• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Pelle Nilson til Brann ?

Started by Gulløl, April 19, 2007, 14:31:38 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Superjack

Huseklepp mot Pelle Nilsson er en bra deal i grunnen det. :)
Brannsupporter.

Xminator

Quote from: "Kjell249"
Quote from: "Xminator"http://www.fxt.no/tippeligaen/rosenborg/article1176634.ece

Nilsson går ikke til RBK. Odd har stengt døren og vil ikke snakke mer med dem. Da blir nok Nilsson i Odd ut sesongen.

Hadde vert greit om neste nyhet var at Brann har byttet til seg Nilsson mot Huseklepp ;) Eller har snytt RBK ved å tilby overgang etter sesongen. Slik vi gjorde det med PVM.


Har Odd råd til å la Pelle bli Bossman? Hvis de kan få rundt 10 mill, så tror jeg det er for mye penger å si nei til. Eller kanskje det er verd det, hvis det gjør at de unngår nedrykk...


Han er vel ikke Bosman før neste sommer, så de har nok tid til å rykke ned først. Han kan jo fort være forskjellen på fortsatt kontrakt eller tur til Bergen for å møte Løvham i 2008. Det kan fort koste mer enn de 12 millionene Brann og RBK ønsket å legge på bordet. De har neppe helt gitt opp å sende ham videre til utlandet heller. Da for en helt annen pris enn det vi kan betale.

HeiaBrann!

Quote from: "Xminator"
Quote from: "Kjell249"
Quote from: "Xminator"http://www.fxt.no/tippeligaen/rosenborg/article1176634.ece

Nilsson går ikke til RBK. Odd har stengt døren og vil ikke snakke mer med dem. Da blir nok Nilsson i Odd ut sesongen.

Hadde vert greit om neste nyhet var at Brann har byttet til seg Nilsson mot Huseklepp ;) Eller har snytt RBK ved å tilby overgang etter sesongen. Slik vi gjorde det med PVM.


Har Odd råd til å la Pelle bli Bossman? Hvis de kan få rundt 10 mill, så tror jeg det er for mye penger å si nei til. Eller kanskje det er verd det, hvis det gjør at de unngår nedrykk...


Han er vel ikke Bosman før neste sommer, så de har nok tid til å rykke ned først. Han kan jo fort være forskjellen på fortsatt kontrakt eller tur til Bergen for å møte Løvham i 2008. Det kan fort koste mer enn de 12 millionene Brann og RBK ønsket å legge på bordet. De har neppe helt gitt opp å sende ham videre til utlandet heller. Da for en helt annen pris enn det vi kan betale.

tror egentli Odd vil ha mer jAH...Sunderland lå jo 17 mill på bordet, og odd sa nei..

dudo

Det er jo et helt år siden, og Nilsson er ikke i nærheten av den formen han hadde da. 10 mill er en helt ok pris, med 12 mill så har Odd gjort en god deal.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

xTaTic

Quote from: "dudo"Det er jo et helt år siden, og Nilsson er ikke i nærheten av den formen han hadde da. 10 mill er en helt ok pris, med 12 mill så har Odd gjort en god deal.

8mill + Sæternes hadde vært en finfin deal!
Tipper det er noe både Sandstø og Mjelde hadde kunnet leve med!

dudo

Da må vi evt ha inn både Sjöhage pluss en hodesterk spiss, og da begynner utskiftningene å bli i overkant mange.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

tauraren1

Hadde på følelsen i går at han kommer til å løfte noen "bøtter" over hode i en Rød drakt  :D
ordan har "vi" det i dag da?

Xminator

Har en følelse av at han snakker om proffspill etter første gode kampen. Men det er bare min naturlige skepsis til unge talenter ...

Snublefot

Odd sier nei til Kone nå, og RBK har sagt at neste utspill er Odd sine...

Min gode rbk venn på jobben kom frustrert til meg i dag og sa at overgangen pr i dag har strandet.  Han skjønte ikke hva RBK ventet på, og mente de skulle smelle en mill eller to ekstra i bordet.

istedet virker det som at rbk venter på odd.. som om odd har noen stor interesse av å miste pelle før sesongslutt..  han har fortsatt 1 år igjen av kontrakten, og vil få nok for han til vinteren også..

EDIT: ser at det er nevnt og at hele overgangen er strandet ja... flotte saker=)=)

thesevs

BA skriver
QuoteVi fikk ikke en gang lov av Odd til å snakke med spilleren. Men nå er jo Yssouf Kone fortsatt i Rosenborg, sier Branns sportssjef Roald Bruun-Hanssen til BA.


http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article2862574.ece[/quote]


Hørte eg ordet skadefryd? :-D
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Corran

Litt greit at de har baller til å ikke la seg presse av Odd.
Odd prøver å sette klubber opp mot hverandre og få så mye som mulig for spilleren og da er det greit at ikke Brann blir med på noen budkrig
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lurkin

Syns det er teit av RBH og uttale seg om at de ikke vil prøve seg på Pelle, og at de er fornøyd med Knut Walde. Nå kan vi håpe at han tar en POL og vi våkner opp etter en fuktig lørdagskveld til en Pelle i rød drakt..
Berømte Brann fra Bergen

Slabbedaskovic

vi sender Huseklepp og og nokken millioner østover. var ikke odd interessert i huseklepp en stund ?

Stoffi

Quote from: "thesevs"BA skriver
QuoteVi fikk ikke en gang lov av Odd til å snakke med spilleren. Men nå er jo Yssouf Kone fortsatt i Rosenborg, sier Branns sportssjef Roald Bruun-Hanssen til BA.


http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article2862574.ece



Hørte eg ordet skadefryd? :-D[/quote]



Skadefryd? Det betyr jo at vi ikke får noen stopper..... Knut walde er stjernen....
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Belfort

Helt utrolig dette med Walde. Han har tidligere bevist at han ikke er en topp eliteseriespiller. Jeg tviler på at han skal ha blitt så mye bedre nå. Tror Brann  gjør veldig feil her.

Nixon

Quote from: "Belfort"Helt utrolig dette med Walde. Han har tidligere bevist at han ikke er en topp eliteseriespiller. Jeg tviler på at han skal ha blitt så mye bedre nå. Tror Brann  gjør veldig feil her.


Han har vel nettopp tidligere bevist at han holder nivået.
Og hvorfor tviler du egentlig? Sett mange Løv-Ham-kamper?
Rød makt på Hansa

thesevs

Quote from: "Stoffi"Skadefryd? Det betyr jo at vi ikke får noen stopper..... Knut walde er stjernen....


Eg tenkte mer at Bruun-Hansen va irritert på Odd som ikkje lot de snakke med Nilsson, og at RBK som fikk lov ikkje klarte å gjennomføre handelen (mye takket være Kones oppførsel)...

Men personlig ønsker eg Nilsson opp til Bergen. Eneste e vel at det begynner å bli litt trangt der baki.. regner ikkje med at Walde blir fornøyd med benken om det skulle skje...
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Henki

Quote from: "thesevs"
Men personlig ønsker eg Nilsson opp til Bergen. Eneste e vel at det begynner å bli litt trangt der baki...


Jaja, mens vi andre vil ha Pelle Nilson til Bergen for å spille fotball er det tydeligvis helt andre ting du ser for deg at han (og du?:) skal foreta seg... :)
Ballen skal fremover!

Brannmus

Nå har vi en svenske i laget. La oss ikke friste skjebnen med å gå for to..


Brannmus

Synd vi ikke får han, men samtidig må jeg si: JADA! Ikke til Rosenborg!

Belfort

Utrolig viktig at han ikke gikk til rosenborg.

Brannmus

En Rosenborg-supporters reaksjon på at Nilsson ikke kommer til klubben:
QuoteUff... Dette begynner å ligne på marerittet jeg hadde for et par netter siden...

(Rosenborg solgte Koppinen, Kone og Braaten, uten at forsterkninger ble henta inn. Ved sesongslutt ble Brann seriemester foran Lillestrøm, mens Rosenborg tapte tippeligakvalikken mot Molde)

Måtte denne mannen være sanndrømt!

The Boss

Men altså, tysk 2 div? Ka e d for noe tull da??

Tore Larsen

Quote from: "The Boss"Men altså, tysk 2 div? Ka e d for noe tull da??


Har vel gjerne med lønningsposen å gjøre ?
Mvh

Tore

Brannmus

Odd fikk nok penger til å ville selge, og da tror jeg Nilsson var mer en klar for å bare komme seg vekk fra en klubb han ikke har ønsket å være i siden i fjor sommer.

Men, når det er sagt. Nilsson er ikke verdt 15 millioner, så glad at Brann trakk seg ut når de gjorde. Slapp vi mye spekulasjoner og alt drittet som RBK har vært igjennom.

AtroZ

Flott at han ikke havnet i rosenborg. Var ikke de 15 mill innen for det de fleste mente nilsson var verdt? Jeg tror det. Videresalgs potensialet hans er så stort at han lett er verdt så mye. Og når vi legger til at han hadde vært en bauta i gullkampen...

Ser ikke vekk fra at odd hadde sagt nei til et bud på 15 mill fra brann. Bedre å selge ham ut av landet.
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

Lurkin

Tysk 2. divisjon er vel bedre enn et norsk (snart) 1. div lag..

Men ja, er glad han ikke gjorde trønder av seg.
Berømte Brann fra Bergen

DJ_ADG

2. Bundesligaen e en bra liga med lag som Köln,St Pauli, 1860 München, Borussia M'gladbach og 1. FC Kaiserslautern. I de to sist nevnte finner man Hassan El Fakiri og Azar Karadas.

Og den ligaen e nok bedre nivå enn norsk Tippeliga og mye finere lønsspose
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Alzheimer/Silverspurs

Forresten også fantastisk masse folk på ein del kampar der nede!

Ricky

Quote from: "Alzheimer/Silverspurs"Forresten også fantastisk masse folk på ein del kampar der nede!



Blir vel i så fall på bortekampene :p


Synes det er litt smått utrolig (men desto mer gledelig) at Pelle Nilsson velger Hoffenschnitzel fremfor CL-kvalik med Rosenborg.

olebrann3

hassan er no klubbløs pirke pirke

Go Up