• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

De nye patoukortene

Started by sydnes76, March 28, 2007, 20:05:17 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Truls A

Eg vil si meg fornøyd med det nye kortsystemet. Har funket helt fint så langt. :D
For røykere er det mulig å ta seg en tur bort på tidligere "Bon Apetitt"-hjørnet. Der e det mange som står og røyker i pausene. Det gjorde eg og i forb med 1. hjemmekamp.  I forb. med 2.hjemmekamp var det så kjøølig og guffent at eg valgte å gå inn og varme meg i vrimelhallen i SPV-tribunen i pausen fremfor å stikke bort i "røykehjørnet" for å røyke og bli våt. Det var førte gang eg ikkje tok meg en røyk på Staddaen. Siden det gikk så bra uten røykeabstinens da, så skal eg jammen prøve å la det bli en permanent ordning å være røykfri fra 30 min før kampstart til eg kommer ut fra Staddaen igjen etter kampen.
ruls André

dex1974

Vi som er på Hansa røyker ihvertfall ihjørnet til venstre for tribunen.
Veldig folksomt men sosialt :-)

Mot Godset prøvde en vakt å stoppe oss men mot engen var det ingen å se...vel...politiet stod bare å så på.
Har de gitt opp???

Mot Godset tok jeg siste Fotikkbuss og det ble et stress uten like og særlig å finne plassen sin når man ikke har hatt fast plass før.
I tillegg var det stor kø og måtte jo og lette litt på trykket.
Etterhvert fant jeg plassen min men da hadde jeg lett i halve svingen(syntes det var dårlig feltmerking) og gått glipp av de fem-seks første minuttene av kampen

Mens mot engen tok jeg første bussen,gikk i kioskluken inne i Hansa og kjøpte en kaffe og litt sjokolade. Rakk tilogmed en mindre pissepause inne på toalettet før jeg gikk bort til plassen min.
Deilig å ikke stresse så blir nok første bussen heretter ja :-)
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

Truls A

Hehehe. lønner seg å være ute i passe tid  :D
Har sjølv fått for vant å ankomme Stadionområdet ca 40 min før kampstart og tar då siste røyk før eg går inn. Under forrige hjemmekamp så var det så dårlig vær at eg ikkje gadd å gå bort i røykehjørnet mellom SPV og Frydenbø, men lot røyk være røyk og gikk inn i vrimlelokalet og varmet meg i steden. Frøs mesteparten av kampen så eg merket ikkje noe antydning til røykesug før i slutten av kampen. Tror eg kanskje gjør et forsøk på å holde meg røykfri gjennom hele kampen denne gangen også siden det gikk bra sist.
ruls André

Brannmus

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5394

Det er fritt valg av inngang for dem som er på Hansa i dag..

kabelmann

Det var jaggu meg på tide. Sånn som det har vært til nå har vært helt talentløst. Håper det blir litt bedre flyt nå.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

atlascopo

ble betraktelig bedre flyt. vi gikk inn inngang ti. ikke kø. men så det fortsatt var lang kø utenfor inngang 12. sikkert ikke alle som hadde fått det med seg.

Xminator

Det var grei flyt inn på BT-siden, men ut igjen var det ett salig kaos. En eller annen luftpudding hadde funnet ut at det var kult å parkere Baker-Bruun bil rett foran trappen der alle på BT og SPV skal gå ut. Det blir ikke bedre av at Brann bruker trappen til å lagre diverse byggeavfall heller.

Tommelen ned for publikumsflyten på BT og SPV!!!

windows22

Publikumsflyten på BT og SPV en intet mindre en en skandale.

Corran

Quote from: "Xminator"Det var grei flyt inn på BT-siden, men ut igjen var det ett salig kaos. En eller annen luftpudding hadde funnet ut at det var kult å parkere Baker-Bruun bil rett foran trappen der alle på BT og SPV skal gå ut. Det blir ikke bedre av at Brann bruker trappen til å lagre diverse byggeavfall heller.

Tommelen ned for publikumsflyten på BT og SPV!!!


var vel ikke grei flyt med den lange køen som var nn. Men gikk litt bedre når de sluttet å kroppsvisitere alle og i tillegg åpnet en ekstra dør. Og de flyttet også vakten litt lengre ut
men fremdeles er det dritt dårlig inn og ut på BT
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

thesevs

"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Corran

I går åpnet de ned til hullet på spv så der gikk det en del ut. Og eg satt og tok meg en røyk før eg gikk ut Litt bedre da
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Truls A

E jammen glad eg har sitteplass på Felt E, Brannallmenningen  SPV. Aldri noe kø hverken inn eller ut for oss som bruker inngang 8. Har i hvertfall ikkje hvert det så langt på de 3 hjemmekampene til no.
Lurer på om alle som sto i kø ved inngang 7 og 12 kom seg inn før kampstart. Var veldig folksomt forran begge innganger når eg gikk forbi kvarteret før kampstart og tuslet rolig inn gjennom 8-eren.
ruls André

tippetuppen

var det dagens pølsvevip snadder?? eg kom 5 min før kampen og var inne på 1 min.. så ikkje problem med inngang 10..
E det så nøye då

Speedy

Quote from: "Truls A"E jammen glad eg har sitteplass på Felt E, Brannallmenningen  SPV. Aldri noe kø hverken inn eller ut for oss som bruker inngang 8. Har i hvertfall ikkje hvert det så langt på de 3 hjemmekampene til no.
Lurer på om alle som sto i kø ved inngang 7 og 12 kom seg inn før kampstart. Var veldig folksomt forran begge innganger når eg gikk forbi kvarteret før kampstart og tuslet rolig inn gjennom 8-eren.


Tok maks 20sek fra køen til jeg var inne på Stadda på inngang 12. Deilig.
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

vebo

Skulle ønske eg og var pølsevip!
Tiocfaidh ár lá

Tore Larsen

Flyten gikk bedre nå som samtlige innganger kunne brukes på Frydenbøtribunen. Gikk rett inn i inngang 11, ingen kø what so ever.
Mvh

Tore

thesevs

Det e jo kjekt for alle dåkkar som unngår køen.
Men som eg nevnte ovenfor så har HELE Bt-svingen 1 felles inn- og utgang.
Byr det på problemer? Ja.. store sådan.

Men eg benyttet meg av at de åpnet "hullet" under spv-tribunen.. håper de gjør dette hver kamp. Ellers må vi alle stå i kø for å komme ut...
då e det ekstra kjekt at folk må ha seg enda en pølse eller brus! Godt planlagt!!
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

feriejan

:roll: Eg forstår ikke koffor de ikke kan åpne noen ekstra utganger etter kampen......på BT.  Virker dårlig tilrettelagt for å være en "ny" stadder.

Hvorfor det ikke er laget en inngang mot sør på BT er vanskelig å forstå (må jo greie å separere bortesuportere selv med en inngang på BT mot sør)

Sikkert en god forklaring på dette men alt blir jo bare bortforklaring mot at det ikke fungerer. For det er jo kun alternativer funker funker ikke...

Tore Larsen

Blir vel gjerne litt flere utganger når siste svingen på BT blir bygget vil jeg tro ?
Mvh

Tore

thesevs

krysser fingrene...

ellers syntes eg det bør være gratis solbriller til alle på BT.. sitter høyt oppe og trodde eg va safe.. der tok eg feil.. alle rader på BT rammes av solen...

nei til lav sol
ja til tidlige kamper
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Northside

Quote from: "thesevs"krysser fingrene...

ellers syntes eg det bør være gratis solbriller til alle på BT.. sitter høyt oppe og trodde eg va safe.. der tok eg feil.. alle rader på BT rammes av solen...

nei til lav sol
ja til tidlige kamper


Er nok bare et engangstilfelle (skrives sikkert i mange flere ord). Men, noen Brann solbriller ville nok solgt som pokker den kampen ja :wink:

Corran

Etter eg fikk partoutkort på BT så må eg innrømme eg e blitt enda større fan av meget sene kamper. Eller overskyet vær
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

thesevs

ja du har nok rett.. vi bor i Bergen, ikkje Costa del Sol :-D

dette her e vel mer representativt for stadionværet...
http://www.bt.no/lokalt/bergen/article361389.ece

fordelen med å sitte på BT e at eg då ikkje får vinden på meg...

nei trekket e nokke farlige greier :-)
se på bin Laden.. han har lært av sin mor..
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Bossmann

Ja, nå er de nye partourkortene vel etablert, og etter noen små episoder med litt kaos, så syntes jeg alt går på skinner nå. Køen er minimal, (ihvertfall der jeg går inn) og jeg vet alltid hvor jeg har kortet mitt. Mye bedre enn de gamle papirbillettene.

De er en suksess, spør du meg. Men det er det ingen som gjør, utenom trådstarter da!

Janki

Med partoutkortet så har vi plass til alle Branns kamper på stadion sant?

Cupèn
UEFA cup
og RL?

Første året mitt med Partoutkort så jeg henger litt å dingler på sånn info :wink:

dudo

Nei, bare TL. Men du har forkjøpsrett på UEFA og RL, husker ikke om det er rabattert.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Janki


Brannmus

Partoutkortet gjelder for alle de 13 hjemmekampene i serien, og ingenting annet.

Du får visse fordeler ved kjøp av andre billetter, men du er kun sikret plass til Tippeliga-kampene.

Hvis ikke hadde jo Partoutkort vært en superdeal. 13 seriekamper, kanskje 2-3 cupkamper, 5-6 Royal League-kamper og kanskje 3 UEFA-cupkamper. Hadde etter hvert blitt veldig mange kamper da..

Sikkert mange som ikke hadde klaget på dette, men det hadde også gjort det veldig vanskelig for folk uten parttoutkort å se en eneste kamp..

Nixon

Quote from: "Brannmus"Du får visse fordeler ved kjøp av andre billetter, men du er kun sikret plass til Tippeliga-kampene.


Du har forkjøpsrett til setet ditt og er sikret plass til cupkamper.
Rød makt på Hansa

Go Up