• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Gullblusset 2006

Started by Northside, February 25, 2007, 03:37:11 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Northside

Då har NSA komt ut med gullblusset for 2006 sesongen... Som vanlig var Brann ikke å finne på listen, nærmeste vi kom var at Lyn og VIF sin tifo mot oss vant, merkelig nok.

http://www.fotballsupporter.no//index.php?option=com_content&task=view&id=238&Itemid=1

Likte den nye vrien med 5 forskjellige kategorier, men må stille spørsmål ved Enga og Lyn sin tifo.

Enga sin mosaikk var langt unna det beste. Var umulig å lese hva som stod helt nede.

Lyn sin var alt for rotete, likte langt bedre den hvor de hadde et stort banner. Den de vant med var det ingen som fikk med seg og et fåtall som har klart det per dags dato, etter at bildene kom. Var noe med en del bannere som rullerte i midten der...

Chrisstah

den vi hadde hjemme mot start var jo bedre enn alt det andre der!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Pondan

NSA er jo en gjeng med klovner, de fleste lagene fra østlandet.. Sandefjord sitt var jo latterlig..

Brannfrelst

Nå hadde vi da heller ingen fantasiske koregrafi TIFOer i fjor. Verken med banner eller mosaikk. Men noen av disse som vant var jo helt elendig.
2.10.07-Gullet kom hem!

Chrisstah

husker alle sto å lo av den vif sin når vi var der!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

kapteinen

useriøs kåring!!
Skjønnte ikke helt hva som var så fantastisk med vif sin.
Z

Haugen2


Klaus_Brann

Quote from: "Haugen2"$$ sin er jo genial.


Både den og den første:-)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Haugen2

Synes faktisk den dem vant med er best, med tanke på at det er en omskriving av den første:)

Klaus_Brann

Quote from: "Haugen2"Synes faktisk den dem vant med er best, med tanke på at det er en omskriving av den første:)


Jaja, den spilte jo bra på den første. Men de skulle nesten tatt med den første og, for det er sikkert ikke alle som har fått den med seg, og de hørte sammen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

C@Bøe_79

Det er bare til å hjelpe Tifo-gruppen, så vil vi også kunne hevde oss i denne konkurransen..

Men for oss i Tifo-gruppen er Gull-blusset noe vi trakter etter.
Hvis spillerene kommer med tilbakemelding som varmer, så driter vi i NSA sine kommentarer:-)
Tifo for Brann,ikke for Norge!
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Chrisstah

Quote from: "C@Bøe_79"Det er bare til å hjelpe Tifo-gruppen, så vil vi også kunne hevde oss i denne konkurransen..

Men for oss i Tifo-gruppen er Gull-blusset noe vi trakter etter.
Hvis spillerene kommer med tilbakemelding som varmer, så driter vi i NSA sine kommentarer:-)
Tifo for Brann,ikke for Norge!


syns dere har gjort en bra jobb, at ikke noen av våre e der er jo bare et mirakel!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

smaalanda

Vif mot Brann - Gutt mot mann var jo fin, men ble litt for liten til å bli en braksuksess.
KMO!!!

SKBMiller

eneste som var verdig vinner var stabæk-support sin. den lo jeg godt av =) at vår mot sandefjord ikke er med en skandale

jako

Helt ufattelig at man faktisk har en organisasjon som består av supportere fra alle klubbene i Norge. Hvor er det blitt av rivaliseringen? Hadde ikke helt klart å gledet meg over annerkjennelse fra andre supporterkretser.

Det gleder meg langt mer at våre egne spillere setter pris på den støtten de får.

Ellers er min personlige favoritt banneret mot Rosenborg, "Vi har plass på bussen hjem Thorstein". At han faktisk kom ble jo prikken over I'en.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Go Up