• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Litt Morro på Stadioen. Hva med denne sangen

Started by stiasoer, May 08, 2007, 10:43:05 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

stiasoer

http://www.youtube.com/watch?v=zWqc8W6aEXA&mode=related&search=

Sitt ned hvis du elsker Brann osv

SÃ¥ etter en stund:

Reis opp hvis du elsker Brann (!)
tian

tippetuppen

Klapp klapp klapp klapp united fc.... De e verre enn oss.. de klapper til alt..

Men ang forslaget ditt... njaaeeeei.. nå sitter 15500 fra før.. så den e inne fra før..
E det så nøye då

Klaus_Brann

Quote from: "stiasoer"http://www.youtube.com/watch?v=zWqc8W6aEXA&mode=related&search=

Sitt ned hvis du elsker Brann osv

SÃ¥ etter en stund:

Reis opp hvis du elsker Brann (!)


Så denne jeg og, og det kunne vært morsom trim.
Men hadde det ikke vært bedre med "Sitt ned hvis du hater VIF f.eks."??

Og så setter hele Hansa seg. Deretter runger det Reis opp hvis du elsker Brann, men da må vi få skikkelig trøkk, og så får vi med hele stadion.
Det hadde vært dritfett!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Northside

Har komt med den ideen før, og liker den endå :)

Klaus_Brann

Quote from: "NorthsideFCDH"Har komt med den ideen før, og liker den endå :)


Hehe, det var jeg ikke klar over, så deler ut kred te begge to!
Jeg ser det for meg, og det hadde blitt sinnsykt fett!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

serty

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "stiasoer"http://www.youtube.com/watch?v=zWqc8W6aEXA&mode=related&search=

Sitt ned hvis du elsker Brann osv

SÃ¥ etter en stund:

Reis opp hvis du elsker Brann (!)


Så denne jeg og, og det kunne vært morsom trim.
Men hadde det ikke vært bedre med "Sitt ned hvis du hater VIF f.eks."??

Og så setter hele Hansa seg. Deretter runger det Reis opp hvis du elsker Brann, men da må vi få skikkelig trøkk, og så får vi med hele stadion.
Det hadde vært dritfett!


artig forslag

Brann&Bergen<3

veldig me på Klaus sitt forslag.
starte den neste kamp thomas?:)

Northside

Quote from: "Brann&Bergen<3"veldig me på Klaus sitt forslag.
starte den neste kamp thomas?:)


Mot Odd grenland?

Joda...

skip

I Trondheim ble jo hvis du elsker Brann reis opp sunget på Lerkendal. Faktisk et par stykker på hovedtribunen som reiste seg da. Artig!

Northside

Quote from: "skip"I Trondheim ble jo hvis du elsker Brann reis opp sunget på Lerkendal. Faktisk et par stykker på hovedtribunen som reiste seg da. Artig!


Var også derfor den ble startet, fordi det satt mange Brann supportere bortover hovedtribunen :wink:

Klaus_Brann

Quote from: "Brann&Bergen<3"veldig me på Klaus sitt forslag.
starte den neste kamp thomas?:)


Vi kan starte den mot LSK, det hadde vært et fint humoristisk innslag på tribunen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Ã?rjan

må nesten bruke den mot lsk blir bare morsomt og alle som elsker klapping kan klappe seg ferdig da
et è en tilstand som går utover all forstann, Hjertet hamrer og banker, for byen og Brann!

Kent

kan jo kjøre denne uten all den jævla klappingen

Brann&Bergen<3

Kjøre den uten klapping seff;)
Klapping høre heime på den Heia Brann Heia Brann osv. og på de få klappe sangene vi faktisk har (ikkje "berømte Brann fra Bergen)
Men nok om klapping!

Men skal vi prøve å få med en gjeng å starte den eller?

Hansakongen

Quote from: "Brann&Bergen<3"

Men skal vi prøve å få med en gjeng å starte den eller?


er vel øvre felt Z som må ta seg av denne oppgaven...

grei

Quote from: "Hansakongen"
er vel øvre felt Z som må ta seg av denne oppgaven...

Håhå. Lykke til...

kapteinen

Quote from: "Hansakongen"
Quote from: "Brann&Bergen<3"

Men skal vi prøve å få med en gjeng å starte den eller?


er vel øvre felt Z som må ta seg av denne oppgaven...


Ja for resten av Hansa er så funksjonshemmet at de ikke greier noen ting.
Er vel for faen bare til å begynne så kaster folk seg med hvis de liker det.Trenger ikke å stå kampen igjennom og vente på at de skal gjøre noe
Z

Klaus_Brann

Quote from: "Hansakongen"
Quote from: "Brann&Bergen<3"

Men skal vi prøve å få med en gjeng å starte den eller?


er vel øvre felt Z som må ta seg av denne oppgaven...


Greit at de er en svær gjeng med folk som står samlet og letter kan starte nye sanger, MEN de er ikke noen supersupportere som har helt sinnsykt mye bedre stemmer enn andre osv...De har en fordel med at de står på øvre del, og at de derfor blir lettere hørt, men bortsett fra det, så burde forutsetningene være ganske like..
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Northside

De har vel også en fordel med at de er mye mye bedre organisert enn folk på Bataljonen sitt felt...?

Klaus_Brann

Quote from: "NorthsideFCDH"De har vel også en fordel med at de er mye mye bedre organisert enn folk på Bataljonen sitt felt...?


Les hva jeg skriver da Northside:-)
"En svær gjeng med folk som står samlet"...Når så mange menn står samlet og starter sanger bakfra, da er det ikke veldig vanskelig å få med resten av tribunen. Kred for at de er det og gjør det, men det betyr fortsatt ikke at det er bare de som klarer å starte nye ting.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

stormde

Eg var i parken når Norge tapte mot Danmark og en ting som de gjorde som kunne vært utrolig kult å få til er, når vi vet vi vinner roper vi
God tur hjem til borte suporterene dette er en herlig ironisk måte å si Vi e best.. men takk for besøke..
eg drakk den skål,som Ulrikken meg skjenkte

Nuen

når ønsket vi et lag god tur hjem?
2.10.2007

Nuen

eg hadde en drøm inatt, en morsom enn som muligens kan gjennomføres en vakker dag mot RBK. Vi har et stort banner foran Hansa der det står BARTaljonen så får alle utlevert en løs bart. det så bra morsomt ut i drømmen isåfall :)
2.10.2007

Caranthir

Hahaha...
Hørtes fantastisk rått ut :D
Genialt.. :P
Utrolig mye bra som dukker opp i drømmer asså :D
Mitt <3 står i Brann...

C@Bøe_79

Quote from: "Nuen"eg hadde en drøm inatt, en morsom enn som muligens kan gjennomføres en vakker dag mot RBK. Vi har et stort banner foran Hansa der det står BARTaljonen så får alle utlevert en løs bart. det så bra morsomt ut i drømmen isåfall :)


Eller vi lar vær, og lager banner med "Best uten Bart" og ingen har bart....
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

dudo

Quote from: "C@Bøe_79"Eller vi lar vær,


Jeg går for den.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

HeiaBrann!

Hehe.. Den var jo knall. Så får vi oss litt trim og! =D

BL

Quote from: "Nuen"eg hadde en drøm inatt, en morsom enn som muligens kan gjennomføres en vakker dag mot RBK. Vi har et stort banner foran Hansa der det står BARTaljonen så får alle utlevert en løs bart. det så bra morsomt ut i drømmen isåfall :)


Vi har vel alle mareritt med gjevne mellomrom...
Hansa-
Felt Z

Nightfox

Quote from: "Nuen"eg hadde en drøm inatt, en morsom enn som muligens kan gjennomføres en vakker dag mot RBK. Vi har et stort banner foran Hansa der det står BARTaljonen så får alle utlevert en løs bart. det så bra morsomt ut i drømmen isåfall :)


Du er syk.

JanBanan

Quote from: "stiasoer"http://www.youtube.com/watch?v=zWqc8W6aEXA&mode=related&search=

Sitt ned hvis du elsker Brann osv

SÃ¥ etter en stund:

Reis opp hvis du elsker Brann (!)


her e det noen som har sotte i nærheten av meg på stadion, denne sangen gjelder forsåvidt de to første kvalifiseringsrundene i uefacupen, feriefotball!

Stalin

Ja, du er definiivt den eneste som kunne finne den videoen på youtube, eventuelt ha hørt om den sangen, for så å klekke ut et så enormt orginalt forslag.

Det må være fra deg han har fått det.

Lennono8

"Sitt ned hvis du elsker Brann" etterfulgt av "Reis opp hvis du elsker Brann" ble jo gjennomført utenfor Fottiken på mandag.

Stilig når hele Vestre Torggate satt nede på brosteinene. Noen som har video?

Så et lite klipp av det på TV2 i går.

Markmus

Quote from: "Lennono8""Sitt ned hvis du elsker Brann" etterfulgt av "Reis opp hvis du elsker Brann" ble jo gjennomført utenfor Fottiken på mandag.

Stilig når hele Vestre Torggate satt nede på brosteinene. Noen som har video?

Så et lite klipp av det på TV2 i går.

Var morsomt det ja :p Ligger en video av det på YouTube uten at jeg husker linken eller hvor jeg fant det.
Ka du ve?


Ultra - forever

horto magiko hadde jo vært genial Ã¥ lage tekst pÃ¥.  Selv om den er veldig oppbrukt, desverre...
LTRAS LIBERI

Go Up