• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tifo-dugnad mot Enga

Started by Tifo, April 19, 2007, 17:32:44 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Tifo

DÃ¥ er det ny kamp igjen og nok en gang trenger vi hjelp med tifo.

Det er ikke det samme arbeidet som vi planlagte mot Godset, men vi trenger alikavel hjelp fra en del personer 1-2 timer før innmarsjen mot VIF.

HÃ¥per de som kan hjelpe sender meg en pm, trenger ikke navn eller alder ettersom det ikke har noe betydning.

Vi trenger ogsÃ¥ hjelp til Ã¥ rydde etter kampen (noe som er fullt forstÃ¥elig etter denne tifoen). Er kjempeviktig at folk hjelper til Ã¥  rydde, hvis ikke kan vi eller ikke kjøre slike show flere ganger....

mvh
Thomas
.:Tifo-gruppen:.

olebrann3

syns krepprullene i fjor ble bedre en i år alt for mange som kaster for tidlig og ble hull store plasser... Rart at småbarn så satt på hansa i fjor kastet bedre

Nuen

det har ikke noe med det å gjøre, det har med at ifjor regnet det ikke mens det gjorde det igår. regn gjør då disse rullende våt og de er da enda vanskelige og få ut når man hiver.det som skjedde igår var at hele ruller kom flygende nedover uten at de gikk helt ut. regnet sin feil dessverre.
2.10.2007

slang

tull. Hadde alle kastet når spillerne kom på banen slik de skulle hadde det blitt kanonbra, men det var visst ikke så lett. Tror det hadde gått bedre hvis det hadde stått en eller to stykker forran tribunen med storflagg slik det var i fjor.
ansa 08

Nuen

det hadde jo blitt kaos, alle rullene festet jo seg på flaggene og de klarte såvidt holde de oppe på slutten. og ja, idiotisk og hive før spillerne ankommer banen, men noen nek har ikke tålmodighet å vente noen minutter lengre. Hanøy skulle informert om at de skulle hives når spillerne kom inn og ikke når musikken starter. han pleier jo som regel informere om hva vi skal gjøre med tifoen og korti. kanskje han sa det? godt mulig jeg ikke fikk det med meg isåfall
2.10.2007

olebrann3

Neste gang vi skal ha noe sånt så må det stå 2 framme oppe på gjerdet å gi tegn når de skal kastes så slipper spillerene å se bakken rød og hvit istedenfor luften...

Og til alle idioter som kaster en halvtime før kampen begynner, koffor i alle dager ødelegge for alle andre? må vell gå ann å vente til spillerene kommer...

Det med at alle kastet når sangen begynte er mer en missforståelse sangen begynner og noen tror de skal kaste så kaster kanskje 100-200 og da ser alle at de kaster og så kaster resten og

Tifo

Vil starte med å takke alle som tok del i tifo-arbeidet både før og etter kampen! Var ikke hjemme før over 01:00 om natten etter intens rydding :wink:

Tifoen ble ikke helt vellykket nei og vi i tifo-gruppen burde nok organisert ting litt bedre. Tok det for gitt at folk visste når kasterullene skulle kastes...

Men dette er noe vi må ta lærdom av og tenke på neste gang vi kjører et slikt show. Kan nevne at vi brukte 6000 kasteruller i denne kampen, 2000 flere enn i fjor.

Film kommer snart. Hadde vært greit om noen kom med bilder fra tifoen.

mvh Thomas
.:Tifo-gruppen:.

Romani3

Så de som kastet for tidlig, dvs. lenge før, visste ikkje at de sku kaste når spillerne kom inn? Tror heller det var mange som ikkje brydde seg. Men av de eg så var det mest unger som kastet før, og noen litt eldre då, som burde vite ka som var rett.

Dumt det regnet.. Mine hvite sko ble fine og rosa under og på sidene av krepprullene då.... =/
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

Brannfrelst

Setet mitt er iallefall forandret fra hvitt til rødt. Det samme er klærne til mange jeg kjenner. Pga rødmaling fra disse rullene. Skal ærlig innrømme at jeg kastet tidlig jeg og. Dvs 5 sek før de kom innpå. Men den varte ganske lenge. Var mange ruller i luften når de entret banen. Hørte rykter om at det var mange igjen også?;) 16.mai? RBK?
2.10.07-Gullet kom hem!

Nuen

min mørke dongribukse har fått fine røde flekker her og der:) nydelig.
2.10.2007

Endre


Northside

Quote from: "Brannfrelst"Setet mitt er iallefall forandret fra hvitt til rødt. Det samme er klærne til mange jeg kjenner. Pga rødmaling fra disse rullene. Skal ærlig innrømme at jeg kastet tidlig jeg og. Dvs 5 sek før de kom innpå. Men den varte ganske lenge. Var mange ruller i luften når de entret banen. Hørte rykter om at det var mange igjen også?;) 16.mai? RBK?


Den som lever får se :)

Neste gang skal jeg ihvertfall ikke ha hvite sko, de er nå rosa... Slik som resten av Hansa ble.

+ i boken er at vi fikk rødt nett i målet!

Romani3

Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "Brannfrelst"Setet mitt er iallefall forandret fra hvitt til rødt. Det samme er klærne til mange jeg kjenner. Pga rødmaling fra disse rullene. Skal ærlig innrømme at jeg kastet tidlig jeg og. Dvs 5 sek før de kom innpå. Men den varte ganske lenge. Var mange ruller i luften når de entret banen. Hørte rykter om at det var mange igjen også?;) 16.mai? RBK?


Den som lever får se :)

Neste gang skal jeg ihvertfall ikke ha hvite sko, de er nå rosa... Slik som resten av Hansa ble.

+ i boken er at vi fikk rødt nett i målet!


Eg ska prøve å skrubbe skoene mine no =P Spørs om det funker. Kanskje slenge de i vaskemaskinen med flekkfjerner?
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

Stoffi

Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

vebo

Hvorfor forklarte ikke speaker dette? Det ble jo gjort i fjor...
Tiocfaidh ár lá

Erlend

Quote from: "Stoffi"

Er det noen spesiell teknikk? Følte at kastene mine ble ganske mislykket, for de rullet seg ikke skikkelig ut

Northside

Drar du ut en meter eller to før du kaster så vil mer paper rulle seg ut :wink:

Speedy

Quote from: "Erlend"
Quote from: "Stoffi"

Er det noen spesiell teknikk? Følte at kastene mine ble ganske mislykket, for de rullet seg ikke skikkelig ut



Du dro kanskje ikke ut ca en meter av rullen før du kastet? Det funker bra .
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Brannfrelst

Jeg rullet den ut 3-4 meter minst men alikevel ble det ikke noe særlig effekt. Den var altfor våt så den klebret seg sammen. Men er sikkert meldt fint vær 16.mai da;) Vindstille også. Snakker vi bluss og kreppruller? Er ikke sååå brannfarlig;)
2.10.07-Gullet kom hem!

Go Up