• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billetter til bortekamper (For de som ikke bor i Bergen)

Started by Stalin, April 13, 2007, 01:53:27 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Stalin

Hvordan løser man dette? Leser somoftes at billetter til bortefeltet kan hentes på fotballpuben osv. Hvordan løses dette for oss som er langt unna Bergen og omegn? Er det bare å møte opp på stadion så får jeg billetter? Tenkte meg en tur på Start - Brann, er jo enorm pågang, iaffal fra hjemmefansen, så ville bare høre i god tid.

Stalin


Klaus_Brann

Du kan vel bestille når de blir lagt ut for salg, og så hente de på posten der du bor.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Stalin

Kan vel ikke bestille billetter til bortefeltet? Har lest at disse må kjøpes gjennom Bataljonen?

Edit: Haha, fant ut at det var visst hjemmekamp, ikke bortekamp.

Klaus_Brann

Nja, supporterklubben til bortelagene får vel billettene de ber om innenfor grensa, så du kan høre med de??
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

JørnAE

jeg for min del prøver å kjøpe bortebillettene de i forbindelse med hjemmekampene .
Det er jo ikke alltid de er lagt ut til da, men da får jeg istedet andre til å dra på puben å ordne det for meg.

BrannSupporter

Man trenger så og si aldri å kjøpe bortebilletter på forhånd. Jeg har vært på over 25 bortekamper og har kun bestilt på forhånd èn gang - mot LSK i fjor. Der gikk det an å bestille på nettet.

Janki

Vil det være mulig å få kjøpt biletter til Aalesund-Brann på puben i Krisitiansand på søndag også?

Tifo-gruppen

Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Chrisstah

må medlemskort for bataljonen medbringes av kjøp av billett til lsk kampen?
for meldte meg inni juli men ikke fått noe kort!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

SKBMiller

jeg er nervøs for det samme. jeg betalte for 10 dager siden ellno sånnt

HansaInferno

Hehe, jeg er medlem men har ikke kortet lengre, det forsvant når halve Hansa sang "ut med pakket" til en som ble tauet tidligere i år ;)
Breiflabben, baby!

Tifo-gruppen

Heisann!
Beklager at vi ligger en del bak på utsendelser av medlemskort. Vi har lagt om hele medlemsdatabasen og derfor har vi hatt en periode der vi ikke har kunne registrere nye medlemmer. Inntil dere har mottatt kortene er kvitteringen gyldig bevis på at dere er medlemmer. Jeg lover på tro og ære å ta et godt tak på medlemsdatabasen når jeg kommer hjem fra ferie, men nå skal resten av uken tilbringes i Praha.

So long people!

Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Go Up