• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-Tromsø

Started by Pondan, June 25, 2007, 03:18:10 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Pondan

Jaja nett kommet hem fra Stavanger, vet ikke helt hva jeg skal skrive.. leser i dagens BA at Brann sliter med spillere i forsvar... Taper vi denne kampen vil hoder begynne å rulle tror jeg.. Ingenting er godt nokk enn seier mot samene!!!

Lurkin

Berømte Brann fra Bergen

xTaTic


Superjack

Brannsupporter.

Xminator

Opdal
Guntveit - Bjørnson - Sigurdson - Hanstveit
Solli - Andresen - Bakke - Vaagan Moen
Sæternes - Helstad

Så får Husklepp og Winter springe litt siste 20 når motstanderen har tunge ben.

tolind

Opdal
Guntveit - Bjørnson - Sigurdson - Hanstveit
Solli - Andresen - Bakke - Huseklepp
Sæternes - Helstad

Selv om jeg ikke er tilhenger av Hanstveit, er alt bedre enn Corrales! Mannen sliter jo maks for tiden! Rimelig syltynt! Kunne tenkt meg en offensiv Huseklepp fra start! Pusen bytter vi med Mjøsa alias 10 millioner i 2 omg :=)

Elå le lå le lå le lå lå le låa!!
Mens spillerne anført av Ove Thue fremførte en gledesstrålende versjon av lagets sang «Heia Brann!», kom også Friele ut på scenen og hoppet, danset og headbanget sammen med laget - iført ordførerkjede og brannskjerf i en salig kombinasjon.

TheRock

Opdal
Guntveit - Bjørnsson - Sigurdsson - Hanstveit
Huseklepp - Solli - Andresen - Vaagan Moen
Sæternes - Helstad

EDIT: Kan vel komme med litt begrunnelser også. Guntveit for å dekke opp for Huseklepp. Ved siden av Andresen har vel verken Bakke, Gashi eller Haugen storspilt. Inn med vår beste spiller sålangt, Solli, og ut på kanten med Huseklepp som viste veldig mye godt sist gang, skapte sjanser og straffer, selv på bortebane. Dessuten blir det for dumt å benke han nå. Halve fotball-Norge er etter han og vi må holde han i Bergen.

sambaen

Oppdal

Guntveit-Bjørnsson-Sigurdsson-Corrales

Solli-Gashi-Bakke ( 1.omgang)/andresen (2.omgang)Huseklepp

           Sæternes - Helstad

Se hvem av Bakke og Andresen som klarer seg best i spann med Gashi

Klaus_Brann

Tror dette passer oss bra med hjemmekamp og 2.plass på tabellen nå. Vi vinner, Stabæk taper, og så tar vi Stabæk hjemme etter ferien.

Da er vi i gang igjen, med Pelle på laget.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

TheRock

Kamp er 1. Juli såvidt jeg har forstått? Da vil eventuelle ny signeringer ifra Brann den neste uken være på plass til denne kampen?

gunkar

Ja, det er fra og med 01.07.2007. Tromsø har forøvrig en ny spiller klar til denne kampen, Bovar Karim. Skal visstnok være så teknisk briljant at det av og til blir for mye av det gode. Det vil si at han vil snurre rundt med Hanstveit, men klarer ikke å orientere seg mot mål og havner til slutt på egen 16-meter. Kan bli gøy dette her.
rann, Brann og bare Brann

Gepard


Klaus_Brann

Quote from: "TheRock"Kamp er 1. Juli såvidt jeg har forstått? Da vil eventuelle ny signeringer ifra Brann den neste uken være på plass til denne kampen?


Det spørs jo hva klubbene avtaler. Mulig Odd vil ha Pelle i den kampen...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Vestkanten

Heia Brann!

Vestkanten

Quote from: "sambaen"Oppdal

Guntveit-Bjørnsson-Sigurdsson-Corrales

Solli-Gashi-Bakke ( 1.omgang)/andresen (2.omgang)Huseklepp

           Sæternes - Helstad

Se hvem av Bakke og Andresen som klarer seg best i spann med Gashi


Eller hvem av Bakke og Gashi som klarer seg best i spann med Andresen.
Heia Brann!

Xminator

Nå virker Bakke å være i bedre form enn Andresen, så spørsmålet er om Andresen klarer å spille sammen med Bakke :)

BRANN - FOR ALLTID

RANN - FOR ALLTID

steinbygger


Xminator

To forskjellige turneringer.

Janko

Opdal
Solli - Bakke - Sigurdsson - Hanstveit
Huseklepp - Andresen - Gashi - PVM
       Helstad - Sæternes

I fraværet til Bjarnason er behovet for en spillende stopper enda større, derfor Bakke. Mener at han kunne vært et alternativ som stopper på sikt... Viktig å gå ut offensivt og Huseklepp har bevist at han er god nok for å starte....

dudo

Nå har vi en knallsterk høyreside - spesielt om Cato er frisk - så Huseklepp konkurrerer i mine øyne i størst grad med PVM. Ellers synes jeg ikke Gashi har overbevist i kampene han har spilt i det siste.

Opdal

Cato - Krissy - Dahl - Hanstveit

Solli - Andresen - Bakke - Husky

Sæternes - Helstad

Bakke og Sæternes må uansett spille mtp defensiv dødball iom at Bjarnason er ute.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

YadaYada

Blir spennende å se om formasjonen endrer seg fra Viking-kampen. Helstad alene på topp igjen har jeg liten tro på ihvertfall. Selv om det funket bra i RL ifjor. Var vel også den formasjonen vi hadde når vi slo RBK på Lerkendal; Helstad på topp med Gashi offensivt sentralt.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

monzilla

Hva med å prøve Bakke i midtforsvaret?

dudo

Jeg er ikke tilhenger av Bakke i forsvaret. Som nevnt utallige ganger er han et vandrende frispark, og vi har Dahl som har vikariert der tidligere og gjort det bra. Den viktigste grunnen er dog at jeg nå er lei alt tullet. Til helvete med den brede stallen og all konkurransen; nå må vi sette en førsteellever og drille et lag. Slutt på evt omskoleringer og tull!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

eivhelle

Mot Koppervik får vi se både Dahl og Hanstveit i midtforsvaret.

Det er for så vidt ingen dum ide med Hanstveit som midtstopper. Han
mangler litt fart, men har mye bedre teknikk enn de vi har der i dag. I
tillegg er han bra på hodet og sterk i duellene.

Xminator

Dahl? Hanstveit og Bjarnason er stopperparet mot Koppervik. Guntveit håper jeg de sparer til søndag.

C@Bøe_79

Quote from: "Xminator"Dahl? Hanstveit og Bjarnason er stopperparet mot Koppervik. Guntveit håper jeg de sparer til søndag.
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Texas


Xminator

Bjørnson er på Brann.no bekreftet skadet mot Tromsø. Det betyr reserveløsning og straff på pungen for å ha 3 stoppere i troppen. Om valger står mellom Dahl og Hanstveit ville jeg valgt Hanstveit.

Opdal
Guntveit - Sigurdsson - Hanstveit - Corrales
Solli - Andresen - Bakke - Vaagan Moen
Sæternes - Helstad

Så får vi se om det er bra nok til å ta 3 poeng.

Fabregas


tovatle

Opdal

Guntveit,Sigurdsson,Dahl,Corrales
Solli,Andresen,Bakke,Vaagan Moen
           Helstad,Winters

Har en følelse av at det blir poengdeling på søndag. 1-1

C@Bøe_79

Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

olebrann3

Bernier har spilt america cup i det siste, men er ikke kontraktløs før kl 24 på søndag så han kan spille, han har vendt nesen tilbake til tromsø

tolind

Mens spillerne anført av Ove Thue fremførte en gledesstrålende versjon av lagets sang «Heia Brann!», kom også Friele ut på scenen og hoppet, danset og headbanget sammen med laget - iført ordførerkjede og brannskjerf i en salig kombinasjon.

fresh

Hanstveit er jo beste venstrebacken Brann har hatt på lang laaang tid... Teknisk er han også, er jo den etter Charlie som dro/drar flest finter på kanten.. Trøbbel på overlapp når ingen sikrer, men hvem får ikke det..?

tolind

Hanstveit skal spille midtstopper og ikke back! Det er det som bekymrer meg! Er vel ikke direkte kjent for hodestyrken....
Mens spillerne anført av Ove Thue fremførte en gledesstrålende versjon av lagets sang «Heia Brann!», kom også Friele ut på scenen og hoppet, danset og headbanget sammen med laget - iført ordførerkjede og brannskjerf i en salig kombinasjon.

Kruxleiven


Tore Larsen

Mvh

Tore

Jay Tee

eia brann

KenFeltZ

QuoteMartin Andresen ser frem til kampen mot Tromsø på søndag, og Brann-kapteinen understreker at det betyr mye å kunne ta ferie med en seier.
- Det er veldig mye bedre å ta ferie etter en seier enn et tap, for man får ikke sjansen til å revansjere en dårlig prestasjon på en god stund. Derfor er vi innstilt på å gi alt mot Tromsø for å sikre tre poeng, sier Andresen til brann.no.


Reagerte litt pÃ¥ ordleggingen til Andresen her. Greit nok at dette er litt tomprat men nÃ¥r han sier at de er innstilt pÃ¥ Ã¥ gi alt pga at det er lenge til neste kamp og mulighet til Ã¥ revansjere seg sÃ¥ mÃ¥ man jo bare spørre seg om dette ikke burde vært tilfellet uansett? Kanskje Brann normalt sett bare ville gitt 85-90% innsats om det ikke var for sommerpausen?  :)

Nesten

eg er HELT sikker pÃ¥ at Brann taper de 2 neste seriekampene.  OgsÃ¥ ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke Ã¥ gjøre.-


BRANN - FOR ALLTID

Synes Helge H var bra. Spesielt de første 45. Bakke er jo et vandrende gult kort/frispart og bærer preg av lite kamptrening. Litt skremmende er det at vi faller så voldsomt av år TIL legger litt om i formasjonene. Synes ikke BRANN er drit god i dag, men en OK solid gjennomført kamp. Ellers er det jo godt for PVM å få den putten, men han trengte jo ikke skyte hver gang han fikk ballen etter det.... Latterlig er det uansett å rope på Huseklepp når det kladdet litt for PVM. Støtt de som spiller!
RANN - FOR ALLTID

ElskerBrann

Bakke er jo livsfarlig! Er alt for treig, blir forhåpentligvis bedre etterhvert... Bare greit at vi ikke leder serien til pause egentlig, vi gruser Stabæk i første hjemmekampe etter ferien! Gratulerer alle sammen med tre gode og deilig poeng!:D
-:En, to, tre på det fjerde skal det skje, Bergen By skal brenne på ny:-

monzilla

Syntes vi gjorde det greit i dag. Andresen tok endelig ansvar, og spilte etter min mening en god kamp. PVM var stor. Vi var heldig mtp Bakke-stemplingen, hadde ikke kranglet på et rødt kort der. Den var stygg. Straffesituasjonen var grei, vi ble snytt fra et soleklart straffespark i 1.. Men det er sånn som går i null i løpet av en sesong. Corrales var OK, men han må lære å gi fra seg ballen når han har fintet av en mann.

TheRock

Har marginene på vår side i denne kampen. Tromsø spilte ikke noe dårlig, og det kunne fort endt med poengtap fra våres side.

Det som forundrer meg er at Mjelde ikke bruker byttene sine! Det første byttet kom først når det gjensto 19 minutter og det andre når det gjensto 3 minutter!! Og at han ikke setter innpå Huseklepp eller Sæternes i en kamp der kantspillet er dårlig og luftstyrken blant spissene enda verre er helt latterlig.

Vidarvalium

Er rett og slett skammelig å begynne å rope på den snørrungen der. Håper han blir solgt fortere enn f.....Hva i all verden har han produsert? Ble tom liten mot Kopervik....

PVM fortjener ikke slike hånligheter

Erlend

fy faen for en forbanna idiot han der Brage er!!!

Endre

Jeg var FLAU av mine medsupportere da de ropte på Huseklepp etter et dårlig innlegg av PVM.
2 minutter etterpå scorte han, og de samme folkene ropte på Vaagan Moen.
Latterlig og skammelig!

Lurkin

Berømte Brann fra Bergen

Go Up