• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Talenter i Hordaland

Started by Brannmus, May 25, 2007, 13:17:11 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

nettyen4


Nesten

eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

Corran

Brann har jo egentlig begynt arbeidet med å kartlegge tidlig.
De har jo begynt med sammlinger for 14-15 åringer
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Nesten

eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

tosssa

Brann sitt småguttelag 14 (født i 93) og gutt 15 (født i 92) vant hver sin klasse under dana cup som har vert i Fredrikshavn denne helgen. Gratulerer til begge lagene. http://www.cup-master.dk/ffi/dc/

Noen som kjenner til noen spillere på disse lagene?

Jeg vet om en Anders Næs fra Rosendal, Han var med 15 årslaget og var tidligere i sommer på talentsamling i Porsgrunn hvor han ble tilbudt prøvespill fra Reading. Et lokalt talent som Brann burde sikre seg? Før han eventuelt forsvinner til utlandet. Se http://www.rosendal-turnlag.net bla ned og du finner en artikkel

Nesten

Nei, Brann og Hardball skal ha ENKLE primitive løsninger. Tror de kan kjøpe inn suksess, dette vil nok fortsette med Harballstøtten. Først når alle rikingene ikke gidder mer tror jeg de ser etter talenter, desverre.
Godt tips forresten. RBH vil heller bruke titalls millioner til å drive et akademi for å få fram ETT talente istedenfor å bruke kr 6 i frimerker og hente de fra distriktene.
eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

Nixon

Quote from: "Nesten"Godt tips forresten. RBH vil heller bruke titalls millioner til å drive et akademi for å få fram ETT talente istedenfor å bruke kr 6 i frimerker og hente de fra distriktene.


Hva mener du? Dette akademiet vil bli fyllt opp av talenter fra distriktene.
Rød makt på Hansa

Nesten

eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

Go Up