• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

NY NETTSIDE

Started by Tore Larsen, March 24, 2007, 20:02:59 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Klaus_Brann

Hvorfor ligger disse Brann-RBK ute som bilder på forsiden?Det må jo være mange herrens år sia...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Tore Larsen

Quote from: "Klaus_Brann"Hvorfor ligger disse Brann-RBK ute som bilder på forsiden?Det må jo være mange herrens år sia...


Det er fordi det er det siste billedgalleriet som er lastet opp.
Mvh

Tore

Tifo

Quote from: "Klaus_Brann"Hvorfor ligger disse Brann-RBK ute som bilder på forsiden?Det må jo være mange herrens år sia...


Gi meg noen timer nå så blir ting bedre på bildefronten...

mvh
Thomas
.:Tifo-gruppen:.

Tifo

Da er omsider alle bildene fra 2006 sesongen lagt ut på siden. Er det noen av dere som sitter på bilder fra 2006 sesongen så kan de sendes til thomas@bataljonen.no eller på pm her, dersom man ønsker at jeg skal legge de ut.

Jeg vil de neste dagene legge ut bilder fra 2007 sesongen og en del eldre bilder (mest tifo).

mvh
Thomas
.:Tifo-gruppen:.

vebo

Fantastisk poll for tiden! "Hvem kler best den rosa Branndrakten ?" Henk, Monsamjelden eller Karen Lespelund. Og Henk leder!!

Forresten flott at dere oppdaterer med mer eller mindre seriøse artikler etter hver.
Tiocfaidh ár lá

Tore Larsen

Quote from: "vebo"Fantastisk poll for tiden! "Hvem kler best den rosa Branndrakten ?" Henk, Monsamjelden eller Karen Lespelund. Og Henk leder!!

Forresten flott at dere oppdaterer med mer eller mindre seriøse artikler etter hver.


Hehe ja eg har god fantasi:) Denne pollen er ment for å være humoristisk og litt useriøs så er det noen der ute som har forslag til gode poll'er er det bare å kontakte undertegnede på web@bataljonen.no  

Når det gjelder posting av nyheter vil dette nå skje hyppigere. Vi har fått på plass en webredaksjon som fungerer godt og flere vil bli tilknyttet denne med tiden.
Nettsiden blir stadig forbedret, noe synlig for brukerne mens andre ting blir bedre tilrettegjort i publiseringsløsningen for de som administrerer nettsiden.

Kan nå informere dere om at neste funksjon som kommer på nettsiden er at man får muligheten til å betale turene med kort. Regner med at denne funksjonen er oppe og går til Lillestrøm turen, så følg med for mer info!
Mvh

Tore

Nixon

Denne nettsiden har tatt en stort skritt i positiv retning!
Godt jobbet!:)
Rød makt på Hansa

Endre

Menyen med linker i forumet virker ikke.
Verken "forsiden", "bilder" eller "linker" peker til rett sted.
Dette kan fikses på 30 sekunder og burde ordnes opp i :)

vebo

Legger inn her også:

Kan vi ikke få opp en poll på fremsiden med hvem vi mener skal være kaptein. Bare på morro.
Tiocfaidh ár lá

Straffe!!!

Hei, mine venner i web-komiteen!

Jeg vet at spørsmålet er reist tidligere, men har ikke sett noen konklusjon på det...:

På den "gamle" forsiden under NYTT FRA FORUMET var det mulig å se tidspunktet siste innlegg i hver lenke var skrevet. Dette gjorde at man lettere kunne huske hva man hadde lest og hva man ikke hadde lest.

Slik det er idag blir det litt verre, da jeg har vanskelig å huske om det var 3662 innlegg på Stadion-debatten eller om det var 3661...

Kan dette fikses?

Stian

Nå har vi hatt den nye siden i snart ett år, men fremdeles jobber vi med å utvikle siden. Dette er noe av det som det jobbes med for tiden:

Nytt bildegalleri med en "neste-forige-funksjon"
Sangsiden skal gjøres helt om, film/lydoptak av sanger kommer
En "fakta om Brann"side
Ny nettbutikk!

Er det noe annet du savner, eller som du mener bør endres på? Fyr løs!


Klaus_Brann

July 06, 2008, 23:54:11 PM #111 Last Edit: July 06, 2008, 23:55:53 PM by Klaus_Brann
Det høres veldig bra ut. Bildegalleriet har "irritert meg" en god stund når bildene åpnes ett og ett, så det skal bli ordentlig bra.

Kanskje dere kunne ha laget en liten boks med linker til nyheter fra aviser rundt omkring om Brann, slik det er på Brann sine nettsider.
Godt mulig det er overflødig.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Shine

July 07, 2008, 12:35:56 PM #112 Last Edit: July 07, 2008, 12:41:19 PM by Shine
Quote from: Stian on July 06, 2008, 23:52:33 PM
Nå har vi hatt den nye siden i snart ett år, men fremdeles jobber vi med å utvikle siden. Dette er noe av det som det jobbes med for tiden:

Nytt bildegalleri med en "neste-forige-funksjon"
Sangsiden skal gjøres helt om, film/lydoptak av sanger kommer
En "fakta om Brann"side
Ny nettbutikk!

Er det noe annet du savner, eller som du mener bør endres på? Fyr løs!




Nye smileys, mulighet for å skinne forumet så man slipper å lese svart på hvitt.

feks;

og mulighet for å redigere innlegg lenger.
Her i Brann har vi det veldig kjekt, og det må han forholde seg til.

Shine

Her i Brann har vi det veldig kjekt, og det må han forholde seg til.

tr0Ndemann

Det jeg savner er flere artikler, reisebrev osv. Er alltid kjekt å lese en "artikkel" på forsiden, men desverre er det ikke ofte det blir skrevet slike. Hvorfor er jeg ikke sikker på, og det er ikke noe jeg er i noen som helst posisjon til å "kreve" eller sutre over, men det er bare noe jeg savner, og kunne tenkt meg å se oftere.

Uansett høres det flott ut med de nye tingene som blir/ kommer til å bli lagt til på nettsiden.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Stian

Flere artikler, reisebrev osv savner vi og, men vi trenger folk som kan skrive. Dersom noen er interessert i å bidra med en artikkel, blogg, reisebrev eller noe annet er det bare å ta kontakt!

Endre

En bitte liten forandring i dag, men greit å vite om likevel :)

Det er nye ikoner som viser aktiviteten på hvert emne i trådoversikten.

Bronsje: Tråd med normal aktivitet
Sølv: Tråd med høy aktivitet
Gull: Tråd med veldig høy aktivitet

En sort hake over stjernen vil vises om du selv har skrevet innlegg der, så er det enklere å følge diskusjoner hvor en selv deltar.

Stian

Da har det blitt en liten endring i menyen. Egne menyer for billetter og partoutkort er opprettet, og fra disse sidene kan man bestille billetter og man kan sette seg på ventelisten for partoutkort enkelt, uten å gå inn på sin egen mail. Vi håper at dette gjør siden litt mer brukervennlig. Et liknende system vil komme på turpåmelding.

Billetter: http://bataljonen.no/?page=95
Partoutkort: http://bataljonen.no/?page=94

Shine

Nå som Nextgentel har bestemt seg for å gi alle brukerne 5GB med webplass, så har jeg litt til overs, om dere trenger 100MB eller 5 til dump for bilder / snutter, så gi en lyd. det vil da ligge på hjemmesideserverne til NGT på home.broadpark.no ( som kan sies å være kjapp linje på ).
Her i Brann har vi det veldig kjekt, og det må han forholde seg til.

Go Up