• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Elendig stemning hos pølsevip.

Started by Bossmann, April 16, 2007, 20:21:28 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

weirus

Gleder meg å se dagens bt!
Her har man de siste årene blitt matet inn med nulltoleranse for servering av alkohol på norske idrettsarenaer og hva skuer mitt øye? VIP'er sitter å mesker seg med HANSA!

nå mangler vi bare tilgang på resten av staddaren!
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

HansaZ

Quote2. IKKE start sanger på tidspunkt hvor Hanøy er i speakeren.


Hva med at Hanøy ikke starter å mase midt i våre sanger. Synes det var den veien problemet var størst. Han er en ubrukelig speaker.

Azzurri

Jeg synes at det var middels synging i denne kampen, var mer skuffende enn gledelig. Jeg hadde forventet mer fra Bataljonen, og kan ikke forstå at man roper i store ord hvor bra det var. Flere kamper i fjor var det mye bedre stemning. Jeg står ikke i Hansasvingen, så jeg beskriver bare det jeg hører fra der jeg sitter.  

Enkelte sanger klaffet skikkelig, men ofte hørte jeg både at Bataljonen og felt Z startet hver sine sanger. Det jeg savnet mest av alt, og det burde vært på den første hjemmekampen og på en "ny tribune" for Bataljonen/Store Stå, og det var syngingen før kampen. Håper at dette skjer mot Vålerenga. Syng leeeeeenge før kampen, dette skaper stemning på resten av Stadion også.

I går var det ingen elektrisk stemning på Stadion, så får vi håpe at det skjer på søndag når det er kveldskamp og motstanderen er Enga/Klanen.

KennethS

Får virkelig håpe vi slipper fadesen mot Vif ifjord, der alle fjortisene på ss skulle kun synge hat sanger mot klanen og vif i 90 minutter. Det e Brann vi støtter, bortelaget driter eg 100-0 i. Syng Brann sanger, støtt Brann spilleren slik som vi gjorde i går, drit i Vif og Klanen.
tå på Brann

Red Rabitt

Hovedproblemet er at det er altfor få som synger med fra bt og langsidene,dette dreper elektrisiteten,desverre.
Bataljonen må gjøre noe for å inkludere de andre tribunene.
I fjor hadde vi to grupperinger, nå er det en.
Skal det bli skikkelig elektrisk må mange flere fra de andre tribunene være med!
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

heldigvic

Eg mener vi bør synge litt hatsanger, selvfølgelig ikkje i 90 min men vi bør slenge drit om motstanderens supportere og spillere!

olebrann3

Er enig med deg i det. I fjor mot engen var alle fornøyde med stemningen etter kampen. Og etter det eg husker så sang vi en del hatsanger da også... Men klart vi også skal støtte vårt eget lag! men litt hat sanger må vi ha...

atlascopo

viktigste er at alle drikker øl før kampen. slik det blir stemning.

Northside

Var en tur på Felt T i begynnelsen av kampen, må si trøkket var rimelig bra fra Hansa.  Mener stemningen i går var over snittet for hva det har vært de siste årene, men det er fortsatt mye som må gjøres.

Planen som Bataljonen hadde med å danne en T funket jo bare ikke. Ble startet sanger i hytt og pine, mens det andre ganger var musestille. Det var like mye klapping som i fjor og sangene raste vi gjennom like fort som alltid.

Savnet også litt mer fra Bataljonen. Det postes 2 sanger på forumet, en mindre gjennomtenkt enn den burde. Men det hele ble jo bare halvveis... Noen som klarte å huske tekstene når de kom på stadion? jeg gjorde det ikke... Kanskje man bør print ut en bunke med ark neste gang hvor teksten står? Eller sørge for at en gruppe kan sangen og er i stand til å lære den videre på trobunen?

I tillegg håper jeg Bataljonen kan gjøre det klinkene klart på fremsiden før VIF kampen at vekselsangen skal gå mellom Hansa og resten av stadion. Tydelig veldig mange som ikke visste det.

Ellers så er jeg enig i det mange sier her, mindre klapping, saktere synging osv. må jobbes med. Klarer vi det + synge samstemt kan dette året bli rimelig bra, på tribunen.

Det jeg fortsatt lurer på er hvordan folk har planer om å bedre stemningen på bortebane....

Tore Larsen

Quote from: "NorthsideFCDH"
I tillegg håper jeg Bataljonen kan gjøre det klinkene klart på fremsiden før VIF kampen at vekselsangen skal gå mellom Hansa og resten av stadion. Tydelig veldig mange som ikke visste det.



Dette hjelper nok ikke alene å poste noe på fremsiden. Det ser vi med de to sangene som skulle innføres. Skal man få til denne vekselsangen må Brann involveres. Info på brann.no og gjerne i kampprogrammet for den saks skyld.
Denne vekselsangen tar nok tid å innføre med resten av stadion men å kun poste en oppfordring på siden vil nok ikke hjelpe.
Mvh

Tore

Klaus_Brann

Quote from: "Tore Larsen"
Quote from: "NorthsideFCDH"
I tillegg håper jeg Bataljonen kan gjøre det klinkene klart på fremsiden før VIF kampen at vekselsangen skal gå mellom Hansa og resten av stadion. Tydelig veldig mange som ikke visste det.



Dette hjelper nok ikke alene å poste noe på fremsiden. Det ser vi med de to sangene som skulle innføres. Skal man få til denne vekselsangen må Brann involveres. Info på brann.no og gjerne i kampprogrammet for den saks skyld.
Denne vekselsangen tar nok tid å innføre med resten av stadion men å kun poste en oppfordring på siden vil nok ikke hjelpe.


Da kunne det kanskje kommet opp på storskjermen, eller fått Hanøy til å fortelle de uvitende det.
I alle fall at han kom med en liten oppfordring. Dette holder å gjøres en gang, så får de fleste det med seg.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Corran

Burde helt klart vært mulig å få Hanøy til å nevne det eller ha noe på storskjermen om det.
Rbk bruker jo storskjermen sin veldig aktivt (og eg mener ikke Brann skal begynne å bruke sin like aktivt) så å få noe info opp der burde vært mulig
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

weirus

Quote from: "Tore Larsen"
Quote from: "NorthsideFCDH"
I tillegg håper jeg Bataljonen kan gjøre det klinkene klart på fremsiden før VIF kampen at vekselsangen skal gå mellom Hansa og resten av stadion. Tydelig veldig mange som ikke visste det.



Dette hjelper nok ikke alene å poste noe på fremsiden. Det ser vi med de to sangene som skulle innføres. Skal man få til denne vekselsangen må Brann involveres. Info på brann.no og gjerne i kampprogrammet for den saks skyld.
Denne vekselsangen tar nok tid å innføre med resten av stadion men å kun poste en oppfordring på siden vil nok ikke hjelpe.


det holder vel egentlig å få et par på bt med i begynnelsen så kommer nok resten.., den tribunen hadde jo en tendens til å oppføre seg som en saueflokk i fjord, så der trenger man bare en bjøllesau!
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

sydnes76

Meget bra Nystemten da det nærmet seg slutten. Hørtes ut som pølsevipen var med på den i allefall.

steinbygger

Ser på doddo bloggen at det er "mange" på vip tribunen som vil synge, men som ikke kaster seg ut i det for det er ingen som synger opp. Det er vel ikke noe problem at vekselsyngingen kan være mellom f.eks Hansa+Vip og BT+gamle sitte.  Er vel bare for Hanøy å bruke 10 sekunder på dette før neste hjemmekamp så sitter vel det.

Red Rabitt

Quote from: "steinbygger"Ser på doddo bloggen at det er "mange" på vip tribunen som vil synge, men som ikke kaster seg ut i det for det er ingen som synger opp. Det er vel ikke noe problem at vekselsyngingen kan være mellom f.eks Hansa+Vip og BT+gamle sitte.  Er vel bare for Hanøy å bruke 10 sekunder på dette før neste hjemmekamp så sitter vel det.

Kunne jo vært en god start det ja.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

chris_henrik

Quote from: "Red Rabitt"
Quote from: "steinbygger"Ser på doddo bloggen at det er "mange" på vip tribunen som vil synge, men som ikke kaster seg ut i det for det er ingen som synger opp. Det er vel ikke noe problem at vekselsyngingen kan være mellom f.eks Hansa+Vip og BT+gamle sitte.  Er vel bare for Hanøy å bruke 10 sekunder på dette før neste hjemmekamp så sitter vel det.

Kunne jo vært en god start det ja.


Tror lydforsinkelsen vil gjøre det vanskelig for en langside og en kortside å være samstemt. Da er det nok bedre at Gamle sitte forsøker seg mot pølse-Vip.
<BRANN> ..... DKFM

Red Rabitt

Quote from: "chris_henrik"
Quote from: "Red Rabitt"
Quote from: "steinbygger"Ser på doddo bloggen at det er "mange" på vip tribunen som vil synge, men som ikke kaster seg ut i det for det er ingen som synger opp. Det er vel ikke noe problem at vekselsyngingen kan være mellom f.eks Hansa+Vip og BT+gamle sitte.  Er vel bare for Hanøy å bruke 10 sekunder på dette før neste hjemmekamp så sitter vel det.

Kunne jo vært en god start det ja.


Tror lydforsinkelsen vil gjøre det vanskelig for en langside og en kortside å være samstemt. Da er det nok bedre at Gamle sitte forsøker seg mot pølse-Vip.

Det hadde vært sinnsykt,men at det er lite realistisk er vel ett større problem.
Hadde noen fra store stå plassert seg på begge sider,ville det nok gått.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

steinbygger

Quote from: "chris_henrik"
Quote from: "Red Rabitt"
Quote from: "steinbygger"Ser på doddo bloggen at det er "mange" på vip tribunen som vil synge, men som ikke kaster seg ut i det for det er ingen som synger opp. Det er vel ikke noe problem at vekselsyngingen kan være mellom f.eks Hansa+Vip og BT+gamle sitte.  Er vel bare for Hanøy å bruke 10 sekunder på dette før neste hjemmekamp så sitter vel det.

Kunne jo vært en god start det ja.


Tror lydforsinkelsen vil gjøre det vanskelig for en langside og en kortside å være samstemt. Da er det nok bedre at Gamle sitte forsøker seg mot pølse-Vip.



Er vel ikke noe mer lydforsinkelse enn når hele stadion synger med på ... ja hvis faen gjør vi det. Vi hadde vel funnet raskt ut av det ved å gjøre ett forsøk

tippetuppen

en eller annen tulling skrev dette lengre oppe_

Før neste sesong bør det inføres en sangkontrakt, der du skriver under på at du skal synge, og lære deg nye sanger.

Må være noe av det dummeste eg har lest på lang lang tid. Gleder meg virkelig til det kommer en klovn, pikker meg på skulderen og ber meg synge ellers blir eg kastet ut.. Skal bli en morsom greie..
E det så nøye då

benny

Hehe! neste kamp får vi pushe pølsvipen litt igang:

Pølsevip!! *klapp klapp klapp*

Luke Skywalker

Hadde det ikke gått an å trykke de 5-10 mest kjente sangene på et ark, og dele ut til alle som går inn på Hansa svingen f.eks? Hadde jo vært greitt for nye og unge som ikke har lært seg de helt å kjenne.
så får vi lett mer trøkk når alle synger likt og kan følge med.
Bare en tanke..
et skjedde!! Gull 07
Brann ville det, og fikk det til.

Netrom

Quote from: "benny"Hehe! neste kamp får vi pushe pølsvipen litt igang:

Pølsevip!! *klapp klapp klapp*


HAHA. Fantastisk! Jeg stemmer i umiddelbart!

Nixon

Quote from: "Luke Skywalker"Hadde det ikke gått an å trykke de 5-10 mest kjente sangene på et ark, og dele ut til alle som går inn på Hansa svingen f.eks? Hadde jo vært greitt for nye og unge som ikke har lært seg de helt å kjenne.
så får vi lett mer trøkk når alle synger likt og kan følge med.
Bare en tanke..


God tanke...
Rød makt på Hansa

skb!

Quote from: "tippetuppen"en eller annen tulling skrev dette lengre oppe_

Før neste sesong bør det inføres en sangkontrakt, der du skriver under på at du skal synge, og lære deg nye sanger.

Må være noe av det dummeste eg har lest på lang lang tid. Gleder meg virkelig til det kommer en klovn, pikker meg på skulderen og ber meg synge ellers blir eg kastet ut.. Skal bli en morsom greie..


Skal du stå blant bataljonen på Hansa bør du virkelig ta ansvar og synge med og lære deg sanger. Dette skal jo være et sangfelt!!
Resten av stadion kan man jo ikke "tvinge" til å synge, selv om det hadde vært herlig...

tippetuppen

nå kan eg nok av sanger.. Synger når det passer meg.. E ikkje alle sanger eg e helt enige med å synge. Da holder eg kjæft.. Ikkje alle som liker at det skal synges i et sett.. Da kan eg like godt bli en kanari
E det så nøye då

Go Up