• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Er det mange som skal på kampen i Köben

Started by TjellFromHell, February 28, 2007, 12:41:23 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

TjellFromHell

Hei,,

Jeg er en Brann fan fra Malmö som skal pÃ¥ Bröndby-Brann. Er det mange som skal dit??  Hvor skal det drikkes öll för/etter kamp??

Brannfrelst

I.O.M. at det var 3 dager fra trekningen,til kampen blir spilt tviler jeg på at det er så mange som skal nedover. Er helt håpløst å planlegge og få billige turer på så kort tidsfrist. Boikott hele driten.
2.10.07-Gullet kom hem!

Willy Wonka

Det er da en del nordmenn i Købehavn.
HÃ¥per en del tar turen uten at du skal forvente et fullt bortefelt.
Jeg drar ihvertfall med meg noen.

Har desverre forelesning til sent så kommer nesten direkte fra skolen.

TjellFromHell

Sier man bare ifra i bilettluken at man vill stå på på bortefeltet? Litt redd for å bli nödt å stå med Bröndby fansen, de er jo helt gal.

paf

Quote from: "TjellFromHell"Sier man bare ifra i bilettluken at man vill stå på på bortefeltet? Litt redd for å bli nödt å stå med Bröndby fansen, de er jo helt gal.

Det går nok bra. Bortefans skal nok på Nordea-tribunen midt imot hjemmetribunen. Var i hvert fall helt grei segregering i Odense.

Bossmann

Jeg skal, men når ikke noe festivitas før kampen. Regner med man blir plasert på borteseksjonen. Ikke mulig å ta feil.

-----------------------------------------------------------------------------------
1, 2, 3, på det fjerde skal det skje. Bergen by skal brenne på ny.

DJ_ADG

Etter slagene i Odense e vle vaktene og politiet ekstra nøye med å ha bergensere på Nordea
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Jay Tee

eia brann


smaalanda

Quote from: "Brannfrelst"http://www.brondby.com/upload/biffile0_md1wphsyoddwofsi4lxl_40095.jpg

Er det CP indgangen hjemmefansen bruker??



Sikkert for handikappede : >
KMO!!!

Skyscraper

Quote from: "smaalanda"
Quote from: "Brannfrelst"http://www.brondby.com/upload/biffile0_md1wphsyoddwofsi4lxl_40095.jpg

Er det CP indgangen hjemmefansen bruker??



Sikkert for handikappede : >


Naut
Ã¥ skal det skje... Nei, vent... NÃ¥

Kaptein

Lykke til, dokkar som skal nedovar;)
Vis kem som e sjef i Køben:D
lt for Bergen
Alt for Brann

Memelli

Angrer ikke akkurat på at jeg ikke tok turen nedover...

Brannfrelst

Hadde vert en idèel tur for casualsene dette her;) Så kunne de fått sloss fra seg litt.
2.10.07-Gullet kom hem!

Go Up