• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Stabæk-Brann 10. april 2007 (Seriestart)

Started by Superjack, March 13, 2007, 18:09:33 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Christoball

Quote from: "Klaus_Brann"
10 poeng til deg.
På Onkel Blaa (for å være korrekt) samles vi ja. Det ligger 232 meter fra Nadderud så selv om du er brisen, så skal du klare å krabbe bort..
Gleder meg til å bli hes igjen.


var innom gulesider, og kom frem til at det var 600 meter å gå

Link:
http://kart.gulesider.no/kart/map.c?startId=a_89232&imgt=MAP&stopId=a_89243

Klaus_Brann

Quote from: "Christoball"
Quote from: "Klaus_Brann"
10 poeng til deg.
På Onkel Blaa (for å være korrekt) samles vi ja. Det ligger 232 meter fra Nadderud så selv om du er brisen, så skal du klare å krabbe bort..
Gleder meg til å bli hes igjen.


var innom gulesider, og kom frem til at det var 600 meter å gå

Link:
http://kart.gulesider.no/kart/map.c?startId=a_89232&imgt=MAP&stopId=a_89243


Hehe, det var et tall jeg gjetta, men det her er jo hvis man kjører på veien. Det gjør man ikke når man går, så det er vel ikke mer enn kanskje 300 med hvis man ikke går bilveien..
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

KEO

[Hehe, det var et tall jeg gjetta, men det her er jo hvis man kjører på veien. Det gjør man ikke når man går, så det er vel ikke mer enn kanskje 300 med hvis man ikke går bilveien..[/quote]

Kommer jo litt ann på brisen  kan jo lett bli noen km med mye innabords.
Nu kør vi!

Klaus_Brann

Quote from: "KEO"[Hehe, det var et tall jeg gjetta, men det her er jo hvis man kjører på veien. Det gjør man ikke når man går, så det er vel ikke mer enn kanskje 300 med hvis man ikke går bilveien..


Kommer jo litt ann på brisen  kan jo lett bli noen km med mye innabords.[/quote]

Da kalles man overstadig beruset, ikke brisen..
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!


Xminator

http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/article960360.ece

Vaagan Moen blir ikke spilleklar. Mjelde kan i teorien flytte Corrales eller Hanstveit ett hakk opp i banen, men jeg tror Huseklepp får tillit fra start.

Corran

Borte mot stabekk kunne eg tenkt meg Corrales på venstre kanten i stedenfor Huseklepp. Backene trenger hjelp i denne kampen og Huseklepp er ikke mannen for dette. Hadde det vært mot strømsgodset så hadde eg valgt Huseklepp
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Romarius

Bra med Corrales bak, da får vi bra med fart bak, som er viktig mot de kjappe Stabekk-flankene.
Med Huseklepp, Winters og Helstad, har vi også bra fart forover. Ser for meg at det er på kontringer vi skal gjøre det.
Vi så mange bra overganger mot Start, håper og tror det funker like bra mot Stabekk. Uansett en av sesongens vanskligste kamper, og vil være brukbart fornøyd med ett poeng.

Corran

Tror det blir for mye 2 mot 1 (fordel stabekk) med Huseklepp på kanten. Og med Corrales vil vi fremdeles kunne ha fart framover
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Romarius

Ulempen med Huseklepp er selvsagt det defensive, så skulle selvsagt aller helst hatt PVM på plass

Xminator

http://fotball.bt.no/eliteserien/article78505.ece

Hanstveit er for øyeblikket inne på laget. Dagens formasjonstrening:
Opdal
Dahl - Bjarnason - Sigurdsson - Hanstveit
Solli - Gashi - Andresen - Huseklepp
Winters - Sæternes

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Xminator

Det der er ett klassisk Færevåg-skriveri.

Belfort

Tror jeg vet hva stabæk spillerene tenker om Huseklepp på kanten. Gi han to knallharde taklinger i begynnelsen så er det fritt frem på kanten.

benny

Quote from: "Mr_Soma"
Quote from: "Memelli"Vi må passe oss for Gunnarsson og Nannskog (ingen av de har vel dratt?). De to kan skape mye problemer for forsvaret vårt.


Derfor må vi få plassert Erlend "selge seg" Hanstveit på benken og Corrales på venstre back.


Hanstveit er en konstant risiko på bortebane. Han er treig og svak i duellspillet. Dette vet motstanderene å utnytte. Tror Mjelde er spesielt svak for Hanstveit og at en vraking sitter langt inne. Det er bare å håpe at Mjelde tar til fornuft før det har kostet oss for mange poeng.

andreas27

Opdal
Dahl-Bjarnason-Sigurdson-Hanstveit
Solli-Andresen-Gashi-Huseklepp
Helstad-Winters

Torbjørnsen
Bjørnson
Corales
Guntveit
Haugen
Ludviksen
Sæternes

Hanstveit starter nok denne men tror nok Corales blir å se.
Foretrekker Winters fra start.

Klaus_Brann

Quote from: "andreas27"Opdal
Dahl-Bjarnason-Sigurdson-Hanstveit
Solli-Andresen-Gashi-Huseklepp
Helstad-Winters

Torbjørnsen
Bjørnson
Corales
Guntveit
Haugen
Ludviksen
Sæternes

Hanstveit starter nok denne men tror nok Corales blir å se.
Foretrekker Winters fra start.


Vanligvis så burde man vel juble for dette laget, men det tør jeg ikke...
For min del er det for stor usikkerhet når det kommer til hvor godt dette laget kan prestere mot Stabæk. Spesielt usikker på midtbanen vår. Alle der, bortsett fra Andresen, har for meg noe å bevise i TL før jeg føler meg trygg på den..
Spesielt de to kantene våre, Solli og Huseklepp. Huseklepp har forsåvidt hatt en god vinter, men vi får vente å se...
Klarer ikke å sove nå, altfor spent for morgendagen og tirsdagen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Xminator

Solli vil jo klare seg greit defensivt. Det er jo som Martin Knudsen, bare med litt mer fotball i kroppen...

Huseklepp er for meg det store spørsmålstegnet.

Har allerede mareritt-kampbildet i hodet. Brann står lavt for å få kontre. Det gjør Stabæk også. Branns midtbane blir lokket høyere på banen og etterlater seg en halv fotballbane for Stabæks offensive spillere. De får ballen i mellomrommet gang etter gang etter gang, med tilhørende stikkere, innlegg og avslutninger.

Når det gjelder Hanstveit mot Corrales, så er det like greit Corrales blir matchet forsiktig i starten. Han mangler grunntreningen, og for lagets del er det nok viktigere at han brukes lite før mai.

Marek

Med Huseklepp foran Hanstveit så ser jeg for meg at Hanstveit får et helvete og lite hjelp, noe han absolutt kan trenge.
Nå vet jeg svært lite om hvor klar Corrales er, men om han er klar så få han innpå backen og hiv Hanstveit fram. Huseklepp på bortebane har vi sett før...
ons Ivar skal hem...

Xminator

Selv ville jeg gjort det i motsatt rekkefølge. I tilfelle kverulantpolitiet skulle dukke opp så må jeg vel presisere den også; Hanstveit på backen, Corrales på venstre midtbane og Huseklepp på benken.

Nixon

Quote from: "Marek"Med Huseklepp foran Hanstveit så ser jeg for meg at Hanstveit får et helvete og lite hjelp, noe han absolutt kan trenge.


Hanstveit er ikke så godt vant etter en årrekke med Kvisvik foran seg. Men Huseklepp har blitt mye bedre i den defensive jobbingen i vinter. Han hadde forsåvidt ingen valg dersom han skal få spille. Syntes han jobbet bra i siste treningskamp mot Start og spilte seg definitivt ikke ut av laget.
Rød makt på Hansa

TrulsVikane

Dagen nermer seg og det er vel på tide å tippe resultat? Eg tror at Brann får en dritt sesong, å taper 3-1. Mål av Dahl...
kte lidenskap har et navn: BRANN

Romarius

Tror på en bra sesong, men en dårlig start. Et litt uheldig tap 1-2. To forsvarstabber og en fin Helstadscoring på kontring i 2.omgang.

Nixon

Rød makt på Hansa

Stutt-tjukken

Vi klinker til å tar en heldig 1-2 seier, etter å ha ledet trygt til pause. Stabekk scorer med 10 minutter igjen, og det blir et mareritt å følge resten av kampen og vi er alle nervevrak etterpå.

Corran

Tror at om det starter dårlig eller vi tar ledelsen blir enten Huseklepp eller Solli tatt ut først og inn med Corrales på kanten.
Eller hvis vi ligger under så kan vi få se at Winters/Sæternes kommer inn og winters spiller kant.

Ellers så tror eg at det ender som det pleier i seriepremieren, Uavgjort
1-1 eller 0-0
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Willy Wonka


Fotballjent'n=)

Brann vinner 3-1 etter 2 mål av Helstad, og et av Andresen..
ølv betyr ikke en skitt!:)

SKBMiller


eivtress

3-2 til Brann
Helstad x2
og langskudd fra Corrales.
Nannskog og Gunnarson lager vel også litt scoringer.

Brannmann rob

Ikke lenge til turen nå.. Noen som vet hva rute det blir, er hardangervidden stengt fortsatt?

Texas

Jeg er litt spent paa hvordan samspillet mellom dahl/solli blir i forhold til dahl/miller.

Stutt-tjukken

Anbefaler Aurland-Hol. Det er raskest uansett.

DJ_ADG

ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Marek

Quote from: "DJ_ADG"Vi pleier å kjøre Hemsedal


Jeg synes Hemsedal er mye mere behagelig å kjøre, litt lengre, men bedre veier.
ons Ivar skal hem...

andreas27


jako

quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

BrannSupporter


Nightfox

Stabæk - Brann 3-2

Stabæk: Nannskog, Nannskog og Veigar
Brann: Helstad + Et straffe som jeg ikke aner hvem tar.

atlascopo

er ı tyrkıa. Sendes kampen paa tv2 sport ogsaa? faar ıkke ınn tv2 zebra her nede??

Atlet Orvanger

Er redd Hanstveit/Huseklepp skal få slite mot Petter Furuseth Olsen. Håper ikke på reprise av fjorårets oppgjør mot RBK på Lerkendal da Hanstveit og TFL ble overkjørt i en halvtime. Huseklepp i form kan dog skape store problemer for et Stabæk-forsvar som ikke er av de sterkeste i TL, spesielt uten IAO.

Brannfrelst

2-1 til Stabæk. Gashi putter for Brann.
2.10.07-Gullet kom hem!

Lurkin

Hvorfor spiller Erik på venstrekanten? Argh, jeg vil heller se Ramiro der.

Snakkes på puben, kids, jeg er pissnervøs as always.
Berømte Brann fra Bergen

Stalin

Vises ikke kampen på tv2 Zebra?

Sto at oppkjøringa sku begynne kl 17. Nå har det begynt et nytt program. Ingen tegn til kampen enda? Den skal vel ikke sendes til TV2 sport?

Jeg får inn Nyhetskanalen og filmkanalen? Mulighet å få inn Sportkanalen også kanskje? Noen som veit?

feltf

Oppkjøringen på zebra begynner vel klokken 18


Marek

Håper å få se Corrales inn for Huseklepp så fort som mulig!
ons Ivar skal hem...

Henki

En time til kamp og absolutt på tide å gå hjem fra skolen. Lykke til alle sammen, nå er jeg faen meg spent.
Ballen skal fremover!

sydnes76

Nervøsitet men stor N...regner med et tap, men tipper motsatt. 4-1 til Brann. Helstad X 2 + huseklepp og Bengt som innbytter.

Nixon

0-1. Og vi vinner serien i år.
Ingen tvil!!!:)
Rød makt på Hansa

Go Up