• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brannflagg

Started by tintin, March 03, 2007, 21:12:48 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

tintin

Hei, har et problem, har flaggstang, men mangler stort brannflagg. (str som et normalt norsk flagg), noen som vet kor eg får tak i?? svar gjerne her, eller send pm, på forhånd takk

Tifo

Lage selv? :)

Om du ikke ønsker det så har Brann butikken noen flagg, det ene er grei størrelse på.
.:Tifo-gruppen:.

tintin

sløyd, forming og heimkunnskap e ikkje min greie:) o-fag derimot... fant ingenting i branns nettbutikk, men muli utvalget e en del bedre i butikken

Dr. Nansen

Eg har et enormt hansa flagg/banner på minst 15m*1.2m som hadde vert jævli tøft å ta med seg inn på stadion. hadde det med på cupfinalen 04 men fekk ikkje ta det med inn fordi vi ikkje hadde "tillatelse". er det noen som vet om det er sånn på stadion og? vil jo nødig få det inndratt pga ulovlig bruk eller noe..

Brann&Bergen<3

Quote from: "Dr. Nansen"Eg har et enormt hansa flagg/banner på minst 15m*1.2m som hadde vert jævli tøft å ta med seg inn på stadion. hadde det med på cupfinalen 04 men fekk ikkje ta det med inn fordi vi ikkje hadde "tillatelse". er det noen som vet om det er sånn på stadion og? vil jo nødig få det inndratt pga ulovlig bruk eller noe..


sykt langt det var då:P ka som står på det?:)

Northside

Er ikke noe problem å få det banneret inn på stadion. Det som kan bli et problem, er dersom du henger det over reklamen på gjerdet, det er kun lov ved innmarsj.

Go Up