• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tifo-dugnad: første hjemmekamp!

Started by Tifo, April 09, 2007, 12:47:34 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Tifo

Det nærmer seg første hjemmekamp og tifo-gruppen trenger din hjelp skal vi klare å stelle i stand et show til denne kampen!

Første dugnad blir Søndag 15 April kl 12:00 på stadion.

Vi trenger også hjelp på kampdagen. Er du over 18år, ikke er synlig beruset og har lyst å hjelpe oss ved innmarsj så sender du meg en pm med fullt navn. Det er også viktig at du møter 3 kvarter før kampstart. Du finner oss sikkert på sidelinjen foran Hansa, eh, frydenbø... Om du befinner deg på andre tribuner enn Hansa må du også nevne dette i pm-en du sender meg pga vi må "hente" dere på den tribunen då skal dere få komme ut på banen.

Det blir også sendt ut mail til alle som har skrevet seg på denne listen:
http://www.bataljonen.no/forum/viewtopic.php?t=7044
Skriv deg opp du også om du ikke allerede er der :wink:

Vis at dere brenner for laget ved å hjelp oss å lage en flott ramme rundt kampen.Stille på dugnad! :wink:

mvh
Thomas
tlf 97718437
.:Tifo-gruppen:.

Tifo

Så langt har jeg ikke fått en eneste pm om at noen kan hjelpe oss på kampdagen.

Håper virkelig det er fordi ingen har sett topicen, skal derfor prøve å få den ut på forsiden rimelig snart.
.:Tifo-gruppen:.

C@Bøe_79

Quote from: "Tifo"Så langt har jeg ikke fått en eneste pm om at noen kan hjelpe oss på kampdagen.

Håper virkelig det er fordi ingen har sett topicen, skal derfor prøve å få den ut på forsiden rimelig snart.


Løgner!
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Pondan

Hva med å be alle sende smsrunder til alle kjente??

howie

Er det fremdeles ingen som har meldt seg til hjelp?
Jeg har ihvertfall mulighet om mandagen før kamp, og evt. søndag, om jeg ikke må jobbe.

Har sendt PM.

Tifo

Quote from: "cola_boy"Er det fremdeles ingen som har meldt seg til hjelp?
Jeg har ihvertfall mulighet om mandagen før kamp, og evt. søndag, om jeg ikke må jobbe.

Har sendt PM.


Vi trenger fortsatt mange flere Mandagen. søndag tror jeg det går i boks, men jo flere som stiller Søndag jo fortere går arbeidet.

Alle som sender pm får svar og om folk sender sms videre er det bare supert!

mvh
Thomas
.:Tifo-gruppen:.

Pondan

Søndagen vet jeg ikke.. Mandagen blir det no puben før kampen, men skal jo vere med på andre ting ca 45 min før kampstart..

Truls A

Klart man vil stillle opp pÃ¥ frivillig dugnad for Brann nÃ¥r man fÃ¥r muligheten  :D
ruls André

Tifo

Høres bra ut :wink:

Vi trenger også 10++ flaggere til kampen. Så her er det bare til å hive seg på, også for de under 18år.

mvh
Thomas
.:Tifo-gruppen:.

Truls A

Det meldes å bli like fint og varmt vær i morgen som i dag, så flest mulig burde benytte muligheten til å ta turen til Stadion og gjøre en dugnadsinnsats i morgen. :)
ruls André

Tifo

En dugnad er ferdig og oppmøtet var aksetabelt i det fine været.
I morgen trenger vi fortsatt litt flere folk over 18Ã¥r som kan hjelpe til ved innmarsj + en del personer som kan ta stor-flagg.
.:Tifo-gruppen:.

tr0Ndemann

Quote from: "Truls A"Det meldes å bli like fint og varmt vær i morgen som i dag, så flest mulig burde benytte muligheten til å ta turen til Stadion og gjøre en dugnadsinnsats i morgen. :)


Jeg mener det er meldt regn. Eneste som kan sette en -minimal- demper på staddaen. Men ikke faen om det får påvirke stemningen, eller laget.
Krysser fingrene for fint vær uansett!
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Tore Larsen

lett duskregn, flomlys, stemning aaaaahhhhhh.....
Mvh

Tore

Erlend

Quote from: "tr0Ndemann"
Quote from: "Truls A"Det meldes å bli like fint og varmt vær i morgen som i dag, så flest mulig burde benytte muligheten til å ta turen til Stadion og gjøre en dugnadsinnsats i morgen. :)


Jeg mener det er meldt regn. Eneste som kan sette en -minimal- demper på staddaen. Men ikke faen om det får påvirke stemningen, eller laget.
Krysser fingrene for fint vær uansett!

skulle ihvertfall bli drittvær neste uke, sÃ¥ jeg pÃ¥ en forside.  Men vi er da vanntett

C@Bøe_79

Quote from: "Tore Larsen"lett duskregn, flomlys, stemning aaaaahhhhhh.....


Lett duskregn, og kampen kan lett bli utsatt:-D
Ikke bra, men men...
Noe må ofres!!!!!!
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

howie

Hva er status for tifo i kveld?

Er det nok folk til det som er planlagt?

Tifo

Quote from: "cola_boy"Hva er status for tifo i kveld?

Er det nok folk til det som er planlagt?


Ser ut som ting begynner å falle på plass. Bare håper været holder seg litt bedre enn i dagtidlig....
.:Tifo-gruppen:.

Brannfrelst

Quote from: "Tifo"
Quote from: "cola_boy"Hva er status for tifo i kveld?

Er det nok folk til det som er planlagt?


Ser ut som ting begynner å falle på plass. Bare håper været holder seg litt bedre enn i dagtidlig....


Nå skinner jo solen;) Ikke noe å klage på.
2.10.07-Gullet kom hem!

Romani3

color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

Tifo

ok, då var kampen og tifoen over for denne gang. Vi hadde planer om 140 bluss+++, men pga rot hos Brann så gikk hele greien rett vest. Dette fikk vi i tillegg vite kl 17:00 i dag, etter at vi har jobbet ræven av oss med å gjøre klart showet. Organisert folk i hytt og pine og stilt opp på stadion kl 15:30 i dag for å kunne bli ferdig... Men desverre, for oss og dere som ville hjelpe, så ble det ingenting av den tifoen. Takk!

Men mosaikk ble det, her er noen få bilder jeg har så langt:
http://img159.imageshack.us/img159/7759/p1010200bu2.jpg
http://img252.imageshack.us/img252/7571/p1010228lz8.jpg

Kan sikkert komme med mer i morgen.
.:Tifo-gruppen:.

skb!

Synd det gikk dårlig med blussingen. Forsøker man heller deette senere, eventuelt mot Vålerengen?

Brannfrelst

Mot VIF starter jo kampen 1 time senere,altså endå mørkere. Blir jo bedre effekt da. Skjønte ikke helt hvorfor plakatene dannet MANN,men såg ikke 12 ovenfor. Brann-UDI 3-0;) Herlig.
2.10.07-Gullet kom hem!

GamleErik

Quote from: "Brannfrelst"Mot VIF starter jo kampen 1 time senere,altså endå mørkere. Blir jo bedre effekt da. Skjønte ikke helt hvorfor plakatene dannet MANN,men såg ikke 12 ovenfor. Brann-UDI 3-0;) Herlig.


Man må nok fokusere mer på proporsjoner, 12 ble altfor knøtete.

Et større banner som kunne heises opp midt på tribunen med 12 tallet på kunne kanskje vært en ide.
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

brann:)

Håper inderligt at blussene blir tennt på til Vif kampen.
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

Klaus_Brann

Quote from: "Tifo"ok, då var kampen og tifoen over for denne gang. Vi hadde planer om 140 bluss+++, men pga rot hos Brann så gikk hele greien rett vest. Dette fikk vi i tillegg vite kl 17:00 i dag, etter at vi har jobbet ræven av oss med å gjøre klart showet. Organisert folk i hytt og pine og stilt opp på stadion kl 15:30 i dag for å kunne bli ferdig... Men desverre, for oss og dere som ville hjelpe, så ble det ingenting av den tifoen. Takk!

Men mosaikk ble det, her er noen få bilder jeg har så langt:
http://img159.imageshack.us/img159/7759/p1010200bu2.jpg
http://img252.imageshack.us/img252/7571/p1010228lz8.jpg

Kan sikkert komme med mer i morgen.


Ja, dette var kjipe greier. Står selv på Hansa, og så ikke hva det sto før nå..Veldig stilig!Thorstein Helstad uttalte jo at det var flott å spille mot den røde veggen i dag.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Pondan

Tviler sterkt på at det blir noe bluss mot vif, er andre planer da.. En tulling her sa det var mørkere kl 20?? Det var mørkere nå kampen var ferdig.. Vi kan vente til høsten med å blusse.. Blusse når det er lyst er bare talentløst..

howie

Hadde vert tøft om vi hadde fått lov og hat noen personer stående etter hverandre i trappene på hansa da, med en vakt på hver da self.

Men selvfølgelig, den er så lite realistisk at egentlig ikke duger i drømmeland en gang.

Typisk klanen er at det har med seg bluss uorganisert inn på tribunen.

Da hadde det jo vert rått om vi brukte det også, lovlig og organisert på banen.

TrulsVikane

Hva med et stort banner ned fra taket på Hansa, så bak der står det folk som blusser, så kommer det opp en tekst eller et symbol..så det på et bilde, men husker ike hvor=/
kte lidenskap har et navn: BRANN

Northside

Quote from: "TrulsVikane"Hva med et stort banner ned fra taket på Hansa, så bak der står det folk som blusser, så kommer det opp en tekst eller et symbol..så det på et bilde, men husker ike hvor=/


Koster flesk, utrolig vanskelig å lage, trenger noen som kan tegne motiv og bluss er ulovlig på den måten....

Ellers så er det fullt mulig.

C@Bøe_79

MEn vi er klar over at det ville vært fett..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Truls A

Oppmøte klokken 18 eller noe sånt for oss som blir med på tifo-dugnad på søndag ?
ruls André

Tifo

Quote from: "Truls A"Oppmøte klokken 18 eller noe sånt for oss som blir med på tifo-dugnad på søndag ?


Mellom 18:00 og 19:00 en gang, + rydde etter kampen! :wink:
.:Tifo-gruppen:.

Stoffi

Quote from: "cola_boy"Hadde vert tøft om vi hadde fått lov og hat noen personer stående etter hverandre i trappene på hansa da, med en vakt på hver da self.




En vakt på hver? Hva skal denne vakten gjøre da? Tørke oss i ræven hvis vi driter oss ut?
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Go Up