• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann 2 kamp på onsdag 2 mai

Started by Tore Larsen, May 01, 2007, 10:44:33 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Tore Larsen

http://brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5384&brann=26ac51188b2ad97e2aba2d551def3306

Brann 2 stiller med et sterkt lag til kampen mot Varegg imorgen på Fana Stadion kl 1830.

Håper flest mulig kan stille og følge laget !
Mvh

Tore

Northside

Hadde faktisk vært litt stilig å stilt en god gjeng der i morgen. tror spillerne ville satt stor pris på det!

Er meldt om fint vært (som alltid), så det er vel bare til å stille?

Brannmus

Hadde vært artig å gitt Bakke en god følelse i comebacket. Vist at vi satt pris på han, og ønsker oss han tilbake fortere enn fort.

I tillegg er det nok motiverende for de andre spillerne, og de yngre talente som er med, å se at de ikke er glemt.

Gratis å komme inn er det også, så står vel bare på tid og lyst for de fleste..

Tore Larsen

Vi får alle bruke dagen på å samle folk til kampen imorgen. Hadde vært gøyt å fått en stor gjeng og gjerne litt synging. Og et par storflagg fra Tifogruppen og så fyrer vi noen bluss :) hehe
Mvh

Tore

Brann&Bergen<3

Jeg stiller nok hvis det blir en del folk;)

gunkar

Jeg stiller om jeg sÃ¥ mÃ¥ sitte der alene. :D  :)  :(  :o  :P  :lol:
rann, Brann og bare Brann

Tore Larsen

er lagt ut info om kampen på forsiden nå: http://bataljonen.no/visnyhet.php?id=755 så håper flest mulig tar turen på Fana Stadion imorgen !
Mvh

Tore

Klaus_Brann

Quote from: "Tore Larsen"Vi får alle bruke dagen på å samle folk til kampen imorgen. Hadde vært gøyt å fått en stor gjeng og gjerne litt synging. Og et par storflagg fra Tifogruppen og så fyrer vi noen bluss :) hehe


Haha, dette hadde vært fett!
Hvor i byen får man kjøpt bluss??Jeg og en kompis er veldig klar for både synging og blussing!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Northside

Bluss selges i enkelte marinebutikker. Vet at de 2 butikkene på strandkaien selger. Den ute på "tuppen" og den på andre siden av veien.
husker ikke hva det heter...
(ps, si du skal på båttur!)


Edit:
Men skal vi klare å stille en del må folk sende beskjed videre! Send mld til alle du kjenner som går på kamper.

Klaus_Brann

Quote from: "NorthsideFCDH"Bluss selges i enkelte marinebutikker. Vet at de 2 butikkene på strandkaien selger. Den ute på "tuppen" og den på andre siden av veien.
husker ikke hva det heter...
(ps, si du skal på båttur!)


Edit:
Men skal vi klare å stille en del må folk sende beskjed videre! Send mld til alle du kjenner som går på kamper.


Takk!
Jeg stiller med meg selv, pluss 3 andre, og håper alle andre gir beskjed videre om dette!Det kan bli veldig bra hvis vi blir en del folk, ny publikomsrekord på Brann 2 kamp???
Hva er den gamle Krøvel?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Ricky

Vrient å si, for Brann 2 har vel operert med gratis inngang

Klaus_Brann

Quote from: "Ricky"Vrient å si, for Brann 2 har vel operert med gratis inngang


Heh, hvis det er fakta kan det vel bli vanskelig ja, men det pleier vel ikke være så veldig mange der?Et par hundre?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Brannmus

OBS OBS! Kampen er flyttet til 18.00! Altså en halvtime frem.. Så send beskjeden videre..

Er vel kanskje med tanke på CL-semien.

Northside

Hvor mange klarer vi å stille egentlig? Har folk fått med seg en del no eller ender vi opp med 50 stykker ca?

Klaus_Brann

Quote from: "NorthsideFCDH"Hvor mange klarer vi å stille egentlig? Har folk fått med seg en del no eller ender vi opp med 50 stykker ca?


Kan vi ikke kjøre på uansett da?Vi tar det som en bortetur i f.eks. Tromsø:-)
Frisk hals og klar for å synge!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

C@Bøe_79

Quote from: "Ricky"Vrient å si, for Brann 2 har vel operert med gratis inngang


Det stemmer vel ikke, men vet ikke om de selger billetter på denne kampen..
Ha med en 50-lapp just in case...

9 A-spillere inkludert Bakke starter for Brann 2.........
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Brannfrelst

Står at det er fri entrè..
2.10.07-Gullet kom hem!

Nixon

Rød makt på Hansa

slang

ansa 08

Brann&Bergen<3

stiller vi med flagg der og eller??;)

Tore Larsen

Quote from: "Brann&Bergen<3"stiller vi med flagg der og eller??;)


Flagg og bluss ! Og de som har stemme igjen etter kveldens kamp kan også ta den med seg :)
Mvh

Tore

brannfrik

jeg har et lite lager av bluss liggende hjemme. jeg selger 10 stk i forkant av denne kampen til 35kr pr stk( i en båtbutikk må du mest sannsynlig ut med over hundrelappen ). gi meg en pm så avtaler vi hvordan vi ordner det. sjekker innboksen siste gang klokken 17.00

Erlend

Quote from: "brannfrik"jeg har et lite lager av bluss liggende hjemme. jeg selger 10 stk i forkant av denne kampen til 35kr pr stk( i en båtbutikk må du mest sannsynlig ut med over hundrelappen ). gi meg en pm så avtaler vi hvordan vi ordner det. sjekker innboksen siste gang klokken 17.00

hvordan går salget?

Brann&Bergen<3

får vi noe straff for å blusse på en 3. div kamp?

DJ_ADG

Sikkerhetsforeslriftene til NFF e fra 2.div og oppover.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)


dudo

Spennende! Regner med fyldige rapporter utover kvelden.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

laco


Belfort

Har ikke sett kampen,men 2-0 mot varegg med et slikt spillermateriell er ikke bra! Selv om de ikke er samspilte så skal de være individuelt så mye bedre enn varegg spillerene. Kanskje ikke de nest beste er så gode som vi har trodd?

KarlPilkington

Corrales og Winters skåret. Kommer snart kamprapport på Brann.no.

Brannmus

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5388

Tijan og Bakke spilte begge hele kampen, og gjorde det etter rapportene bra..

Northside

Helt grei kamp av Brann. Tijan eller hva han heter viste gode takter osv.

Oppmøtet var langt fra ekstremt, men ble fyrt av noen bluss ved innmarsj, mål, mål og et straffe som ikke gikk i mål...

bilder:
http://img240.imageshack.us/img240/6940/75778203ds7.jpg

http://img77.imageshack.us/img77/7823/23549352ew2.jpg

Klaus_Brann

Quote from: "NorthsideFCDH"Helt grei kamp av Brann. Tijan eller hva han heter viste gode takter osv.

Oppmøtet var langt fra ekstremt, men ble fyrt av noen bluss ved innmarsj, mål, mål og et straffe som ikke gikk i mål...

bilder:
http://img240.imageshack.us/img240/6940/75778203ds7.jpg

http://img77.imageshack.us/img77/7823/23549352ew2.jpg


Hehe, kjipt å ikke få med seg denne..Var det artig?Ble det noe stemning fra tribunen?
Runget Gullet ska hem over Fana stadion.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

DJ_ADG

blussing var det som var av stemning, men det var utrolig gøyt.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Klaus_Brann

Quote from: "DJ_ADG"blussing var det som var av stemning, men det var utrolig gøyt.


Okei, det tror jeg på. Hvor mange ca. var det?
Det hadde vært artig og mobilisert skikkelig til en av Brann 2`s hjemekamper. Fått Hanøy te å annonsere det på stadion, slik han gjorde med Sandviken sin kamp.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!


Gepard

hmmm,..fullt trøkk på 2.lagets kamper hadde kanskje vært tingen.

Ingen securitasluringer, lite press fra reklameannonsører, slippe maset fra Hanøy om det siste smarte trekket fra Håndjæger og ikke minst et Brannlag som faktisk slår de antatt dårlige lagene!

Glemte jeg at alle bortekampene er innen sykleavstand ? Ja det gjorde jeg.

Brannfrelst

Da har vi en deal da. Fra nå av er det sykkelturer til Brann2 sine bortekamper. Blir et stykke for meg da,men satser på at kondisjonen holder. Når er neste kamp? Hadde vert gøy å mobilisere skikkelig til en 2lags kamp.
2.10.07-Gullet kom hem!

olebrann3

SÃ¥ de spilte med Umbro drakter i dag og... Ser ut som at shortsen har kommet men ikke drakten er rart dette her!

Nixon

Jeg vil nå se om denne plutselige Brann2-interessen vedvarer når det mer normale Brann2-laget begynner å spille kamper. Som på lørdag mot Baune på Krohnsminde. Da blir det nok svært få, om noen, A-lagsspillere på banen.

Ellers er terminlisten her:
http://www.brann.no/index.php?mapping=100
Rød makt på Hansa

EvenSteven

Det ser jo rimelig amatørmessig ut når de spiller i gamle Umbrodrakter, men med Kappa-shorts .. . :-)

På bildene fra forrige kamp ser man at Winters faktisk spiller i en gammel Umbrodrakt, med "hansa.no" på skuldrene, mens resten spiller i fjorårets drakt..

Litt merkelig at de ikke kan få flere draktsett til laget når det henger drøssevis rundt om i butikkene. Og de har solgt tusenvis.... ?

Tore Larsen

Dagens høydepunkt var utvilsomt Mats sin fantastiske klomseblussing på straffesparket samt vekselsangen mellom tribunene :) hehe
Mvh

Tore

abe78

Hadde vært artig med litt galskap på andrelagskamper ja.. :-)
.og husk!

tippetuppen

blussingen til Mats utvilsom gÃ¥rsdagens høydepunkt... Var det noen som fikk med seg straffesparket i det heletatt?  PÃ¥ Brann.no nevnes ikke noe om det under høydepunkter..
E det så nøye då

Brannmus

Sjeldent jeg kaller en straffemiss et høydepunkt.. I hvert fall om det er Brann som bommer.. ;0)

fettnok

hadde du vært der hadde du vært enig...
ette går aaaaaldri bra!

tippetuppen

Sjelden at samtlige som ser på bluss får latterkrampe...Sist var vel på et nachspiel under Fikse sin regjeringstid som blussmaster... Fikk en tåre i øyenkroken av Mats.. Ikkje rart Mats e blusskongen
E det så nøye då

Nixon

Quote from: "tippetuppen"blussingen til Mats utvilsom gÃ¥rsdagens høydepunkt... Var det noen som fikk med seg straffesparket i det heletatt?  PÃ¥ Brann.no nevnes ikke noe om det under høydepunkter..


Straffen fra TFL var meget dårlig, nærmest en trilleball inn til keeper. Så du gikk ikke glipp av noe med andre ord. Og skylden for missen går selvsagt til den noe forstyrrende premature blussingen...;)
Rød makt på Hansa

tippetuppen

nå fikk jo eg vite kem som tok straffen og.. herlig...
E det så nøye då

Go Up