• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

de som vet navn

Started by Mjelde e best, March 08, 2007, 23:15:38 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Mjelde e best

Kan ikke de som vet navn på noen fotball pøbler bare gi de til Brann. viktig at de får flest mulige navn. med utestengelse fra stadda så kan vi kanskje få bukt med dette problemet.

Chrisstah

hvorfor stenge de ut fra stadion??
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Mjelde e best

Quote from: "Chrisstah"hvorfor stenge de ut fra stadion??


Fordi at de har ingen ting der å gjøre. Jeg vet nemmelig at du er en av de. Ikke prøv å lur deg unna. Har lest alt du har skrevet her inne.

Chrisstah

Quote from: "Mjelde e best"
Quote from: "Chrisstah"hvorfor stenge de ut fra stadion??


Fordi at de har ingen ting der å gjøre. Jeg vet nemmelig at du er en av de. Ikke prøv å lur deg unna. Har lest alt du har skrevet her inne.


så lenge det ikke skjer på stadion så er det vel ingen grunn å til å kaste de ut!

og eg e ikke en av de.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Brannmus

Quote from: "Mjelde e best"Kan ikke de som vet navn på noen fotball pøbler bare gi de til Brann. viktig at de får flest mulige navn. med utestengelse fra stadda så kan vi kanskje få bukt med dette problemet.

Brann&Bergen

HOHO!! :D  HÃ¥per dette er ironi.. Ser for meg en klovn som leverer fra seg en lapp med navn etter eget dektektiv arbeid :P

Chrisstah

QuoteHar lest alt du har skrevet her inne.


du registrerte jo deg i dag
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

positiv

gledar meg te kordan stemningen på hansa blir te neste år uten guttene.
ødt blod på HANSA

Mjelde e best

Quote from: "Brannmus"
Quote from: "Mjelde e best"Kan ikke de som vet navn på noen fotball pøbler bare gi de til Brann. viktig at de får flest mulige navn. med utestengelse fra stadda så kan vi kanskje få bukt med dette problemet.


Det er jo det som er problemet. De gjør ikke noe gale der for di vet at kamera er der. Derfor sloss di i gatene hvor ingen filmer di.

Bassew

Quote from: "positiv"gledar meg te kordan stemningen på hansa blir te neste år uten guttene.


Hva er det du snakker om? Guttene har ikke tenkt seg noen sted til neste år, vi blir der vi alltid har vært, Felt-z, Hansa.
Ikke skjær alle over en kam
Fra Nordnes til Loddefjord Torg

Pondan

Guttene på felt C vil også vere der!! så liv vil det bli!!! =)

kabelmann

Quote from: "Brannmus"

Dessuten kan jeg gå god for Svein på felt B. Hyggelig fyr.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Klaus_Brann

Quote from: "Mjelde e best"
Quote from: "Brannmus"
Quote from: "Mjelde e best"Kan ikke de som vet navn på noen fotball pøbler bare gi de til Brann. viktig at de får flest mulige navn. med utestengelse fra stadda så kan vi kanskje få bukt med dette problemet.


Det er jo det som er problemet. De gjør ikke noe gale der for di vet at kamera er der. Derfor sloss di i gatene hvor ingen filmer di.


Jojo, de pleier å filme slosskampene, så der tok du nok feil...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

positiv

Quote from: "Bassew"
Quote from: "positiv"gledar meg te kordan stemningen på hansa blir te neste år uten guttene.


Hva er det du snakker om? Guttene har ikke tenkt seg noen sted til neste år, vi blir der vi alltid har vært, Felt-z, Hansa.
Ikke skjær alle over en kam



godt å høre :D
ødt blod på HANSA

C@Bøe_79

Hvis ikke noen skjønner det: Så går det en fin linje mellom hva som er "Guttene" og hva som "Casuals"....
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Marek

Quote from: "Chrisstah"
Quote from: "Mjelde e best"
Quote from: "Chrisstah"hvorfor stenge de ut fra stadion??


Fordi at de har ingen ting der å gjøre. Jeg vet nemmelig at du er en av de. Ikke prøv å lur deg unna. Har lest alt du har skrevet her inne.


så lenge det ikke skjer på stadion så er det vel ingen grunn å til å kaste de ut!

og eg e ikke en av de.


Hvorfor stille det samme spørsmålet gang på gang?
Disse folkene står for noe brann ikke vil assosieres med, og setter Branns navn i vannry. Derfor skal de utestenges. Og da hjelper det lite å bli våt i buksen og begynne å grine og hulke om at det ikke skjedde på stadion. På tide å ta ansvar for sine handlinger. Bli voksen.
ons Ivar skal hem...

Brannmus

Quote from: "Mjelde e best"
Quote from: "Brannmus"
Quote from: "Mjelde e best"Kan ikke de som vet navn på noen fotball pøbler bare gi de til Brann. viktig at de får flest mulige navn. med utestengelse fra stadda så kan vi kanskje få bukt med dette problemet.


Det er jo det som er problemet. De gjør ikke noe gale der for di vet at kamera er der. Derfor sloss di i gatene hvor ingen filmer di.

Slåss de utenfor Brann Stadion, så er det Bergens politiet sitt ansvar/problem. Da kommer du inn på et helt annet tema: Er det nok politi i gatene? Er det nok politi generelt? osv osv.

Det betyr fryktelig lite hva folk slåss for. Du kan slåss i gatene fordi bussprisene er for høye, med du kontakter ikke Tide da for å passe på at bråkmakerne ikke får ta bussen lengre. Vold, både i hjemmet og i det offentlige rom (om det er på Stadion eller ikke) er en politisak. Det eneste du kan gjøre er å vitne om du har sett noe. Du kan ikke angi folk på antagelser om at de kommer til å lage bråk, ut i fra tidligere oppførsel.

I rettsvesenet er det vel et prinsipp om at du er uskyldig inntil det motsatte er bevist. Vel, inntil folk gjør noe galt, som å slåss, så kan ikke politiet eller Brann utestenge dem fra noe sted.

Plekter

Hva ville jeg gjort hvis jeg ble utestengt fra Stadion?

Kjøpt sesongkort til min gamle onkel, og så gått på stadion likevel, kanskje ikke på samme felt som før, men dette hadde i det minste vært et forsøk verdt.

Jeg tror det ikke er umulig for utestengte personer å kjøpe billetter på andre måter, så gjenstår det vel om vaktene kjenner vedkommende igjen eller ikke?

klysa

Quote from: "Mjelde e best"Kan ikke de som vet navn på noen fotball pøbler bare gi de til Brann. viktig at de får flest mulige navn. med utestengelse fra stadda så kan vi kanskje få bukt med dette problemet.


IDIOT!

Hvem er disse fotball pøblene? de som tar seg en røyk elle en pris under kamp? For all del få, pakket ut. slik fotballramp vill vi ikke ha på våre tribuner. Jeg stiller gjerne med blyant og papir mot Godset.

Hvilket problem forresten? har da knapt vert noe tull inne\utenfor stadion siden apekattene fra øst kom over gjerdet for en mannsalder siden.

Brann har et meget høyt tilskuersnitt og veldig få utestengelser, stort sett enkeltpersoner som er klovn i fylla.

Klaus_Brann

Quote from: "Brannmus"
Quote from: "Mjelde e best"
Quote from: "Brannmus"
Quote from: "Mjelde e best"Kan ikke de som vet navn på noen fotball pøbler bare gi de til Brann. viktig at de får flest mulige navn. med utestengelse fra stadda så kan vi kanskje få bukt med dette problemet.


Det er jo det som er problemet. De gjør ikke noe gale der for di vet at kamera er der. Derfor sloss di i gatene hvor ingen filmer di.

Slåss de utenfor Brann Stadion, så er det Bergens politiet sitt ansvar/problem. Da kommer du inn på et helt annet tema: Er det nok politi i gatene? Er det nok politi generelt? osv osv.

Det betyr fryktelig lite hva folk slåss for. Du kan slåss i gatene fordi bussprisene er for høye, med du kontakter ikke Tide da for å passe på at bråkmakerne ikke får ta bussen lengre. Vold, både i hjemmet og i det offentlige rom (om det er på Stadion eller ikke) er en politisak. Det eneste du kan gjøre er å vitne om du har sett noe. Du kan ikke angi folk på antagelser om at de kommer til å lage bråk, ut i fra tidligere oppførsel.

I rettsvesenet er det vel et prinsipp om at du er uskyldig inntil det motsatte er bevist. Vel, inntil folk gjør noe galt, som å slåss, så kan ikke politiet eller Brann utestenge dem fra noe sted.


Klart man kan det.
Det var flere tusen engelske pøbler som ble fratatt passene sine før fotball vm, for å minske bråket i Tyskland.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Clish

hehehe dette blir for dumt.
Det er vel flere her inne som har vert i bråk en gang eller to, og som også har hatt sine diskusjoner med onkel.
Er vel ingen som blir stengt ute av stadion for det...

Om jeg er i klameri med en trønder dagen før en Brann-rbk kamp, skal jeg da bli nektet å gå på stadion?
Hvem skal styre hvor grensen mellom org Casual slossing, og kampen om kebab i nattetimene?
 Predict a RIOT!!!

Klaus_Brann

Quote from: "Clish"hehehe dette blir for dumt.
Det er vel flere her inne som har vert i bråk en gang eller to, og som også har hatt sine diskusjoner med onkel.
Er vel ingen som blir stengt ute av stadion for det...

Om jeg er i klameri med en trønder dagen før en Brann-rbk kamp, skal jeg da bli nektet å gå på stadion?
Hvem skal styre hvor grensen mellom org Casual slossing, og kampen om kebab i nattetimene?


Du forstår vel selv forskjellen på kebab slossing, og organisert slossing?
Den ene tingen kan ha noe med Brann å gjøre, men er ikke planlagt slossing, mens den andre har noe med Brann å gjøre, når det skjer i direkte forbindelse med kamper, og bortelagets "supportere", og er organisert.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Bergen Sin Gutt

Quote from: "Klaus_Brann"
Du forstår vel selv forskjellen på kebab slossing, og organisert slossing?
Den ene tingen kan ha noe med Brann å gjøre, men er ikke planlagt slossing, mens den andre har noe med Brann å gjøre, når det skjer i direkte forbindelse med kamper, og bortelagets "supportere", og er organisert.


Jeg forstår ikke bæret. Kan du hjelpe

blahblah

Quote from: "C@Bøe_79"Hvis ikke noen skjønner det: Så går det en fin linje mellom hva som er "Guttene" og hva som "Casuals"....

Ja, mange som glemmer det. Men fin linje er vel feil ord. Guttene er jo bare et navn til alle typer som hang på wembley før kamp. Og mye forskjellig folk som hadde wembley som stampub, Barten er en stor del av Guttene som så Casuals er og.

Men det som er utrolig at folk ikke skjønner ironien i denne topicen.

smaalanda

Eg velger å ta denne tråden som en spøk og trådstartet som en tulling som prøvde å være morsom, mer positivt kan det ikke tolkes. Du som startet denne tråden må ha tatt deg et par gode sånn at du ikke tenkte over hva du sa før du skrev det. Skal vi liksom skrive inn folk vi ikke "vet" er "fotballpøbler" og sende det til Brann? Så gud og hvermann kan skrive hvem som helst på en lapp for å stemple en person som en såkalt "pøbel". Det som ikke skjer på Staddaen er ikke Brann sitt problem selv om dette skjer i eller uten brann drakt.

Du presterte herved å lage en av årets dummeste topicer allerede i mars, gratulerer.
KMO!!!

Chrisstah

Quote from: "smaalanda"Eg velger å ta denne tråden som en spøk og trådstartet som en tulling som prøvde å være morsom, mer positivt kan det ikke tolkes. Du som startet denne tråden må ha tatt deg et par gode sånn at du ikke tenkte over hva du sa før du skrev det. Skal vi liksom skrive inn folk vi ikke "vet" er "fotballpøbler" og sende det til Brann? Så gud og hvermann kan skrive hvem som helst på en lapp for å stemple en person som en såkalt "pøbel". Det som ikke skjer på Staddaen er ikke Brann sitt problem selv om dette skjer i eller uten brann drakt.

Du presterte herved å lage en av årets dummeste topicer allerede i mars, gratulerer.


det e faktisk ikke ironi! fikk en pm av trådstarter i går om at eg var en casual at han visste hvem eg var og at eg ikke kunne vri meg unna!

men årets mest mongotråd har du vunnet ! gratulerer din klovn, mjelde er best!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

smaalanda

Quote from: "Chrisstah"det e faktisk ikke ironi! fikk en pm av trådstarter i går om at eg var en casual at han visste hvem eg var og at eg ikke kunne vri meg unna!

men årets mest mongotråd har du vunnet ! gratulerer din klovn, mjelde er best!



Ja han kjenner deg vist veldig godt virker det som han er ute etter deg Chrisstah  :D Du fÃ¥r sove med kjevlen under puten noen dager framover tror eg.
KMO!!!

Chrisstah

haha, neppe at han kjenner meg;)
så lenge eg bor østest av alle her på forumet
sikkert bare en drittunge som e ute etter å provosere;)
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Lurkin

Jeg ser ingen problemer med causuals på felt Z. De lager jo lyd, og jeg føler meg alt annet enn truet av de - tvert i mot. Så lenge slossingen og idiotien foregår utenfor stadionportene mot likesinnede fra andre lag så bryr jeg meg ikke tre sekund.
Berømte Brann fra Bergen

Chrisstah

Quote from: "Lurkin"Jeg ser ingen problemer med causuals på felt Z. De lager jo lyd, og jeg føler meg alt annet enn truet av de - tvert i mot. Så lenge slossingen og idiotien foregår utenfor stadionportene mot likesinnede fra andre lag så bryr jeg meg ikke tre sekund.


amen!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Brann&Bergen<3

Quote from: "Lurkin"Jeg ser ingen problemer med causuals på felt Z. De lager jo lyd, og jeg føler meg alt annet enn truet av de - tvert i mot. Så lenge slossingen og idiotien foregår utenfor stadionportene mot likesinnede fra andre lag så bryr jeg meg ikke tre sekund.


Slenger meg på en amen der eg og;)

Brannmus

Quote from: "Lurkin"Jeg ser ingen problemer med causuals på felt Z. De lager jo lyd, og jeg føler meg alt annet enn truet av de - tvert i mot. Så lenge slossingen og idiotien foregår utenfor stadionportene mot likesinnede fra andre lag så bryr jeg meg ikke tre sekund.

Forsåvidt et godt poeng og delvis enig, men spørsmålet er: Om noen føler seg truet av å ha disse elementene på tribunen - er det greit da?

Jeg blåser en lang marsj i casuals. Om gutter med for mye hormoner og latent homofil legning føler for å kose seg med å ta på andre gutter i gatene før kamp, så må de gjerne det.

Men om andre, familiefolk, ungdommer eller eldre skulle føle et ubehag tilknyttet det å gå på Stadion, fordi disse pøbelungene er på plass på tribunen, så er det beklagelig. Og da må man vurdere å iverksette noen tiltak for å kontrollere hvem som får tilgang til Stadion.

blahblah

Quote from: "Lurkin"Jeg ser ingen problemer med causuals på felt Z. De lager jo lyd, og jeg føler meg alt annet enn truet av de - tvert i mot. Så lenge slossingen og idiotien foregår utenfor stadionportene mot likesinnede fra andre lag så bryr jeg meg ikke tre sekund.

Amen fra denne kanten og! :)

Northside

Quote from: "Brannmus"
Men om andre, familiefolk, ungdommer eller eldre skulle føle et ubehag tilknyttet det å gå på Stadion, fordi disse pøbelungene er på plass på tribunen, så er det beklagelig. Og da må man vurdere å iverksette noen tiltak for å kontrollere hvem som får tilgang til Stadion.


Nesten enig med deg, kommer bare litt an på hvorfor disse eldre, ungene osv føler seg truet... Er det fordi det er vill fight på tribunen så har jeg litt forståelse for at folk blir redd, men dersom de blir redd fordi folk fyrer opp noen bluss på tribunen eller banner, så har disse personene ingenting på en supportertribune å gjøre!!

Er de redd for slikt kan de flytte over på familiedelen, hvor slike ting neppe skjer neste år.

At folk har seg en dans med andre fans ute i gatene før kamp bryr jeg meg også fint lite om. Verken Brann eller vi Brann fans får noe bøter for det, og de eneste som tar skade av det er jo de som er med på dansen, ikke uskyldige mennesker.

Trevor Morley

haha går på hver gang.Lurer på hvem som startet denne tråden :P
 G B

Lurkin

Quote from: "Brannmus"
Quote from: "Lurkin"Jeg ser ingen problemer med causuals på felt Z. De lager jo lyd, og jeg føler meg alt annet enn truet av de - tvert i mot. Så lenge slossingen og idiotien foregår utenfor stadionportene mot likesinnede fra andre lag så bryr jeg meg ikke tre sekund.

Forsåvidt et godt poeng og delvis enig, men spørsmålet er: Om noen føler seg truet av å ha disse elementene på tribunen - er det greit da?

Jeg blåser en lang marsj i casuals. Om gutter med for mye hormoner og latent homofil legning føler for å kose seg med å ta på andre gutter i gatene før kamp, så må de gjerne det.

Men om andre, familiefolk, ungdommer eller eldre skulle føle et ubehag tilknyttet det å gå på Stadion, fordi disse pøbelungene er på plass på tribunen, så er det beklagelig. Og da må man vurdere å iverksette noen tiltak for å kontrollere hvem som får tilgang til Stadion.


Det er jo i utgangspunktet sant. Men som jeg sa, så lenge casuals-tullet holdes UTENFOR stadionportene så skal jo ikke det skje. Og det er vel heller ikke i deres natur å gå løs på "sine egne". Det er en positiv utvikling at alle die-hard-supportere samles på et felt. Så kan resten samles på alle andre steder enn Hansa. Media har blåst opp historien såpass at alle som har tenkt seg på Stadion vet at felt Z holder til der. Dessuten er det ikke akkurat lett å få tak i billetter rundt det området.

Er personlig forbanna lei alt maset om at vi bruker homo som skjellsord osv. Vi er fotballsupportere, og fotballen og dedikasjonen til Brann er bare en unnskyldning for å få blåst ut litt aggressjon. Som f.eks. tilfeldige banneord til en dommer eller en spiller som skal være så profesjonell og godt betalt at han aksepterer det. Det samme kan forsåvidt sies om casuals-gutta også, de skal få banke andre casuals helseløse så lenge det faktisk er det de gjør. Ingen "sivile" skal berøres, da kalles det bare blind vold.
Vi SKAL være så dedikerte og emosjonelle når det kommer til Brann at vi skal få lov til å rope skjellsord, kaste et pappbeger ut på banen osv - så lenge vi ikke krysser en grense som sier seg selv. Det handler om normer.
De eldre vet dette godt, og jeg tviler sterkt på at de er så veldig bekymret. Mindreårige skal enten holdes vekke fra Stadion, eller lære sine første banneord der - som mange her inne har gjort.

Det fleste kampene våre går på TV, folk har et valg. On-topic; alle casuals som oppfører seg innenfor stadionportene skal få lov å være der. Du kan ikke kaste ut en som er farget fordi halve Stadion er rasistisk, eller en rullestolbruker fordi du er redd han skal kjøre over deg. Nei, fysj.
Berømte Brann fra Bergen

Bergen Sin Gutt

Quote from: "Brannmus"
Jeg blåser en lang marsj i casuals. Om gutter med for mye hormoner og latent homofil legning føler for å kose seg med å ta på andre gutter i gatene før kamp, så må de gjerne det.


Hva har homofili å gjøre med Casuals din klovn! Ha ha ha ha! Ignorant fuckers! :-D

Voks opp! For guds skyld voks opp!!!

Hvis du er så kjekk i kjeften kan du vel komme opp i trynet på gutter på puben og si det samme og ellers hva du måtte ha på hjertet! Ta gjerne med Corran og Xminator!

For å være seriøs, voks opp folkens. Eller ta drittslenging på PM. Dere driter bare dere selv ut.

Lurkin

^Du har jo innstillingen til et overpubertal ex-mobbeoffer på sterorider. Løs alt med vold. Jada, bruk muskler i stedet for sosial intelligens, sikkert derfor alt er så bra i verden.
Berømte Brann fra Bergen

Bergen Sin Gutt

Quote from: "Lurkin"^Du har jo innstillingen til et overpubertal ex-mobbeoffer på sterorider. Løs alt med vold. Jada, bruk muskler i stedet for sosial intelligens, sikkert derfor alt er så bra i verden.


Les en gang til vennen.

Spesielt siste setning.

Mr_Soma

Pinglig pinlig.... Ta dere en bolle folkens å drit i hva som skjer utenfor portene. Konsentrer dere om Brann.

Lenge leve!

Lurkin

Quote from: "Bergen Sin Gutt"
Quote from: "Lurkin"^Du har jo innstillingen til et overpubertal ex-mobbeoffer på sterorider. Løs alt med vold. Jada, bruk muskler i stedet for sosial intelligens, sikkert derfor alt er så bra i verden.


Les en gang til vennen.

Spesielt siste setning.


Fredagsnatt, beklager.
Berømte Brann fra Bergen

Corran

Quote from: "Bergen Sin Gutt"
Quote from: "Brannmus"
Jeg blåser en lang marsj i casuals. Om gutter med for mye hormoner og latent homofil legning føler for å kose seg med å ta på andre gutter i gatene før kamp, så må de gjerne det.


Hva har homofili å gjøre med Casuals din klovn! Ha ha ha ha! Ignorant fuckers! :-D

Voks opp! For guds skyld voks opp!!!

Hvis du er så kjekk i kjeften kan du vel komme opp i trynet på gutter på puben og si det samme og ellers hva du måtte ha på hjertet! Ta gjerne med Corran og Xminator!
For å være seriøs, voks opp folkens. Eller ta drittslenging på PM. Dere driter bare dere selv ut.


ka e det no eg har gjort gale då :-)
Men dette må være den mest latterlige tråden som er startet
Kan jo ikke løpe opp til stadda hver gang en ser noen ape seg. Minner meg om små mamma gutter på barne skolen som løpte til lærer/rektor hver gang noen køddet seg litt.
Går noen for langt og gjør ting eg synes e på trynet så det alikevel ikke min jobb å være dommer og jury. det for folket på stadion og politiet ta seg av
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Brannmus

Quote from: "Bergen Sin Gutt"
Quote from: "Brannmus"
Jeg blåser en lang marsj i casuals. Om gutter med for mye hormoner og latent homofil legning føler for å kose seg med å ta på andre gutter i gatene før kamp, så må de gjerne det.


Hva har homofili å gjøre med Casuals din klovn! Ha ha ha ha! Ignorant fuckers! :-D

Voks opp! For guds skyld voks opp!!!

Hvis du er så kjekk i kjeften kan du vel komme opp i trynet på gutter på puben og si det samme og ellers hva du måtte ha på hjertet! Ta gjerne med Corran og Xminator!

For å være seriøs, voks opp folkens. Eller ta drittslenging på PM. Dere driter bare dere selv ut.

Naaaw, det gikk en stund, men så kom det endelig en som bet på den lille, meningsløse kommentaren. Homofili har ingenting med casuals å gjøre, men jeg regnet med om jeg slengte ut et lite sleivspark, så ville skjellsordene, og løse trusler om at jeg kan få bank om jeg fortsetter slik, komme

Om du ikke hadde vært en "ignorant fucker", sÃ¥ hadde du kanskje tatt det jeg skrev, for det det var, et lite forsøk pÃ¥ Ã¥ illustrere et poeng. Noen, mÃ¥ alltid, synke ned til det mest primitive. "Kalte du meg homo?  Du er dum og sier du det igjen, sÃ¥ kan vi godt sloss!"

Latterlig, men tusen tusen takk for at du leste det jeg skrev og gikk fem på.

monzilla

ro ro til fiskeskjær

Bergen Sin Gutt

Hehe, nå er du bare søt. Les nøye gjennom en gang til Klara Klok, så ser du vel at ingen "gikk fem på"! Du må ikke gi deg selv altfor mye credit nå!

Snakk om å gå fem på selv, tjihi..
*kniz..*

Skål for byen og laget, la oss alle ta en trall nå

brann02

Trådstarter er nok helt på viddene med denne tråden.

bahus

Quote from: "brann02"Trådstarter er nok helt på viddene med denne tråden.


Helvete enkelte er sein på avtrekkeren :D
ergen vest bistro boys

Erlend

skled "litt" ut denne trÃ¥den her.  Bare la den synke og gÃ¥ i glemmeboken folkens.  Det er mye lettere enn Ã¥ sløse tiden pÃ¥ folk som dette

Marek

Quote from: "Erlend"skled "litt" ut denne trÃ¥den her.  Bare la den synke og gÃ¥ i glemmeboken folkens.  Det er mye lettere enn Ã¥ sløse tiden pÃ¥ folk som dette


Mulig denne tråden ikke fortjener det, men synes absolutt at dette temaet bør ha en åpen debatt.
ons Ivar skal hem...

Erlend

Quote from: "Marek"
Quote from: "Erlend"skled "litt" ut denne trÃ¥den her.  Bare la den synke og gÃ¥ i glemmeboken folkens.  Det er mye lettere enn Ã¥ sløse tiden pÃ¥ folk som dette


Mulig denne tråden ikke fortjener det, men synes absolutt at dette temaet bør ha en åpen debatt.


Ja men jeg ser  flere kommentarer med "faen for en idiot trÃ¥dstarter er" enn saklige kommentarer.  Personlig synes jeg at folk fÃ¥r slÃ¥ss sÃ¥ mye de vil med andre supportergrupperinger, bare de ikke skremmer andre fra Ã¥ gÃ¥ pÃ¥ stadion

Go Up