• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brøndby-Brann

Started by Xminator, February 26, 2007, 15:21:08 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Pondan

Noen som får inn Bts geniale plan?

TrulsVikane

Quote from: "Pondan"Noen som får inn Bts geniale plan?

Jada..funker som bare faen her=D prøv denne linken: http://www.bt.no/webtv/rl/
kte lidenskap har et navn: BRANN

Pondan

Fy faen i h....... så jeg hater trommer...

nummer9

Btv sin sak funker greit, men er ikke så bra kvalitet. Noen som prøver den betalte danske sendingen som kan si noe om hvor mange Kbits/s den er på? Og hvor mye og hvor man betaler (synes siden var litt uoversiktelig ang dette).

DJ_ADG

Quote from: "nummer9"Btv sin sak funker greit, men er ikke så bra kvalitet. Noen som prøver den betalte danske sendingen som kan si noe om hvor mange Kbits/s den er på? Og hvor mye og hvor man betaler (synes siden var litt uoversiktelig ang dette).


det kostet 39kr pluss gebyr, 42kr totalt tror eg.
Bit rate; 1.19 Mbps
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

gunkar

Er det noen andre som har lagt merke til at Helstad spiller med trøye nr. 9? Er ikke det Memellis trøyenr? De aandre har sine vanlige.
rann, Brann og bare Brann

TrulsVikane

Quote from: "gunkar"Er det noen andre som har lagt merke til at Helstad spiller med trøye nr. 9? Er ikke det Memellis trøyenr? De aandre har sine vanlige.
De spiller med de nummrene de hadde i fjor siden RL startet før de byttet tror jeg..
kte lidenskap har et navn: BRANN

gunkar

Gashi har gml. nr 14 så du har nok rett TrulsVikane
rann, Brann og bare Brann

Pondan

Heia forsvaret!!!!!!!!!!

AtroZ

Ikke akkuratt betryggende forsvarsspill. Opdal holder oss inne i kampen.
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

Speedy

Brann lar seg presse alt for langt bak og slipper dem langt inn i vårt territorium, fortsetter det, kommer det et mål veldig snart.
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Xminator

Helvetes dritt. BT-greien hakker som faen. Mediaplayeren min nekter å bruke bitraten jeg setter. Insisterer på å lese med 400 kbit og andre fantasirater.

TrulsVikane

Den burde han omgjort tilo mål ass!
kte lidenskap har et navn: BRANN

AtroZ

Kanon reddning av opdal!
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

DJ_ADG

Opdal e banens spiller, har flere kjempe redninger
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

AtroZ

faen! Opdal utvist?!?! Jeg synes det var jævlig strengt å vise ham ut
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

Pondan

Gratulerer Håkon, iq på 0.3!!!

fortune

Men nå er det slutt... Straffe, rødt kort til Opdal... Og RL er slutt fo i år. Ikke emr enn vi fortjener egentlig, har vært meget dårlige så langt.
First is first, second is nothing

Xminator

Virker slik innimellom all hakkingen. Faen som jeg hater TV Norge ...

TrulsVikane

Mener at Brann skulle hatt et straffe rett før det, offside på det framspillet og et gult kort til oppdal viss det skal være noe..
kte lidenskap har et navn: BRANN

fortune

First is first, second is nothing

TrulsVikane

FORBANNA SVENSKE PAKK!!!
kte lidenskap har et navn: BRANN

Pondan


benny

Forsvaret er katastrofalt dårlig

Bolsen

Redningene te Opdal har vel vært junior redninger og..Han må jo prøve å ta ballen, ellers kan jo han bare stå på streken og håpe på det beste

Speedy

Dette er terror for øynene, Brann får jo ikke til en dritt!
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

fortune

Den sentrale midtbanen har vært forferdeig, ligger snorrett og blir overspilt gang på gang. Hverken Gashi eller Andresen tar ut dybde og det bli ikke akkurat bedre av at Gashi "viser innsats" og presser langt oppe på Brøndys halvdel, mens resten av laget står igjen. Opdal har som nevnt tidligere her en IQ på 0,3 og nå gjelder det å begrense tapet. Eneste spilller som ghar vært bra så langt er Helstad.

Pasiningskvaliteten har så langt vært ca som de dårligste kampene i fjor med livsfarlige tversovere og enorme muligheter til Brøndby.
First is first, second is nothing

Bolsen

Men satan som vi blir overkjørt da!

AtroZ

Quote from: "Pondan"
Han var faen ikke så sein! Det er snakk om en brøkdel av et sekund i forskjell, så hadde den vært perfekt.
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

TrulsVikane

Quote from: "AtroZ"
Quote from: "Pondan"
Han var faen ikke så sein! Det er snakk om en brøkdel av et sekund i forskjell, så hadde den vært perfekt.

Nei hallo..Du får no drøye ann til ivertfall 15min=P..
kte lidenskap har et navn: BRANN

TrulsVikane

kte lidenskap har et navn: BRANN

aso008

Fra i morgen av ønsker jeg at Haugen blir drillet inn i første eleveren igjen

jako

For et elendig spill. Spesielt midtforsvaret er helt katastrofalt.

Kun Helstad har vært positiv.

Andresen hvor er du?
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Gepard

Uten Opdal hadde det stått 3-0 til Brøndby før utvisningen så ingen grunn til å klage på han.

Men vi burde hente inn en midtstopper, for per idag har vi ingen gode midtstoppere.

jako

Quote from: "Xminator"Helvetes dritt. BT-greien hakker som faen. Mediaplayeren min nekter å bruke bitraten jeg setter. Insisterer på å lese med 400 kbit og andre fantasirater.


Kjører du explorer?
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Bruiser

Sjå på midtforsvaret da. Dei er fullstendig ute og sykler. Kan kun tenke med gru korleis det skal gå i serien uten midtstoppera med pondus.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Bruiser

Forsvarsspelet er like elendig som overføringa. Kor skrur eg ned hastigheita, og kor finn vi nye midtstoppera?
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Xminator

Selvfølgelig kjører jeg explorer...

Kruxleiven

Vi lærte vel i fjor at man ikke kan legge til grunn det som skjer nå for det spillet som kommer i serien. Formen er ikke toppet, men selvfølgelig. En anelse bekymret jeg også. Hørte man kommentatorene sammenligne oss med Real Madrid?

TrulsVikane

Hva med en kronerulling for å kjøpe IAO eller han dansken til 15mill?
kte lidenskap har et navn: BRANN

benny

Forsvarsspillet har vært så dårlig i dag at jeg blir direkte skremt.

Stutt-tjukken

Brannstjerne Bjørnsson er virkelig ute og sykler her.  Hjelpe meg.

Alexåsane

skal være mulig å ha et større press selv med 10man. Håper det blir bedre i 2.omgang
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

TrulsVikane

Hva feiler ørn? Når er han tilbake?
kte lidenskap har et navn: BRANN

aso008

Islendigene har vært fullstendig ute å kjøre, men det er nå en smule formildende da når de får null hjelp fra midtbanen. Andresen, Gashi og kompani laffer rolig tilbake når Brøndby får overganger

Pondan

et brøkdel av et sekund eller 2, hva er vitsen å sjangse? Han er bakerste mann osv.. like greit å la ha score, så har vi 11 mann som kan prøve å redusere..

Belfort

Dette er krise. Jeg vet selvfølgelig at Mjelde kommer til og bruke utvisningen som unnskyldning i morgen men vi ble rundspilt lenge før. Hva har skjedd med laget? Dette er jo så utrolig dårlig. Hvis ikke 3 solide forsterkninger er på plass før seriestart så vet ikke jeg hvordan det vil gå i år.

lurkie

Lite vi får gjort med Stoppere, eller midtbane i andre omgang, men høyrekanten kan forbedres... Inn med Huseklepp!!


--

Bolsen

Quote from: "Pondan"et brøkdel av et sekund eller 2, hva er vitsen å sjangse? Han er bakerste mann osv.. like greit å la ha score, så har vi 11 mann som kan prøve å redusere..


Hadde Opdal bare stoppa opp og ikke prøvd å gjøre en drit hadde det vært hyle kor uten like!

JohnSheridan

Rævkjørt i 45 minutter.... utrolig lett å spille seg gjennom midtbane leddet vårt....

Go Up