• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ã?ygard - Brann (2 runde cupen)

Started by Tore Larsen, May 24, 2007, 09:18:23 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Tore Larsen

Mvh

Tore

krøvel vellevold

Quote from: "Tore Larsen"


Haha, ja særlig du! Hva blir det neste? At vi møter Real Madrid i ligacupen? Nei, den der må du lenger ut på landet med! (Nest Sotra eller Telavåg, f.eks.)
Legg ned hele klubben!

Red Rabitt

Artig, endelig en brann kamp hvor jeg slipper å stå en time i kø hver veg, istedenfor får eg den rett ved siden av meg!
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Kararay

blir det arrangert buss fra puben og til denne borteturen?

evnt ka koster det... :lol:
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

dudo

Jeg skjønner ikke spøken?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Erlend

Quote from: "dudo"Jeg skjønner ikke spøken?

Er det noen som gjør det i det hele tatt?


Romani3

Næh.. Sikkert noe sånt. Kanskje 3-0. Samma, bare vi vinner vel.
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

Edie1

Eg trur detta vert ein lettare kamp enn mot Trio, så eg trur på ein enkel
0-7 seier.

KEO

Nu kør vi!

olebrann3

vi burde forvente mer en 10 mål

olebrann3

Trio slo øygard 5-0 på sotra har eg hørt, så dette burde bli lett men alt som er lett er vanskelig for Brann.

Blir det sotte opp noen tur av bataljonen?

krøvel vellevold

Quote from: "olebrann3"Trio slo øygard 5-0 på sotra har eg hørt, så dette burde bli lett men alt som er lett er vanskelig for Brann.

Blir det sotte opp noen tur av bataljonen?


Det bør bare bli overnattingstur! Grilling, reker og øl på svabergene på Sotra og overnatting i et eller annet naust...
Legg ned hele klubben!

Fabregas

Kampen blir i alle fall sendt på TV2Sport :D
Blir kjekt Ã¥ se spillere som Ludvigsen, Bjørnsson, Bakke  :D

Xminator

Quote from: "Fabregas"Kampen blir i alle fall sendt på TV2Sport :D
Blir kjekt Ã¥ se spillere som Ludvigsen, Bjørnsson, Bakke  :D


TV2Sport på nett eller TV2Sport på TV? Det er desverre en forskjell der...

Hausberg

Quote from: "Xminator"
Quote from: "Fabregas"Kampen blir i alle fall sendt på TV2Sport :D
Blir kjekt Ã¥ se spillere som Ludvigsen, Bjørnsson, Bakke  :D


TV2Sport på nett eller TV2Sport på TV? Det er desverre en forskjell der...


tv
itt hjerte står i Brann......

olebrann3

http://fotball.bt.no/nm/article82614.ece

Får ikke bygge tribune, frykter at vi ikke får se mye og at ikke alle kommer inn

Nixon

Rød makt på Hansa


bulldog

det melder seg nå spørsmål rundt spissene. helstad skal hvile, da er det bare winters og bengt igjen. bengt har tidligere fått trøbbel med ryggen når kampene har kommet tett. om han skal spille alle kampene fremover trenger vi nok en spiss til om ikke lenge
bulldog

Xminator

Quote from: "Hausberg"
Quote from: "Xminator"
Quote from: "Fabregas"Kampen blir i alle fall sendt på TV2Sport :D
Blir kjekt Ã¥ se spillere som Ludvigsen, Bjørnsson, Bakke  :D


TV2Sport på nett eller TV2Sport på TV? Det er desverre en forskjell der...


tv


Er du helt sikker på at kampen går på TV?

olebrann3

Brann skriver det på sin side iallefall

bulldog

Quote from: "olebrann3"Brann skriver det på sin side iallefall


snakket akkurat med tv2 og de bekrefter at kampen sendes på tv 2 sport også på tv
bulldog

olebrann3

Vist man tar buss er det på straume terminal man skal gå av da eller?

kabelmann

Apropos TV2 Sport, er det noen som har funnet noe sendeskjema for disse kanalene på tv2.no? Så at Brann - LSK gikk i reprise idag, men da var jo sendingen så godt som ferdig. Kunne godt tenkt meg å få tatt denne opp på DVD.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

lekestuee

noen som vet ka busser som går utover fra bystasjon?


olebrann3

Satser på at det ligger inærheten av straume terminal:P

bulldog

Quote from: "kabelmann"Apropos TV2 Sport, er det noen som har funnet noe sendeskjema for disse kanalene på tv2.no? Så at Brann - LSK gikk i reprise idag, men da var jo sendingen så godt som ferdig. Kunne godt tenkt meg å få tatt denne opp på DVD.


på tv2.no, et stykke ned på siden til høyre er det en oversikt du kan klikke deg inn på. den er desverre bare for dagen idag så du kan ikke se hva som skal gå imorgen. har snakket med tv 2 og canaldigital som sier de "jobber med saken".
utrolig at det ikke er mulig å legge ut programskjema i 2007
bulldog

Kent

Quote from: "olebrann3"Satser på at det ligger inærheten av straume terminal:P


5minutt å gå

kabelmann

Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Nixon

Johan Thorbjørnsen
Cato Guntveit, Kristjan Sigurdsson, Olafur Bjarnason, Erlend Hanstveit
Erik Huseklepp, Ardian Gashi, Helge Haugen, Ramiro Corrales
Robbie Winters, Trond Fredrik Ludvigsen.

Laget som starter i kveld.
Er først og fremst spent på hva Corrales kan få til på venstrekanten. Hvis lysken til PVM forverrer seg kan det også bli et alternativ i TL.
Rød makt på Hansa

olebrann3

Spurte om buss på Bystasjonen de sa måtte gå av på kolltveit var litt nærmere

Kjell249

Quote from: "Nixon"Johan Thorbjørnsen
Cato Guntveit, Kristjan Sigurdsson, Olafur Bjarnason, Erlend Hanstveit
Erik Huseklepp, Ardian Gashi, Helge Haugen, Ramiro Corrales
Robbie Winters, Trond Fredrik Ludvigsen.

Laget som starter i kveld.
Er først og fremst spent på hva Corrales kan få til på venstrekanten. Hvis lysken til PVM forverrer seg kan det også bli et alternativ i TL.


Bare 2 av spillerne som startet mot LSK er med i første 11er. Allikervel et sterkt lag. Eneste er kreativiteten midt på midten som kan være fraværende. Skulle gjerne sett Bakke der, istedenfor Haugen, men det kan jo være han fremdeles har føling med strekk i låret.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Gulløl

Planen er at Bakke skal komme inn i løpet av kampen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Noddy

QuoteSpurte om buss på Bystasjonen de sa måtte gå av på kolltveit var litt nærmere


Da har de nok lurt deg. Gå av på Straume terminal du, så ordner det nok seg

Erlend

Quote from: "Kjell249"
Quote from: "Nixon"Johan Thorbjørnsen
Cato Guntveit, Kristjan Sigurdsson, Olafur Bjarnason, Erlend Hanstveit
Erik Huseklepp, Ardian Gashi, Helge Haugen, Ramiro Corrales
Robbie Winters, Trond Fredrik Ludvigsen.

Laget som starter i kveld.
Er først og fremst spent på hva Corrales kan få til på venstrekanten. Hvis lysken til PVM forverrer seg kan det også bli et alternativ i TL.


Bare 2 av spillerne som startet mot LSK er med i første 11er. Allikervel et sterkt lag. Eneste er kreativiteten midt på midten som kan være fraværende. Skulle gjerne sett Bakke der, istedenfor Haugen, men det kan jo være han fremdeles har føling med strekk i låret.

Vi har jo mye kreativitet i Huseklepp, og Winters kan ogsÃ¥ drive noen forsvarere ut pÃ¥ viddene hvis han fÃ¥r til sakene sine.  Hanstveit gjør til tider fine raid utpÃ¥ venstresiden, og Corrales og TFL... hvem vet?  kanskje de har noe gøy pÃ¥ lager

KEO

0-1 til Brann etter første. ikke så mye å skryte av og til alle dere som vil ha Corales inn for Hanstveit bør vel lukke nebbet nå. Dåligere touch på en elite spiller skal man leite lenge etter.
Nu kør vi!

Klaus_Brann

Quote from: "KEO"0-1 til Brann etter første. ikke så mye å skryte av og til alle dere som vil ha Corales inn for Hanstveit bør vel lukke nebbet nå. Dåligere touch på en elite spiller skal man leite lenge etter.


Heldigvis kom det seg litt utover i 2.
Huseklepp og Bjørnsson er vel Brann`s beste i dag, mens Corrales har en del dårlige touch, dårlige pasninger og dårlige dødballer, og har på ingen måte vist at han pisser på Hanstveit.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

naitsirk

QuoteLaget som starter i kveld.
Er først og fremst spent på hva Corrales kan få til på venstrekanten. Hvis lysken til PVM forverrer seg kan det også bli et alternativ i TL.


om corrales starter før huseklepp på venstre, må mjelde få seg briller. huseklepp bør spele på venstrekanten uansett om pvm er frisk. han er i kanon form. dette har me sett av innhoppene hans så langt i sesongen.

dex1974

Armann Björnsson scorer mååål
Scorer mååål
Scorer måååååååååål!!! :)

Noen som husker denne??? ;-)

Godt å se redningsmannen vår fra den miserable 2002-sesongen fortsatt har spissinstinktet i behold.

Sæternes etterlengtede erstatter spør du meg!
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

Lurkin

Quote from: "naitsirk"
QuoteLaget som starter i kveld.
Er først og fremst spent på hva Corrales kan få til på venstrekanten. Hvis lysken til PVM forverrer seg kan det også bli et alternativ i TL.


om corrales starter før huseklepp på venstre, må mjelde få seg briller. huseklepp bør spele på venstrekanten uansett om pvm er frisk. han er i kanon form. dette har me sett av innhoppene hans så langt i sesongen.


Dette er bullshit. PVM er en av de som gjør mest til kollektivet. Han løper som en gal, offensivt og defensivt. Han er Norges andre beste venstrekant, og bør få spille. Innleggsfoten hans er unik. Altså, jeg mener at Huseklepp må få spille mye fremover.. på høyre.
Berømte Brann fra Bergen

Xminator

Corrales spilte seg ihvertfall ikke inn på laget.

Solli eller Huseklepp? Solli.
PVM eller Huseklepp? Vaagan Moen.

Nixon

Quote from: "Xminator"Corrales spilte seg ihvertfall ikke inn på laget.

Solli eller Huseklepp? Solli.
PVM eller Huseklepp? Vaagan Moen.


Det blir nok sånn. Corrales spilte seg definitivt ikke inn på laget, han misset på det meste i dag. Og selv om Huseklepp til tider briljerte mot strilene spilte både PVM og ikke minst Solli godt mot LSK. Men mot Aafk mener jeg at Huseklepp bør få sjansen fra start. Det har han fortjent!
Rød makt på Hansa

SKBMiller

jeg vil se Husklepp på lørdag!

Brannmus

Huseklepp er ikke en spiller som vi kommer til å bruke nevneverdig mye på bortebane i år er jeg overbevist om.

Huseklepp sine defensive bidrag er elendig i forhold til det Vaagan Moen tilfører laget. Huseklepp er et alternativ både på høyre og venstre på hjemmebane, spesielt som innbytter som vi så mot LSK. Og på bortebane er han et alternativ om vi ligger under og jager mål.

Huseklepp er spilleren vi trenger når det er "alle mann i angrep"-taktikk på bortebane.

Tror at Brann kommer til å prioritere den defensive tryggheten og løpskraften som Solli og Vaagan Moen tilfører Brann borte mot Lyn. Alt annet kommer til å bli veldig hardt straffet for er jeg redd.

Når det er sagt, Huseklepp var glimrende i dag og var banens klarte beste spiller. Han viser sitt potensiale, men samtidig kommer han veldig til sin rett mot dårligere motstand når han får tid og rom, og kan boltre seg. Det er dessverre ikke like lett i Tippeligaen, spesielt ikke om man spiller fra start.

Fabregas

Quote from: "SKBMiller"jeg vil se Husklepp på lørdag!


Ja, det er jeg helt enig i, iaf neste midtukekamp bør han få spille. Det Lurkin sier om at V.Moen løper som en gal er jo bare bol. Han komm innsom et friskt pust i fjor med massevis av innsats, masse løp begge veier. Nå har han hengt seg opp i hva enkelte mener om hans litt overvurderte venstrefot. Han bruker ikke overlap, ødelegger spillet med å trekke innover, har skutt jevnt over elendig og har sluttet å løpe. de gangene vi har sett han vise innsats har han brukt på dødfødte situasjoner og pådratt os frispark med taklinger bakfra utenom sjanse til å ta ball. Ikke misforstå, denne gutten er begavet og vil være en viktig brikke i Brann-laget i de kommende år. Men da må han jobbe knallhardt begge veier, fordi han har enda ikke den silkefoten som Kvisvik har. Om vi vil han en som ikke løper men slår fantastiske pasninger hvorhen du vil, så ringer vi FFK! det er synd at vi ikke har et godt alternativt på venstre slik vi har på høyre, Huseklepp kan sikkert likevel gjøre en bedre jobb enn V.Moen. Han har jo absolutt lagt fra seg taktene med å aldri spille fra seg ballen.

btt: Huseklepp var så stor idag at jeg nesten ville at han ikke skulle spille fra seg ballen. Men forut for 1-0 viste han at også kan dette. Vi gjennomfører solid som vi har gjort i det siste, men det er fortsatt mye å bedre på. Uansett, vi er videre i cupen, og kan nå rette blikket mot bortekampen borte mot Lyn på lørdag.

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

vebo

Quote from: "dex1974"Armann Björnsson scorer mååål
Scorer mååål
Scorer måååååååååål!!! :)

Noen som husker denne??? ;-)

Godt å se redningsmannen vår fra den miserable 2002-sesongen fortsatt har spissinstinktet i behold.

Sæternes etterlengtede erstatter spør du meg!


Husker denne:

Brannstjerne Bjørnson!
Tiocfaidh ár lá

littaventype


Go Up