• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

De nye patoukortene

Started by sydnes76, March 28, 2007, 20:05:17 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Tore Larsen

Quote from: "Brannmus"
Quote from: "tj00m"Dette "garderoben", står at eg skal skrive kundenummeret som står på skrivet som eg fikk med partoutkortet.. Men eg finner ikke noe kundenummer der..

hun i resepsjonen på Stadion har sagt at det kun fungerer for dem som hadde partoutkort i fjor. De nye nummerne var nemlig ikke oversendt fra Ticnet, dermed er de ikke lagt inn. Hun kunne ikke si noe om når dette kom til å skje, fordi hele Garderoben skulle opp til vurdering visst nok..


Brann skal visstnok re-designe nettsiden så de avventer nok med å gjøre noe før dette skjer.
Mvh

Tore

Kaya

Quote from: "Bossmann"


Det at man ikke kan gå ut i pausen, er selvsagt fordi da måtte de ha kjørt hele sikkerhetsprosedyren på nytt når folk skal inn igjen (ellers kan jo folk hente ulovlige ting når de går ut i pausen).

Dere røykere klarer jo langt mer enn 2 timer pÃ¥ flyreiser o.l., sÃ¥ dere mÃ¥ da klare en fotballkamp...  :-)

Corran

Quote from: "Kaya"
Quote from: "Bossmann"


Det at man ikke kan gå ut i pausen, er selvsagt fordi da måtte de ha kjørt hele sikkerhetsprosedyren på nytt når folk skal inn igjen (ellers kan jo folk hente ulovlige ting når de går ut i pausen).

Dere røykere klarer jo langt mer enn 2 timer pÃ¥ flyreiser o.l., sÃ¥ dere mÃ¥ da klare en fotballkamp...  :-)


Flyr aldri mer en i en time og dessuten nervepåkjenningen på stadda er ikke sammenlignbart med noe annet. Suget etter å ta en røyk og roe nervene er høyere på stadda en noe annet sted.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Speedy

Bak på kortet mitt står det inngang 10, er det bare der kortet mitt funker? For skal jeg inn inngang 10 hver gang, blir det en omvei for meg, når inngang 11 er nærmere.
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Brannmus

Quote from: "Speedy"Bak på kortet mitt står det inngang 10, er det bare der kortet mitt funker? For skal jeg inn inngang 10 hver gang, blir det en omvei for meg, når inngang 11 er nærmere.

Er vel kanskje en grunn til at det står inngang 10. Mest sannsynligvis blir det vel slik at hver terminal har sine kort lagt inn, fremfor at alle terminalene har lagt inn hvert eneste partoutkort.

Endre

Quote from: "Kaya"
Quote from: "Bossmann"


Det at man ikke kan gå ut i pausen, er selvsagt fordi da måtte de ha kjørt hele sikkerhetsprosedyren på nytt når folk skal inn igjen (ellers kan jo folk hente ulovlige ting når de går ut i pausen).

Dere røykere klarer jo langt mer enn 2 timer pÃ¥ flyreiser o.l., sÃ¥ dere mÃ¥ da klare en fotballkamp...  :-)


Det burde ikke være noe problem å kunne røyke, man gjør bare slik som visse utesteder gjør, å ha et avgrenset uteområde der røykere kan gå fritt til og fra.

dex1974

Jippi! Da har mitt partoutkort og kommet trygt i havn :-)

Likte og den ordningen at man kan få refundert 50 % av en enkeltbillets verdi hvis Brann klarer å selge den videre ved beskjed per e-post inntil 5 dager før kamp.
For meg som bor i Tiggerstaden og stadig flere mandagskamper er det ikke alltid like lett å komme seg på kamp og pleier å gå glipp av 4-5 hjemmekamper per sesong.

Og med interessen og den begrensede kapasiteren på stadda nå til dags er det vel store muligheter at man kan få litt penger igjen ;-)

Har heldigvis fått fri av sjefen så Godsetkampen mandag 16.april er jeg seff på plass for å innvie plassen jeg er tildelt denne sesongen!!!
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

Lilleheil

Eg hentet mitt partoukort i forrige uke, men fikk bare kortet. jeg lurer derfor på hvordan jeg kan logge meg inn i garderoben på brann.no Jeg har jo ikkje noen brev. prøvde noen av nrene bakpå kortet uten hell.

Tore Larsen

Quote from: "Lilleheil"Eg hentet mitt partoukort i forrige uke, men fikk bare kortet. jeg lurer derfor på hvordan jeg kan logge meg inn i garderoben på brann.no Jeg har jo ikkje noen brev. prøvde noen av nrene bakpå kortet uten hell.


Garderoben fungerer ikke for de nye partoutkortinnehaverne da opplysninger ikke er lagt inn. Brann skal re-designe nettsiden sin så det er nok derfor ingenting er gjort enda.
Mvh

Tore

tj00m

Quote from: "Brannmus"
Quote from: "tj00m"Dette "garderoben", står at eg skal skrive kundenummeret som står på skrivet som eg fikk med partoutkortet.. Men eg finner ikke noe kundenummer der..

hun i resepsjonen på Stadion har sagt at det kun fungerer for dem som hadde partoutkort i fjor. De nye nummerne var nemlig ikke oversendt fra Ticnet, dermed er de ikke lagt inn. Hun kunne ikke si noe om når dette kom til å skje, fordi hele Garderoben skulle opp til vurdering visst nok..


ok, men eg har partoutkort for første gang iår.. noen som kan fortelle meg ka som er i garderoben? eg bare litt nysjerrig ka vi kan gjøre der =P
Brann Bergens Stolthet!

Nightfox

vi kan snakke med det jeg ydmykt vil klassifisere som tapere og fjortisser, se eldgamle klipp på webtv og... ingenting spesielt mer.

Mr_Soma

Samt se hva som skjer når noen mister såpen i dusjen.... "behind-the-scenes" ft Bengt Sæternes.

sydnes76

Nå har alle rekkekompisene mine fått partoukortene sine. Jeg har ikke fått. Regner med det er noe krøll, optimist på vegne av årets lag, men pessimist på vegne av mitt eget partoukort. Ellers har de to andre kompisene mine som har betalt innen fristen og har mistet plassene sine ikke fått noe svar enda. Dette til tross for at begge har purret uttallige ganger og jeg har mailet og ringt minst 7 ganger tilsammen. De sier bare vi skal se på det så tar vi kontakt så fort så mulig. Det er bare utrolig svakt. Og deres partoukort er solgt. Noen som har noen gode tips for hva vi skal gjøre?? - Har hatt partoukort i 8 år nå og føler meg litt tråkket på (selv om mitt i utgp. er i orden)

Klaus_Brann

Quote from: "sydnes76"Nå har alle rekkekompisene mine fått partoukortene sine. Jeg har ikke fått. Regner med det er noe krøll, optimist på vegne av årets lag, men pessimist på vegne av mitt eget partoukort. Ellers har de to andre kompisene mine som har betalt innen fristen og har mistet plassene sine ikke fått noe svar enda. Dette til tross for at begge har purret uttallige ganger og jeg har mailet og ringt minst 7 ganger tilsammen. De sier bare vi skal se på det så tar vi kontakt så fort så mulig. Det er bare utrolig svakt. Og deres partoukort er solgt. Noen som har noen gode tips for hva vi skal gjøre?? - Har hatt partoukort i 8 år nå og føler meg litt tråkket på (selv om mitt i utgp. er i orden)


Kompisen min slet med i det hele tatt å få faktura, og vi har fortsatt ikke fått kortet i posten noen av oss...Kjipe greier...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nightfox

Jepp. Velkommen til det helvetet av en klubb vi elsker :)

anders_flanderz

hvordan får man solgt de kampene en ikke kan komme på? eg jobber i nordsjøen så e ganske mange eg går glipp av...
rite Drite Drite Drite på Oslo By

Nixon

Quote from: "anders_flanderz"hvordan får man solgt de kampene en ikke kan komme på? eg jobber i nordsjøen så e ganske mange eg går glipp av...


Du kan gjøre det via Brann. Da må du sende en e-post (post@brann.no) inntil 5 dager før kampen. Hvis Brann får solgt plassen din til en annen får du tilbake 50% av billettverdien.
Rød makt på Hansa

anders_flanderz

Quote from: "Nixon"
Quote from: "anders_flanderz"hvordan får man solgt de kampene en ikke kan komme på? eg jobber i nordsjøen så e ganske mange eg går glipp av...


Du kan gjøre det via Brann. Da må du sende en e-post (post@brann.no) inntil 5 dager før kampen. Hvis Brann får solgt plassen din til en annen får du tilbake 50% av billettverdien.


thnx
rite Drite Drite Drite på Oslo By

Tore Larsen

Quote from: "Nixon"
Quote from: "anders_flanderz"hvordan får man solgt de kampene en ikke kan komme på? eg jobber i nordsjøen så e ganske mange eg går glipp av...


Du kan gjøre det via Brann. Da må du sende en e-post (post@brann.no) inntil 5 dager før kampen. Hvis Brann får solgt plassen din til en annen får du tilbake 50% av billettverdien.


Eller du kan selge kampbilletten til venner/bekjente så får du gjerne 100% igjen av kampbilletten :)
Mvh

Tore

Nixon

Jeg lurer på hvor stor sjansen er for at det nye datasystemet kommer til å virke første kampdag. Noe sier meg at det vil bli lange køer...
Rød makt på Hansa

Tore Larsen

Det blir veldig spennende å se om ting vil fungere i døren ja. Noe sier meg at jeg bør være tidlig ute for å si det sånn. Regner med at systemet er prøvd ut og testet på forhånd og fungerer.

De samme ord har bilettluka brukt: "det fungerte jo på forhånd når vi testet det ut" - sitat etter den siste bilettskandalen...
Mvh

Tore

Pruzik

Er det slik at sesongkortet bare kan benyttes ved den inngangen som står på kortet? Jeg har plass på øvre del av felt D på Frydenbø. I følge kortet, så skal jeg bruke inngang 12, som er på helt motsatt side av tribunen. I følge brannavisen som fulgte BT, så skulle inngang 10 være rett ingang til feltet, som også er den inngangen jeg har brukt de siste årene. Det virker som det er en del begrensninger med de nye kortene, med tanke på at man ikke kan gå ut av stadion etc.

Tore Larsen

Quote from: "Pruzik"Er det slik at sesongkortet bare kan benyttes ved den inngangen som står på kortet? Jeg har plass på øvre del av felt D på Frydenbø. I følge kortet, så skal jeg bruke inngang 12, som er på helt motsatt side av tribunen. I følge brannavisen som fulgte BT, så skulle inngang 10 være rett ingang til feltet, som også er den inngangen jeg har brukt de siste årene. Det virker som det er en del begrensninger med de nye kortene, med tanke på at man ikke kan gå ut av stadion etc.


Nå skal jeg ikke svare ja eller nei men regner nå med at har man plass på Frydenbøtribunen kan inngang 10-11 og 12 brukes.

Skal se om jeg kan få sjekket opp i dette.
Mvh

Tore

TrulsVikane

Hvordan funker kortene? Stapper du de inni en maskin, slik som sentralbadet f.eks?
kte lidenskap har et navn: BRANN

dudo

Nei, det er som de nye skikort-automatene som (angivelig, jeg har ikke vært på fjellet på årevis... ;-p) registrerer kortet så lenge det er innenfor en viss (liten) sone.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Speedy

Partoutkortet i 2001 skulle man bare dra det over en stripe, lignende til hvordan kassadamer scanner varene. HÃ¥per dagens blir like lettvindt.
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Truls A

Et eg hadde avbestilt (sete på det nye supporterfeltet på Frydenbø-tribunen (Felt D, rad 12) + det eg hadde bestilt i forbindelse med kjøp av fast plass for 6 år på Brannalmenningen.
Får ta meg en tur på Staddaen på tirsdag og levere den inn igjen. Vil i hverfall bli kvitt det partoukortet eg ikkje skal ha / bruke.
ruls André

Tifo-gruppen

Quote from: "Tore Larsen"
Quote from: "Pruzik"Er det slik at sesongkortet bare kan benyttes ved den inngangen som står på kortet? Jeg har plass på øvre del av felt D på Frydenbø. I følge kortet, så skal jeg bruke inngang 12, som er på helt motsatt side av tribunen. I følge brannavisen som fulgte BT, så skulle inngang 10 være rett ingang til feltet, som også er den inngangen jeg har brukt de siste årene. Det virker som det er en del begrensninger med de nye kortene, med tanke på at man ikke kan gå ut av stadion etc.


Nå skal jeg ikke svare ja eller nei men regner nå med at har man plass på Frydenbøtribunen kan inngang 10-11 og 12 brukes.

Skal se om jeg kan få sjekket opp i dette.



Det vi har fått beskjed om fra Brann er at vi bare kan benytte inngangen som står på kortet.

Mvh Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Tore Larsen

Quote from: "Tifo-gruppen"
Quote from: "Tore Larsen"
Quote from: "Pruzik"Er det slik at sesongkortet bare kan benyttes ved den inngangen som står på kortet? Jeg har plass på øvre del av felt D på Frydenbø. I følge kortet, så skal jeg bruke inngang 12, som er på helt motsatt side av tribunen. I følge brannavisen som fulgte BT, så skulle inngang 10 være rett ingang til feltet, som også er den inngangen jeg har brukt de siste årene. Det virker som det er en del begrensninger med de nye kortene, med tanke på at man ikke kan gå ut av stadion etc.


Nå skal jeg ikke svare ja eller nei men regner nå med at har man plass på Frydenbøtribunen kan inngang 10-11 og 12 brukes.

Skal se om jeg kan få sjekket opp i dette.



Det vi har fått beskjed om fra Brann er at vi bare kan benytte inngangen som står på kortet.

Mvh Morten


Det er riktig, fikk nettopp tilbakemelding på forespørselen. Grunnen til at man kun kan entre den oppgitte inngangen på kortet er at man da fordeler tilskuerne på inngangene slik at flyten på tilskuermassen blir bedre mtp kødannelser osv.

Faktisk litt lurt tenkt av Brann for engang skyld :)
Mvh

Tore

Nixon

Lurt og lurt. Jeg har samme "problemet" som Pruzik. Jeg sitter på Z og kommer alltid gående fra nord. Nå må jeg gå forbi inngang 10, så langs hele svingen, forbi inngang 11, og opp på baksiden til inngang 12, og så gå tilbake inne på tribunen.

Det er kanskje ikke verdens største problem. Men noe skurrer her. Hansa har fire felt i bredden, og all sunn fornuft skulle tilsi at de to nordre feltene skulle få inngang 10. Og de to andre feltene inngang 11 og 12. Nå blir det unødvendig mye trafikk som i alle fall ikke gjør kødannelsene mindre.
Rød makt på Hansa

Tore Larsen

Quote from: "Nixon"Lurt og lurt. Jeg har samme "problemet" som Pruzik. Jeg sitter på Z og kommer alltid gående fra nord. Nå må jeg gå forbi inngang 10, så langs hele svingen, forbi inngang 11, og opp på baksiden til inngang 12, og så gå tilbake inne på tribunen.

Det er kanskje ikke verdens største problem. Men noe skurrer her. Hansa har fire felt i bredden, og all sunn fornuft skulle tilsi at de to nordre feltene skulle få inngang 10. Og de to andre feltene inngang 11 og 12. Nå blir det unødvendig mye trafikk som i alle fall ikke gjør kødannelsene mindre.


Det virker jo ganske ulogisk spesielt mtp øvre felt D som absolutt burde hatt inngangpass fra inngang 10 og ikke 12.

Jeg ville tatt en tlf til Brann og hørt rett og slett. Kan jo være en mulighet for å "bytte" inngang.

Men den opprinnelige tankegangen til Brann er bra syntes jeg men i dette tilfellet er det jo litt bakvendt, sant.
Mvh

Tore

Nixon

Tankegangen er det ingenting å si på.
Men det burde vært en meget enkel sak å dele opp Hansa i tre, og gitt de inngang etter hvor man sitter.

Nå virker det veldig tilfeldig. Jeg har sjekket med flere som sitter på Z, og alle har fått inngang 12. Så her kan det bli mye kryssende trafikk...
Rød makt på Hansa

Corran

Uten å ha den miste anelse om hva eg snakker om :-)
Kan det være at ingang 10 blir brukt til å komme seg bort på ene delen av SPV (hvermansen)? Og at bare vipene kommer inn på midten av SPV?
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Desperado

Quote from: "Tore Larsen"
Quote from: "Tifo-gruppen"
Det vi har fått beskjed om fra Brann er at vi bare kan benytte inngangen som står på kortet.

Mvh Morten


Det er riktig, fikk nettopp tilbakemelding på forespørselen. Grunnen til at man kun kan entre den oppgitte inngangen på kortet er at man da fordeler tilskuerne på inngangene slik at flyten på tilskuermassen blir bedre mtp kødannelser osv.

Faktisk litt lurt tenkt av Brann for engang skyld :)


Lurt? Snarere idiotisk. Frem til nå har det vært samme hva slags inngang som står på billetten, man har kunnet entre Hansa fra alle kanter - hvis de plutselig innfører inngangstvang uten annonsering kommer dette til å bli ett sabla kaos. Og det som lager kø på Hansa er ikke folk som faktisk går til plassene sine, men alle julenekene som står og henger i gangarealet.

Corran

Det er vel annonsert når det står på partoutkortet.
Men det er vel de som ikke leser på det eller driter i hva som står på billett/partoutkort som lager kaos gang på gang
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

megleren

Jeg har fått inngang 12 og sitter på samme felt som før.. Men det er nytt navn på feltet mitt.. Så jeg tror vi må gå på den inngangen som står oppgitt på kortet.. Men jeg bare tror..
r og blir et sittesvin på Hansa

skb!

Mindre kø inne på Stadion, mer kø utenfor. Brann flytter bare problemet.
Men det går nå greit, vi har ikke vondt av å gå 20 meter eksra.

sydnes76

Som jeg fryktet var partoukortet mitt borte, men de genererte kjapt et nytt et hos administrasjonen i dag og beklaget seg. De skulle kanskje satt inn noen ekstra krefter på denne delen nå når alt står på hodet....

Brannmus

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5335

Andre som ikke har fått partoutkortet blir bedt om å stille så tidlig som mulig på Stadion på mandag.

Vedder på at det blir et kaos i Brannbutikken når 200 mennesker alle bestemmer seg for å komme fem minutter før kampstart og ikke skjønner at det blir kø av slikt..

abe78

Når en bestiller flere partoutkort - kommer alle da i samme navn? Er ikke det litt på trynet?
.og husk!

Xminator

Jeg skal ihvertfall være en god time for tidlig ute. Må jo sitte inn nytt sete skikkelig :)

Erlend

jeg skal ihvertfall være tidlig ute i tilfelle det feiler kortet eller maskinen noe.  Som ikke er sÃ¥ alt for usannsynlig

Corran

Quote from: "abe78"Når en bestiller flere partoutkort - kommer alle da i samme navn? Er ikke det litt på trynet?


hvis du har bestillt de i et navn kommer de i samme navn.
Eg har to i mitt navn. Et til meg og et til fruen/guttungen/venner
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

thesevs

Vi var en gjeng på 6 stykker som oppga navn, adresse osv til Brann da vi bestilte kortene.. men då partoutkortet kom, stod det kun han enes navn på alles kort. Vedkommende fikk også alle kortene tilsendt.. og dette e egentlig litt tåpelig.. ble forklart at dette ikke var noe problem ved bestilling...

....... men så lenge kortet fungerer så e eg glad....
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Bossmann

Litt kø i går, men ikke mer enn at det gikk fint. Men slet godt i pausen når eg ville ha meg en røyk. Må jo finnes en løsning.

Jeg så mange andre som røykte. Brann kan se lenge etter en helt røykfri stadion så lenge ikke folk får ta seg en sigge utenfor i pausen.

howie

Quote from: "abe78"Når en bestiller flere partoutkort - kommer alle da i samme navn? Er ikke det litt på trynet?


Jeg bestilte partoutkort til 12personer.
Bestilte via bataljonen.

Sendte exel fil med navn, adresse, fødselsdato og tlf på samtlige.
Alle har fått egne medlemskort og partoutkort tilsendt hver enkelt i posten med sitt eget navn på begge kortene, ingen problem.
Fikk svar på mail når jeg bestilte hvilken plasser vi fikk med en gang.
Kjempe bra arbeid synes jeg!

Kom på stadion ca. 17:15. Jeg gikk inn ved inngang 10 som står på partoutkortet mitt. Ved den ene kortleseren stod det lang kø, men i døren ved siden av stod det 10politimenn som jeg gikk forbi uten at de gad og flytte øyet bort på meg og sjekke om jeg hadde med meg noe ulovlig, og så var det en kortleser der og en fyr som kjedet seg grådig.

Tore Larsen

Vi får no gi Brann sitt nye "billettsystem" noen kamper til før øksen eventuelt finnes frem. Håper at de med tiden vil endre på inngangene til de det gjelder som nå har inngang på "feil"side ift der man har plass.
Mvh

Tore

monzilla

Ser ingen logisk grunn til dette med inngangene. Brann burde i det minste gått ut og sagt enten at de jobber med problemet, eller hvorfor det skal være sånn

Brannfrelst

Og hvorfor kan en ikke gå ut og inn igjen? Fordi en ikke kan ta sikkerhetssjekk 2 ganger. Først må de no gjøre det minst 1 gang. Og jeg fikk beskjed om å bare gå inn uten å scanne billetten. Så det var minst 1 tilskuer mer enn oppgitt;)
2.10.07-Gullet kom hem!

Bossmann

Syntes de nye partourkortene funker godt. Mot VIF var det også mye mindre kø enn mot Godset. Enten var folk tidligere ute, eller så hadde vaktmannskapene fått bedre kontroll på ting. Noen andre som mener at det nye systemet funker bra?

Når det gjelder røyking så funker det også greit at folk går ned på "røykehjørnet".

Go Up