• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Erik Hagen til Brann?

Started by Luke Skywalker, March 31, 2007, 08:51:59 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Luke Skywalker

et skjedde!! Gull 07
Brann ville det, og fikk det til.

Northside

Han er en god spiller, men kan tenke meg VIF står først i køen... Ellers så vil jo kanskje St. Petersburg ha en ørliten sekk med penger for han, noe jeg begynner å lure på om Brann har mer av.

Nixon

Eneste jeg har hørt er at han har sagt at VIF er eneste klubb for han i Norge hvis/når han kommer tilbake. Og i Erik Hagen sitt tilfelle er jeg tilbøyelig til å tro på fyren. Han svikter ikke VIF og Klanen.
Rød makt på Hansa

Luke Skywalker

Nei det gjør han kanskje ikke. Azar svikter jo aldri Brann supportere heller.
Han har jo allerede sviktet de med å flytte til St Petersburg. Fotballspillere har en ting høyest på deres ønskeliste. Penger. Alt annet er under. Brann har mer av det enn VIF. Men ser poenget ditt:-) Det teller nok en god del.
et skjedde!! Gull 07
Brann ville det, og fikk det til.

Northside

Quote from: "Luke Skywalker"Nei det gjør han kanskje ikke. Azar svikter jo aldri Brann supportere heller.
Han har jo allerede sviktet de med å flytte til St Petersburg. Fotballspillere har en ting høyest på deres ønskeliste. Penger. Alt annet er under. Brann har mer av det enn VIF. Men ser poenget ditt:-) Det teller nok en god del.


Svikter en spiller klubben fordi spilleren er god nok for en mye bedre klubb hvor han kan tjene mye mer penger? Er det ikke akkurat dette som er meningen fotball? Jo bedre en spiller er desto bedre klubber går de til.

Ser ikke hvordan du kan sammenligne Hagen med Azar.

Knasen

er helt enig. Må jo la folk få gjøre det de vil uten at det akurat skal bli svikt, men hvis folk ikke holder ord når de sier noe...som å komme tilbake, eller aldri slutte i klubben. Hvis man ikke holder det man lover da, så er det svik

dudo

Nja, som erstatning for Krissy, i så tilfelle. Han er god, men ikke den spillende typen jeg håper vi ser etter. Har du gode kilder på dette?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

SKBMiller

hadde vært flott å få han til klubben. men det vil aldri skje.

enavgutta

Gammel skallet pensjonist.

steinbygger

Quote from: "dudo"Nja, som erstatning for Krissy, i så tilfelle. Han er god, men ikke den spillende typen jeg håper vi ser etter. Har du gode kilder på dette?


Hvis ikke jeg tar helt feil så har trådstarter kilder i BA miljøet

erik1

jeg kjenner han personlig han erik hagen så, det jeg vet at at han at ikke får spille mye for Zenit... men hans første valg i norge e jo VIF, men god e han ja!
i e fra bergen-og vi e stolt over det!!!!! :D

Chris*

Svært lite sannsnynlig.
Jeg vil heller ikke ha han, høyst middelmodig midtstopper.
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

Marek

Quote from: "Chris*"Svært lite sannsnynlig.
Jeg vil heller ikke ha han, høyst middelmodig midtstopper.


Greit nok at du kanskje ikke liker han, men å kalle han en middelmådig stopper i TL målestokk synes jeg er drøyt.
Hadde gått inn på alle norske lag.
ons Ivar skal hem...

Rasmus_brann

Panzer er en stopper som hadde gått rett inn i startelleveren til alle lagene i TL og er en utrolig bra spiller, eg gjerne skulle sett i rødt. Men tviler ganske så sterkt på at det skjer med det første. Hvis han reiser hem til Norge blir det nok VIF.
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Xminator

Kan ikke tenke meg det skjer noe i dag. Hagen er klart en stopper som hadde erstattet Bjarnason, men han er jo først og fremst ett VIF-produkt.

Pissemaur

Hvor har du hørt dette fra?

Mr_Soma

Det der er det dummeste jeg har hørt... Det er tatt fra løse luften bare fordi Hagen ikke får spille i Russland og Brann er på jakt etter en midtstopper.

Han kommer tilbake til Norge i sommer, men da som VIF-spiller.

Ikke kan trådstarter engang si hva eller hvem kilden er... spar oss for sånne tåpelige utsagn.

Memelli

Om han returnerer til Norge, er nok VIF klubben. Men ellers så hadde dette vært meget interessant. Han er en god og solid stopper.

Brems

Trur dette bare er noe løsmunnet rykte som surrer rundt på VGs nettdebattsider...

Erik Hagen kommer aldri i livet til Brann! Og gjør han dét, kommer farsen rundt Gashi til å virke som et kanoforlis sammenliknet med Titanic på jomfruturen over Atlanteren!

SLUDDER!!!!

BREMS

Luke Skywalker

Så ikke ut som han kom nå, men kanskje til sommeren. Tror ikke mange hadde trodd at Sæternes skulle komme da han kom heller. Det er jo egentlig typisk Brann de siste årene å få inn noen slike kvaltitetskjøp. For det er han! Satser på neste vindu.
et skjedde!! Gull 07
Brann ville det, og fikk det til.

Luke Skywalker

Noen som savner en kilde, men jeg har ikke sagt at jeg har en kilde som sier at dette er et faktum, men det jeg forteller er korridor snakk. Snakk som kan være sant, litt sant og desverre usant. Hvilken korridor deriomt, vil jeg ikke fortelle.  Men det gÃ¥r som sagt rykter om at Erik Hagen er en spiller som kan være pÃ¥ vei til Brann. Desverre ble det ikke i gÃ¥r. Satser pÃ¥ sommervinduet.
et skjedde!! Gull 07
Brann ville det, og fikk det til.

Brems

I mine øyne er ikke dette en en spiller for Brann!

Denne typen spillere kommer kun for pengene våre, og ingenting (jeg gjentar: INGENTING!) annet enn dét!

Panzer bør holde seg i Oslo! Sammen med Enga og Klanen! Han er et typisk produkt av spiriten "Vålerenga"! Det formelig lukter Enga av mannen...

Hva blir det neste? Mannen vi skulle gribbet til oss i sin tid, var Frode Kippe på vei hjem fra Liverpool. Makan til klippe, Kippe! :D

La meg slippe Hagen i Brannskjorte. Det blir bare så forbanna kvasi!

Brems

Bergen Sin Gutt

Selfølgelig var Azar en sviker. Han lovet ting han ikke holdt.

Eivind

Ja la oss endelig spore denne inn på en ny "er Azar en sviker?" tråd.

Superjack

Quote from: "Eivind"Ja la oss endelig spore denne inn på en ny "er Azar en sviker?" tråd.


Alle tråder er en potensiell "Azar er en sviker" eller "Mjelde må gå" tråd (Ja, ironisk sarkasme dette her) :D
Brannsupporter.

birki

hagen hadde vært en bra mann for brann, men tror vi bare kan glemme han.
hagen kommer aldri til å spille for brann, drar han tilbake blir det til engen. bedre å konsentrere seg om realistiske alternativer og spillere som faktisk VIL spille for brann.
ed hjertet i Brann og Bergen!

Atlet Orvanger

Hagen snakker som et Engapakk.
Hagen ser ut som et Engapakk.
Hagen tenker som et Engapakk.
Hagen lukter sikkert som et Engapakk.

Hagen kommer aldri til Brann.
Hagen er glad for det.
Det er jeg også.

Brems

Quote from: "Atlet Orvanger"Hagen snakker som et Engapakk.
Hagen ser ut som et Engapakk.
Hagen tenker som et Engapakk.
Hagen lukter sikkert som et Engapakk.

Hagen kommer aldri til Brann.
Hagen er glad for det.
Det er jeg også.


Hahaha...! En poet, og velformulert sÃ¥dann...  :D


Brems

Xminator

Pussig hvor stille det blir når det går bra...

Strandlien

Quote from: "Xminator"Pussig hvor stille det blir når det går bra...


Ikke nødvendigvis fordi det går bra... Det er vel konkludert med at Hagen ikke skal til Brann. Siden denne tråden omhandler Erik Hagen så er det vel ikke mer å diskutere?

Det er endrer jo selvfølgelig ikke det faktum at Brann mangler en stk klassestopper... :)

Go Up