kommer, så unner jeg ingen å møte de i noen gater. Opplyst eller mørk. Dokumentaren krisemaksimerer nok endel, men de er nok ikke de snilleste guttene klassen. De invaderte en trening en gang og kledde av alle spillere klubb-treningstøyet fordi de mente at de ikke fortjente å ikle seg klubbens farger. En gang knuste de bilene til spillerene for å gi de et "gult kort"...


Dokumentaren på discovery er --- underholdning. Og som det meste av underholdning er det ikke akkurat --- nyansert. Tror ikke det blir for mange av dem som gidder å ta turen til Bergen for å fryse ræven av seg. Tror ærlig talt Hamburg har ett miljø som er mer tilbøyelig til å ta turen for å lage bråk.


Nei, klart det! Discovery er jo den minst undersøkende og useriøse reportasje kanalen som finnest i verden! Kom igjen ; nå dikter vi opp en haug med greier, lager noen fine bilder og lurer en hel verden med ekte discovery underholdning.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

vebo

Mulig å slutte å skrive BBB i denne tråden?
Tiocfaidh ár lá

krøvel vellevold

Tror ikke DZ-fansen kommer særlig mange oppover hit. Det er langt, det er dyrt, det er kaldt, Norge er ingen stor fotballnasjon, Brann er en pygmé internasjonalt, norske supportere har ikke noe rykte, Norge er ikke noe land de har noe hat-forhold til, osv. I det hele tatt er det nok lite sannsynlig at de kommer mange, og det er lite sannsynlig at de gidder å lage noe trøbbel.
Legg ned hele klubben!

BBBMostar

Quote from: "krøvel vellevold"Tror ikke DZ-fansen kommer særlig mange oppover hit. Det er langt, det er dyrt, det er kaldt


BBB har mange forgreininger viss man kan seie det slikt i land som Tyskland spesielt og Nederland blant anna, så du kan regne med ein del vil komme frå dei landene. Eg veit også at det er ein brukbar del Dinamo-supportere i Skandinavia også.

Endre123

Hei alle sammen. For det første gratulerer med gullet. Velfotjent må jeg si.
Har ikke tenkt å skrive og mase men må bare gi dere litt info i.om. at det er mange som er redde oss. Red Rabbit. Jeg råder deg om å se programmet en gang til og høre godt hva de sier ang krigen og annet. Saken er faktisk slik at Kroatia ble okupert og første brigader som forsvarte Kroatia ble dannet av fotball supportere. Jeg skjønner ikke hva er feil med dette? å fosvare landet sitt i en krigsituasjon eller å være supporter. Du kan søke google opp og ned men kommer aldri til å finne om folk som har mistet liv rundt fotball kamper i Kroatia og ellers i forbindelse med Dinamo kamper. BBB er i utgangspunktet en sterk Ultras gruppa som har i 20 år først og fremst vist Europa hva er synging og støtte til klubben. dette kan du høre veldig godt her http://www.youtube.com/watch?v=zpzgaAv6Tok Det samme gjelder også det at vi er trofaste. Linken viser kampen fra Emirates i London. Der reiste det over 1000 man uansett dette at vi tapte første kampen hjemme med 3-0. Og minast halvparten reiste med buss. Ja vi er faktisk mer opptat av å synge og vise Europa hvordan en kan støtte laget sitt. At det har skjedd episoder for 7-10-15 år siden ? JA .. Nå kan jeg fortelle deg at vi har blitt provosert men det hjelper ikke uansett . Og Episodene som skjedde var egentlig mer rettet mot politiet enn mot andre supportere. Det du så at gutta kaster bluss på uskyldige mennesker er kun en frase og om det er noe bråk med BBB så er det I Kroatia mot Hajduk Split. Vi var 4000-5000 i Bremen. Eneste vi hørte ettrpå var skryt. Det samme med 1500 i Amsterdam. Ja vi ble angrepet av AJAX firma, slo litt tilbake og det var det. Nei vi står ikke med hender i lomma og venter til å bli slått ned men også så slår vi ELLER DREPER heller ikke uskyldige folk. I tilleg til det dere må ikke regne med mer enn 200-250 stk. da mesteparten reiser Uka før til Wembley og ser på ENgland-Kroatia. Uansett hvor mange vi kommer så oppfordrer jeg dere om å ha på det dere vil, hei på hvem dere vil og ta en pils sammen med gutta. Det verste som kan skje er vel litt tribuneblussing og at vi slår dere ute på banen.
Lykke til til uka. Regner med en fantastisk gullfest.    

Hilsen Zoran

vebo

Quote from: "Endre123"Hei alle sammen. For det første gratulerer med gullet. Velfotjent må jeg si.
Har ikke tenkt å skrive og mase men må bare gi dere litt info i.om. at det er mange som er redde oss. Red Rabbit. Jeg råder deg om å se programmet en gang til og høre godt hva de sier ang krigen og annet. Saken er faktisk slik at Kroatia ble okupert og første brigader som forsvarte Kroatia ble dannet av fotball supportere. Jeg skjønner ikke hva er feil med dette? å fosvare landet sitt i en krigsituasjon eller å være supporter. Du kan søke google opp og ned men kommer aldri til å finne om folk som har mistet liv rundt fotball kamper i Kroatia og ellers i forbindelse med Dinamo kamper. BBB er i utgangspunktet en sterk Ultras gruppa som har i 20 år først og fremst vist Europa hva er synging og støtte til klubben. dette kan du høre veldig godt her http://www.youtube.com/watch?v=zpzgaAv6Tok Det samme gjelder også det at vi er trofaste. Linken viser kampen fra Emirates i London. Der reiste det over 1000 man uansett dette at vi tapte første kampen hjemme med 3-0. Og minast halvparten reiste med buss. Ja vi er faktisk mer opptat av å synge og vise Europa hvordan en kan støtte laget sitt. At det har skjedd episoder for 7-10-15 år siden ? JA .. Nå kan jeg fortelle deg at vi har blitt provosert men det hjelper ikke uansett . Og Episodene som skjedde var egentlig mer rettet mot politiet enn mot andre supportere. Det du så at gutta kaster bluss på uskyldige mennesker er kun en frase og om det er noe bråk med BBB så er det I Kroatia mot Hajduk Split. Vi var 4000-5000 i Bremen. Eneste vi hørte ettrpå var skryt. Det samme med 1500 i Amsterdam. Ja vi ble angrepet av AJAX firma, slo litt tilbake og det var det. Nei vi står ikke med hender i lomma og venter til å bli slått ned men også så slår vi ELLER DREPER heller ikke uskyldige folk. I tilleg til det dere må ikke regne med mer enn 200-250 stk. da mesteparten reiser Uka før til Wembley og ser på ENgland-Kroatia. Uansett hvor mange vi kommer så oppfordrer jeg dere om å ha på det dere vil, hei på hvem dere vil og ta en pils sammen med gutta. Det verste som kan skje er vel litt tribuneblussing og at vi slår dere ute på banen.
Lykke til til uka. Regner med en fantastisk gullfest.    

Hilsen Zoran


Om du er Zoran, hvorfor har du laget nicket "Endre123"?? Og hvem sier at vi er redde?
Tiocfaidh ár lá

Endre123

Nå ville jeg hverken provosere eller noe annet. Sa jeg at dere er det? Synes det er synd å lese at folk tror så ille om BBB som enkelte medlemer her på forumet gjør. Ikke bare det er ille for BBB men også for Bergens folket som kanskje vil dra på kamp men blir skremt av slike skriverier.  Meldte meg inn på forumet kun for å lese hva skjer. Derfor valgte jeg tilfeldig nick.

Igjen hilsen Zoran

Red Rabitt

Du har sikkert rett, ikke meningen å fyre opp noe. Innlegget er fjernet. Meningen var å formidle farene med å fyre opp stemningen iforhold til bbb, det er mange som spyr ut drittpreik og provokasjoner uten å vite hvem de snakker til. Når det gjelder sangene til BBB og tribunelivet så har vi mye å lære, fantastisk stemning.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Brannmus

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5889

All honnør til Brann som faktisk viser at publikum betyr mer enn penger, selv i moderne fotball.

Hadde vært perfekt om en eller annen TV-kanal i Tyskland likevel plukket opp kampen slik at vi kunne få i både pose og sekk.

Clausthaler

Om det utrolig skulle skje at Brann kommer videre fra gruppespillet så er 16. dels finalen 13 - 14 Feb med returkamp 21 Feb.

Hvordan er gresset på stadion tidlig i februar? Var det på den tiden Liverpool kampen ble spilt?

Baunebob

Quote from: "Luke Skywalker"http://www.youtube.com/watch?v=oP8xE3SIsCw

Ganske tøft egentlig, kansje vi skulle prøvd det samme.


Kjipt å sløse vekk såpass med bluss på en så dårlig kamp at en hel tribune er  publikumsløs  ;)

Truls

Clausthaler: LFC var 6. mars.
kal de aldri slutte å plage oss om Søndagen ?

Red Rabitt

Herlig at denne tråden fortsatt er i live og at vi er med i uefa cupen fortsatt! Hadde vært herlig med takter som vi hadde i brugge mot rennes i kveld. Wiltord er ute så ikke negativt det.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

fortune

First is first, second is nothing

benny

Quote from: "fortune"


Spiller vi som vi kan på hjemmebane har vi alle muligheter til å slå Zagreb. Kan godt være det holder for å gå videre. Men aller helst bør vi også ha poeng i Basel også ja.

dudo

Faen heller, får vi stell på spillet vårt igjen kan vi da slå Basel. Bring 'em on!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

fortune

Ser ut til å ende 0-0 mellom Dinamo og Basel. Vi må for vår del håpe at HSV og Basel tar full pott utenom i vår kamp i Sveits.
First is first, second is nothing

Go Up