• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Start

Started by anders_flanderz, March 16, 2007, 20:52:38 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

anders_flanderz

2.april blir det generall prøve...
kem som skal???

meg vil dere ivertfall se der..
rite Drite Drite Drite på Oslo By

Nixon

Tviler på at mange herfra reiser ned til Kristiansand.
Men hyggelig at noen skal.
Rød makt på Hansa

Erlend

bare for Ã¥ pirke litt før jeg legger meg:  TrÃ¥den burde hett Start-Brann og ikke Brann-Start

Corran

Og hvis det er i Kristiansand så bør tittel på tråd endres til Start-Brann
Nå fikk eg håp om en treningskamp hjemme før alvoret begynner
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

anders_flanderz

what...? er det i kr.sand?

ååå.. min feil... sorry..
rite Drite Drite Drite på Oslo By

naitsirk

no skal jo brann spele mot viking 26.mars. dette og på bortebane.
dette blir fyrste året på lenge utan treningskamp for min del:(

gunkar

Har ikke merket at denne er blitt flyttet, Var opprinnelig satt opp på Stadion. Det står Brann-Start på Start sine hjemmesider. Forvirring fryder.

Se http://ikstart.no/dt_article.aspx?m=225
rann, Brann og bare Brann

Marek

ons Ivar skal hem...

gunkar

På FXT under Branns kamper står det (H). Under Starts kamper står det (Fana Stadion)
http://www.fxt.no/tippeligaen/article849287.ece
rann, Brann og bare Brann

Erlend

Quote from: "gunkar"På FXT under Branns kamper står det (H). Under Starts kamper står det (Fana Stadion)
http://www.fxt.no/tippeligaen/article849287.ece

på Brann.no står Start Brann:
QuoteTreningskamp: IK Start - Brann



Brann møter Start i treningskamp, i Kristiansand. Tidspunkt og sted er fortsatt ikke bestemt

Superjack

for å oppsummere:

den 2. april møtes Start og Brann til treningskamp, men alle har sin egen formening om hvor den skal spilles.
Dette kan bli morsomt.
Start stiller på Fana stadion, Brann stiller i Kristiansand. Jeg ser for meg masse forvirrede spillere, trenere og støtteaparat i både Bergen og Kristiansand. Men det beste er at reporterene som kunne ha dekket denne virkelige brøleren av en kommunikasjonssvikt, de er i Oslo og skjønner ikke bæret av hvor den treningskampen er....
Brannsupporter.

krøvel vellevold

Quote from: "Superjack"for å oppsummere:

den 2. april møtes Start og Brann til treningskamp, men alle har sin egen formening om hvor den skal spilles.
Dette kan bli morsomt.
Start stiller på Fana stadion, Brann stiller i Kristiansand. Jeg ser for meg masse forvirrede spillere, trenere og støtteaparat i både Bergen og Kristiansand. Men det beste er at reporterene som kunne ha dekket denne virkelige brøleren av en kommunikasjonssvikt, de er i Oslo og skjønner ikke bæret av hvor den treningskampen er....


Eller at de faktisk møtes på samme sted, men så viser det seg at Dan Riisnes har trodd at det var IK Start de skulle møte, mens det faktisk er bedriftslaget til nettportalen start.no de skal møte. Og så viser det seg også at det er kunstgress, og da rabler det for Mjelde.
Legg ned hele klubben!

Corran

Når eg tenker meg om så tror eg denne kampen i utganspunktet skulle spilles i Bergen, men at Start spurte om de kunne få den hjemme. Lurer på om at de ville den skulle åpne nye sør arena (er det ikke det den heter) og Brann svarte ja
Men er ikke helt sikker
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Superjack

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Superjack"for å oppsummere:

den 2. april møtes Start og Brann til treningskamp, men alle har sin egen formening om hvor den skal spilles.
Dette kan bli morsomt.
Start stiller på Fana stadion, Brann stiller i Kristiansand. Jeg ser for meg masse forvirrede spillere, trenere og støtteaparat i både Bergen og Kristiansand. Men det beste er at reporterene som kunne ha dekket denne virkelige brøleren av en kommunikasjonssvikt, de er i Oslo og skjønner ikke bæret av hvor den treningskampen er....


Eller at de faktisk møtes på samme sted, men så viser det seg at Dan Riisnes har trodd at det var IK Start de skulle møte, mens det faktisk er bedriftslaget til nettportalen start.no de skal møte. Og så viser det seg også at det er kunstgress, og da rabler det for Mjelde.


Den blir sikkert avlyst. :D
Brannsupporter.

krøvel vellevold

Quote from: "Corran"Når eg tenker meg om så tror eg denne kampen i utganspunktet skulle spilles i Bergen, men at Start spurte om de kunne få den hjemme. Lurer på om at de ville den skulle åpne nye sør arena (er det ikke det den heter) og Brann svarte ja
Men er ikke helt sikker


Nei, det er faktisk motsatt. Allerede i fjor vår fikk vi høre at Start - Brann skulle være åpningskampen på deres nye stadion rett før seriestart 07. Men så blir vel ikke stadionet deres ferdig før til seriestart, så dermed har det blitt forandring i planene.
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Superjack"for å oppsummere:

den 2. april møtes Start og Brann til treningskamp, men alle har sin egen formening om hvor den skal spilles.
Dette kan bli morsomt.
Start stiller på Fana stadion, Brann stiller i Kristiansand. Jeg ser for meg masse forvirrede spillere, trenere og støtteaparat i både Bergen og Kristiansand. Men det beste er at reporterene som kunne ha dekket denne virkelige brøleren av en kommunikasjonssvikt, de er i Oslo og skjønner ikke bæret av hvor den treningskampen er....


Eller at de faktisk møtes på samme sted, men så viser det seg at Dan Riisnes har trodd at det var IK Start de skulle møte, mens det faktisk er bedriftslaget til nettportalen start.no de skal møte. Og så viser det seg også at det er kunstgress, og da rabler det for Mjelde.


Herlige konklusjoner gutter:-)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

anders_flanderz

såå..kor speles den då? hehe
rite Drite Drite Drite på Oslo By

gunkar

PÃ¥ //www.brann.no er det i dag endret til:
02.04.2007
Treningskamp: Brann - IK Start
rann, Brann og bare Brann

Nixon

Glimrende!
Regner med at det blir Fana Stadion.
Rød makt på Hansa

Jay Tee

eia brann

Xminator

Noen som har fått greie på hvor kampen spilles?

Nixon

Quote from: "Xminator"Noen som har fått greie på hvor kampen spilles?


Kampen spilles på Fana Stadion klokken 17.00.
Rød makt på Hansa

kabelmann

Satser på at skbrann.org tar feil, for de skriver kl. 18.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Xminator

Var vel opprinnelig 18 på Brann.no også, ble endret en gang denne uken tror jeg?

Fana Stadion er greien med nye løpebaner? Gode tips til parkering?

steinbygger

Quote from: "Xminator"Var vel opprinnelig 18 på Brann.no også, ble endret en gang denne uken tror jeg?

Fana Stadion er greien med nye løpebaner? Gode tips til parkering?



Hvis du er bra trent; Lagunen, hvis ikke; kom tidlig

kabelmann

Godt mulig de åpner grusbanen på andre siden av veien for parkering. De pleier som oftest å gjøre det.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

paperboy

Hvordan blir laget mot Start da??

Mitt tips:

Opdal

Dahl Bjarnasson Sigurdsson Corrales

Solli    Andresen     Gashi       Moen

Helstad Sæternes



Hanstveit og Corrales spiller gjerne en omgang hver?
Huseklepp inn etter 70 min, Winters inn i det 85. min  :)
Har du en fotball, så har du alt!

Xminator

Tror Hanstveit starter, og Huseklepp er sannsynligvis svært nærme en plass på laget også. I begge tilfeller fordi konkurrentene ikke har vært så lenge i klubben.

Jay Tee

eg gleder meg! håper og få se såfall en omgang av corales og soli!
eia brann

Fabregas

Quote from: "steinbygger"
Quote from: "Xminator"Var vel opprinnelig 18 på Brann.no også, ble endret en gang denne uken tror jeg?

Fana Stadion er greien med nye løpebaner? Gode tips til parkering?



Hvis du er bra trent; Lagunen, hvis ikke; kom tidlig


Tar vel ikke fem minutter å gå fra Lagunen engang så det skal vel ALLE klare.

Kampen spilles på Fana Stadion og blir vist på Brann.no :D

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5318

Blir spennende kamp dette her, håper vi kan få en like god generalprøve som i fjor da vi pløyet greit over Molde. Vktig at ALLE unntatt Bakke såklart kan spille slik at vi i alle fall får drillet elveren i en kamp.
HÃ¥per disse spiller:

                       Opdal
B.Dahl-Sigurdsson-Bjørnnsson-Corrales
Huseklepp-Gashi-Andresen-V.Moen
          Helstad-Winters

Synes Corales spilte såpass bra sist at det er bedre for klubben litt på sikt å få han i gang i steden for å bruke Hanstveit. Solli overbeviste ingen mot Viking men bør få en omgang her han kan vise seg fram på. Gjorde ingen håpløs figur mot Viking men det var morsmt å se at BT fulgte opp deres nedrakking av Solli-kjøpet ved å gi han en 3er. Når det gjelder spissplassen ved siden av helstad synes jeg Winters skal få sjansen der. Sæternes er en mann som passer bedre på hjemmebane i kamper der vi trykker på. Dermed vil jeg at Winters-Helstad skal få prøvd seg sammen siden jeg tror de er den beste løsningen mot Stabæk.

bulldog

blir nok slik.
opdal
dahl ørn1 ørn2 hanstveit
solli gashi andresen pvm
sæternes helstad
bulldog

Nixon

Rød makt på Hansa

bulldog

er ikke petter frisk? tviler på at mim setter en frisk pvm ut av laget. han er jo den spilleren ved siden av martin som blir tatt ut til laget først.
bulldog

jako

Har i Vaagan Moen hatt halsbetenelse da? Slike ting sitter jo i ganske lenge.

Hvis PVM skulle spille likevel går nok det på bekostning av Solli. Da tatt i betraktning av det Mjelde sa at Huseklepp skulle bli satset på i år.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Nixon

Rød makt på Hansa

Marek

Quote from: "jako"Har i Vaagan Moen hatt halsbetenelse da? Slike ting sitter jo i ganske lenge.

Hvis PVM skulle spille likevel går nok det på bekostning av Solli. Da tatt i betraktning av det Mjelde sa at Huseklepp skulle bli satset på i år.


Er ikke så sikker på det, kanskje Corrales vil bli brukt direkte på PVM sin plass og droppe hele Husekleppen. Eller det er bare kanskje noe jeg håper på...
ons Ivar skal hem...

jako

Jeg er ikke sikker jeg heller Marek. Det har jeg aldri vært med Mjelde. Men uti fra at han sa at Huseklepp skulle bli satset på virker det for meget merkelig å la Solli passere rett inn på laget, etter at Huseklepp har spilt i hele vinter. Man skulle jo tro at det var Solli som måtte spille seg inn og ikke Huseklepp.

Det er uansett en glimrende anledning til å se om Mjelde holder ord denne gangen.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Marek

Quote from: "jako"Jeg er ikke sikker jeg heller Marek. Det har jeg aldri vært med Mjelde. Men uti fra at han sa at Huseklepp skulle bli satset på virker det for meget merkelig å la Solli passere rett inn på laget, etter at Huseklepp har spilt i hele vinter. Man skulle jo tro at det var Solli som måtte spille seg inn og ikke Huseklepp.

Det er uansett en glimrende anledning til å se om Mjelde holder ord denne gangen.


Etter min mening så har dette ingenting med å holde ord å gjøre. Mener du virkelig at han skal la Huseklepp spille om han leverer like elendig som i fjor? Han har sagt at han skal få mere spilletid, og det er jo selvsagt ikke uten forbehold. Huseklepp må bevise at han er god nok i likhet med alle andre. Solli og Huseklepp er veldig ulike spillere så forstår godt om Solli starter på Nadderud.
ons Ivar skal hem...

Bruiser

http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article78169.ece

"Ifølge formasjonsøkten ser det slik ut (4-4-2):

HÃ¥kon Opdal – Bjørn Dahl, Armann Björnsson, Kristjan Sigurdsson, Ramiro Corrales – Jan Gunnar Solli, Ardian Gashi, Martin Andresen, Erik Huseklepp – Thorstein Helstad, Robbie Winters."

Sjølv med Hanstveit, Bakke, PVM og Sæternes (Jaiteh kjem over helga men blir mest sannsynleg ikkje klar?) ute er det fortsatt eit sterkt lag vi mønstrer.

Tipset går på 3-1 siger, Corrales, Winters og Solli :B
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

bulldog

Quote from: "Bruiser"Tipset går på 3-1 siger, Corrales, Winters og Solli :B


ingenting ville vært bedre men desverre er ikke solli noen målscorer. tror nok vi må stole på andresen og huseklepp når det gjelder mål fra midtbanen.
bulldog

Bruiser

Quote from: "bulldog"
Quote from: "Bruiser"Tipset går på 3-1 siger, Corrales, Winters og Solli :B


ingenting ville vært bedre men desverre er ikke solli noen målscorer. tror nok vi må stole på andresen og huseklepp når det gjelder mål fra midtbanen.

Eg plukka faktisk ikkje ut av sannsynlegheit.. Hadde vore konge om nykommarane får høl på byllen før serien starter, i tillegg hadde det ikkje skada om Robbie tjuvstarter litt.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

tintin

noen som vet prisen på herligheten?

Nixon

Quote from: "tintin"noen som vet prisen på herligheten?


Helt sikkert det vanlige.
100 kroner for voksne.
50 kroner for barn.
Rød makt på Hansa

Brannfrelst

Stemmer dette ja. Syns de kunne tatt en 50-lapp for alle. Eller 50 for voksne og gratis for barn. Er jo ikke en inntektskilde av de store akkurat dette.
2.10.07-Gullet kom hem!

Nixon

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article2689826.ece
http://fotball.bt.no/eliteserien/article78192.ece

Både BA og BT melder om at Winters er i storform for øyeblikket.

Føler at jeg gleder meg litt til kampen i ettermiddag!:)
Rød makt på Hansa

Christian

Er det noen som kan si noe om tribunefasilitetene pÃ¥ Fana Stadion? Syns Ã¥ huske en opprustning i forbindelse med et stort stevne der for noen Ã¥r siden, men friidrettsarenaer er vel ikkje til vanlig bortskjemt med f.eks. tak over tribunene, er de? All solen i det siste har  gjort meg var for regn innser eg...

Xminator

Sjekk Google Earth ;)

Nixon

Rød makt på Hansa

Christian

Det gjorde eg faktisk, uten å bli helt klok på bildene. Men det kvite kan vel faktisk tolkes som tak, eller?

Pyttpytt. Tror regnfobien min vil gå over i løpet av dagen. Lysten på kamp!

Northside

Quote from: "Christian"Det gjorde eg faktisk, uten å bli helt klok på bildene. Men det kvite kan vel faktisk tolkes som tak, eller?

Pyttpytt. Tror regnfobien min vil gå over i løpet av dagen. Lysten på kamp!


Det hvite er betongtribune.

Eneste stedet det kan være tak er på langsiden nærmest veien der. Husker ikke hvor mye tak det var der, men de hadde i det minste seter der for de som er lat og ikke gidder å stå.

Go Up