• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tifo-dugnader: Før 16mai

Started by Tifo, May 13, 2007, 23:30:59 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Tifo

May 13, 2007, 23:30:59 PM Last Edit: May 14, 2008, 10:01:04 AM by Tifo
Blir en tifo-dugnad på stadion kl 18:00 tirsdagen før 16mai kampen vår. Her trenger vi hjelp av mer enn 2-3 stykker!

Er også en liten dugnad kl 18:00 Mandag, men her trengs det ikke så mange personer.

mvh
thomas
.:Tifo-gruppen:.

howie

Blir det noe evt. dugnad på selve 16.mai?

Jeg e ferdig på jobb kl tre i byn, og har tid frem til kampstart vist det e noe som trengs da...

anders_flanderz

rite Drite Drite Drite på Oslo By

BBB-Tony

Quote from: cola_boy on May 13, 2008, 23:06:22 PM
Blir det noe evt. dugnad på selve 16.mai?

Jeg e ferdig på jobb kl tre i byn, og har tid frem til kampstart vist det e noe som trengs da...


Skal ikke se bort i fra at det blir en liten dugnad på fredag...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Tifo

Stiller det en del folk i dag (onsdag) og Torsdag så regner jeg med vi blir ferdig før Fredagen.

Har ikke internett om dagen. Har noen spørsmål kan de kontakte meg på tlf: 97718437

De neste dugnadene vil finne sted inne på stadion. Inngangen oppe på Hansa er åpen + inngang 3 regner jeg med.

Gi beskjed videre til venner og bekjente.
.:Tifo-gruppen:.

Tifo

Stor takk til alle som hjalp oss denne uken. Det toppet seg i dag med rimelig bra oppmøte, noe som førte til at vi ble tidlig ferdig!

Håper selvsagt tifoen vil fungere som planlagt. Bilder og slikt vil jeg legge ut i neste uke (bortreist i helgen).
.:Tifo-gruppen:.

vebo

Går vel ikke glipp av kampen?
Tiocfaidh ár lá

thesevs

Quote from: Tifo on May 15, 2008, 21:07:28 PM
Stor takk til alle som hjalp oss denne uken. Det toppet seg i dag med rimelig bra oppmøte, noe som førte til at vi ble tidlig ferdig!

Håper selvsagt tifoen vil fungere som planlagt. Bilder og slikt vil jeg legge ut i neste uke (bortreist i helgen).


Gleder meg til å se resultatet "live". Skal se om jeg får tatt noen filmklipp. Begrenset hva en får med seg med mobiltelefonen sin, men jeg skal prøve å dekke bt-tribunen :-D
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

BBB-Tony

Denne TIFOen blir bra! Har hvertfall blitt noen arbeidstimer! :) Veldig positivt at vi klarer å engasjere BT i så stor grad samtidig som Hansa ikke blir rammet av den grunn! Men det skal nok litt til å engasjere begge kortsidene i så stor grad hver hjemmekamp... Morgendagen blir en festdag!! :)
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Nightfox

Video av det som kommer til å bli TIFO i morgen ligger ute på Brann.no

tr0Ndemann

Quote from: Nightfox on May 15, 2008, 22:53:29 PM
Video av det som kommer til å bli TIFO i morgen ligger ute på Brann.no


Hvor da? Jeg finner det ikke.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Nightfox

Intervjuet med Mjelde, øverste.

tr0Ndemann

What a waste of council tax, we paid for your hats!

anders_flanderz

rite Drite Drite Drite på Oslo By

1908

Må bare få sagt at tifoen på BT i går var jævlig tøff.. Stort å se en sånn tifo på en større tribune osv enn Hansa... (ikke todelt)

steinbygger

Må få gratulere med en fantastisk TIFO. Gleder meg til det blir TIFO på alle 4 tribunene (noe jeg mener ikke skal være så veldig vanskelig) Antar at det ikke er så veldig stort problem å bruke "plastikkrullene" som tidligere er brukt på Hansa på de to langsidene.

abe78

.og husk!

Baunebob

Flaggene på BT satt perfekt. Ballongene på Hansa var vel forsåvidt en suksess også. Litt stilig med smellene.
Bra innsats av TIFOgjengen

Seriemesteren

Veldig bra med flaggene på BT. Har ikke sett bilde av ballongene på BT. Gleder meg til det blir tifo på alle tribunene (må jo få det til). F. eks. Brann skrevet med hvite ark og rødt på resten av tribunen på en av langsidene.

BBB-Tony

Quote from: steinbygger on May 17, 2008, 11:13:44 AM
Må få gratulere med en fantastisk TIFO. Gleder meg til det blir TIFO på alle 4 tribunene (noe jeg mener ikke skal være så veldig vanskelig) Antar at det ikke er så veldig stort problem å bruke "plastikkrullene" som tidligere er brukt på Hansa på de to langsidene.


Så lenge det er 4-6 stk i gjennomsnitt på TIFOdugnad, så er ikke det mulig. Vi hadde dugnad søndag, mandag, tirsdag, onsdag og torsdag før kampen og da ble dette resultatet etter mange timers arbeid hver dag! Var riktignok en god del folk en liten periode, spes. på torsdagen. Da var vi opp mot 15 stk når vi holdt på inne på Stadion. En annen ting som setter en stopper for større TIFOer er kostnaden. Det er dyrt med TIFO! Men jeg håper også at vi kan få en gigantisk TIFO over hele stadion, men tror det er urealistisk å få til slik som ståa er pr. dags dato...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

BBB-Tony

Glemte å si at jeg var meget fornøyd med begge tribunene! Veldig bra gjennomføring på både hos oss på Hansa og BT. Og det såg veldig bra ut!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Tifo-gruppen

Vil rette en stor takk til alle som har vært med på tifoen til denne kampen. Spesielt torsdagen var det godt oppmøte. Håper folk ser hva vi kan få til om flere tar del i dette. Alle er hjertelig velkommen og alle kan bidra på et eller annet vis.

Mvh Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

vebo

Gjerne et bilde av Hansa ja!
Tiocfaidh ár lá

Go Up