• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

skjerf på stadion

Started by lindviko, June 18, 2007, 12:15:17 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Veggen

Enig. Fredrikstad har noe lignende. Under "sangen deres" (hvet ikke hva den heter) før kampstart, holder nesten hele Fredrikstad stadion opp skjerfene sine. Det ser veldig bra ut!

stiasoer

Hva med å holde skjerfene oppe når Nystemten runger Stadioen før kamp!

Flott å se alle holde på hjerte når Nasjonalsangen vår synges, men hva med å holde oppe alle skjerfene slik som dette.

http://www.youtube.com/watch?v=Xfgqi-UahE8

Hadde vært fantastisk!!!!!!!
tian

lekestuee

Quote from: "stiasoer"Hva med å holde skjerfene oppe når Nystemten runger Stadioen før kamp!

Flott å se alle holde på hjerte når Nasjonalsangen vår synges, men hva med å holde oppe alle skjerfene slik som dette.

http://www.youtube.com/watch?v=Xfgqi-UahE8

Hadde vært fantastisk!!!!!!!



frysninger!

tr0Ndemann

Da er det vel bare å ta med seg skjerf til kampene framover og vise de frem. ;)
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Baunebob

Hadde sikkert blitt mye flere skjerf om prisene ikke hadde vært som de er.

tr0Ndemann

Kan godt være - jeg fikk mitt av min far for en 6-7 år siden, så jeg aner ikke hvordan prisene ligger i dag.. Er vel skyhøye, som draktene..
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Veggen

100 kr

synts den prisen er helt kurrant

TheRock

Støtter at skjerfene holdes opp under Nystemten. Fikk frysninger av YNWA-videoen.

Corran

Ja og hvis alle kjøper "Hater NFF" skjerfene så blir det jo helt konge :-)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Rune felt F

Quote from: "TheRock"Støtter at skjerfene holdes opp under Nystemten. Fikk frysninger av YNWA-videoen.


Vanskelig når ene hånden er på hjertet.

Klaus_Brann

Quote from: "stiasoer"Hva med å holde skjerfene oppe når Nystemten runger Stadioen før kamp!

Flott å se alle holde på hjerte når Nasjonalsangen vår synges, men hva med å holde oppe alle skjerfene slik som dette.

http://www.youtube.com/watch?v=Xfgqi-UahE8

Hadde vært fantastisk!!!!!!!


Nok folk klarer jo ikke holde skjerfene oppe selv under Byen e Bergen en gang. Dessuten har vi noe spesielt med Ã¥ holde hÃ¥nden pÃ¥ brystet under nasjonalsangen vÃ¥r.  Og hvorfor skal vi da "herme" etter Liverpool, Celtic osv. da??
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Speedy

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "stiasoer"Hva med å holde skjerfene oppe når Nystemten runger Stadioen før kamp!

Flott å se alle holde på hjerte når Nasjonalsangen vår synges, men hva med å holde oppe alle skjerfene slik som dette.

http://www.youtube.com/watch?v=Xfgqi-UahE8

Hadde vært fantastisk!!!!!!!


Nok folk klarer jo ikke holde skjerfene oppe selv under Byen e Bergen en gang. Dessuten har vi noe spesielt med Ã¥ holde hÃ¥nden pÃ¥ brystet under nasjonalsangen vÃ¥r.  Og hvorfor skal vi da "herme" etter Liverpool, Celtic osv. da??
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Klaus_Brann

Det er landslagsaktig. Nå er vi et klubblag, og jeg vet i alle fall ikke om noen andre klubbsupportere som gjør det samme. Vi har noe spesielt, det synes jeg vi må bevare. Skjønner at en del ser opp til Liverpools supportere, men akkurat dette synes jeg vi klarer fint på vår egen måte.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Stalin

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "stiasoer"Hva med å holde skjerfene oppe når Nystemten runger Stadioen før kamp!

Flott å se alle holde på hjerte når Nasjonalsangen vår synges, men hva med å holde oppe alle skjerfene slik som dette.

http://www.youtube.com/watch?v=Xfgqi-UahE8

Hadde vært fantastisk!!!!!!!


Nok folk klarer jo ikke holde skjerfene oppe selv under Byen e Bergen en gang. Dessuten har vi noe spesielt med Ã¥ holde hÃ¥nden pÃ¥ brystet under nasjonalsangen vÃ¥r.  Og hvorfor skal vi da "herme" etter Liverpool, Celtic osv. da??

Spar hånden på brystet til landskamper evnt 17. mai.

paf

Quote from: "Stalin"
Spar hånden på brystet til landskamper evnt 17. mai.

Vi kjører da det utelukkende på landskamper...

Klaus_Brann

Quote from: "Stalin"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "stiasoer"Hva med å holde skjerfene oppe når Nystemten runger Stadioen før kamp!

Flott å se alle holde på hjerte når Nasjonalsangen vår synges, men hva med å holde oppe alle skjerfene slik som dette.

http://www.youtube.com/watch?v=Xfgqi-UahE8

Hadde vært fantastisk!!!!!!!


Nok folk klarer jo ikke holde skjerfene oppe selv under Byen e Bergen en gang. Dessuten har vi noe spesielt med Ã¥ holde hÃ¥nden pÃ¥ brystet under nasjonalsangen vÃ¥r.  Og hvorfor skal vi da "herme" etter Liverpool, Celtic osv. da??

Spar hånden på brystet til landskamper evnt 17. mai.


Ja!Landslaget har jeg mye følelser for, så takk for tipset.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Stalin

Hva du bryr deg om bryr faktisk jeg meg lite om, poenget mitt er; spar hånda på brystet til Nasjonalsangen spilles, ikke no folkevise fra Bergen.

Av og til begynner man nesten å lure på om dere tror på det sjøl.

Klaus_Brann

Quote from: "Stalin"Hva du bryr deg om bryr faktisk jeg meg lite om, poenget mitt er; spar hånda på brystet til Nasjonalsangen spilles, ikke no folkevise fra Bergen.

Av og til begynner man nesten å lure på om dere tror på det sjøl.


Jeg hadde da ikke håpet på at du skulle bry deg heller.
Jeg forsto det tåpelige poenget ditt. Hvilket lag heier du på igjen?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Stalin"Hva du bryr deg om bryr faktisk jeg meg lite om, poenget mitt er; spar hånda på brystet til Nasjonalsangen spilles, ikke no folkevise fra Bergen.

Av og til begynner man nesten å lure på om dere tror på det sjøl.


Jeg hadde da ikke håpet på at du skulle bry deg heller.
Jeg forsto det tåpelige poenget ditt. Hvilket lag heier du på igjen?


Stalin er åpenbart mer Norge-supporter enn Brann-supporter. Og bergenser er han ikke!
Legg ned hele klubben!

Roald

Stalin? Var ikke han russer?
Det ligner ingen bergensgutt å være mutt!

Stalin

Georgia var den gangen en del av det Russiske riket, noe det ikke er lengre.
SÃ¥ jo egentlig, men egentlig ikke.

Fine konklusjoner dere kommer med her. Uansett hvor man kommer fra så greier man ikke tro på at dere kaller Nystemten for en nasjonalsang.

krøvel vellevold

Quote from: "Stalin"Georgia var den gangen en del av det Russiske riket, noe det ikke er lengre.
SÃ¥ jo egentlig, men egentlig ikke.

Fine konklusjoner dere kommer med her. Uansett hvor man kommer fra så greier man ikke tro på at dere kaller Nystemten for en nasjonalsang.


Så hvor mange land må ha anerkjent Bergen som egen nasjon før Nystemten kan kalles nasjonalsang?
Legg ned hele klubben!

Stalin

Malta og De Arabiske Emirater skulle holde.

Føler det blir på trass dere kaller nystemten en nasjonalsang, for innse det, det er jo helt latterlig.

krøvel vellevold

Quote from: "Stalin"Malta og De Arabiske Emirater skulle holde.

Føler det blir på trass dere kaller nystemten en nasjonalsang, for innse det, det er jo helt latterlig.


Jeg føler det er på trass at du IKKE kaller nystemten nasjonalsang. Og det er enda mer latterlig!
Legg ned hele klubben!

Stalin

Gi meg en god grunn til å henge meg på den latterlige trenden?

krøvel vellevold

Quote from: "Stalin"Gi meg en god grunn til å henge meg på den latterlige trenden?


Gi meg en god grunn til IKKE å gjøre det!

Hvorfor være patriot i det hele tatt? Hvorfor holde med et fotballag? Hvorfor skrive på Bataljonens forum? Gi meg en grunn til å henge seg på den latterlige trenden!
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Quote from: "Stalin"Gi meg en god grunn til å henge meg på den latterlige trenden?


Nei da. Vi latterlige skal prøve å klare oss uten deg Stalin. Husk kubjella og malingen til neste kamp da...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Stalin

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Stalin"Gi meg en god grunn til å henge meg på den latterlige trenden?


Gi meg en god grunn til IKKE å gjøre det!


Fordi den er latterlig.

vebo

Quote from: "Stalin"Hva du bryr deg om bryr faktisk jeg meg lite om, poenget mitt er; spar hånda på brystet til Nasjonalsangen spilles, ikke no folkevise fra Bergen.

Av og til begynner man nesten å lure på om dere tror på det sjøl.


Nå er du fryktelig historieløs tross ditt historieinspirerte nick! Det har aldri vært sedvane å holde hånden på brystet til den norske nasjonalsangen. I noen land er det påbudt, i Norge derimot er det eneste man må(og pleier) gjøre er å ta av seg hatten/luen. Så det å spare hånden til landskamper er bare pisspreik. At brannsupportere derimot holder seg ved hjerte når "Nystemten" synges er en lang, lang tradisjon. Folkevise er det heller ikke!
Tiocfaidh ár lá

Erlend

Quote from: "Stalin"
Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Stalin"Gi meg en god grunn til å henge meg på den latterlige trenden?


Gi meg en god grunn til IKKE å gjøre det!


Fordi den er latterlig.

Da får du holde opp skjerf da, så kan alle vi andre holde hånden på hjertet

Corran

Og å holde hånden over hjertet når nystemten synges er ikke noe som kom på stadda. Kanskje du stalin tror at nystemten som nasjonalsang er noe som er innført på stadda, men det er det ikke.
Det er først i det siste den er sunget på stadda.
I alle år så har den runget vel så mye som "Ja vi elsker" på 17 mai f.eks. Og alltid har alle reist seg og lagt hånden på brystet når sangen blir sunget.
Så denne sangen er om du stalin vil godta det eller ikke en viktig del av den bergenske kultur og blir og har i laaaaaange tider blitt regnet som vår fødebys nasjonalsang
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Stalin

Quote from: "Corran"Og å holde hånden over hjertet når nystemten synges er ikke noe som kom på stadda. Kanskje du stalin tror at nystemten som nasjonalsang er noe som er innført på stadda, men det er det ikke.
Det er først i det siste den er sunget på stadda.
I alle år så har den runget vel så mye som "Ja vi elsker" på 17 mai f.eks. Og alltid har alle reist seg og lagt hånden på brystet når sangen blir sunget.
Så denne sangen er om du stalin vil godta det eller ikke en viktig del av den bergenske kultur og blir og har i laaaaaange tider blitt regnet som vår fødebys nasjonalsang

Hvorfor feier 17. mai da?

krøvel vellevold

Stalin er Norge-patriot - ikke Bergens-patriot. Han klarer det kunststykke det er å være Brann-tilhenger OG anti-Bergen. Helst burde Brann spilt hjemmekampene et annet sted, slik at Brann ikke ble forbundet med Bergen i det hele tatt! Det er Stalins store sorg at det aldri ble sånn.
Legg ned hele klubben!

vebo

Quote from: "Stalin"
Quote from: "Corran"Og å holde hånden over hjertet når nystemten synges er ikke noe som kom på stadda. Kanskje du stalin tror at nystemten som nasjonalsang er noe som er innført på stadda, men det er det ikke.
Det er først i det siste den er sunget på stadda.
I alle år så har den runget vel så mye som "Ja vi elsker" på 17 mai f.eks. Og alltid har alle reist seg og lagt hånden på brystet når sangen blir sunget.
Så denne sangen er om du stalin vil godta det eller ikke en viktig del av den bergenske kultur og blir og har i laaaaaange tider blitt regnet som vår fødebys nasjonalsang

Hvorfor feier 17. mai da?


Hvor høyt kan et lite fly?
Tiocfaidh ár lá

Stalin

Quote from: "krøvel vellevold"Stalin er Norge-patriot - ikke Bergens-patriot. Han klarer det kunststykke det er å være Brann-tilhenger OG anti-Bergen. Helst burde Brann spilt hjemmekampene et annet sted, slik at Brann ikke ble forbundet med Bergen i det hele tatt! Det er Stalins store sorg at det aldri ble sånn.

Norgespatriot er jeg ikke, og er man anti-Bergen når man ikke ser på Bergen som no ekstremt spesiell by i forhold til resten av Norge? Må innrømme at jeg ikke er Brannsupporter pga jeg elsker Bergen. Jeg liker å se fotball, derfor henger jeg blandt annet her. Jeg er ikke supporter av byen, me laget.
Norsk fotball er heller ikke min første prioritet. Som mange andre er jeg dødelig opptatt av engelsk fotball. Jeg elsker London, er jeg da nødt til å kvitte meg med Liverpool og konvertere til Chelsea, Tottenham, West Ham eller Arsenal?

Klaus_Brann

Quote from: "Stalin"
Quote from: "krøvel vellevold"Stalin er Norge-patriot - ikke Bergens-patriot. Han klarer det kunststykke det er å være Brann-tilhenger OG anti-Bergen. Helst burde Brann spilt hjemmekampene et annet sted, slik at Brann ikke ble forbundet med Bergen i det hele tatt! Det er Stalins store sorg at det aldri ble sånn.

Norgespatriot er jeg ikke, og er man anti-Bergen når man ikke ser på Bergen som no ekstremt spesiell by i forhold til resten av Norge? Må innrømme at jeg ikke er Brannsupporter pga jeg elsker Bergen. Jeg liker å se fotball, derfor henger jeg blandt annet her. Jeg er ikke supporter av byen, me laget.
Norsk fotball er heller ikke min første prioritet. Som mange andre er jeg dødelig opptatt av engelsk fotball. Jeg elsker London, er jeg da nødt til å kvitte meg med Liverpool og konvertere til Chelsea, Tottenham, West Ham eller Arsenal?


Med de holdningene du har overfor Nystemten så er du ganske anti-Bergen ja.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

lindviko

dette jo litt ut av tema dette her då..

tenkte under "byen e bergen" fks. visst alle på hansa eller staddaen hadde holdt oppe skjerfet når vi skal hadde det blitt sinnsykt fett!!!

for meg er det en selvfølge å holde hånden på hjertet under bergenssangen!!!

vebo

Quote from: "lindviko"dette jo litt ut av tema dette her då..

tenkte under "byen e bergen" fks. visst alle på hansa eller staddaen hadde holdt oppe skjerfet når vi skal hadde det blitt sinnsykt fett!!!

for meg er det en selvfølge å holde hånden på hjertet under bergenssangen!!!


Men de fleste på Hansa holder jo allerede oppe skjerfet på "la-la-la lah" og på siste refrenget under "Byen er Bergen"! Som tidligere på Storestå!
Tiocfaidh ár lá

Candyman

Quote from: "lekestuee"
Quote from: "stiasoer"Hva med å holde skjerfene oppe når Nystemten runger Stadioen før kamp!

Flott å se alle holde på hjerte når Nasjonalsangen vår synges, men hva med å holde oppe alle skjerfene slik som dette.

http://www.youtube.com/watch?v=Xfgqi-UahE8

Hadde vært fantastisk!!!!!!!



frysninger!

Her og. Fy faen. De som ikke liker fotball har ett fattigere liv!!!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Corran

Quote from: "Stalin"
Quote from: "krøvel vellevold"Stalin er Norge-patriot - ikke Bergens-patriot. Han klarer det kunststykke det er å være Brann-tilhenger OG anti-Bergen. Helst burde Brann spilt hjemmekampene et annet sted, slik at Brann ikke ble forbundet med Bergen i det hele tatt! Det er Stalins store sorg at det aldri ble sånn.

Norgespatriot er jeg ikke, og er man anti-Bergen når man ikke ser på Bergen som no ekstremt spesiell by i forhold til resten av Norge? Må innrømme at jeg ikke er Brannsupporter pga jeg elsker Bergen. Jeg liker å se fotball, derfor henger jeg blandt annet her. Jeg er ikke supporter av byen, me laget.
Norsk fotball er heller ikke min første prioritet. Som mange andre er jeg dødelig opptatt av engelsk fotball. Jeg elsker London, er jeg da nødt til å kvitte meg med Liverpool og konvertere til Chelsea, Tottenham, West Ham eller Arsenal?


Ka du gjør med london og dine lag over there er ett fett men dine holdninger ovenfor Nystemten og Bergen gjør at du ikke er verdig å kalle deg Brann supporter. At Brann er ditt favoritt lag i Norge er greit men ikke Brann supporter.
Brann og Bergen går hånd i hånd og en får ikke det ene uten det andre
SÃ¥nn er det bare :-)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Stalin

Sier du at jeg ikke får lov å kalle meg brannsupporter? :(

Jaja, da får jeg finne meg et anna lag da siden en vinner på et forum
sier jeg ikke får lov.

Go Up