• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billetter til 16.mai

Started by Brannforalltid, May 01, 2007, 18:18:43 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brannforalltid

Heisann.

Jeg bare lurte på hvordan det blir med billetter til 16.mai...
Hvor og når starter salget?
Er det noen forkjøpsrett for Bataljonens medlemmer?
Eller er det å stille seg i kø på Brannbutikken for å kjøpe max 6 billetter??
Vi i Brann Bataljonen Sør, er nemlig 10 stk som ønsker å reise på kampen, og vi lurer på hvordan vi skal få dette til på best mulig måte?
Noen som vet noe, eller kan hjelpe oss? Vi vil sette veldig stor pris på PM eller svar på denne tråden.
ed supportherhilsen
Kristian Georg Moe
Initiativtaker
Brann Bataljonen Sør
http://home.no.net/bbsor

Erlend

hvis det er 6 billetter som er grensen er det vel bare at for eksempel først går du og kjøper 6 og så kommer en annen i gjengen og kjøper 4

Brannmus

Kommende billettslipp:
Brann - Fredrikstad, onsdag 16. mai - Billettsalget starter mandag 7. mai kl 17

http://www.brann.no/index.php?mapping=102

Brannforalltid

ed supportherhilsen
Kristian Georg Moe
Initiativtaker
Brann Bataljonen Sør
http://home.no.net/bbsor

Tore Larsen

Quote from: "Brannforalltid"


Da foreslår jeg at du sender en henvendelse til styret@bataljonen.no så kan de sikkert være behjelpelig.
Mvh

Tore


Klaus_Brann

Quote from: "Brannforalltid"


Forstår problemstillingen deres, men er ikke helt sikker på om dere "fortjener" lettere tilgang på billetter, noe mer enn andre folk.
Da får heller et par av dere ta en tur opp på mandagen og stille i køen, som alle andre.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Fabregas

Kan dere ikke kjøpe på Narvesen da?
Selger vel billettene der.

blahblah

Håper alle uten partourkort stiller tidligst mulig i kø for og få billetter. Gidd ikke den fordømtes sørpe fulle Russen, med fløyter og annet piss. Har ingenting på Stadion og gjøre. Enda bra at det er så lite billetter på løs salg så vi slipper for mange av disse "hardcore supporterene".

Kent

stemmer for buksevann til sørpefull russ med fløyter

tr0Ndemann

Skal henge meg på internett og forsøke å få kjøpt der, på Hansa svingen. Er det mulig å få biletter til felt C og B, dersom du er medlem av BBB men ikke har partou kort?
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Tore Larsen

Quote from: "tr0Ndemann"Skal henge meg på internett og forsøke å få kjøpt der, på Hansa svingen. Er det mulig å få biletter til felt C og B, dersom du er medlem av BBB men ikke har partou kort?


Nei. Men mulig det blir noen billetter på felt D å oppdrive.
Mvh

Tore

Speedy

Quote from: "Tore Larsen"
Quote from: "tr0Ndemann"Skal henge meg på internett og forsøke å få kjøpt der, på Hansa svingen. Er det mulig å få biletter til felt C og B, dersom du er medlem av BBB men ikke har partou kort?


Nei. Men mulig det blir noen billetter på felt D å oppdrive.


Ved siden av meg på felt B har det stått forskjellige personer på de to hjemmekampene hittil. Enten har de lånt vekk partoutkortet sitt eller så må de ha kjøpt bilett der. Vet du om det er 100 % partoutkortinnhavere på B og C-feltene? Hvis det står nye personer der på lørdag begynner jeg virkelig å tvile.
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

tr0Ndemann

Quote from: "Tore Larsen"
Quote from: "tr0Ndemann"Skal henge meg på internett og forsøke å få kjøpt der, på Hansa svingen. Er det mulig å få biletter til felt C og B, dersom du er medlem av BBB men ikke har partou kort?


Nei. Men mulig det blir noen billetter på felt D å oppdrive.


Blæ. Har så lyst å stå med Bataljonen i år, men det blir vel umulig. Partoukort neste år da, tenker jeg. I mellomtiden skal jeg krysse fingrene for 16. mai biletter. :]
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Bossmann

Quote from: "Speedy"
Quote from: "Tore Larsen"
Quote from: "tr0Ndemann"Skal henge meg på internett og forsøke å få kjøpt der, på Hansa svingen. Er det mulig å få biletter til felt C og B, dersom du er medlem av BBB men ikke har partou kort?


Nei. Men mulig det blir noen billetter på felt D å oppdrive.


Ved siden av meg på felt B har det stått forskjellige personer på de to hjemmekampene hittil. Enten har de lånt vekk partoutkortet sitt eller så må de ha kjøpt bilett der. Vet du om det er 100 % partoutkortinnhavere på B og C-feltene? Hvis det står nye personer der på lørdag begynner jeg virkelig å tvile.


På felt B og C er det et fåtall billetter til salgs fra ca rad 13 og oppover.

Speedy

Quote from: "Bossmann"
Quote from: "Speedy"
Quote from: "Tore Larsen"
Quote from: "tr0Ndemann"Skal henge meg på internett og forsøke å få kjøpt der, på Hansa svingen. Er det mulig å få biletter til felt C og B, dersom du er medlem av BBB men ikke har partou kort?


Nei. Men mulig det blir noen billetter på felt D å oppdrive.


Ved siden av meg på felt B har det stått forskjellige personer på de to hjemmekampene hittil. Enten har de lånt vekk partoutkortet sitt eller så må de ha kjøpt bilett der. Vet du om det er 100 % partoutkortinnhavere på B og C-feltene? Hvis det står nye personer der på lørdag begynner jeg virkelig å tvile.


På felt B og C er det et fåtall billetter til salgs fra ca rad 13 og oppover.


Ja ok, jeg står på rad 10, så er vel bare noen som låner vekk kortene sine da...
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Bossmann

Quote from: "Speedy"
Quote from: "Bossmann"
Quote from: "Speedy"
Quote from: "Tore Larsen"
Quote from: "tr0Ndemann"Skal henge meg på internett og forsøke å få kjøpt der, på Hansa svingen. Er det mulig å få biletter til felt C og B, dersom du er medlem av BBB men ikke har partou kort?


Nei. Men mulig det blir noen billetter på felt D å oppdrive.


Ved siden av meg på felt B har det stått forskjellige personer på de to hjemmekampene hittil. Enten har de lånt vekk partoutkortet sitt eller så må de ha kjøpt bilett der. Vet du om det er 100 % partoutkortinnhavere på B og C-feltene? Hvis det står nye personer der på lørdag begynner jeg virkelig å tvile.


På felt B og C er det et fåtall billetter til salgs fra ca rad 13 og oppover.


Ja ok, jeg står på rad 10, så er vel bare noen som låner vekk kortene sine da...



Bataljonen har jo også noen billetter tilgjengelige fra kamp til kamp. Kan jo være de som er ved siden av deg.

svobo

Leste denne artikkelen i BA:

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article2760237.ece

Hva feiler det folk som kjøper inn billetter bare for å tjene penger på folks lidenskap til klubben?
Skjønner ikke at der er mulig å være så idiot. Måtte vedkommende og hans likesinnede BRENNE!!!
portsklubben Brann
Postboks 8, Minde
5821 Bergen

Christoball

og når skulle brann komme med innformasjon om eventuelle billetter som blir lagt ut imorgen (mandag)

smaalanda

Quote from: "Christoball"og når skulle brann komme med innformasjon om eventuelle billetter som blir lagt ut imorgen (mandag)



Den har komt på Brann.no di blir lagt ut 17.00 i morgen. Hvem som selger di forblir ett mysterium.
KMO!!!

Valhall

Fra Brann.no;

2. runde med billettsalg er avlyst
14.05.2007
Brann håpet i det lengste at det skulle være mulig å frigi noen ekstra billetter til kampen mot Fredrikstad 16. mai. Til tross for iherdig arbeid, så må vi dessverre melde om at det ikke finnes flere tilgjengelige billetter til denne kampen. Dermed er oppgjøret nå offisielt utsolgt.

Xminator

Da har vel Fredrikstad klart å selge alle sine billetter. Det er en liten skandale om det står tomme seter på bortesupporterfeltet.

Brannmus

Står at de fikk 500 billetter og alle ble solgt under den første runden med billettsalg, så antar det blir stappfullt der også.

Christoball

ja, det eller at noen brannsupportere har kjøpt der

BrannSupporter

http://www.brann.no/index.php?mapping=102&brann=0bce6a86a2a3cc2a04fb821a4ab1d656


Fredrikstad supportere bosatt i Bergen kan kjøpe billetter ved inngang 6, kampdag fra kl 16.30.


Mulig at noen billetter er satt av til de som er i denne kategorien? I så fall KAN vi oppleve at det vil være ledige plasser på bortefeltet.

Brannfrelst

Kjenner et par stk som har kjøpt billetter på bortefeltet. Så det er nok ikke kun FFK supportere der;)
2.10.07-Gullet kom hem!

TODDII

Xminator skrev:
Da har vel Fredrikstad klart å selge alle sine billetter. Det er en liten skandale om det står tomme seter på bortesupporterfeltet.


skulle ikke forundre meg om det blir tilfelle. Borteseksjonen tar meg bekjent drøyt 800. Høres rart ut om resterende 300 er satt av til tilfeldige FFK sympatisører bosatt i Bergen.

Speedy

Quote from: "TODDII"Xminator skrev:
Da har vel Fredrikstad klart å selge alle sine billetter. Det er en liten skandale om det står tomme seter på bortesupporterfeltet.


skulle ikke forundre meg om det blir tilfelle. Borteseksjonen tar meg bekjent drøyt 800. Høres rart ut om resterende 300 er satt av til tilfeldige FFK sympatisører bosatt i Bergen.


Mener å ha lest at det selges 100 ved porten og at de har solgt alle 500, kan prøve å finne kilden.
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Brannmus

Slik jeg skjønte det, så hadde FFK krav på 800. De gav avkall på 300 av disse, for de anså ikke at interessen var stor nok. Disse billettene solgte Brann under det første billettslippet.

FFK solgte sine 500 billetter også under det første billettslippet, så da skal det vel i teorien være utsolgt. Mulig noen er tilgjengelig i døren, men disse går vel fort til FFK-supportere bosatt på Vestlandet som har reservert disse på en eller annen måte.

EDIT: Fant litt info på Brann.no..
Quote*Fredrikstad supportere bosatt utenfor Bergen må ta kontakt med egen supporterklubb for kjøp av billetter. Fredrikstad supportere bosatt i Bergen kan kjøpe billetter ved inngang 6, kampdag fra kl 16.30.
Streng adgangskontroll

Christian

Skal bli spennende å se om Brann har solgt unna de ledige pølesvip-plassene til denne kampen. Har vært en del ledige stoler på nye sitte de første hjemmekampene og eg har forstått den sånn at dette er ledige partoukortplasser.

Klaus_Brann

Det er helt sikkert noen som har kjøpt i frustrasjon over ikke å få 16. mai billett, og noen som kanskje har lyst på fast plass der, nå som Brann ser ut til å gjøre det bra i år.

Men at de har solgt ut alle disse har jeg liten tro på, de reklamerer fortsatt om det på Brann.no, så alle disse er ikke utsolgt...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gulløl

Fremdeles mulig å komme inn på Stadion på 16 mai.

http://www.brann.no/index.php?mapping=195
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

slang

QuoteVi har tidligere lagt ut 2500 plasser på Sparebanken Vest tribunen for langtidsleie, og nå er det i underkant av 400 ledige seter igjen...


400 seter??? Brann må jo tape masse penger på dette her. Tviler sterkt på at de klarer å selge ut alle billettene i løpet av sessongen.
ansa 08

vebo

Om du selger disse til innkjøpspris skal du jammen meg få en stooor takk for din rederlighet, ikke at jeg trenger de...

Har selv i løpet sendt noen mail til styret og Henk som jeg ikke har fått svar på. Blandt annet om hjelp til design av de sidene som de har bedt om i et år. Men ingen svar. Styret svarer heller ikke på forespørsler i forumet. Sjerpings!
Tiocfaidh ár lá

henk

Quote from: "vebo"Om du selger disse til innkjøpspris skal du jammen meg få en stooor takk for din rederlighet, ikke at jeg trenger de...

Har selv i løpet sendt noen mail til styret og Henk som jeg ikke har fått svar på. Blandt annet om hjelp til design av de sidene som de har bedt om i et år. Men ingen svar. Styret svarer heller ikke på forespørsler i forumet. Sjerpings!


Grunnen til at ingen har blitt kontaket angående siden vår, er at vi har inngått et samarbeid med et profesjonelt firma.
Informasjonen om at vi trengte hjelp kom for tidlig ut, men det kan komme ting senere. Dette er ikke klargjort ennå så lenge vi ikke har sidene skikkelig oppe og går.

Svar på forum kan dere ikke forvente, men henvendelser på mail skal dere få svar.
At mail som har blitt rettet som spørsmål ikke er blitt besvart, er sterkt beklagelig.
enk Ekerhovd
NÃ¥ som privatperson

henk

Alt salg av billetter på vårt forum vil bli slettet - dette selvom det er til pålydende.
Til deg som har tatt kontakt med oss før om barenbilletter på BT, vil bli kontaktet av Frode Hellebø.

Vi kan og bruke vår nettside for å legge det ut for deg, men ikke på forumet.
enk Ekerhovd
NÃ¥ som privatperson

vebo

Quote from: "henk"Svar på forum kan dere ikke forvente, men henvendelser på mail skal dere få svar.
At mail som har blitt rettet som spørsmål ikke er blitt besvart, er sterkt beklagelig.



Da bør dere kanskje skifte teksten til Bataljon-området her på forumet der det står: Spørsmål/ris/ros/ideer/tilbakemeldinger til Bataljonen.

Er ikke vits at vi spør dere om ting da vel? Jeg for min del mener at en i styret bør ha det som en av sine oppgaver å ta seg litt av slike ting på forumet. Som sagt tideligere var Tore meget flink på dette. Kanskje Morten kan ta over?
Tiocfaidh ár lá

Corran

Fin jobb for Henk. Han har så lite å ta seg til uansett
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Tifo-gruppen

Jeg skulle gjerne sittet å svart på alle spørsmål og svar her. Desverre har ikke jeg tid til dette. Vi i styret har tross alt jobb ved siden av Bataljonen og det er desverre ikke alt vi rekker over. Men jeg skal skjerpe meg på dette å prøve å svare oftere på forumet, og jeg skal oppfordre samtlige i styret til å bli flinkere til det samme.

Mvh Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

vebo

Da er jeg strålende fornøyd med det Morten;)
Tiocfaidh ár lá

_owenz_

Hvis jeg forstår det riktig så er det fortsatt 2 rader ledig på brannallmenningen, der du kan kjøpe for 2, 6, og 18 år? Hvem kjøper et drittdårlig sete i 18 år? Det er vel bare de 2 nederste radene igjen?

Hadde vel ikke vært sÃ¥ dumt Ã¥  frigjøre disse til vanlig billetkjøp?

grei

Quote from: "_owenz_"
Hadde vel ikke vært sÃ¥ dumt Ã¥  frigjøre disse til vanlig billetkjøp?

Nei for det har de vel ikke tenkt over...

Saken er at folk av en eller annen grunn har funnet det fornuftig å betale tusener av kroner bare for å retten til å kjøpe partoutkort på dette feltet. Og ved å selge billetter til de gjenværende plassene på vanlig måte vil man devaluere produktet disse har betalt for.

Men får man ikke solgt ut disse plassene er man jo nødt til å finne en løsning som f.eks å selge enkeltbilletter til ekstra høye priser.

Corran

En kunne jo laget litt ekstra ut av de resterende plassene. En kunne solgt de inkl et måltid eller lignende for en tusenlapp. Eller i pakker til bedrifter ol.
Hovedpoenget måtte jo være å selge dem dyrt slik at det ikke forringer de plassene som er solgt for 2/6/18 år.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lilleheil

Som nevnt tidligere selges det ikke løse biletter på spv grunnet sjenkebevilgningen. om det åpnes for vanlig bilettsalg vil denne falle bort. Men de selger disse bilettene sammen med resturantplasser på stadion. Jeg la i dag merke til at ibergen.no skulle lodde ut en bilett te denne kampen og den billetten var på rad 1. Så det kan se ut til at brann har fått gitt ut de siste billettene til sponsorer denne kampen og at det dermed blir fullt også på SPV. dette er jo gode nyheter. Spørsmålet er jo bare om de har gitt ut billettene rett bak skurene spillerene sitter i. her ser man jo ingenting


Brannfrelst

Hehe. Dette var et genialt innlegg. Og minnet mistenksomt om Krøvel sitt.
2.10.07-Gullet kom hem!

Nixon

Plagiat!
Tenker Krøvel er på saken allerede...
Rød makt på Hansa

smaalanda

Quote from: "Atlet Orvanger"http://www.ba.no/blog/page/33?entry=russen_utestengt_fra_16_mai

Herlig lesning. Lukter Krøvel her...



Så jævli morsom! Har ikke ledd så mye siden 4-1 seieren over Vålerenga.
KMO!!!

vebo

Quote from: "Nixon"Plagiat!
Tenker Krøvel er på saken allerede...


Plagiat? Hva om de er samme person?
Tiocfaidh ár lá

ostraume

Hmm, om Krøvel og Osdal ikke er samme person så er jo dette totalt skandale.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Go Up