• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

bilder fra idag (Godset 2007)

Started by laco, April 16, 2007, 20:21:30 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

laco

April 16, 2007, 20:21:30 PM Last Edit: April 04, 2008, 17:29:49 PM by Tifo
http://i179.photobucket.com/albums/w281/brannbergen/DSC00327.jpg

http://i179.photobucket.com/albums/w281/brannbergen/DSC00326.jpg

Dårlig bilde fra hansa. på øvre står det 12.  Så med teksten på bildet blir det 12 MANN

olebrann3

I dag var jo mosaikken kjempe bra:P beste eg har sett fra stadion tror eg

howie

Enig!

Sjelden det kommer så tydlig frem hva som står der når det er blitt brukt mosaikk på tribunen. Kjempe bra folx!

Og som noen andre har sagt her på forumet, så kom 12 dårlig frem.
Men det er bare til og jobbe med...
Kanon bra stemning i dag, til og være årets første kamp!

(Synd brann rota det til og ikke fikk godkjent bruk av blussing i dag da som var planlagt...)

DJ_ADG

ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

tr0Ndemann

What a waste of council tax, we paid for your hats!

Pondan

Står 1 og 2 over på 2 flagg.. om du tenker litt, så blir det 12 MANN...

tr0Ndemann

Beklager, leste ikke det du skrev, Laco.
La ikke merke til flaggene heller! :)
What a waste of council tax, we paid for your hats!

hansagutt1

På kveldskamper bør en naturlig den av tifoen om man skal ha mosaikk på øvre del av Hansa være å å ha noen lyskastere opp mot øvre delen, ellers kan man droppe å ha på de bakerste radene. (evt fyre opp noen bengalske lys, men spørs om det er så populært...)


Northside

Quote from: "hansagutt1"På kveldskamper bør en naturlig den av tifoen om man skal ha mosaikk på øvre del av Hansa være å å ha noen lyskastere opp mot øvre delen, ellers kan man droppe å ha på de bakerste radene. (evt fyre opp noen bengalske lys, men spørs om det er så populært...)


Litt av grunne til at vi brukte flagg var nettopp dette med mørke på øvre del, men det viste seg at det ikke hjalp stort med flagg. At de var så pass liten (kun 4x4 meter) hjalp ikke stort.

C@Bøe_79

Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "hansagutt1"På kveldskamper bør en naturlig den av tifoen om man skal ha mosaikk på øvre del av Hansa være å å ha noen lyskastere opp mot øvre delen, ellers kan man droppe å ha på de bakerste radene. (evt fyre opp noen bengalske lys, men spørs om det er så populært...)


Litt av grunne til at vi brukte flagg var nettopp dette med mørke på øvre del, men det viste seg at det ikke hjalp stort med flagg. At de var så pass liten (kun 4x4 meter) hjalp ikke stort.


Vi har lært nå at mosaikk på Hansa må være rød bakgrunn og hvit skrift om man skal se det på øverste del... Slo meg ikke før jeg så bilder fra fjorårets mosaikk...
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Go Up