• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hvordan selge billetten på partoutkortet til en kompis?

Started by howie, April 13, 2007, 13:21:52 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

howie

I år er vi en gruppe på 12stk som har partoutkort ilag med bataljonen på hansa. Blir kanon gøy!

Men desverre er det to stykker som ikke kan første kampen pga. konfiramasjon.
Men jeg har en kompis som ikke har partoutkort eller billett som kunne tenkt seg og bli med oss andre i hansa. Men hvordan skal det gjøres?

Jeg kan alltis sende en mail til brann og høre hvordan det der funker.
Fordi det er jo sån at brann kan videreselge billetten din på partoutkortet om du ikke får med deg en kamp, da kjøper brann den for 50% og selger den ut igjen til 100%.
Men regner ikke med at dette lar seg ordne nå iløpet av helgen, så hadde håpet at det kanskje er noen her på forumet som har en løsning?

For selve partoutkortet er jo personlig?
SÃ¥ han som eier partoutkortet kan vel ikke bare gi fra seg selve det plastkortet til den andre kompisen min? Eller?
Må ikke den andre kompisen min skaffe så brann kort han og, som alle må ha selv for enkelt kamper? Og så få den billetten fra partoutkortet og inn på den?

Noen som har undersøkt dette og har peiling?

Superjack

Det gjøres så enkelt: Du eller en annen tar ansvar for kortet, lar han som skal være med få låne det inn, og så får dere kortet tilbake og leverer tilbake til han som eier det.

:)
Brannsupporter.

Tore Larsen

Det er ingen problem at han kompisen din kjøper billetten som ligger på partoutkortet. Da "låner" han kortet til denne kampen. Om det er en god kompis og har tillit til hverandre skal det nok gå helt fint.
Regner med at billetten blir solgt for pålydende, om ikke så kommer Bataljonen og tar dere !:)
Mvh

Tore

howie

Konge!

Da ordner det seg.
Tenkte kanskje at partoutkortet er personlig og at brann ikke likte at vi lånte det til andre.

Tore Larsen

Quote from: "cola_boy"Konge!

Da ordner det seg.
Tenkte kanskje at partoutkortet er personlig og at brann ikke likte at vi lånte det til andre.


Partoutkortet er i utgangspunktet personlig men det skal ikke være noe problem å "låne" det vekk til venner og bekjente om en ikke selv kan gå på den aktuelle kampen. Men man må da fysisk "låne" vekk kortet til vedkommende så man bør være tillitsfull til denne personen om man velger å gjøre det.
Ellers så har Brann den ordningen du nevnte at de kan videreselge billetten din, men må da ha beskjed 5 virkedager før kampen spilles. Et flott tiltak mener nå jeg.
Mvh

Tore

Bergen Sin Gutt

Quote from: "cola_boy"Konge!

Da ordner det seg.
Tenkte kanskje at partoutkortet er personlig og at brann ikke likte at vi lånte det til andre.


Et sånt opplegg hadde blitt altfor nazi og for dumt. Brann må skjønne og ha respekt for at mange ikke rekker alle kampene i år, og da vil låne kortet vekk til en kompis eller bekjent.

xTaTic

Quote from: "Tore Larsen"
Ellers så har Brann den ordningen du nevnte at de kan videreselge billetten din, men må da ha beskjed 5 virkedager før kampen spilles. Et flott tiltak mener nå jeg.

Akkurat det er jeg helt enig i.
Rangers innførte dette for et par sesonger siden og det har vært et glimrende tiltak for å få slutt på de sinnsyke svartebørs prisene på billetter til viktige kamper.
Det er jo slik at mange gjerne ikke har behov for billett til alle årets hjemmekamper pga. de befinner seg andre steder i verden enn Bergen, og da får jo de redusert sine utgifter, og sportsklubben sitter igjen med litt ekstra penger.

Brann Lad

Skandale. da kan jo di som e utestengt komme seg inn likevell da. Hvis det ikke er noe kontroll på dette. Latterlig av brann å ikke passe bedre på hvem som kommer inn og ikke. Værtfall i disse tider.
quot;Eg skal slÃ¥ inn trynet ditt din soper"  sa Bergen sin gutt.

slang

Quote from: "Brann Lad"Skandale. da kan jo di som e utestengt komme seg inn likevell da. Hvis det ikke er noe kontroll på dette. Latterlig av brann å ikke passe bedre på hvem som kommer inn og ikke. Værtfall i disse tider.


Hvordan tror du vaktene luket ut disse før de elektroniske partourkortene kom då? Og det selges jo fremdeles enkeltbilletter. Vaktene vet selvfølgelig kem disse personene e. Og skjønner ikkje ka som e så skandale hvis et de som blusset på RBK-kampen kom inn på stadion igjen. Greit at egg-kasteren(hvis de har funnet ut kem det var) e utestengt men det var blussing på mange tippeligastadioner i fjor, og har tilgode å høre at noen har blitt utestengt fra disse stadione på grunn av det.
ansa 08

vebo

Har man ikke egentlig "kjøpt" plassen for en sesong? Hvem som sitter der har vel ingenting å si.
Tiocfaidh ár lá

Erlend

Quote from: "cola_boy"Konge!

Da ordner det seg.
Tenkte kanskje at partoutkortet er personlig og at brann ikke likte at vi lånte det til andre.

ingen hadde merket det uansett

FeltFB

Id kortet er ikke nødvendig Ã¥ ta med pÃ¥ kampen sant? har ikke fÃ¥tt det.  Partout kortet er vell nok regner jeg med....?

Xminator

Quote from: "FeltFB"Id kortet er ikke nødvendig Ã¥ ta med pÃ¥ kampen sant? har ikke fÃ¥tt det.  Partout kortet er vell nok regner jeg med....?


Niks, du må ha med pass og gyldig returbillett for visum.

Brann Lad

Quote from: "FeltFB"Id kortet er ikke nødvendig Ã¥ ta med pÃ¥ kampen sant? har ikke fÃ¥tt det.  Partout kortet er vell nok regner jeg med....?


Håper at det blir sånn i fremtiden. Eneste måten å hindre casuals å komme inn på stadda
quot;Eg skal slÃ¥ inn trynet ditt din soper"  sa Bergen sin gutt.

Stoffi

Quote from: "Brann Lad"
Quote from: "FeltFB"Id kortet er ikke nødvendig Ã¥ ta med pÃ¥ kampen sant? har ikke fÃ¥tt det.  Partout kortet er vell nok regner jeg med....?


Håper at det blir sånn i fremtiden. Eneste måten å hindre casuals å komme inn på stadda



Hvorfor skal man hindre Casuals i å komme inn på Stadion? Dette er det dummeste jeg har hørt.
Visste du forresten at det ble blusset på mange forskjellige tribuner i fjor? Og hva er galt med å blusse på tribuner? Brann syns tydeligvis det er tøft, for når klubben lager skrytebilder av supporterne siden, så figurerer ofte ulovlige bluss på bildene.

Ta deg en bolle!
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

smaalanda

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Brann Lad"
Quote from: "FeltFB"Id kortet er ikke nødvendig Ã¥ ta med pÃ¥ kampen sant? har ikke fÃ¥tt det.  Partout kortet er vell nok regner jeg med....?


Håper at det blir sånn i fremtiden. Eneste måten å hindre casuals å komme inn på stadda



Hvorfor skal man hindre Casuals i å komme inn på Stadion? Dette er det dummeste jeg har hørt.
Visste du forresten at det ble blusset på mange forskjellige tribuner i fjor? Og hva er galt med å blusse på tribuner? Brann syns tydeligvis det er tøft, for når klubben lager skrytebilder av supporterne siden, så figurerer ofte ulovlige bluss på bildene.

Ta deg en bolle!



Helt enig ingen grunn å hinde Casuals til å komme inn på Staddaen. Det er bare et fåtall person som per dags dato er utestengt fra Staddaen av ymse grunner og tror faktisk ikke di kommer så lett inn uansett (kan hende eg går på en smell her, men antar hvertfall dette). Di lager veldig bra liv, og er hjertelig velkommen på Staddaen av meg vertfall. Hva di driver med på fritiden har eg ingenting med. Di hjelper vertfall på stemingen.
KMO!!!

Xminator

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Brann Lad"
Quote from: "FeltFB"Id kortet er ikke nødvendig Ã¥ ta med pÃ¥ kampen sant? har ikke fÃ¥tt det.  Partout kortet er vell nok regner jeg med....?


Håper at det blir sånn i fremtiden. Eneste måten å hindre casuals å komme inn på stadda



Hvorfor skal man hindre Casuals i å komme inn på Stadion? Dette er det dummeste jeg har hørt.
Visste du forresten at det ble blusset på mange forskjellige tribuner i fjor? Og hva er galt med å blusse på tribuner? Brann syns tydeligvis det er tøft, for når klubben lager skrytebilder av supporterne siden, så figurerer ofte ulovlige bluss på bildene.

Ta deg en bolle!


Jeg skulle gjerne sett Stoffi si det der ansikt til ansikt med Bjørn Dahl (sr).

Tore Larsen

Da har vel trådstarter fått svar på sine spørsmål og ettersom debatten nå har sporet av så er det vel gjerne like greit at vi avslutter her.
Mvh

Tore

Go Up