• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Vil vi være tystere som Klanen?

Started by Stoffi, April 27, 2007, 14:02:17 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Stalin

Quote from: "monzilla"Saklig,  natsirk. Når man er tom for argumenter, går man på mannen, og ikke på ballen.

Skal vi foby kaffi på stadion og snart? Tenk hvis en ravende full idiot søler kaffi ned i nakken på deg, og du ender opp med å bli skoldet på hele ryggen? Herre gud, nattsirk. Det er farlig å leve, før eller siden så farlig at man dør av det. Ta av deg hjelmen og knebeskytterne, og gå ut og nyt sollyset.

Ja, for dette var saklig.

Har du hørt om noe som heter risiko? Det er betydeligere høyere risiko å holde en brennende gjenstand blandt en folkemasse enn en varm kopp kaffe.

Stoffi

Quote from: "naitsirk"høyrer at du stoffi ikkje er ferdig med den pubertalen delen av livet.
kva om det hadde skjedd med deg. ein ravande full idiot kyler blusset mitt i trynet ditt. du får brannskader og blir blind. eller i ungen din. resten av livet er øydelagt fordi bluss er så tøft.

kanskje det er ei grunn til at blussing ikkje er lov lenger.



Utifra ditt innlegg her, kan man heller stille spørsmål om DU ikke er ferdig med den pubertale delen av livet ditt.
Ta ballen, ikke mannen!

Jeg er for et kaffeforbud på stadion. Tenk å få kokende kaffe i øyet eller nedover ryggen. Jeg skal faen med banne på at kaffe har forårsaket fler skader på fotballkamper enn bluss, i siviliserte land.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

martincb

Litt blussing bør jo være lov, men ikke der det kan skade folk som ikke har "bedt om det". Det beste hadde jo vært noen felt hvor blussing var lov, så kunne folk velge om de vil ta sjansen eller ikke.
Arguing on the internett is just like running in the special olympics. Even if you win, you're still a retard.

Northside

naitsirk: Du har fortsatt ikke svart på hvilken farlige episoder vi hadde under Brann 2 kampen.

Om du virkelig ikke har et svar så kan du si det...

monzilla

Quote from: "Stalin"
Quote from: "monzilla"Saklig,  natsirk. Når man er tom for argumenter, går man på mannen, og ikke på ballen.

Skal vi foby kaffi på stadion og snart? Tenk hvis en ravende full idiot søler kaffi ned i nakken på deg, og du ender opp med å bli skoldet på hele ryggen? Herre gud, nattsirk. Det er farlig å leve, før eller siden så farlig at man dør av det. Ta av deg hjelmen og knebeskytterne, og gå ut og nyt sollyset.

Ja, for dette var saklig.

Har du hørt om noe som heter risiko? Det er betydeligere høyere risiko å holde en brennende gjenstand blandt en folkemasse enn en varm kopp kaffe.


Har det rablet for deg? Sant skal sies, det er lettere å søle en kopp kaffi enn å miste et bluss. Den er jævlig grei.

tippetuppen

venter og på på innlegget om ka som skjedde på fana stadion...
E det så nøye då

Klaus_Brann

NAITSIRK:

"kor farlig det var veit eg ikkje. refererte berre til kva folk sa. at ein fyr mista blusset og holdt på å lage eit bål. meir enn det er det ikkje. skreiv "farlig" fordi enkelte meiner at bluss er like farlig som ei fyrstikk"

Dette var det han skrev te meg på pm om "episoden" på Fana. Hvis det er dårlig forumskikk å legge ut sånn, så får mod slette innlegget...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Northside

ok, så naitsirk så aldri episoden en gang!

Viser bare hvor latterlig lite folk har å argumentere med her, de håper rett og slett at noe farlig skjedde slik at de kan bruke det som argumentasjon.

well done!

fettnok

holdt på å lage bål? jevlig bra naitsirk, jevlig bra...
ette går aaaaaldri bra!

naitsirk

tippetuppen skreiv:

Quoteskulle gjøre klar en bluss til forventet skåring pga straffe.. Det han klarer e å miste blusset sitt ned på bakken, under setet foran seg. Det antente.. mye latter og samtidig bommer Brann på straffe.. Og der står han å blusser helt alene hvorhen alle ler seg ihel av han.. sikkert de på banen og :P


hadde dette skjedd på stadion med 17000, hadde folk garantert fått panikk. episoden var sikkert morosam, men det viser berre kor lite som skal til.

monzilla

Da kunne man bare ha ropt Brann!  :roll:
den var jævlig tørr.

tippetuppen

På fana kampen så var det blussing under ordnede omsetendigheter. Opp til flere ganger.

Hadde selvfølgelig ikke blitt gjort med 17000 eller andre fullsatte stadioner.. Naitettellerannet skjerp deg og bli litt mer saklig
E det så nøye då

naitsirk

det er jo dette som er poenget. alle maser om blussing under ordna omstendigheter, men det er alltid noko som ikkje klarer å styre seg. sånn e det kvar helg på byen.alltid nokon som ikkje oppfører seg og havner i arresten.

tippetuppen

hæ???????? ka du snakker om nå???
E det så nøye då

Northside

Quote from: "naitsirk"det er jo dette som er poenget. alle maser om blussing under ordna omstendigheter, men det er alltid noko som ikkje klarer å styre seg. sånn e det kvar helg på byen.alltid nokon som ikkje oppfører seg og havner i arresten.


Tror du hadde dauet dersom du befant deg på stadion før 2002....  Blussing var vanlig før i tiden, den gangen vi var best!

I begynnelsen av 98-sesongen ble det fyrt av bluss alle de 5 første seriekampene, rundt 350 bluss til sammen.

Marek

Men vi er vel enige om at ingen av oss har lyst på ett brennende bluss under setet vårt?
ons Ivar skal hem...

Snublefot

Quote from: "Marek"Men vi er vel enige om at ingen av oss har lyst på ett brennende bluss under setet vårt?


tja... på høsten kan det være godt med noe som varmer litt ekstra..

dessuten er det bare å reise seg:D

smaalanda

Quote from: "Snublefot"
Quote from: "Marek"Men vi er vel enige om at ingen av oss har lyst på ett brennende bluss under setet vårt?


tja... på høsten kan det være godt med noe som varmer litt ekstra..

dessuten er det bare å reise seg:D



Bør vel egentlig stå fra starten av spør du meg.
KMO!!!

Stoffi

Quote from: "naitsirk"det er jo dette som er poenget. alle maser om blussing under ordna omstendigheter, men det er alltid noko som ikkje klarer å styre seg. sånn e det kvar helg på byen.alltid nokon som ikkje oppfører seg og havner i arresten.



Skal vi stenge alle utestedene da? Forby det. Skal kun selges vann og brus på utesteder? Under "kontrollerte omstendigheter".
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Stoffi

Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "naitsirk"det er jo dette som er poenget. alle maser om blussing under ordna omstendigheter, men det er alltid noko som ikkje klarer å styre seg. sånn e det kvar helg på byen.alltid nokon som ikkje oppfører seg og havner i arresten.


Tror du hadde dauet dersom du befant deg på stadion før 2002....  Blussing var vanlig før i tiden, den gangen vi var best!

I begynnelsen av 98-sesongen ble det fyrt av bluss alle de 5 første seriekampene, rundt 350 bluss til sammen.



I følge enkelte her inne, burde vi da ha hatt haugevis av skader. Jeg tipper heller på NULL skader, utenom noen svidde jakker.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

DaffyAnd

Skal man tyste på medlemer som selger enkeltkamper av patourkortene sine på store kamper? Kjenner noen som har gjort det. Skal jeg da melde fra til bataljonen?
*** DaffyAnd ****

monzilla

Hvorfor i alle dager vil du gjøre det? Ingen som ikke får billett hvis noen selger en kamp eller to på patourkortet sitt.

slang

Men hvis billetten selges til overpris (les: svartebørs) så er bataljonen helt sikkert interissert i å få vite kem som gjør dette.
ansa 08

monzilla

Kan jo bare ta en Andresen og kreve markedspris.

DaffyAnd

han solgte de til 1800 kr for 2 stykk...
*** DaffyAnd ****

Speedy

Quote from: "DaffyAnd"han solgte de til 1800 kr for 2 stykk...


Send en mail til Bataljonen i stedet.
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Brannfrelst

Dette har kanskje ikke så mye med temaet å gjøre,men dette pakket som laget kvalme nede med gjerdet på felt C ble jo ikke akkurat behandlet som en medsupporter igår. Hva syns folk om dette? Selv syns jeg han fikk på sin plass. Var jo en bra stor snut som låg seg over han;) Ut med pakket!
2.10.07-Gullet kom hem!

monzilla

Quote from: "Speedy"
Quote from: "DaffyAnd"han solgte de til 1800 kr for 2 stykk...


Send en mail til Bataljonen i stedet.


Hvordan vil Bataljonen eventuelt behandle saken? Må vel ha håndfaste bevis for å kunne evt sanksjonere.

fettnok

Quote from: "Brannfrelst"Dette har kanskje ikke så mye med temaet å gjøre,men dette pakket som laget kvalme nede med gjerdet på felt C ble jo ikke akkurat behandlet som en medsupporter igår. Hva syns folk om dette? Selv syns jeg han fikk på sin plass. Var jo en bra stor snut som låg seg over han;) Ut med pakket!


synes bare dette var morsomt. skjønner ikke problemet så lenge ingen ble skadet.
ette går aaaaaldri bra!

Speedy

Quote from: "monzilla"
Quote from: "Speedy"
Quote from: "DaffyAnd"han solgte de til 1800 kr for 2 stykk...


Send en mail til Bataljonen i stedet.


Hvordan vil Bataljonen eventuelt behandle saken? Må vel ha håndfaste bevis for å kunne evt sanksjonere.


De kunne forhøre seg med vedkommende og lure sannheten ut av ham på en måte. Er ikke umulig. Hvis foreksempel de spør han om hvem han solgte billettene til (går ut ifra at de har avtales over nettet), og han gir BBB nummeret, så ringer de vedkommende og spør om han kjøpte billetter til 1800 kr, han bekrefter det, så er selgeren busted.
Er sikkert flere metoder å bruke hvis man legger hodet i bløt.
Hvis DaffyAnd kjenner selgeren noelunde kan han også lure ut sannheten av ham via MSN ved å koseprate, for så å lagre loggen og sende den til Bataljonen.

Dårlige løsninger av meg sikkert, men det tok improvosering til. Finnes nok smartere løsninger.
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Klaus_Brann

Quote from: "DaffyAnd"han solgte de til 1800 kr for 2 stykk...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

DaffyAnd

Quote from: "Speedy"
Quote from: "monzilla"
Quote from: "Speedy"
Quote from: "DaffyAnd"han solgte de til 1800 kr for 2 stykk...


Send en mail til Bataljonen i stedet.


Hvordan vil Bataljonen eventuelt behandle saken? Må vel ha håndfaste bevis for å kunne evt sanksjonere.


De kunne forhøre seg med vedkommende og lure sannheten ut av ham på en måte. Er ikke umulig. Hvis foreksempel de spør han om hvem han solgte billettene til (går ut ifra at de har avtales over nettet), og han gir BBB nummeret, så ringer de vedkommende og spør om han kjøpte billetter til 1800 kr, han bekrefter det, så er selgeren busted.
Er sikkert flere metoder å bruke hvis man legger hodet i bløt.
Hvis DaffyAnd kjenner selgeren noelunde kan han også lure ut sannheten av ham via MSN ved å koseprate, for så å lagre loggen og sende den til Bataljonen.

Dårlige løsninger av meg sikkert, men det tok improvosering til. Finnes nok smartere løsninger.




Jeg har flusst av sms. Kjenner fyren personlig...
*** DaffyAnd ****

Speedy

Som sagt ville tatt dette med bataljonen over mail eller telefon, tror de vil verre interessert i å høre fra deg. Vet du hvor lenge/ofte han selger? Nysgjerrighet :)
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Go Up