• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billetter til Stabæk

Started by Glimten, March 27, 2007, 12:25:25 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

2b1

Bataljonen har sikkert fått alle billettene te bortefeltet.
Selges vel på puben som vanlig tenker eg. Tror ikkje du må være medlem nei.

steinbygger

Forsøkte å kjøpe billetter til bortefeltet  på nettet (sitteplass),  men fikk beskjed om at det ikke gikk an å kjøpe. I og med at det nærmer seg påske og jeg reiser rett til Oslo etter påske hadde det vært greit å fått tak i en billett eller to før jeg reiser. Kan noen oppdatere meg på hvordan de som ikke reiser organisert kan ordne seg billett til kampen.

oslo øst

prøvde også å kjøpe billetter til å feltet enten så var det utsolgt eller så har bataljonen fått dem sansynligvis det siste
dere kan helt sikkert kjøpe billett kamp dagen blir veldig overrasket hvis  det  blir utsolgt i svingen

  hilsen en som har begynt å telle ned

SKBMiller

jeg og mange andre kjøper i døra og nøyer oss med kikkertsvingen.

Glimten

Kikkertsvingen er uaktuell for å si det sånn.

Angående billetter til å-feltet, så har jeg snakket med Stabæk. De informerte om at Bataljonen hadde fått tildelt alle billettene.

Da jeg var på stadion for å hente partoutkortet mitt spurte jeg også like godt der, (for der var tydeligvis en kontigent fra Bataljonen, som delte ut partoutkort til sine medlemmer), men de hadde heller ingen billetter.

Kan noen fra Bataljonen være vennlig å svare på hvordan jeg kan få kjøpt billetter til denne kampen, til å-feltet?

steinbygger

Hvis ikke alle fra Bataljonen har tatt påskeferie hadde det vært greit med en tilbakemelding om dere har fått billettene til sittetribunen og evt hvordan man kan få tak i disse.

Tifo

.:Tifo-gruppen:.

kih

hvordan fikser vi som ikke bor i bergen oss billett til borteseksjonen?

Klaus_Brann

Quote from: "kih"hvordan fikser vi som ikke bor i bergen oss billett til borteseksjonen?


Enten så kan du møte opp på stadion litt før kampen begynner, å kjøpe billett i "kikkertsvingen" (så dårlig utsikt er det virkelig ikke der), eller så kan du prøve å få noen i Bergen til å kjøpe med en billett til deg...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!


Snublefot

blir kikkert på meg:D

kan ha kikkert med linse i ene siden og en dram i den andre:D

kih

Quote from: "Klaus_Brann"Enten så kan du møte opp på stadion litt før kampen begynner, å kjøpe billett i "kikkertsvingen"


balle!!
ifjor så kom folk seg inn på langsiden ved å kjøpe på nadderud, men tenkte at siden det er seriestart så er det gjerne vanskelig

forresten.. jeg tar flytoget til lysaker, er det langt å gå derfra?
evt, bør jeg gå for buss fra oslo s eller national?

Chrisstah

Quote from: "kih"
Quote from: "Klaus_Brann"Enten så kan du møte opp på stadion litt før kampen begynner, å kjøpe billett i "kikkertsvingen"


balle!!
ifjor så kom folk seg inn på langsiden ved å kjøpe på nadderud, men tenkte at siden det er seriestart så er det gjerne vanskelig

forresten.. jeg tar flytoget til lysaker, er det langt å gå derfra?
evt, bør jeg gå for buss fra oslo s eller national?


bør heller ta toget til oslo, så ta buss der fra. er langt å gå fra lysaker tror eg, beste er å ta bærums verk bussen.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

SKBMiller

er langt å vanskelig å gå fra lysaker. men går buss fra lysaker. husker ikke helt hvilken buss det er men tror det er noe med bærumsverk

Klaus_Brann

Quote from: "Chrisstah"
Quote from: "kih"
Quote from: "Klaus_Brann"Enten så kan du møte opp på stadion litt før kampen begynner, å kjøpe billett i "kikkertsvingen"


balle!!
ifjor så kom folk seg inn på langsiden ved å kjøpe på nadderud, men tenkte at siden det er seriestart så er det gjerne vanskelig

forresten.. jeg tar flytoget til lysaker, er det langt å gå derfra?
evt, bør jeg gå for buss fra oslo s eller national?


bør heller ta toget til oslo, så ta buss der fra. er langt å gå fra lysaker tror eg, beste er å ta bærums verk bussen.


Det er nok stress med billetter på langsiden der Brann får plasser ja..
Ja, det er langt å gå fra Lysaker. Ta flytoget helt inn til Sandvika du.
Der går det masse busser, rett ved der du går av toget, opp til Nadderud området..Det beste er buss mot Stabekk, men du kan også ta flere andre busser opp dit. Spør en bussjåfør i Sandvika, det vet hvilket nr bussene opp dit har.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

howie


Klaus_Brann

Quote from: "cola_boy"


Hehe, den er fin..Nei da, ta det helt med ro. Det er nok av folk som lager stemning der. Men vi får da håpe at vi klarer å lage god stemning både i svingen og på langsiden...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Brannfrelst

2.10.07-Gullet kom hem!

smaalanda

Quote from: "Brannfrelst"


Skal ikke undervurdere pappagutter på litt over 50 kilo  :)
KMO!!!

kim_s20

HANSASVINGEN-THE KOP

SuperBrann

Bataljonen har fått tildelt bilettene til borteseksjonen, de kan på forhånd kjøpes på puben hos Frode. Men det vil også kunne være mulig å kjøpe biletter på Onkel Blå som blir tilholdsted for bataljonen før kampen. Men disse blir retunert til Stabæk 3 timer før kampstart, etter det kan man få kjøpt resterende i bilettluken på Nadderud.

MVH Rune Nilsen
Brann Bataljonen Bergen
Mob: 95025303
VH Rune Nilsen            
          Brann Bataljonen Bergen
                Mob: 95025303

        for bilder: www.runenilsen.dk
mail: rune@bataljonen.no / rune@runenilsen.dk

TcK

Er det risikabelt å satse på å få kjøpt billett på stadion en time før kampstart, dersom man skal ha billett til kikkertsvingen?

Leste på vg.no for noen dager siden at det var solgt mengder av billetter til åpningsrunden over hele landet, men at det var 1500 billetter igjen på nadderud.. Noen som har noen tall på hvordan det ser ut nå?

tck
Jesus elsker alle barna

SuperBrann

VH Rune Nilsen            
          Brann Bataljonen Bergen
                Mob: 95025303

        for bilder: www.runenilsen.dk
mail: rune@bataljonen.no / rune@runenilsen.dk

SKBMiller

bør være nok av plass i svingen. møt en time før så er du sikra

Go Up