• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brøndby-Brann

Started by Xminator, February 26, 2007, 15:21:08 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Og Guntveuit spilte seg nok glatt ut av laget. Om det blir Solli eller Huseklepp fra nå av blir jo spennende å se...

klysa

Latterlige greier, hva er unskyldningen i dag da? for lite kamper plutselig?

Hansakongen

gi alle spillerne 1 ukelønn eller 2 i bot når de får slike tåpelige utvisninger/ spiller langt unna pari.. dette er vel faen meg 4 kampen de taper.... FY FAEN KATASTROFE om ikke det bedringer innen en mnd :evil:

DJ_ADG

Quote from: "dingsy"Noen som fant ut om Opdal utvisningen egentlig var offside? fikk ikke sett reprisen....


Den var i gråsonen. Dansken var forbi men om det var luft imellom og nok til å vinke e vanskelig å si

PS! Nå må vi tenke posetivt, forjevinter var 0 seire, då ble det 2.plass. Denne vinteren e det vel noen seire på La Mange så e bedre førsesong i år enn sølv sesongen
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Kruxleiven

Quote from: "Erlend"
hvordan tror du vi hadde gjort det mot brommapojkarna? kunne blitt en dyster historie


Seier i hvertfall. Vi skal da være mye bedre enn et nyopprykket lag uten midler til å forsterke.

Pondan

Skryt til kanal 5, aldri sett en bedre kamp når det gjelder kameraposisjoner osv..

Superjack

Det positive her er vel publikum, selv om de kunne spart seg trommedritten. Tror definitivt RL er liv laga i fremtiden også når publikum stiller :)

Vi tar det neste gang!
Brannsupporter.

bulldog

dumt at det blir ødelagt av en offsideutvisning. tror nok at brann hadde tapt uansett. brann i europa er sorgens kapittel
bulldog

Memelli

Faens drittkamp. Jeg trenger en kald en!

Erlend


Superjack

Quote from: "Pondan"Skryt til kanal 5, aldri sett en bedre kamp når det gjelder kameraposisjoner osv..


Og saklige og gode kommentatorer. :)

Konkulsjonen etter kampen er iallefall at vi går rett i dass uten Martin A.
Eneste perioden Brann var bra var da Martin stod frem og tok ansvar.
Brannsupporter.

Xminator

Nå får Andresen være på landslaget en gang til og er sikkert godt fornøyd med det...

steinbygger

Quote from: "Superjack"
Quote from: "Pondan"Skryt til kanal 5, aldri sett en bedre kamp når det gjelder kameraposisjoner osv..


Og saklige og gode kommentatorer. :)

Konkulsjonen etter kampen er iallefall at vi går rett i dass uten Martin A.
Eneste perioden Brann var bra var da Martin stod frem og tok ansvar.


Eller når han er motivert, jeg er bekymret for at vi vil ha en umotivert Martin når serien tar til hvis ikke kontrakten er signert

Pondan

hele 2 193 tilskuere ser oslopakket mot svenskene.. RL rocker..

var vel 5400 som var i Brøndby å så kampen..

Superjack

Quote from: "steinbygger"
Quote from: "Superjack"
Quote from: "Pondan"Skryt til kanal 5, aldri sett en bedre kamp når det gjelder kameraposisjoner osv..


Og saklige og gode kommentatorer. :)

Konkulsjonen etter kampen er iallefall at vi går rett i dass uten Martin A.
Eneste perioden Brann var bra var da Martin stod frem og tok ansvar.


Eller når han er motivert, jeg er bekymret for at vi vil ha en umotivert Martin når serien tar til hvis ikke kontrakten er signert


Martin A vil bli seriemester, og jeg tror han er like motivert for det, uansett hvordan kontraktssituasjonen er. :)
Brannsupporter.

Belfort

Overskrift pÃ¥ Bt snart  - Utvisningen ødela for oss.  Sitat Mjelde

Pondan

Skuffet over guttene er han helt sikkert også.. Han gjorde vel selv det beste han kunne..

eivhelle

Har litt vanskelig for å se hvilken hjemmel dommeren har for å utvise
Oppdal. Rødt kort skal kun gis hvis spilleren blir fratatt en klar målsjanse.

Etter min mening er straffe en større målsjanse enn en duell med målvakten
ute mot spissen av 16 meteren. Altså blir ikke spilleren fratatt noen målsjanse.

Bortsett fra det så var tapet fullt fortjent. Ingen stor forestilling fra Brann
sin side. Oppdal var veldig bra så lenge han fikk spille bortsett fra at han var
uheldig med straffe situasjonen. De fleste av utespillerene ser ut til å være i
elendig fysisk forfattning. De klarte jo knappt å løpe i første omgang.

Får virkelig håpe det bedrer seg frem mot seriestart, ellers kan vi se langt
etter edelt metall dette året.

Superjack

Vi får la gutta nå få spisse formen mot seriestart. :)
Ingen vits å sparke Mjelde 1. mars.

V var definitivt ikke bedre ved samme tid i fjor, og det gikk da strålende i starten på sesongen da.

Spillerne SKAL være ganske stinne av mengdetrening på denne tiden. Og formen skal IKKE være på topp nå. Danskene starter vel ganske så snart med sin sesong (del2) og bør nærme seg formen.

Tror dette går bra jeg.
Brannsupporter.

Erlend

Quote from: "eivhelle"får virkelig håpe dette bedrer seg frem mot seriestart, ellers kan vi se langt etter edelt metall dette året

eller noe metall i det hele tatt

Pondan

VÃ¥lerenga  1-2  Helsingborg

1-0 til 1-2 på 3 min.. DEILIG!

Kruxleiven

Quote from: "Pondan"VÃ¥lerenga  1-2  Helsingborg

1-0 til 1-2 på 3 min.. DEILIG!


Enig. Rart å si, men det hjalp litt på humøret. Bare HIF setter enda ett nå.

Pondan

Jepp, spillt i 88 min no..

Romarius


Erlend

Quote from: "Kruxleiven"
Quote from: "Erlend"
hvordan tror du vi hadde gjort det mot brommapojkarna? kunne blitt en dyster historie


Seier i hvertfall. Vi skal da være mye bedre enn et nyopprykket lag uten midler til å forsterke.


vi skal da være mye bedre enn en middelhavsfarer i 1.divisjon også

Pondan

jaja, så var oslopakket ute av RL også.. liten trøstepremie.

Klaus_Brann

Quote from: "Xminator"Vel, vi har ikke hjelp av dommeren, men men, dette er en tapt kamp uansett.


Er det bare meg, eller er det samme dommeren som dømte kampen hjemme mot RBK i RL??
Uten å skylde på den talentløse dommeren.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: "Pondan"Skuffet over guttene er han helt sikkert også.. Han gjorde vel selv det beste han kunne..


De tok ikke turen nei??Eller var han skuffet over det de gjorde forrige kamp??
Det kunne jo hende de hadde gjort ting bedre for Brann i kveld...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Pondan

Doddo: Det ser mørkt ut!

Gi den mannen en pille eller to....

jako

Quote from: "Pondan"Doddo: Det ser mørkt ut!

Gi den mannen en pille eller to....


Er det derfor du ser lyset?:)
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Pondan

Ser altid lyset jeg:P

Ricky

Quote from: "eivhelle"Har litt vanskelig for å se hvilken hjemmel dommeren har for å utvise Oppdal. Rødt kort skal kun gis hvis spilleren blir fratatt en klar målsjanse.

Etter min mening er straffe en større målsjanse enn en duell med målvakten
ute mot spissen av 16 meteren. Altså blir ikke spilleren fratatt noen målsjanse.



Man skal vel ha Brann-luen et lite stykke nedover pannebrasken for å mene at Opdal ikke fratok dansken en målsjanse :)

Brann_ruler86

Quote from: "Ricky"
Quote from: "eivhelle"Har litt vanskelig for å se hvilken hjemmel dommeren har for å utvise Oppdal. Rødt kort skal kun gis hvis spilleren blir fratatt en klar målsjanse.

Etter min mening er straffe en større målsjanse enn en duell med målvakten
ute mot spissen av 16 meteren. Altså blir ikke spilleren fratatt noen målsjanse.



Man skal vel ha Brann-luen et lite stykke nedover pannebrasken for å mene at Opdal ikke fratok dansken en målsjanse :)


Men de fikk jo en ny 100% målsjanse ved å få et straffespark. Hadde det vært utenfor, hadde de blitt fratatt målsjansen, men siden det ble straffe er det mange som mener at det er for strengt med rødt kort i tillegg i slike situasjoner.
GÃ¥ ta banen!

Falkman

Quote from: "Brann_ruler86"
Quote from: "Ricky"
Quote from: "eivhelle"Har litt vanskelig for å se hvilken hjemmel dommeren har for å utvise Oppdal. Rødt kort skal kun gis hvis spilleren blir fratatt en klar målsjanse.

Etter min mening er straffe en større målsjanse enn en duell med målvakten
ute mot spissen av 16 meteren. Altså blir ikke spilleren fratatt noen målsjanse.



Man skal vel ha Brann-luen et lite stykke nedover pannebrasken for å mene at Opdal ikke fratok dansken en målsjanse :)


Men de fikk jo en ny 100% målsjanse ved å få et straffespark. Hadde det vært utenfor, hadde de blitt fratatt målsjansen, men siden det ble straffe er det mange som mener at det er for strengt med rødt kort i tillegg i slike situasjoner.


e forsåvidt enig i at det e litt overkill, men så lenge reglene e som de e, kunne ikkkje dommeren gjøre noe annet enn det han gjorde.

enavgutta

Boss. Flotte unnskyldninger igjen. I en annen klasse jadda, vi har hørt det før !

Xminator

Doddo skrev jo knapt en blogg mens vi vant fotballkamper tidligere i vinter. Aktiviteten tok seg merkbart opp etter tapet mot KR...

Xminator

http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/sport/article917883.ece

Martin Andresen mener alt er i rute. Håper det er til plan A om seriegull og ikke Plan B som går ut på å bli trener i Brann :p

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Roffarne

Henger meg på bølgen med godord om Kanal 5.
Her er det bare å sende norske "kommentatorer" på kurs, for danskene hadde gjort hjemmeleksen sin og visst hva som skulle meddeles når iløpet av kampen.
Tenk for en fornøyelse det hadde vært om TV2 kunne kommentert en TL-kamp med like god innsikt i begge lag som det danskene la frem om de norske gjester.

Kai-Olai

Quote from: "Erlend"
Quote from: "eivhelle"får virkelig håpe dette bedrer seg frem mot seriestart, ellers kan vi se langt etter edelt metall dette året

eller noe metall i det hele tatt


Skal vi se lyst på det, så kan vi jo fort ende opp med en ekstra kamp på stadion i november.. Og dermed litt kortere vinterpause..

treimann

Quote from: "Xminator"Og Guntveuit spilte seg nok glatt ut av laget. Om det blir Solli eller Huseklepp fra nå av blir jo spennende å se...


Total forkert analyseret kære ven.

Ingen kan fornægte, at Brann spilte elendigt i første omgang, kun reddet af Opdals gode evner!

Men at sidde på Brøndby stadion og overvære kampen Live, viste mig i 2. omgang, at Guntveit ikke spilte sig af holdet. Sammen med Martin A. fik de fremdrift i midtbane og var med til at skabe de 4-5 chancer, som Brann fik i de første 20 minutter af 2. omgang.

Så hvis trener Mons ellers forstår at bruge sine spillere rigtigt, så viste starten af 2. omgang, at Martin og guntveit kan skabe en masse chancer fordi de har et godt blik for spillet!
Trener Mons skal nok også lære ikke at spille lange bolde op til angriberne når midtbanen ikke når boldene alligevel.

Og undskyld udtrykket, men F.CK hvor er midtstopperne ringe. Kan ikke engang aflevere til en medspiller på 5 metes afstand. Kan dog godt til modstandere.

Endnu en gang tak til Opdal og senere Thorbjørnsen for mange gode redninger.
Og tro mig, brøndbys tilhængere var noget rystet over det pres, brann lagde på Brøndby efter sidebyttet... og de troede mere på 1-1 end 2-0 i den periode...

Hygge

treimann
Dansk Brann supporter
Vidne til RL tab med Brann i Malmø, Odense og nu Brøndby.

- Holder mig sgu snart væk fra kampene i DK -
- !!F.ck Ungdomshuset i København!! -
CK Mester IGEN IGEN - BRANN på VEJ

Go Up