• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Pelle Nilson til Brann ?

Started by Gulløl, April 19, 2007, 14:31:38 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

monzilla

Frem til stadion er ferdigutbygget må vi nok forvente å være underdogs på overgangsmarkedet, spesielt når vi står opp mot trønderpakket. Men vi må huske at trønderne driver med dundrende underskudd så lenge de ikke er med i CL.

TheWiseMan

Nå må vi ikke glemme at Rosenborg kan heve seg utroli mye når det er snakk om Champions League kvalifisering. I 2005 sleit jo Rosenborg veldi mye i serien. Men allikevel klarte dei å kvalifisere seg til Champions League, og i tillegg(!) slå Olympiakos 1-3 på bortebane i gruppespillet. Det var en sinnsyk prestasjon av Rosenborg. Så vi må på ingen måte avskrive at Rosenborg ikke klarer å kvalifisere seg til Champions League. Laget har jo fått inn noen afrikanere som kan gjøre det helt store med ballen.

Så å avskrive Rosenborg i Champions League er noe av det siste jeg kommer til å gjøre.

monzilla

Sånn RBK holder på i tippeligaen i år kan de bare drite i å komme seg videre fra 3. runde.

Superjack

For å være ærlig så blir jeg ikke overrasket om RBK tar en Brann og ryker ut i 2. kvallrunde mot ett lag de tror de er så mye bedre enn.
Brannsupporter.

arntf

Jeg er enig at den holdningen  har vært et problem i serie og cup, men jeg tviler på at det samme vil gjelde i CL kvalik, samme hvilket lag det er mot. CL er Målet for spillerne, både i seg selv og for å kunne vise seg frem for større ligaer.
quot;Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

AtroZ

Quote from: "Langhår"Jeg registrerer med skuffelse at Brann ser ut til å trekke det korteste strået i kampen om Nilssonl.

Siden Brann har lagt inn årene så fort i denne saken regner jeg det som sannsynlig at Trønderpakket har kommet med et ultimatum lik det de kom med i forbindlelse med Sappara-overgangen; "Vi byr mer, uansett!" Og ettersom Trøndertullingene har over 200 mill på bok er det jo lite Brann kan gjøre. Feitet opp på CL-penger som de er....


Jeg skjønner ikke hvordan "Vi byr mer, uansett!" skal fungere som ultimatum. Ringer de til brann å sier "Vi byr mer, uansett!" for å psyke dem ut? Hvis de sier det til odd så er vel bare svaret "Flott, brann har bydd 25 mill" Elller med andre ord, de sier de er villig til å betale kraftig overpris for spilleren.
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

Ricky

Quote from: "AtroZ"Eller med andre ord, de sier de er villig til å betale kraftig overpris for spilleren.



Ja, det er jo det som er poenget. Rosenborg er villig til å betale overpris (10++ mill) for en "grei" midtstopper. Nilsson har vært omtrent på nivå med våre egne stoppere denne sesongen, og internasjonalt har han et par B-landskamper hvor kritikkene har vært så som så.
Til sammenligning har våre syv forsvarsspillere (Guntveit, Hanstveit, Bjørnsson, Sigurdsson, Corrales, Bjarnason, Dahl) kostet seks mill til sammen, og en eventuell overgangssum på 2,5 mill for Knut Walde vil bety klubbrekord hva angår forsvarsspillere.

Nei, synes det er vrient å forsvare en pris på rundt 10 millioner for en forsvarsspiller i Tippeligaen.

BRANN - FOR ALLTID

Det er blitt merkelig stille rundt denne Pelle. Trodde han var klar før trønderpakket, men det ser ut for å drøye. Kanskje ikke alt er avklart likevel?
RANN - FOR ALLTID


Haugen2

Quote from: "Langhår"ultimatum lik det de kom med i forbindlelse med Sappara-overgangen; "Vi byr mer, uansett!"


Hvem var vi i budkrig med når det gjelder Sapara?

Nixon

Quote from: "Haugen2"Hvem var vi i budkrig med når det gjelder Sapara?


Lillestrøm.
Etter å ha ansatt talentspeideren som fant Sapara. For Lillestrøm...

http://pub.tv2.no/nettavisen/fxt/tippeligaen/lillestrom/article696300.ece
Rød makt på Hansa

FeltZ4ever

Den e' Bruun...

Rune felt F


Brannmus

Quote from: "FeltZ4ever"
Quote from: "Brannmus"

Doffen85

Elfsborg har hevet seg inn i kampen om Nilsson, så vi får håpe han stikker dit istedenfor til Barteland!

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=148816


xTaTic

Quote from: "The Boss"http://www.fxt.no/tippeligaen/article1168460.ece

HERLIG HERLIG :D


Høres bra ut!
Hvis nå Brann bare hadde vist litt muskler og byttet sæternes og en bøtte med penger mot nilsson så hadde det vært helt perfekt!

The Boss

Men da er vi jo like langt.. Da trenger vi en spiss, om ikke to... Bengt er undervurdert og svært viktig for laget!!

Nixon

Det stod på TV2 at Elfsborg har tenkt å by 10 mill for svensken. Det er jo mindre enn det som var Brann sin grense. Så her er det bare for Brann å hive seg på igjen!
Rød makt på Hansa

Xminator

Odd er sikkert sleipe nok til å ha en pris for Brann (+12 mill), en helt annen for Elfsborg (~10 mill) og en tredje for RBK (11 mill, ren spekulasjon).

Brannmus

Virker ganske naturlig.. Brann og Rosenborg, er som "konkurrenter" verre å styrke med en solid spiller, enn det Elfsborg er. Dermed vil de nok ha bedre kort på hånden når det gjelder å sikre seg svensken.

Samtidig, så er nok Branns "nød" med på å heve prisen. Det er kjent vi må ha en stopper, så det presser prisen naturlig opp.

Klaus_Brann

Quote from: "Xminator"Odd er sikkert sleipe nok til å ha en pris for Brann (+12 mill), en helt annen for Elfsborg (~10 mill) og en tredje for RBK (11 mill, ren spekulasjon).


Nja, de vil vel ha mest mulig for han.De vasser vel ikke akkurat i penger der borte..
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Xminator

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Xminator"Odd er sikkert sleipe nok til å ha en pris for Brann (+12 mill), en helt annen for Elfsborg (~10 mill) og en tredje for RBK (11 mill, ren spekulasjon).


Nja, de vil vel ha mest mulig for han.De vasser vel ikke akkurat i penger der borte..


Likevel, når Kone nå ikke vil til Odd regner jeg med at Elfsborg og RBK får samme priskrav som Brann, og om Odd bestemmer seg for å senke kravet så inviteres også Brann inn på dette tilbudet. MEN, det er som sagt det siste jeg tviler sterkt på om skjer.

Uansett, Nilsson høres mye bedre ut enn Walde. Spørsmålet er on Nilsson er en smyle hypet. Han sliter vel med å komme i landslagsdiskusjon, uten at jeg er helt oppdatert på hva som har skjedd på den fronten siste året. FCK gikk for eksempelt rett på "han andre svensken".

Holder Walde nivået? Vi får se. Slår han til i Branntrøyen er han landslagsaktuell. Han fikk vel noen U-21 kamper for spillet sitt sist gang. Så gjelder det bare at han ikke brekker nesen i første kamp denne gangen også.

Nixon

Jeg tror også at han er en smule hypet, spesielt her i Bergen. Mye pga at mange ser på han som eneste mulighet til seriegull i år. Rosenborg virker på sin side ikke villig til å betale 12-15 mill for svensken. Der er det byttehandel med mellomlegg eller ingenting virker det som. Det er nok en indikasjon på at prisen er litt stiv.
Rød makt på Hansa

KenFeltZ

Nilsson er absolutt ikke hypet. Han er den midtstopperen i Norge med klart mest internasjonalt snitt i spillet sitt.

Når det gjelder landslaget så er det historisk bevist at svensker som spiller i Norge sliter mer med å bli tatt med på landslaget. Man kan jo bare spekulere i hvorfor men en av grunnene kan nok være at det svenske sportslige apparatet på generelt historiske grunnlag alltid har vært skeptisk til norsk fotball. Mye av "drillo tiden" må ta sin del av skylden der og det kan jo kanskje virke som vi sliter med den merkingen enda.

Men for å repetere meg selv. Nilsson er absolutt ikke hypet. Det er ganske naturlig at han sliter med å gjøre seg skikkelig bemerket på ett Odd lag som de første 10 kampene var direkte elendig. Nå har Odd gjort 2-3 ok/gode kamper med det resultat at Nilsson har fremstått igjen som en klippe der bak. Og som vi alle vet...en god spiller gjør ikke ett lag alene.

eivhelle

Jeg vil nok si at Pelle er noe overvurdert når en ser på prislappen.

Hvis vi skal sammenligne med de midtstopperene som har spillt for
brann de siste årene vil jeg vel si han at er på et nivå som ligger litt over
Soma og litt under Scharner. Derfor burde prisen ha ligger et sted
mellom 6-10 mill.

Eneste mulighet for å få pengene tilbake ved å investere i Pelle er å selge
ham videre til en klubb i en av de større ligaene. For at det skal bli tilfelle
må han spille jevnlig på landslaget, så jeg ville vært svært forsiktig hvis det
var mine penger det var snakk om.

Hvis et kjøp av Pelle Nilsson i seg selv kunne garantert at seriegullet ble
sikret, ville det kanskje i seg selv rettferdiggjort å svi av noen mill. Dette
var vel også intensjonen da Andresen ble kjøpt, men vi vet alle hvordan
det har gått så langt. Sånn sett skjønner jeg at noen investorer kan være
skeptiske til å investere mange millioner på enkeltspillere.

Nixon

Eneste som er sikkert er at Soma/Dahl-handelen ikke smaker like godt i år som i fjor...
Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Quote from: "Xminator"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Xminator"Odd er sikkert sleipe nok til å ha en pris for Brann (+12 mill), en helt annen for Elfsborg (~10 mill) og en tredje for RBK (11 mill, ren spekulasjon).


Nja, de vil vel ha mest mulig for han.De vasser vel ikke akkurat i penger der borte..


Uansett, Nilsson høres mye bedre ut enn Walde. Spørsmålet er on Nilsson er en smyle hypet. Han sliter vel med å komme i landslagsdiskusjon, uten at jeg er helt oppdatert på hva som har skjedd på den fronten siste året. FCK gikk for eksempelt rett på "han andre svensken".


Ja, Nilsson høres bedre ut, og jeg har stor tro på at en slik spiller ville blomstret 10 ganger mer i Brann enn Odd, hvor han har medspillere som er bedre..
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

eivhelle

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Xminator"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Xminator"Odd er sikkert sleipe nok til å ha en pris for Brann (+12 mill), en helt annen for Elfsborg (~10 mill) og en tredje for RBK (11 mill, ren spekulasjon).


Nja, de vil vel ha mest mulig for han.De vasser vel ikke akkurat i penger der borte..


Uansett, Nilsson høres mye bedre ut enn Walde. Spørsmålet er on Nilsson er en smyle hypet. Han sliter vel med å komme i landslagsdiskusjon, uten at jeg er helt oppdatert på hva som har skjedd på den fronten siste året. FCK gikk for eksempelt rett på "han andre svensken".


Ja, Nilsson høres bedre ut, og jeg har stor tro på at en slik spiller ville blomstret 10 ganger mer i Brann enn Odd, hvor han har medspillere som er bedre..


De eneste spillerene som blomstrer i Brann er de som kommer fra benken
til RBK så jeg ville ikke vært så veldig optimist i så henseende.

Klaus_Brann

Quote from: "eivhelle"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Xminator"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Xminator"Odd er sikkert sleipe nok til å ha en pris for Brann (+12 mill), en helt annen for Elfsborg (~10 mill) og en tredje for RBK (11 mill, ren spekulasjon).


Nja, de vil vel ha mest mulig for han.De vasser vel ikke akkurat i penger der borte..


Uansett, Nilsson høres mye bedre ut enn Walde. Spørsmålet er on Nilsson er en smyle hypet. Han sliter vel med å komme i landslagsdiskusjon, uten at jeg er helt oppdatert på hva som har skjedd på den fronten siste året. FCK gikk for eksempelt rett på "han andre svensken".


Ja, Nilsson høres bedre ut, og jeg har stor tro på at en slik spiller ville blomstret 10 ganger mer i Brann enn Odd, hvor han har medspillere som er bedre..


De eneste spillerene som blomstrer i Brann er de som kommer fra benken
til RBK så jeg ville ikke vært så veldig optimist i så henseende.


Stemmer det..Bjørn Dahl blomstret jo ikke etter at han kom te Brann...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

eivhelle

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "eivhelle"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Xminator"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Xminator"Odd er sikkert sleipe nok til å ha en pris for Brann (+12 mill), en helt annen for Elfsborg (~10 mill) og en tredje for RBK (11 mill, ren spekulasjon).


Nja, de vil vel ha mest mulig for han.De vasser vel ikke akkurat i penger der borte..


Uansett, Nilsson høres mye bedre ut enn Walde. Spørsmålet er on Nilsson er en smyle hypet. Han sliter vel med å komme i landslagsdiskusjon, uten at jeg er helt oppdatert på hva som har skjedd på den fronten siste året. FCK gikk for eksempelt rett på "han andre svensken".


Ja, Nilsson høres bedre ut, og jeg har stor tro på at en slik spiller ville blomstret 10 ganger mer i Brann enn Odd, hvor han har medspillere som er bedre..


De eneste spillerene som blomstrer i Brann er de som kommer fra benken
til RBK så jeg ville ikke vært så veldig optimist i så henseende.


Stemmer det..Bjørn Dahl blomstret jo ikke etter at han kom te Brann...


Bjørn Dahl har levert like bra for Brann som for Viking, men det blir feil å si at han ble bedre av å komme til Brann. Han fikk bare mye mer spilletid. Grunnen til at han fikk så mye positiv omtale i fjor er at Brann manglet høyreving og Dahl fikk utfolde seg offansivt. I år har Solli tatt seg av vingen og da blir det mest defansiv jobbing på Dahl og da utmerker han seg ikke i samme grad.

Poenget er at det er enklere å utmerke seg på et lag der du er stjernen på laget. Hvis du er en av mange gode spillere er du avhengig av tillit og spilletid. Helstad og Solli har fått tillit i Brann og blomstret, mens de sleit benken i RBK.

Pelle Nilsson har hatt tillit hele tiden i Odd og jeg tviler derfor på at han får det helt stor løftet ved å bytte klubb.

Nixon

Quote from: "eivhelle"Pelle Nilsson har hatt tillit hele tiden i Odd og jeg tviler derfor på at han får det helt stor løftet ved å bytte klubb.


Vi er vel fornøyd dersom han fortsetter å spille slik han har gjort til nå...
Rød makt på Hansa

silje-xD

Quote from: "Chrisstah"
Quote from: "silje-xD"
Quote from: "Gulløl"Dette innlegget har nettopp kommet inn på BA-bloggen. Kan noen her kommentere sannsynligheten for at dette er seriøst ? Hadde vore fantastisk om det stemte.
_______________________________________________

Det går rykter om at Brann og Hardball har kjøpt Pelle Nilson i Odd, og at overgangen skjer til sommeren.

Om dette er tilfelle eller ikke, vet jeg ikke, men det var samme type rykte som rett før Helstad ble kjøpt av Brann.
-Da trodde alle at vi skulle få Karadas, og Helstad var ikke nevnt i media, før han plutselig ble kjøpt.

Pelle har signalisert at han vil ut av landet, men hvis det er tilfelle at han ønsker å spille for en stor norsk klubb i et år eller to frem, så ser jeg ikke bort ifra at det kan skje..

Han er ung, salgbar ( hvilket forsvarer investeringen ), god og landslagsaktuell midtstopper, akkurat det vi trenger for å gjøre laget komplett. Bjarnason spiller nok sin siste sessong...

Jeg gidder ikke gå rundt og tenke så mye på det, men det var et rykte som ble plukket opp, fra samme kilder som før Helstad overgangen... ville bare dele det.
_______________________________________________
Har alle glemt kem som skårte selvmål og sendte Odd rett ned i addecoligaen ??  :)


tror nok du har misforstått litt, man trenger ikke være dårlig fordi man lager selvmål, se ørn 2 han gjorde 2 store misser mot sandefjord. er ikke han en av våre beste spillere for det?

Pelle nillsson er vel kanskje den beste stopperen i tippeligaen, og hvis han får spille med bedre spillere enn det er i odd så blir nok han mye bedre enn det han viser nå.

Selfølgelig e han bra =D men liksom .. selvmål ? begynte å grine gjor han og .. men at han kan være bra for brann e d isje nokke tvil om =D :D  8)
rann 4 ever ! <3


BRANN - FOR ALLTID

Quote from: "TheRock"


Helt enig. Nei, det e som eg alltid har sagt. Fotball e for menn!
RANN - FOR ALLTID

Hausberg

itt hjerte står i Brann......

kek


Klaus_Brann

Quote from: "TheRock"


Jeg tror det er Krøvel med nytt nick, så mistenkelig likt ut som de fiktive jentene han skrev om i bloggen sin, og her...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

RC

Quote from: "kek"http://www.fxt.no/tippeligaen/rosenborg/article1173148.ece

Pelle ser ut til å være på vei til rbk likevel....


Det er vel nå en solid, spillende midstopper skal trylles fram fra hatten, Brann.

Chrisstah

Quote from: "silje-xD"
Quote from: "Chrisstah"
Quote from: "silje-xD"
Quote from: "Gulløl"Dette innlegget har nettopp kommet inn på BA-bloggen. Kan noen her kommentere sannsynligheten for at dette er seriøst ? Hadde vore fantastisk om det stemte.
_______________________________________________

Det går rykter om at Brann og Hardball har kjøpt Pelle Nilson i Odd, og at overgangen skjer til sommeren.

Om dette er tilfelle eller ikke, vet jeg ikke, men det var samme type rykte som rett før Helstad ble kjøpt av Brann.
-Da trodde alle at vi skulle få Karadas, og Helstad var ikke nevnt i media, før han plutselig ble kjøpt.

Pelle har signalisert at han vil ut av landet, men hvis det er tilfelle at han ønsker å spille for en stor norsk klubb i et år eller to frem, så ser jeg ikke bort ifra at det kan skje..

Han er ung, salgbar ( hvilket forsvarer investeringen ), god og landslagsaktuell midtstopper, akkurat det vi trenger for å gjøre laget komplett. Bjarnason spiller nok sin siste sessong...

Jeg gidder ikke gå rundt og tenke så mye på det, men det var et rykte som ble plukket opp, fra samme kilder som før Helstad overgangen... ville bare dele det.
_______________________________________________
Har alle glemt kem som skårte selvmål og sendte Odd rett ned i addecoligaen ??  :)


tror nok du har misforstått litt, man trenger ikke være dårlig fordi man lager selvmål, se ørn 2 han gjorde 2 store misser mot sandefjord. er ikke han en av våre beste spillere for det?

Pelle nillsson er vel kanskje den beste stopperen i tippeligaen, og hvis han får spille med bedre spillere enn det er i odd så blir nok han mye bedre enn det han viser nå.

Selfølgelig e han bra =D men liksom .. selvmål ? begynte å grine gjor han og .. men at han kan være bra for brann e d isje nokke tvil om =D :D  8)


takk for en latter.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

_owenz_

Quote from: "monzilla"Frem til stadion er ferdigutbygget må vi nok forvente å være underdogs på overgangsmarkedet, spesielt når vi står opp mot trønderpakket. Men vi må huske at trønderne driver med dundrende underskudd så lenge de ikke er med i CL.


Viktig å tenke på at "underskuddene" bare er på papiret! Underskudd er selvfølgelig ikke bra, men kommer pga. avskrivninger av spillerstall. Dette gjør ingenting med formuen til RBK.

10 mill. i minus i budsjett betyr ikke 10 mill. mindre på kontoen!

BRANN - FOR ALLTID

Quote from: "_owenz_"
Quote from: "monzilla"Frem til stadion er ferdigutbygget må vi nok forvente å være underdogs på overgangsmarkedet, spesielt når vi står opp mot trønderpakket. Men vi må huske at trønderne driver med dundrende underskudd så lenge de ikke er med i CL.


Viktig å tenke på at "underskuddene" bare er på papiret! Underskudd er selvfølgelig ikke bra, men kommer pga. avskrivninger av spillerstall. Dette gjør ingenting med formuen til RBK.

10 mill. i minus i budsjett betyr ikke 10 mill. mindre på kontoen!


Det er jo en sannhet med visse modifikasjoner. Gitt at rbk kjøper pelle for 10 mill og gir han en 3 års kontrakt og avskriver spilleren over kontraktens levetid (3 år) vil resultateffekten i år 1 være  minus 1,65 milloner (avskrivninger år 1. Siden spilleren kommer midt i året avskrves bare 6 mnd). Kontanteffekten (gitt at rbk må betale alt med en gang) i år 1 er imidlertid minus 10 millioner. Slik sett vil det i regnskapet se "bedre ut" (minus 1,65 mill) enn det gjør i lommeboken (-10 mill).

Så underskuddet på papiret er faktisk mindre enn "underskuddet" på bankkontoen.

OG - for sikkerhets skyld. I regnestykket over er det ikke tatt med  lønnskostnader eller evt videresalg. Lønnskostnader bokføres etter hver som de påløper. Ved videresalg blir gevinsten større i regnskapet enn på bankkontoen. Anta at spilleren selges for 20 milloiner etter to år. Spilleren er da avskrevet med 6,67 millioner og gevinsten vil bli 16,67 millioner (20-3,33 (gjenværende bokført verdi))i regnskapet. Likviditetsmessig vil gevinsten bli 10 millioner (salgssum 20 - kjøpssum 10 mill). Jeg har, for enkelhets skyld sett bort fra om f.x. Odd eller andre skal ha en andel av gevinsten ved videresalg.

Dette er elementært....
RANN - FOR ALLTID

Xminator

Niks, underskuddene på driftsbalansen er like røde som regnskapstallene.

De har brent penger der oppe noen år nå, og har vel omtrent dobbelt så stor administrasjon som Brann. Håper Brann klarer å bruke omsetningen til å styrke oss sportslig ikke bare i konkurranse med andre klubber, men også i forhold til midtskiktet i europeisk fotball. Det er her RBK har feilet. De har slanket stallen såpass at poengfangsten ikke er tilfeldig. De henter afrikanere i håp om lottoseier. Og nå har de enda en kursendring og kjøper dyrt fra Odd. Igjen. Sist gang var det Solli. Dacapo?

BRANN - FOR ALLTID

Quote from: XminatorNiks, underskuddene på driftsbalansen er like røde som regnskapstallene.quote]

??? Dette må du forklare meg. Etter å utdannet meg innen økonomi i 9 år og jobbet med dette i 10 år er jeg overrasket over at jeg ikke vet forksjell på likviditet og regnskap. Hadde vært fint å få klargjort dette før jeg gjør en brøler på jobb.....
RANN - FOR ALLTID

Kjell249

http://www.fxt.no/tippeligaen/rosenborg/article1176634.ece

Nå har Odd bestemt seg for å avslutte dialogen med RBK. NICE:)
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Xminator

http://www.fxt.no/tippeligaen/rosenborg/article1176634.ece

Nilsson går ikke til RBK. Odd har stengt døren og vil ikke snakke mer med dem. Da blir nok Nilsson i Odd ut sesongen.

Hadde vert greit om neste nyhet var at Brann har byttet til seg Nilsson mot Huseklepp ;) Eller har snytt RBK ved å tilby overgang etter sesongen. Slik vi gjorde det med PVM.

Nixon

Huseklepp til Odd.
Nilsson til Brann.
Walde leies ut til Løv-Ham.

Mitt forslag...;)
Rød makt på Hansa

Kjell249

Quote from: "Xminator"http://www.fxt.no/tippeligaen/rosenborg/article1176634.ece

Nilsson går ikke til RBK. Odd har stengt døren og vil ikke snakke mer med dem. Da blir nok Nilsson i Odd ut sesongen.

Hadde vert greit om neste nyhet var at Brann har byttet til seg Nilsson mot Huseklepp ;) Eller har snytt RBK ved å tilby overgang etter sesongen. Slik vi gjorde det med PVM.


Har Odd råd til å la Pelle bli Bossman? Hvis de kan få rundt 10 mill, så tror jeg det er for mye penger å si nei til. Eller kanskje det er verd det, hvis det gjør at de unngår nedrykk...
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

dudo

Han blir ikke bosman før til neste år uansett, og da er han nok tapt for norsk fotball.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Texas

Vet at sjansen for å hente Pelle er mikroskpisk, men det hadde vært så deilig å hente ham til Brann nå som RBK var nær ved å få ham.

Go Up