• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Krepp-papir-ruller ikke så lurt

Started by kirsti, April 24, 2007, 12:58:10 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

kirsti

Jeg foreslår at vi slutter med krepp-papir-ruller. Lyse sko, sekker, jakker mm som ikke kan vaskes i vaskemaskin risikerer å ende sine liv temmelig rødflekkete.

Jeg snakker av erfaring om mine egne, ganske nye, sko i skinn, endelig funnet sko som tåler regn, brostein og ståing i flere timer i strekk. Nå ser de ut som jeg har brukt de når jeg har malt huset. 700 kr av studielånet rett ut av vinduet, ikke så trivelig.

I tillegg må det være et helvete å rydde opp igjen, så jo hvordan de løste seg opp og klebet seg inn mellom knuvlene i betongen og alle andre steder.

Plaststrimler er sikkert dyrere i seg selv, men om en skal tenke på utgifter til ødelagte ting og rydding tror jeg krepp-papiret blir dyrest.
ar du hette og ljå, holder du med rbk.

pimbolinn

Brannskoene mine e rosa under hehe  :lol: HÃ¥per det gÃ¥r vekk i vask.. Min kamuflerte bukse e mye rosa blitt og.. Shitt happens :P Minner fra en storkamp  :D
Brann - Bergen - Hansa

olebrann3

MIne sko er og rosa og buksen litt

Brann&Bergen<3

digg med rosa sko då:D
men vi bør heller ha kreppruller når det er tørt, så blir alt lettere. Er bare når det er vått det ikkje er så veldig bra.

Ã?ge

Flekker på sko og bukse her også.
Men det som irriterte meg mest var at alle begynte å kaste med engang musikken begynte, så når spillerne begynte å marsjere ut så var det jo så å si ferdig.

Romani3

Synes ikkje vi ska slutte med kreppruller for det, bare følge litt mer med på været. Mine fine hvite Brannsko e rosa under og litt på sidene. La kluter med klor rundt de i går, så no e litt vekke. Funket ikkje å skrubbe det vekk med vanlig skurekrem.
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

Memelli

Vi bør slutte med kreppruller i regn, det er jeg helt enig i, men når det er oppholdsvær er det fantastisk bra, bare folk lærer seg å kaste når man skal kaste...

Klaus_Brann

Forbanna irriterende det her.
Hadde splitter nye HVITE sko på, og de er klin rosa. Pokker.
Hvem skal jeg sende regning til?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Brannfrelst

Samme med damen. Hun hadde hvite sko før kampen.. Og setet mitt er malt.. Må ha vert et reint helvete å rydde opp dette. Grodde jo fast i banen og på tribunen,stoler,folk og det som var. Hang seg t.o.m fast i taket. Nei til kreppruller i regn,ja til sol;)
2.10.07-Gullet kom hem!

Romani3

Det røde/rosa går vekk med klor og vann (blanding, les på flasken), men vær forsiktig så ikkje sko/klær blir ødelagt. Klor bleiker jo, så det kan bli lyse flekker, men ikkje på hvite sko av skinn og gummisåle.
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

vebo

Quote from: "Klaus_Brann"Forbanna irriterende det her.
Hadde splitter nye HVITE sko på, og de er klin rosa. Pokker.
Hvem skal jeg sende regning til?



Tror du kler det jeg ;)
Tiocfaidh ár lá

Plekter

Løsningen er enkel. Slutt med tifo, syng høyere, saktere og mer!

paf

Quote from: "Plekter"Løsningen er enkel. Slutt med tifo, syng høyere, saktere og mer!

Amen, brother!

Klaus_Brann

Quote from: "vebo"
Quote from: "Klaus_Brann"Forbanna irriterende det her.
Hadde splitter nye HVITE sko på, og de er klin rosa. Pokker.
Hvem skal jeg sende regning til?



Tror du kler det jeg ;)


Hehe, ska ikke se bort fra det:-)

Plekter: Mer?Det blir jo startet sanger hvert 2. minutt, det er vel ærlig talt ikke noe problem..
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Romani3

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "vebo"
Quote from: "Klaus_Brann"Forbanna irriterende det her.
Hadde splitter nye HVITE sko på, og de er klin rosa. Pokker.
Hvem skal jeg sende regning til?



Tror du kler det jeg ;)


Hehe, ska ikke se bort fra det:-)

Plekter: Mer?Det blir jo startet sanger hvert 2. minutt, det er vel ærlig talt ikke noe problem..


Ja, vi synger jo hele tiden.
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

C@Bøe_79

Etterpå klokskap er alltid den beste klokskapen..
Vi lærte oss en kraftig lærepeng, og muligens en dyr:-)
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

slang

ansa 08

vebo

Tifo-gruppen får sende ut advarsel neste gang så folk kan stille med regnstølver oljehyre!
Tiocfaidh ár lá

Tifo-gruppen

Tifo gruppen sender nå ut advarsel om at det mest sannsynlig regner på 90% av de resterende hjemmekampene.

Mvh Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Azzurri

Kreppruller når været er flott, og ingen fare for regn. Bare til å sjekke værmeldingen, og den stemmer som regel. Vi må ikke slutte med dette, for det er et vakkert syn å se på.

C@Bøe_79

Quote from: "Tifo-gruppen"Tifo gruppen sender nå ut advarsel om at det mest sannsynlig regner på 90% av de resterende hjemmekampene.

Mvh Morten


De siste 10% vil det muligens snø eller være tåkete og lummert...
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

weirus

kem kan eg sende regningen til for ødelagt bukse? (og delvis sko)
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

TrulsVikane

kte lidenskap har et navn: BRANN

Rasmus_brann

Mine helt hvite nye converse allstar er stort sett rosa. Kanskje fordi eg hjalp til å rydde etterpå då:P Men det er jo bare å ikke bruke crepruller når det regner og men kun når det er fint vær. For vi mått koste opp rød grøt/suppe fra nedre hansa etter kampen.
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Erlend

hvis folk bare skal fortelle om alt som ble misfarget så foreslår jeg at vi bare lar tråden synke. Meget uinterressant lesning

Romani3

De fleste visste vel fra før at kreppapir farger av. Noen bruker det te å farge hår med, men det går fort ut då. Og allerede når vi delte ut rullene, ble vi rød på hendene.
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

Brann&Bergen<3

Quote from: "weirus"kem kan eg sende regningen til for ødelagt bukse? (og delvis sko)


slutt å syt og send den til deg selv.

Romani3

color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

Brann&Bergen<3

eller slutte å syte så sykt!

Go Up