• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brøndby-Brann

Started by Xminator, February 26, 2007, 15:21:08 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

TrulsVikane

Dorlig 1omg..Håper det blir to lag utpå banen neste omg, for brøndby var det eneste laget i 1omg
kte lidenskap har et navn: BRANN

Xminator

Hadde ikke hjulpet med verdens beste forsvar i dag. Problemene starter på midtbanen. Det er jo helt hjelpeløst det Andresen og Gashi driver med. Lett joggende "press" 20 meter fra ballfører.


Strandlien

elendig dette her. bjarnasson med dårlige langpass og bjørnsson med pasninger til motspiller gang etter gang på egen 16m...

dansk web-tv er glimrende forresten... :)

Gud

Quote from: "Xminator"Helvetes dritt. BT-greien hakker som faen. Mediaplayeren min nekter å bruke bitraten jeg setter. Insisterer på å lese med 400 kbit og andre fantasirater.


Har nøyaktig samme problem. 422 kbit per. sekund. Hva salgs tull er det?

TrulsVikane

Quote from: "Stutt-tjukken"

Mikke Mus er faktisk en glimrende spiller på laget sitt i andeby=P
kte lidenskap har et navn: BRANN

benny

Dette er så dårlig at det er flaut!
Vi får satse på et heldig mål av Helstad i andre. Får håpe at spillet er et resultat av tunge kropper pga mye trening, hvis ikke har vi store problemer

Pondan

Jeg har 422 også, men får et bra bilde uten noe hakking..

TrulsVikane

Quote from: "Gud"
Quote from: "Xminator"Helvetes dritt. BT-greien hakker som faen. Mediaplayeren min nekter å bruke bitraten jeg setter. Insisterer på å lese med 400 kbit og andre fantasirater.


Har nøyaktig samme problem. 422 kbit per. sekund. Hva salgs tull er det?

Slunn no å kklag! Vær glad dokkar får se det dokkar ser isteden for ikke noe..
kte lidenskap har et navn: BRANN

Gepard

Selvsagt er presset for dårlig allerede ved midtbanen. Men midtforsvaret gjør null av jobben, helt upressede skandaløse pasninger som Martin og Gashi ikke kan ta skylden for. Måten vi spiller på avhenger av minst en ballsikker og klok midtstopper, det er vi så langt unna å ha at det gjør ondt.

steinbygger


eksilbergenser

Direkte pinlig å se på! "Brann har vært skandaløst dårlig" sier de danske kommentatorene. Helt enig, vi driter oss ut IGJEN!
lt for Brann!

Memelli

Quote from: "Strandlien"
dansk web-tv er glimrende forresten... :)


Link?

jako

Quote from: "Kruxleiven"Vi lærte vel i fjor at man ikke kan legge til grunn det som skjer nå for det spillet som kommer i serien. Formen er ikke toppet, men selvfølgelig. En anelse bekymret jeg også. Hørte man kommentatorene sammenligne oss med Real Madrid?


Fotball er ikke skisport helle, der man skal være i toppform til et spesielt mesterskap. I fotball skal man jo være i form over mye lengre perioder. Er heller mer samspillet som man bruker litt lengre tid på, så det der med formtopp blir litt for enkelt å skylde på. I fjor var jo stort sett alle plaget av skader, det er ikke tilfelle i år.

Enten er vi rett og slett ikke god nok eller så er motivasjonen det er noe i veien med. Begge to er i grunnen like skremende.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Super Hasund

La Folket Synge

*Feltz*

DJ_ADG

Brann var bra fram te utvisningen. Men eg e veldig skuffet over Hanstveit, Martin Ericsson får stå aleine på kanen angep etter angrep.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

aso008

Slik jeg ser det, så er den sentrale midtbanen snudd på hodet! Andresen løper alt for lite til å inneha den defensive rollen, da må man heller ha Haugen/Gashi der. Samtidig som Gashi er for dårlig i pasningsspillet, spilleforståelsen og skuddene for å inne ha den offensive rollen

benny

Streamingen har vært bra hos meg hvertfall. Har fått med meg all terroren på banen

Rune felt F

noen som kan fortelle hvorfor de spiller med de svarte draktene? De kunne fint spilt med de røde når de møter lag med mørkeblå drakter. Blir ivertfall vanskeligere å se forskjell når eg må se på dataen.

Bolsen

Quote from: "DJ_ADG"Brann var bra fram te utvisningen. Men eg e veldig skuffet over Hanstveit, Martin Ericsson får stå aleine på kanen angep etter angrep.


Har du sett kampen? Det va slettes ikke etter utvisningen at vi kollapsa..Det skjedde etter første spark på ballen

Xminator

Streamingen er perfekt under reklamen... Surprise ...

Stutt-tjukken

Hvor har du vært DJ_ADG? Var Brann gode frem til utvisningen?

sydnes76

Martin er enten mentalt et helt annet sted enn i BRANN, eller så er han blitt direkte dårlig. Mulig han bare mangler noe til toppformen og, men det får jo være måte på. Kunne satt inn på Razanauskas og vi hadde hatt en fet midtbane. Helvete så den mannen suger i dag (det gjorde han jo mot odense og) - Mange som kan skyldes på i dag, men som kaptein bør han stå fram. Hadde han reist i morgen så ville jeg ikke felt så mange tårer. Kjiiiiipa å si det...

DJ_ADG

Quote from: "Bolsen"
Quote from: "DJ_ADG"Brann var bra fram te utvisningen. Men eg e veldig skuffet over Hanstveit, Martin Ericsson får stå aleine på kanen angep etter angrep.


Har du sett kampen? Det va slettes ikke etter utvisningen at vi kollapsa..Det skjedde etter første spark på ballen


Ja eg har sett kampen på Kanal 5. Brøndø var best fra starten men Brann var mer med i spillet de første 15/20minuttene.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Pondan

Helt rett som danskene sier, jævlig passivt, hver gang en passning kommer på streken står brannspillerene med hånden i været. Gidder jo ikke gjøre noe..

Memelli

Nei og nei Guntveit!!!

eksilbergenser

Litt bedring å spore i starten av 2.omgang...
lt for Brann!

Memelli

Skulle bare mangle...

Brann_ruler86

Helvete det må da faen være mulig å ta imot en pasning!!!
GÃ¥ ta banen!

Bolsen

Jaja da ska no eg se neste Norge kamp iallfall

Kruxleiven

Nå vi vinner ballen, kan vi da prøve noe annet enn å sende løpeballer på helstad? Det er for enkelt. La laget få føle litt på ballen. Klart vi kan ikke spille ut Brøndby i denne kampen, men vi kan da holde litt i ballen.

sydnes76

Martin e bedre no, men e fremdeles vonbroten...

Memelli

Det er faen meg nært! Aiaiai...

Kruxleiven

Så gikk det plutselig veldig lett. Nære fra Andresen der. Skal sette den der egentlig.

Speedy

Bedre takter i andre omgang iallefall, kom igjen no!!
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Xminator

Perfekt stream i 5 minutter, så er det samme helvete igjen. 422kb, buffering, 222 kb, buffering, 22kb og så låser videoen seg. Sjekk av linjen mot Dinside gir 2Mbit inn.

Memelli

Streamen er helt finfin her...

Brann_ruler86

Det hakket noe jævlig både i Firefox og Explorer hos meg, men i Opera funker det fett som faen!
GÃ¥ ta banen!

jako

dett var langt bedre av Brann.

Bra taktisk grep av Mjelde ang å trekke Gashi lengre ned og Andresen opp.

Forferdelig lite fantasiløse disse Brønby supporterne.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Speedy

Hakker her også nå. Det dere kan gjøre for å få den opp i i 422 igjen er å stoppe og starte videoen på nytt. Hjelper en liten stund iallefall.
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

eksilbergenser

Helvete,vi er på hugget no. Hakker ikke her, har canal digital i oslo.
lt for Brann!

Xminator


Alexåsane

ingen hakking, nextgentel i bergen
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Bolsen

Korfor i helvete kan vi ikke spille sånn en hel kamp?!?

Utroli at vi kan spille så sykt dårlig første omgang, også forbedre seg så til de grader som dette!

SKBMiller

jeg får ikke sett. står at det er overbelastning.

men ser ut som kjører nå :D

jako

Tror problemet er kun for Bergen.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Xminator

Fordi Luksus-Andresen endelig bestemmer seg for å gjøre noe annet enn å småtrippe og faktisk går i duellene.

Memelli

Pent plukket av Thorbjørnsen.

sydnes76

lettere til sinns nå ja...enig med deg. Hvorfor kan vi ikke spille en hel sånn kamp?????

Håper på det er tiden på året og at vi kan spille bra i 90 i april.

Memelli

FANTASTISK redning av Thorbjørnsen! Vi må ikke slippe dem til så nært mål!

Go Up