• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ã?ygard - Brann (2 runde cupen)

Started by Tore Larsen, May 24, 2007, 09:18:23 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Quote from: "Corran"


Tror jeg ville valgt motsatt. Aalesund hjemme blir ingen lett oppgave.

Corran

Nei men Lyn borte skal være vanskeligere, men når det gjelder Brann betyr ikke det mye :-) Dessuten så er Huseklepp best på hjemmebane
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Fabregas

Quote from: "Corran"


Jeg skal ikke være frekk men: Har du sett alle kampene?
PVM er blitt skjønmalt av sinnsykt mange den sesongen her, tross at innsatsen hans ikke er særlig god. Tross dette så er han i kraft av at Corrales eller Huseklepp ikke er noen fantastiske alternativ. Huseklepp kunne gjort det greit der, men ikke mer enn det. Det er på høyre han er i sitt ess. Jeg føler V Moen ble bedre og bedre offensivt i fjor og dermed har blitt slappere bakover iom at han ser på seg som en spiller ala Ronaldinho som er så god framover at han ikke trenger å løpe hjem. Det trenger han, ellers er han ikke god nok dessverre. men en PVM som er god begge veier og gir alt vil absolutt være en av grunnsteinene i Brann de neste årene. Men han må glemme at noen kom i skade for å kalle han Mjøsas Beckham.

Corran

Ja eg har sett alle kampene og for meg ser det ut som du nå mener det samme som meg og det er at PVM er det beste alternativet borte mot Lyn
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Fabregas

Quote from: "Corran"Ja eg har sett alle kampene og for meg ser det ut som du nå mener det samme som meg og det er at PVM er det beste alternativet borte mot Lyn


Da er vi enige !!!
Jeg håper på Huseklepp-V.Moen på kantene på lørdag, men Mjelde velger nok Solli på høyre. Men nest midtuke, derimot, da tror jeg Huseklepp får starte.

Venstrebackene har ikke fÃ¥tt nok hjelp av V. Moen i Ã¥r. Han er ofte stillestÃ¥ende og nesten primadonna-aktig nÃ¥r hans offensive involveringer ikke lykkes. Offensivt har det heller ikke vært bra nok, noe som er synd iom at vi da kunne hatt to gode offensive sider. Innimellom glimter han til, f eks med raidet før 2-0 mot LSK og innlegget til 4-0 mot VIF. Jeg er slett ikke sikker pÃ¥ at V Moen er sÃ¥ mye bedre defensivt enn Huseklepp, vanligvis er han nok det, men i Ã¥r har han ikke løpt like mye som vanlig og da kan en pigg Huseklepp gjøre en tilnærmet like bra jobb. Og husk: NÃ¥r Huseklepp med flott driv gÃ¥r  fremover eller spiller gode pasninger i bakrom sÃ¥ kan ikke motstanderen score pÃ¥ samme tid. Om en mister ballen derimot, da kan motstanderne glatt score pÃ¥ kontring.

Go Up