• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-Strømsgodset

Started by olebrann3, March 13, 2007, 18:57:55 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nightfox

Quote from: "jako"
Quote from: "Nightfox"
Quote from: "jako"
Quote from: "Nightfox"Bra, Bra.. Folk her inne har innsett at Andresen spilte (for meg: ..nok en) dårlig kamp. Det er et steg i riktig retning i alle fall.


I dag var han direkte svak ja, men det er ikke sammenlignbart med forrige kamp. Utrolig at fortsatt mulker over dette.


Så se forige kamp om igjen da og se at andresen spilte dårlig der også.

Og Jako, ikke skyld på meg for at du ikke kan Norsk. Jeg har aldri påstått at Andresen var rævva mot Stabæk. Sorry, men der er det du som feiler i norsktimen.


At jeg er en slugger i norsk skal jeg aldri påstå, men jeg vet i all fall nok til at norsk skrives med liten bokstav siden det er fellesnavn og ikke egenavn.

Eller er det jo det artig at du prøver å fremstille det som om jeg prøver å legge ord inn i munnen på det når du skriver det samme i setningen under.

Men for all del, don't blame yourself blame your teacher.


Jeg sier noe lignende Henning Berg sa: Hvis jeg sier hva jeg mener om deg nå, så blir jeg kastet ut av forumet.

Er jo klart jeg reagerer når du tolker mine innlegg akkurat på den måten du vil, og får en helt feil forståelse av hva jeg sa. Enten kan du bare glemme hele driten, ellers får du faen meg vise meg hvor jeg nesten direkte har skrevet at andresen spilte ræv.

Og alt du klarte å pirke på, var at jeg skrev "norsk" med stor N? Kudos. Jeg snakker om språkforståelse, ikke en tastefeil på et debattforum. Uansett har du flere tastefeil, slurvefeil og skrivefeil enn jeg noen gang kommer til å ha, uten at jeg påstår at det betyr noe.

Men jako, det blir så dumt når du driter deg loddrett ut. Vis meg hvor jeg har sagt at jeg synes Andresen var banens dårligste, så får vi saken ut av verden. For jeg har aldri sagt det. Det blir bare for dumt.

Tifo

Og der var diskusjonen om skrivefeil slutt!

Mvh
Stian
.:Tifo-gruppen:.

jako

Om jeg driter meg ut, tar jeg ikke så nøye. Finnes værre ting enn som så. Men du gjør det ikke så verst du heller.

Du skriver jo at Martin Andresen var dårlig to ganger i ditt forrige innlegg, så jeg fatter ikke hva du hisser deg opp for.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

jako

Quote from: "kapteinen"
Quote from: "KennethS"Kjempefornøyd over oppmøtet på en mandagskamp på andre siden av fjellet. Selv sang jeg til jeg ble hes - det var det mange som gjorde!  Må si jeg hadde forventet mer av hjemmefansen.. de glimtet kun til innimellom med sin "heeeeia brann heia brann..."..


Godsetunionen mener selvsagt at de var best i 70 minutter av kampen, og ikkje minst på tribunen.


Syntes godset supporterene var noe av det dårligste vi har hatt stemningsmessig..De hadde ikke alt for mye å juble over, men dårlig trykk fra de når de først sang.Så jeg syntes det er litt vittig når de kommer hjem og kritiserer oss!


Synes ikke alle bortesupportere som kommer til Bergen det da? Det er jo ikke vårt problem at de mangler selvinnsikt.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

2rB

kom *kremt* litt seint før kampstart, og så godt som eg hørte Hansa i hullet mellom BT og gamle sitte, så kan eg ikkje forstå at dei ikkje har hørt noe fra Hansa ila kampen...

Nightfox

Quote from: "jako"Om jeg driter meg ut, tar jeg ikke så nøye. Finnes værre ting enn som så. Men du gjør det ikke så verst du heller.

Du skriver jo at Martin Andresen var dårlig to ganger i ditt forrige innlegg, så jeg fatter ikke hva du hisser deg opp for.

Xminator

Quote from: "2rB"kom *kremt* litt seint før kampstart, og så godt som eg hørte Hansa i hullet mellom BT og gamle sitte, så kan eg ikkje forstå at dei ikkje har hørt noe fra Hansa ila kampen...


Det var ikke deg som hang over gjerdet og tyvtittet på kampen vel?

2rB

Quote from: "Xminator"
Quote from: "2rB"kom *kremt* litt seint før kampstart, og så godt som eg hørte Hansa i hullet mellom BT og gamle sitte, så kan eg ikkje forstå at dei ikkje har hørt noe fra Hansa ila kampen...


Det var ikke deg som hang over gjerdet og tyvtittet på kampen vel?


He, he...
Nei - men sa det til bror min da me passerte hullet, at «her er det jo gratis plasser ...»

Men hadde nok billett eg...
Var bare seint ute... Men ved hjelp av ein drosjesjåfør (takk) som braut dei fleste trafikkregler, så nådde me akkuratt kampstart.

Det eg meinte var at i det eg passerte «hullet», så hørte man Hansa svært godt (skriver Hansa, for eg tar det som en selvfølge at det var der lyden kom fra)

Go Up