• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Stemningen på Hansa

Started by skb!, April 16, 2007, 22:18:16 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

skb!

Siden dette nå blir diskutert i flere ulike tråder foreslår jeg å ta denne diskusjonen her istedet. Hva var bra, hva bør hvi forbedre, og ikke minst hvordan?

Personlig syns jeg det var kaotisk, og langt fra perfekt, men vi har absolutt et potensiale.

brann:)

Alt i alt bør vi vere fornøyd. Det er første kamp og både samsyning og stemningen kommer til å bli bedre. Det tar 1-2 kamper så er vi der. Til tider var det kjæmpe stemning og når vi får i tillegg humor var det bra. Men neste gang mann deg opp og dult borti sidemannen og be han ta med seg drakt om han ikkje har det og om han ikkje synger be han begynne, for det er dette desse to felta er til for. Gleder meg til fortsettelsen!
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

Eikeland

Når ble det påbudt med drakt?
eir Hasund

brann:)

e jo ikkje påbudt, men det ser jo mykje bedre ut og det har på sin plass at du har brann drakt på deg, i vertfall på felt b og c. Men ingen som tvinger deg.
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

Brannfrelst

Drakt eller ikke drakt. Så lenge du synger til halsen sprekker må du gjerne stå naken for min del.
2.10.07-Gullet kom hem!

kenta

eg syntes at stemningen var veldig bra, både med synging og samstemthet(er det ett ord?)...

men det var veldig vanskelig for oss i midten å velge hvilken sang å synge på etterhvert, det ble stemt til på begge sider, og det var både irriterende og forstyrrende...

fikk vite fra flere folk etter kampen at vi ikkje hørtes så bra pga synging i alle felt samtidig!

greit, dette var første hemekamp, men noe må gjøres med kem og når sanger synges!!!!
ANSA, aldri frydenbø...!

xTaTic

Quote from: "Brannfrelst"Så lenge du synger til halsen sprekker må du gjerne stå naken for min del.

benny

Synes det er anda kulere dersom alle på hansa begynner å ta med seg et skjerf for å holde opp på en del sanger, slik celtic gjør på YNWA

Pondan

Jeg sto med storflagg ved spiller inngangen når den røde veggen startet sin første sant "vi E brann", må si jeg fikk frysninger når jeg hørte det.. Var konge!

Klaus_Brann

Quote from: "Pondan"Jeg sto med storflagg ved spiller inngangen når den røde veggen startet sin første sant "vi E brann", må si jeg fikk frysninger når jeg hørte det.. Var konge!


Fett. Er det noen som satt på en annen tribune enn Hansa, som kan si noe om hvordan det hørtes ut, det som kom fra Hansa???
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Red Rabitt

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Pondan"Jeg sto med storflagg ved spiller inngangen når den røde veggen startet sin første sant "vi E brann", må si jeg fikk frysninger når jeg hørte det.. Var konge!


Fett. Er det noen som satt på en annen tribune enn Hansa, som kan si noe om hvordan det hørtes ut, det som kom fra Hansa???


Ja, sitter dessverre på pølsevip,stemningen på hansa var helt fantastisk og de som sier noe annet må flytte til nou camp, det var sinnsykt.
P.S jeg har nesten ikke stemme igjen og jeg satt på pølsevip, så det er folk som er villig her borte og!
Satser på at dere i fremtiden vil satse mer på å dra resten av stadion inn i brann bergens stolthet, jeg og mine skal ihvertfall svare!!
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Azzurri

Jeg synes at det var middels synging i denne kampen. Jeg står ikke i Hansasvingen, så jeg beskriver bare det jeg hører fra der jeg sitter. Så jeg er uenig med deg Red Rabitt.

Enkelte sanger klaffet skikkelig, men ofte hørte jeg både at Bataljonen og felt z startet hver sine sanger. Det jeg savnet mest av alt, og det burde vært på den første hjemmekampen og på en "ny tribune" for Bataljonen/Store Stå og det var syngingen før kampen. Håper at dette skjer mot Vålerenga. Syng leeeeeenge før kampen, dette skaper stemning på resten av Stadion også. Er også en fin anledning for sanggruppen og andre med å innføre nye sanger, som resten etterhvert kan lære seg og henge seg på.

I går var det ingen elektrisk stemning på Stadion, så får vi håpe at det skjer på søndag når det er kveldskamp og motstanderen er Enga/Klanen.

Professoren

Enig med mye her.

-Vi må bli mer samstemt. Dette var horribelt i begynnelsen, men kom seg etterhvert

- Om det deles ut ark med sanger bør det stå på samme ark; "SYNG SAKTE", med store bokstaver. Mens BBB sin styrke er å synge ofte, kan felt z det å synge i riktig tempo

-Sanggruppen sin oppgave bør være å dra folk med seg når det er lunken stemning, ellers bør stemningen være en spontan greie

-Ellers er sangreportuaret noe begrenset, men det tror jeg faktisk blir bedre nå som de syngende supporterene er en mer samlet gjeng. På SS på 90-tallet ble det laget 3-4 nye sanger hvert år

-Folk som synger og som befinner seg på andre felt enn Hansa, må gjøre det de kan for å dra med resten av feltet. At hele stadion synger er det ingenting i supporter-Norge som slår. Da snakker vi elektrisk stemning!

Alt i alt en god "debut", men med klare forbedringsmuligheter

Romani3

Samstemt, ja. Enig. Og hvis det liksom e de i sanggruppen som skal starte sanger og liksom være hovedgreien, så bør jo andre lytte litt te de og høre ka de starter i stedenfor å starte sjøl og drite i de som det virker som øvre felt Z/D gjør.
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

steinbygger

Fra BT var det herlig å se den røde veggen, men jeg er usannsynlig skuffet over at folk kommer 5 minutter før kampen. Var nesten flau når godset får mer applaus når de kommer inn for å varme opp enn Brann gjorde. Er det blitt slik at folk kommer senere pga at de nå har faste plasser, mens på ss måtte kan komme tidlig for å få en god plass.

Når det gjaldt lyden så var det vel en 3-4 ganger vi hørte Hansa godt så mye av lyden forsvant på vei over banen. Hørte f.eks ikke gullet skal hjem sangen. Kunne tenkt meg at man kjørte vekselsyngingen litt oftere.

Romani3

Quote from: "steinbygger"Fra BT var det herlig å se den røde veggen, men jeg er usannsynlig skuffet over at folk kommer 5 minutter før kampen. Var nesten flau når godset får mer applaus når de kommer inn for å varme opp enn Brann gjorde. Er det blitt slik at folk kommer senere pga at de nå har faste plasser, mens på ss måtte kan komme tidlig for å få en god plass.


Det var lange køer.
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

Red Rabitt

Quote from: "steinbygger"Fra BT var det herlig å se den røde veggen, men jeg er usannsynlig skuffet over at folk kommer 5 minutter før kampen. Var nesten flau når godset får mer applaus når de kommer inn for å varme opp enn Brann gjorde. Er det blitt slik at folk kommer senere pga at de nå har faste plasser, mens på ss måtte kan komme tidlig for å få en god plass.

Når det gjaldt lyden så var det vel en 3-4 ganger vi hørte Hansa godt så mye av lyden forsvant på vei over banen. Hørte f.eks ikke gullet skal hjem sangen. Kunne tenkt meg at man kjørte vekselsyngingen litt oftere.


Fikk ikke med meg at folk på bt sang med,men det er jo kanon,kanskje du kan prøve å starte en slags felt zgreie fra bt?!
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Brannfrelst

Og hvorfor har de stengt den ene inngangen til nedre Hansa felt Z? Det hjelper ikke akkurat på for å lette på publikumstrøkket.
2.10.07-Gullet kom hem!

steinbygger

Quote from: "Red Rabitt"
Quote from: "steinbygger"Fra BT var det herlig å se den røde veggen, men jeg er usannsynlig skuffet over at folk kommer 5 minutter før kampen. Var nesten flau når godset får mer applaus når de kommer inn for å varme opp enn Brann gjorde. Er det blitt slik at folk kommer senere pga at de nå har faste plasser, mens på ss måtte kan komme tidlig for å få en god plass.

Når det gjaldt lyden så var det vel en 3-4 ganger vi hørte Hansa godt så mye av lyden forsvant på vei over banen. Hørte f.eks ikke gullet skal hjem sangen. Kunne tenkt meg at man kjørte vekselsyngingen litt oftere.


Fikk ikke med meg at folk på bt sang med,men det er jo kanon,kanskje du kan prøve å starte en slags felt zgreie fra bt?!


Som jeg sa så tror jeg mye av lyden forsvinner på veien over. Vi var med på vekselsyngingen 3-4 ganger, men desverre så døde de ut ganske fort 2 av gangene for det kom store sjanser. Tror lyden kommer bedre frem på begge sider når man stenger hjørnene. Personlig så syntes jeg at det var relativt bra på BT med tanke på at det var første gang på ny tribune for min del.

Romani3

Vi e Brann Bergens stolthet.. E det blitt diskutert noe rundt den som eg har gått glipp av? Kem skal starte og kem ska svare? E det Hansa-BT eller felt AB-CD?
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

Red Rabitt

Quote from: "steinbygger"
Quote from: "Red Rabitt"
Quote from: "steinbygger"Fra BT var det herlig å se den røde veggen, men jeg er usannsynlig skuffet over at folk kommer 5 minutter før kampen. Var nesten flau når godset får mer applaus når de kommer inn for å varme opp enn Brann gjorde. Er det blitt slik at folk kommer senere pga at de nå har faste plasser, mens på ss måtte kan komme tidlig for å få en god plass.

Når det gjaldt lyden så var det vel en 3-4 ganger vi hørte Hansa godt så mye av lyden forsvant på vei over banen. Hørte f.eks ikke gullet skal hjem sangen. Kunne tenkt meg at man kjørte vekselsyngingen litt oftere.


Fikk ikke med meg at folk på bt sang med,men det er jo kanon,kanskje du kan prøve å starte en slags felt zgreie fra bt?!


Som jeg sa så tror jeg mye av lyden forsvinner på veien over. Vi var med på vekselsyngingen 3-4 ganger, men desverre så døde de ut ganske fort 2 av gangene for det kom store sjanser. Tror lyden kommer bedre frem på begge sider når man stenger hjørnene. Personlig så syntes jeg at det var relativt bra på BT med tanke på at det var første gang på ny tribune for min del.


Ingenting er bedre enn at det er bra på bt,det er på de tribune delene det må jobbes med stemningen,jeg for min del jobber for å få til stemning på spv.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

grei

Quote from: "steinbygger"
Tror lyden kommer bedre frem på begge sider når man stenger hjørnene.


Nåja. Både før byggingen av BT og nordre har folk snakket om hvor mye bedre lydforhold dette ville føre til, i praksis har vi vel ikke merket noe til dette. Vi må nok fortsatt gjøre jobben selv.

Nuen

Meninger er at "vi e brann bergens stolthet" skal Hansa tribunen synge mens BT (muligens å resten av stadion) svarer " SK Brann bergens stolthet"
2.10.2007

tj00m

Quote from: "brann:)"e jo ikkje påbudt, men det ser jo mykje bedre ut og det har på sin plass at du har brann drakt på deg, i vertfall på felt b og c. Men ingen som tvinger deg.


Eg er litt enig, om en ikke har branndrakt eller branngenser, så kan eg hvertfall hive på seg en rød genser eller en svart som bortedrakten.. Synst ikke det passer seg så bra å stille i blå genser når vif kommer på søndag!
Brann Bergens Stolthet!

lusken

Fra mitt sete på gamle felt z hørtes det ut som om at bataljonsfeltet synger altfor fort, spesielt under byen er bergen.. her må vi ta oss sammen og synge roligere!

kim_s20

HANSASVINGEN-THE KOP

TrulsVikane

Quote from: "steinbygger"
Quote from: "Red Rabitt"
Quote from: "steinbygger"Fra BT var det herlig å se den røde veggen, men jeg er usannsynlig skuffet over at folk kommer 5 minutter før kampen. Var nesten flau når godset får mer applaus når de kommer inn for å varme opp enn Brann gjorde. Er det blitt slik at folk kommer senere pga at de nå har faste plasser, mens på ss måtte kan komme tidlig for å få en god plass.

Når det gjaldt lyden så var det vel en 3-4 ganger vi hørte Hansa godt så mye av lyden forsvant på vei over banen. Hørte f.eks ikke gullet skal hjem sangen. Kunne tenkt meg at man kjørte vekselsyngingen litt oftere.


Fikk ikke med meg at folk på bt sang med,men det er jo kanon,kanskje du kan prøve å starte en slags felt zgreie fra bt?!


Som jeg sa så tror jeg mye av lyden forsvinner på veien over. Vi var med på vekselsyngingen 3-4 ganger, men desverre så døde de ut ganske fort 2 av gangene for det kom store sjanser. Tror lyden kommer bedre frem på begge sider når man stenger hjørnene. Personlig så syntes jeg at det var relativt bra på BT med tanke på at det var første gang på ny tribune for min del.

mener bestemt at jeg hørte en forsanger på de fleste sangene... Det begynner og komme mangen brae sanger nå, men det trengs flere. Ka med å foreslå at Brann ofrer en liten del av storskjermen til å ha enten en rullende sangtekst eller navnet på sangen. Da tror jeg flere hadde hengt seg på..
kte lidenskap har et navn: BRANN

Nuen

Quote from: "kim_s20"






hvis du hadde lest over hadde du forsått at det er ikke sånn den sangen skal være. meninger er at hansa tribunen skal synge første strofe sammen så skal BT tribunen og muligens resten av staddaen om de tørr svare. det skal ikke være noen veksling mellom høyre og vensre tribune på hansa men mellom hansa og resten av stadion
2.10.2007

Tullpip

Quote from: "TrulsVikane"
Quote from: "steinbygger"
Quote from: "Red Rabitt"
Quote from: "steinbygger"Fra BT var det herlig å se den røde veggen, men jeg er usannsynlig skuffet over at folk kommer 5 minutter før kampen. Var nesten flau når godset får mer applaus når de kommer inn for å varme opp enn Brann gjorde. Er det blitt slik at folk kommer senere pga at de nå har faste plasser, mens på ss måtte kan komme tidlig for å få en god plass.

Når det gjaldt lyden så var det vel en 3-4 ganger vi hørte Hansa godt så mye av lyden forsvant på vei over banen. Hørte f.eks ikke gullet skal hjem sangen. Kunne tenkt meg at man kjørte vekselsyngingen litt oftere.


Fikk ikke med meg at folk på bt sang med,men det er jo kanon,kanskje du kan prøve å starte en slags felt zgreie fra bt?!


Som jeg sa så tror jeg mye av lyden forsvinner på veien over. Vi var med på vekselsyngingen 3-4 ganger, men desverre så døde de ut ganske fort 2 av gangene for det kom store sjanser. Tror lyden kommer bedre frem på begge sider når man stenger hjørnene. Personlig så syntes jeg at det var relativt bra på BT med tanke på at det var første gang på ny tribune for min del.

mener bestemt at jeg hørte en forsanger på de fleste sangene... Det begynner og komme mangen brae sanger nå, men det trengs flere. Ka med å foreslå at Brann ofrer en liten del av storskjermen til å ha enten en rullende sangtekst eller navnet på sangen. Da tror jeg flere hadde hengt seg på..


Alle dere med store planer om sangtekster på storskjermen, vær så snill!
Dropp dem!
Hvor trist vil det ikke være, om sangtekstene kommer opp på storskjermen, og vi har en fotball som hopper over linjene, som skikkelig god karaoke?

Resten av landet hadde ledd seg i hel! (som vi gjør av feks trønderne, når de bruker storskjermen på den måte)
Jeg ler ikke, jeg har faktisk nesten mest lyst til å begynne å grine.

Pondan

Skal en sang læres, så må det kopieres 1000 ark med bare 1 sang på.. Den deles ut på T-feltet og ellers på Hansa.. Da har folk bare en sang de skal fokusere på, dermed læres den fortere.. Når folk kan den sangen så kan mann kopiere 1000 ark til med en ny sang..

pedersen#10

Sangtekster på storskjermen er jo en god idé!
Og så kan Vidar Lønn Arnesen erstatte Hanøy'en!

Vær snill! Eg gremmes ved tanken!

brann:)

Er det noen som filmet stemningen på Hansa? Hadde vert greit å få sett de om du har :wink:
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

Tullpip

Quote from: "Pondan"Skal en sang læres, så må det kopieres 1000 ark med bare 1 sang på.. Den deles ut på T-feltet og ellers på Hansa.. Da har folk bare en sang de skal fokusere på, dermed læres den fortere.. Når folk kan den sangen så kan mann kopiere 1000 ark til med en ny sang..


Det er èn idè. En annen (og velprøvd) er å starte de nye sangene på puben før kamp. Legg melodien til den nye sangen inn mellom gode gamle brannsanger og få folk til å synge med. Plutselig er det 100 mann som kan den, og da er det mye lettere å spre den på tribunene. Hvis man i tillegg starter sangen noen ganger, og prøver å holde den gående lengre enn to repetisjoner henger folk seg faktisk på. Det så vi alle i går.

Tekstark er ingen dum tanke, men det har vist seg at det ikke alltid fungerer like bra i praksis som i teorien. Man trenger en gjeng som kan holde melodien gående, samtidig som folk øver inn teksten. 10 mann er skjelden nok til det...

Pondan

Tullpip, hjelper ikke spre den ut på puben, er ikke mangen der som feks står på Hansa eller T feltet. Sangen må deles ut i en gruppe med mennesker, så kan de synge den sammen..

Northside

Quote from: "Tullpip"
Tekstark er ingen dum tanke, men det har vist seg at det ikke alltid fungerer like bra i praksis som i teorien. Man trenger en gjeng som kan holde melodien gående, samtidig som folk øver inn teksten. 10 mann er skjelden nok til det...


Ark med tekst på ville hjulpet stort i går. Var flere som slet med å høre hva folk faktisk sang og de fleste endte opp med noe mumling og teksten på slutten av denne gull sangen.
Jeg var en av de som slet med å høre hvordan hele teksten var...

Speedy

Var jo en gjeng som delte ut nystemten på et lite ark når eg kom ned veien fra brannstasjonen, sånn burde kommende tekster også deles ut. Sanger ment for hansa kunne blitt delt ut ved de aktuelle inngangene osv.
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

skb!

Kan ikke helt forstå hva som skal være så vanskelig med å få trykket opp et lite hefte med nye og mer ukjente sanger, samt med regler som bør overholdes ved synging (ikke klapp, syng sakte osv.) Og gjerne en oppfordring om å besøke bataljonen.no  :wink:
  Sponsorer hadde helt sikkert vært intresert i å bidra til dette, hva med å gjøre en avtale med neste kampsponsor? Start arbeidet så fort som mulig!

howie

Jeg mener også at det kunne trykkes opp et sanghefte eller sånne små ark slik som SAS delte ut med nystemten på.

Et lite ark eller hefte med de sangene som folk sliter mest med, og nye sanger, sån som "gullet skal hem".

Det kan vel ikke være mye stress det?
Bare og skrive sangene inn i det formatet man ønsker og få trykket det?
Det er vel ikke så sinnsykt dyrt, trengs bare penger til og trykke det opp, og gir gjerne lov til og bruke penger fra medlemskontigenten til det.
Eller som skb! sier, hør med kampsponsor, alle vil vel ha delt ut logoen sin til samtlige på hansa!? Men nå er det vel egentlig slik at vi ikke vil at noen form for tifo eller supporter-opplegg skal vise frem en sponsor eller firma.

Vist det trengs folk til og dele ut så regn med meg. Alt for en kanon stemning og trøkk på stadion!

TrulsVikane

Quote from: "cola_boy"

Eller som skb! sier, hør med kampsponsor, alle vil vel ha delt ut logoen sin til samtlige på hansa!?

Nå er det ikke bare hansa som sliter med dette, men tanken er meget god! Trenger jo ikkje å lage så mye ut av det, men så lenge teksten og melodien kommer fra burde det være et hett alternativ.
kte lidenskap har et navn: BRANN

Klaus_Brann

Quote from: "Red Rabitt"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Pondan"Jeg sto med storflagg ved spiller inngangen når den røde veggen startet sin første sant "vi E brann", må si jeg fikk frysninger når jeg hørte det.. Var konge!


Fett. Er det noen som satt på en annen tribune enn Hansa, som kan si noe om hvordan det hørtes ut, det som kom fra Hansa???


Ja, sitter dessverre på pølsevip,stemningen på hansa var helt fantastisk og de som sier noe annet må flytte til nou camp, det var sinnsykt.
P.S jeg har nesten ikke stemme igjen og jeg satt på pølsevip, så det er folk som er villig her borte og!
Satser på at dere i fremtiden vil satse mer på å dra resten av stadion inn i brann bergens stolthet, jeg og mine skal ihvertfall svare!!


Er det bra stemning på Nou camp?
Først og fremst, så må vi nok få de som svarer på Hansa til å holde kjeft, og så kan vi jobbe med å få dere til å svare.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Kararay

Quote from: "Klaus_Brann"
Er det bra stemning på Nou camp?
Først og fremst, så må vi nok få de som svarer på Hansa til å holde kjeft, og så kan vi jobbe med å få dere til å svare.


Der er eg helt enig. Om Hansa starter(driter i om det er fra Felt D eller fra Felt B) Så må alle stemme i og holde kjeft på del 2 av sangen. Dette viste seg å virke mellom SS og Hansa da den ble innført.. og det funket utrolig bra de gangene SS og Hansa "fightet" om å synge høyest og best på "sin del" av sangen...
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Brann4

Hei, er det noen som kam teksten til den derre sangen.. Gullet skal hjem!? Den kommer til å bli en slager, hvis alle vet hva de skal synge..

Klaus_Brann

Det ligger TO tråder ute på forsiden med om "Gullet ska hjem" låten. Se deg littegrann rundt så finner du det vet du:-)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Det nytter ikke så mye å skrive her på forumet hva folk skal gjøre. "Ingen" som får det med seg likevel. Kanskje det nytter å skrive noe på forsiden av bataljonen.no. Men det som hadde vært mest fornuftig, er å dele ut en lapp til alle som kommer inn på hhv Hansa og BT: "Hansa/Frydenbø-svingen roper: "VI E BRANN - BERGENS STOLTHET", BT-tribunen svarer: "SK BRANN - BERGENS STOLTHET!". Det er det eneste som må stå på det arket. Ikke ett ord til. Står det for mye tekst, gidder ikke folk å lese det. Eller de putter det i lommen. Så drit i sangtekster på et ark! Står det KUN det jeg sa, så får folk det kanskje med seg. Skal vi unngå at halve Hansa svarer i stedet for at BT svarer, er dette måten å gjøre det på. Ikke noe storskjerm eller at speaker skal fortelle - det blir bare pinlig! (Spesielt når Klanen kommer på besøk...)
Legg ned hele klubben!

Brannfrelst

Helt enig med deg her Krøvel. Men er alltid noen idioter som klarer å ødelegge. Tviler på at det kommer til å gå seg til med det første.
2.10.07-Gullet kom hem!

Nixon

Quote from: "krøvel vellevold"Ikke noe storskjerm eller at speaker skal fortelle - det blir bare pinlig! (Spesielt når Klanen kommer på besøk...)


Det får da være grenser for hvor mye respekt vi skal ha for denne Klanen, om vi ikke kan bruke en storskjerm bare fordi Klanen kanskje ikke bruker den!
Herregud, skal vi gi Klanen så mye oppmerksomhet?
Skulle jo for faen tro at det var Klanen som bestemte hva som er rett supporterskikk!

Fritt etter Krøvel i en annen tråd.
Kunne ikke dy meg...:)
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: "Nixon"
Quote from: "krøvel vellevold"Ikke noe storskjerm eller at speaker skal fortelle - det blir bare pinlig! (Spesielt når Klanen kommer på besøk...)


Det får da være grenser for hvor mye respekt vi skal ha for denne Klanen, om vi ikke kan bruke en storskjerm bare fordi Klanen kanskje ikke bruker den!
Herregud, skal vi gi Klanen så mye oppmerksomhet?
Skulle jo for faen tro at det var Klanen som bestemte hva som er rett supporterskikk!

Fritt etter Krøvel i en annen tråd.
Kunne ikke dy meg...:)


Jaja.. vittig du! Det tar seg ikke ut uansett. Det med Klanen sier jeg ikke pga respekt, men fordi vi selv har latterliggjort karaoken deres på "Vål'enga kjerke" der teksten kommer frem på storskjerm og "alle" snur seg mot den og leser... Da kan ikke vi holde på med de samme greiene når DE kommer til OSS!
Legg ned hele klubben!

Siggen

sitter på felt E på bt og er veldig skuffet over stemningen der. Tror desverre ikke det kommer til å bli så mye bedre utover sesongen. Ser for meg at man etter hvert kan innarbeide en brukbar vekselsang på "Vi e brann, bergens stolthet". Utover det har jeg ikke mye forventninger. Er garantert tillbake på Hansa neste år!

Leste her i tråden at folk på bt ikke hadde hørt den nye "gullet skal hem" sangen fra hansa. Kunne ikke vært mere uenig! Med unntak av "byen e bergen" var det denne som hørtes best der hvor jeg satt. Gleder meg til den sitter skikkelig!

Den største skuffelsen var som det tidligere ble sagt at Godsetunionen hadde sangmonopol omtrent helt til nystemten. Blir tragisk neste uke om klanen får "eie" stadion like lenge. Håper imidlertid på en skikkelig opptur, som under vif kampen i fjor. Det er ikke ofte jeg har opplevd så bra stemning på stadion.

Brannfrelst

2.10.07-Gullet kom hem!

TroBlo

Er enig med krøvel som lenger oppe skrev: "Hansa/Frydenbø-svingen roper: "VI E BRANN - BERGENS STOLTHET", BT-tribunen svarer: "SK BRANN - BERGENS STOLTHET!"

Hvis vi på hansa klarer å vente på svar uten å svare selv, kan dette bli kanonbra.
Hansa felt C

Go Up