• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Biletter

Started by Pragmo, March 15, 2007, 01:33:09 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Pragmo

Hei på dere stolte med borgere!
Eg bor for tiden hos min kjære i moss...  :roll: (*Skamme seg*)
Hun er mossing og heier faktisk på brann! =)
å eg lurer på en liten ting...

16.mai bilettene, når kommer disse for salg?
og hvor? På nettet noen sted?

Takk for alle svar!

mvh

pragmo

Chrisstah

bra det ikke bare meg som bor i østfold;)
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Klaus_Brann

Vet ikke dato, men sikkert noen uker før...Men det er snakk om 16. mai kampen, og jeg ville ikke satset på å prøve å bestille på nettet..
Hvis du skal være sikret er nok det beste å ta turen til Bergen og stille seg opp utafor, noen timer før de starter salget av billetter..
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Pragmo

Quote from: "Chrisstah"bra det ikke bare meg som bor i østfold;)


He he... ikkje akkurat stolt av det men men...  :lol:

Brann69

Når vi er inne på billetter.. Er de to første kampene i år utsolgt? I BA står det at salget gikk tregt, men på billetluka.no har det iallefall ikke for min del vært mulig å kjøpe billetter. Det står at det er plass, men etter å ha valgt inndeling får jeg beskjed om at det er utsolgt, og jeg har prøvd alle steder. Så enten gikk salget strykende, ellers er det ikke rart om det ikke gjorde det siden man iallefall ikke får kjøpt noe på nettet. Andre som har problemer?

Tore Larsen

Quote from: "Brann69"Når vi er inne på billetter.. Er de to første kampene i år utsolgt? I BA står det at salget gikk tregt, men på billetluka.no har det iallefall ikke for min del vært mulig å kjøpe billetter. Det står at det er plass, men etter å ha valgt inndeling får jeg beskjed om at det er utsolgt, og jeg har prøvd alle steder. Så enten gikk salget strykende, ellers er det ikke rart om det ikke gjorde det siden man iallefall ikke får kjøpt noe på nettet. Andre som har problemer?


Kampene er ikke utsolgt. det er den eminente billettleverandøren til Brann som har problemer igjen...og igjen....og igjen....
Mvh

Tore

howie

Quote from: "Pragmo"Hei på dere stolte med borgere!
Eg bor for tiden hos min kjære i moss...  :roll: (*Skamme seg*)
Hun er mossing og heier faktisk på brann! =)
å eg lurer på en liten ting...

16.mai bilettene, når kommer disse for salg?
og hvor? På nettet noen sted?

Takk for alle svar!

mvh

pragmo


Billettsalget til 16.mai starter MANDAG 7.MAI KL. 17:00!

Les mer her: http://www.brann.no/index.php?mapping=102

Billetter kan kjøpes her: http://www.billettluka.no/brann



Quote from: "Tore Larsen"
Quote from: "Brann69"Når vi er inne på billetter.. Er de to første kampene i år utsolgt? I BA står det at salget gikk tregt, men på billetluka.no har det iallefall ikke for min del vært mulig å kjøpe billetter. Det står at det er plass, men etter å ha valgt inndeling får jeg beskjed om at det er utsolgt, og jeg har prøvd alle steder. Så enten gikk salget strykende, ellers er det ikke rart om det ikke gjorde det siden man iallefall ikke får kjøpt noe på nettet. Andre som har problemer?


Kampene er ikke utsolgt. det er den eminente billettleverandøren til Brann som har problemer igjen...og igjen....og igjen....


Les her: http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5316

Mente og lese en uttalse fra daglid leder, Bjørn Dahl, etter skandale salget av Brann-Rosenborg kampen at for neste sesong, altså i år, skal de bytte billettselskap!?

Er sinnsykt glad jeg har partoutkort i år, blir sikkert like mye kaos for hver kamp i år som i fjor...

Pragmo

Quote from: "cola_boy"
Quote from: "Pragmo"Hei på dere stolte med borgere!
Eg bor for tiden hos min kjære i moss...  :roll: (*Skamme seg*)
Hun er mossing og heier faktisk på brann! =)
å eg lurer på en liten ting...

16.mai bilettene, når kommer disse for salg?
og hvor? På nettet noen sted?

Takk for alle svar!

mvh

pragmo


Billettsalget til 16.mai starter MANDAG 7.MAI KL. 17:00!


Billetter kan kjøpes her: http://www.billettluka.no/brann


Quote from: "Tore Larsen"
Quote from: "Brann69"Når vi er inne på billetter.. Er de to første kampene i år utsolgt? I BA står det at salget gikk tregt, men på billetluka.no har det iallefall ikke for min del vært mulig å kjøpe billetter. Det står at det er plass, men etter å ha valgt inndeling får jeg beskjed om at det er utsolgt, og jeg har prøvd alle steder. Så enten gikk salget strykende, ellers er det ikke rart om det ikke gjorde det siden man iallefall ikke får kjøpt noe på nettet. Andre som har problemer?


Kampene er ikke utsolgt. det er den eminente billettleverandøren til Brann som har problemer igjen...og igjen....og igjen....


Les her: http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5316

Mente og lese en uttalse fra daglid leder, Bjørn Dahl, etter skandale salget av Brann-Rosenborg kampen at for neste sesong, altså i år, skal de bytte billettselskap!?

Er sinnsykt glad jeg har partoutkort i år, blir sikkert like mye kaos for hver kamp i år som i fjor...



Takker og bukker! =)

Go Up