• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sesongkort ?

Started by Exim, March 21, 2007, 13:33:40 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Exim

Hei hei folkens :)

lite spørsmål. Når sendes sesongkortene ut? står sikkert et sted, men ser det ik  :oops:

E litt bekymret for at eg ikkje får det :S Har betalt og alt men har ik sett noe til det !

Nixon

Brann begynner å sende de ut i uke 13.
Rød makt på Hansa

Exim

neste uke asså :) phew :) skalv litt her no :) takk for raskt svar!

Stoffi

Quote from: "Exim"Hei hei folkens :)

lite spørsmål. Når sendes sesongkortene ut? står sikkert et sted, men ser det ik  :oops:

E litt bekymret for at eg ikkje får det :S Har betalt og alt men har ik sett noe til det !


Mener du partoutkort?
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Brannfrelst

Fan azz,bejynte å bli litt worried lizzom no.
2.10.07-Gullet kom hem!

Scally

sesongkort = partoutkort.

brann begynner utsendingen i uke 13.

Nixon

Rød makt på Hansa

2rB

Sendes ut fredag / lørdag...
Fikk plutselig eit problem... Om ikkje Posten er kjapp nok har eg reist vestover før sesongkortet dukker opp i posten… Og da... Da har eg ikkje bill. til første hjemmekamp...

Trur det blir ein telefon til Brann - der eg ber om ein kriseløsning...

tintin

henta partout-kortet idag, men noen som vet når medl kortene fra bataljonen kommer?

Jay Tee

+eg har fåttbegge kortene nå! så da er det bare til og komme igang med serien!
eia brann

Speedy

Quote from: "tintin"henta partout-kortet idag, men noen som vet når medl kortene fra bataljonen kommer?


Jeg fikk mitt medlemskort for mange uker siden, så du burde kanskje sende de en mail.
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

howie

Quote from: "Speedy"
Quote from: "tintin"henta partout-kortet idag, men noen som vet når medl kortene fra bataljonen kommer?


Jeg fikk mitt medlemskort for mange uker siden, så du burde kanskje sende de en mail.


Vi e tolv stykker som har patoutkort ilag i år, og alle oss fikk medlemskortet fra bataljonen i Januar/Februar, så tror kanskje du, Speedy, er glippet ut av systemet et sted. Du får nok ringe dem eller sende en mail ja.
Om du har partoutkort hos bataljonen på hansa så sender du mail til
hansa07 alfakrøll bataljonen dot no

Speedy

hæ, leser du hva jeg skrev? Står at jeg fikk medlemskortet mitt for mange uker siden. Partoutkortet hentet jeg igår.
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

howie

Quote from: "Speedy"hæ, leser du hva jeg skrev? Står at jeg fikk medlemskortet mitt for mange uker siden. Partoutkortet hentet jeg igår.


Det er tintin jeg referer til ;)

men siterte deg, så tintin og andre supportere skjønner at de aller fleste har fått medlemskortene sine, så om det er folk som fremdeles ikke har fått medlemskortene sine men er medlem bør de få ut finger og finne ut hva som e galt ;)
sorry

Go Up