• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bengt takker fansen for støtten..

Started by Lurkin, April 23, 2007, 18:37:15 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Lurkin

http://www.dagbladet.no/sport/2007/04/23/498627.html

..det varmer litt.


- Jeg legger merke til det utpå banen når de synger den sangen. Det er veldig spesielt, og vanskelig å sette ord på. Jeg er veldig takknemlig overfor fansen, og kommer alltid til å huske hvordan de har behandlet meg, sier Sæternes til Dagbladet.no.
Berømte Brann fra Bergen

Nixon

...og kommer alltid til å huske hvordan de har behandlet meg...

Hmmm, virker som at Sæternes allerede snakker om oss i fortid...
Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Quote from: "Nixon"...og kommer alltid til å huske hvordan de har behandlet meg...

Hmmm, virker som at Sæternes allerede snakker om oss i fortid...


Tenkte på det samme. Har han allerede bestemt seg for å dra?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Memelli

Utrolig at folk klarer å gjøre dette om til noe negativt. Det er godt at støtten vår merkes.

Professoren

Quote from: "Nixon"...og kommer alltid til å huske hvordan de har behandlet meg...

Hmmm, virker som at Sæternes allerede snakker om oss i fortid...


Den fortiden er vel myntet på fjorårssesongen vil jeg tro. Var jo støtten han fikk da han sier han setter så stor pris på

HansaInferno

Ja, veldig fint at han sier dette. Gjør det verdt innsatsen, og øker motivasjonen som supporter også.
Breiflabben, baby!

Klaus_Brann

Quote from: "Memelli"Utrolig at folk klarer å gjøre dette om til noe negativt. Det er godt at støtten vår merkes.


Det var ikke negativt ment fra min side.
Jeg undret meg bare om hva han tenker videre i karrieren.
Selv om han leverte varene, og litt til i går, så har han til gode å overbevise i de vanlige kampene.
Det var jo ikke sånn at han gjorde alt alene, resten av laget hjalp godt til i går.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Go Up