• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kaos og sure tilskuere i emning?

Started by Bergen Sin Gutt, April 13, 2007, 12:37:39 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Northside

Var å prøvde de "dårlige" plassene på stadion i går og reklamen var virkelig ikke så mye i veien som folk skal ha det til. Egentlig så jeg like mye som i fjor...

Det jeg er mer bekymret for er det nye billettsystemet som mest sannsynlig blinker error til langt ut i neste uke...

kabelmann

Har også inngang på motsatt side. Sitter på felt A, inngang på felt D. Jeg skjønner rett og slett ikke hvordan dette skulle være bedre kontra det å bruke inngangen på samme side. Hvis det samtidig er sånn at de som skal sitte på felt D må bruke inngangen til felt A så er farsen komplett.
Det eneste formen for logikk jeg kan finne i denne løsningen må være at øvre del av Hansa bruker inngang 10 mens nedre del bruker inngang 11. Eller omvendt. Ikke at det heller er så forbannet logisk, men hva kan det ellers skyldes?
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Northside

Quote from: "kabelmann"Har også inngang på motsatt side. Sitter på felt A, inngang på felt D. Jeg skjønner rett og slett ikke hvordan dette skulle være bedre kontra det å bruke inngangen på samme side. Hvis det samtidig er sånn at de som skal sitte på felt D må bruke inngangen til felt A så er farsen komplett.
Det eneste formen for logikk jeg kan finne i denne løsningen må være at øvre del av Hansa bruker inngang 10 mens nedre del bruker inngang 11. Eller omvendt. Ikke at det heller er så forbannet logisk, men hva kan det ellers skyldes?


Alt dette ABCD greiene går i surr for meg egentlig. Men, den inngangen som var nede på gamle felt Z er stengt av en eller annen grunn. Det er nå kun mulig å komme inn på øvre felt Z eller oppe/nede på andre siden av Hansa. Kanskje det er litt av forklaringen? ikke vet jeg...

kih

Quote from: "Xminator"Men nå er det opp til hver enkelt hva han vil gjøre når han er for seg selv.


ikke ment å lage noen større røykelovsdebatt, men jeg vil påpeke at narkotika ikke er lov selv om du er for deg selv.. så forbud mot røyking er nok teoretisk mulig (men neppe i praksis pga økonomien i det)

Truls A

Blir vel mulig å røyke ved Bon Appetit-boden, Bataljonens Coca Cola-bod, og i lysmast-kroken i år som i fjor tror eg.
Tror det e lov å røyke i følgende 3 kroker i år som i fjor:
1.Bon Apetitt- Corner (Oppe ved boden),
2. der supporterklubbens Coca Cola-bod står,
3. og ved den gamle lysmasten.
ruls André

Brannfrelst

Quote from: "Truls A"Blir vel mulig å røyke ved Bon Appetit-boden, Bataljonens Coca Cola-bod, og i lysmast-kroken i år som i fjor tror eg.
Tror det e lov å røyke i følgende 3 kroker i år som i fjor:
1.Bon Apetitt- Corner (Oppe ved boden),
2. der supporterklubbens Coca Cola-bod står,
3. og ved den gamle lysmasten.


Har supporterklubben sin egen Coca Cola bod inne på Stadion? Dette var nytt for meg.
2.10.07-Gullet kom hem!

howie

Quote from: "Brannfrelst"
Quote from: "Truls A"Blir vel mulig å røyke ved Bon Appetit-boden, Bataljonens Coca Cola-bod, og i lysmast-kroken i år som i fjor tror eg.
Tror det e lov å røyke i følgende 3 kroker i år som i fjor:
1.Bon Apetitt- Corner (Oppe ved boden),
2. der supporterklubbens Coca Cola-bod står,
3. og ved den gamle lysmasten.


Har supporterklubben sin egen Coca Cola bod inne på Stadion? Dette var nytt for meg.


Coca cola bod?

Er det den som er inne i hansa, i 2etasje ved inngang 10?
"hovedinngangen" til hansa?

Hvilken gamle lysmast?
Der borte mellom den gamle hovedtribunen og bt tribunen?

monzilla

Var jo helt på trynet, vi som sitter på felt D måtte inn på motsatt side og brøyte med de som sitter på felt A (som måtte inn på motsatt side) for å komme frem

kabelmann

Jeg kom 40 minutter før kampstart og slapp heldigvis unna køen, men logikken i dette inngangssystemet skjønner jeg ikke.
Er det en sosial greie? Er meningen den at man skal få hilse på alle som sitter på motsatt felt før man finner plassen sin?
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Bolsen

Meg og 2 kompiser skulle hadde inngang 11 på billetten..Det var motsatt side av der vi satt på Hansa..Og ikke faen om vi kom inn på inngang 10.

Utrolig sløkket opplegg det der

Nixon

Brann.no er det en helt annen inndeling på priskartet.
Der er inngang 10 for felt C og D.
Inngang 11 for nedre A og B.
Inngang 12 for øvre A og B.

Så det er godt mulig at det ikke var intensjonen å ha det slik.
Men det gjør vel egentlig ikke saken noe bedre...
Rød makt på Hansa

monzilla

Står på patourkortet inngang 20, og det er jo der borte ved hansa/søndre.

Go Up